Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Likimo ironija / Nuo žioplumo vaistų nėra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
    O šią vasarą Kazlų Rūdoj mačiau, kaip žmonės sustojo į peroną ir norėjo lipt į tranzitinį traukinį, pamanę,kad ten-Vilnius -Šeštokai
    Kokia dešimčia minučių prieš traukinį Vilnius-Šeštokai Kazlų Rūdos geležinkelio stotį nesustodamas pravažiuoja tranzitinis Rusijos traukinys Kaliningradas-Sankt.Peterburgas. Jotvingio aprašytas nuotykis tikriausiai buvo rugpjūčio mėnesį, kai vykdant stoties kelyno ilginimo darbus buvo atjungta visa stoties elektronika, ir traukiniai būdavo priimami pagal pranešimus radijo ryšiu, išleidžiami mašinisto padėjėjui paduodant raštiškus išvykimo leidimus. Tomis dienomis traukinių greitis Kazlų Rūdos stotyje siekė vos 20 km/h. Pats mačiau kaip neplanuotų sustojimų neišvengė kai kurie RŽD traukiniai (pvz. Čeliabinskas-Kaliningradas). Tokio priverstinio sustojimo galėjo neišvengti ir 80-asis į Sankt.Peterburgą. Arba keleiviams poveikį galėjo sukelti ir jo "greitis-20" ar dar mažesnis (kai stoties darbuotojas paduoda lapelį).
    Kažkur 1993 metais, kai RŽD traukiniams jau buvo panaikinti sustojimai Lietuvos stotyse (išskyrus Vilnių ir pasienio stotis), bet priverstiniai sustojimai dar būdavo madingi, kartą prisimenu kaip gal dešimčiai minučių Kazlų Rūdoje buvo sulaikytas ir taip gerą valandą vėluojantis traukinys Sankt.Peterburgas-Kaliningradas. Atsidariusi vieno vagono duris, į stotį žvalgėsi palydovė. Tada prie to vagono priėjo solidžiai apsirengęs senukas ir lietuviškai paklausė: "ar Bagotojoje stojate?". Palydovė rusiškai atsakė: "net, tolko v Kibartai.
    Paskutinis taisė Vitas; 2010.05.25, 01:16. Priežastis: Buvau kai ką praleidęs :(

    Comment


      #22
      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      Kokia dešimčia minučių prieš traukinį Vilnius-Šeštokai Kazlų Rūdos geležinkelio stotį nesustodamas pravažiuoja tranzitinis Rusijos traukinys Kaliningradas-Sankt.Peterburgas. Jotvingio aprašytas nuotykis tikriausiai buvo rugpjūčio mėnesį, kai vykdant stoties kelyno ilginimo darbus buvo atjungta visa stoties elektronika, ir traukiniai būdavo priimami pagal pranešimus radijo ryšiu, išleidžiami mašinisto padėjėjui paduodant raštiškus išvykimo leidimus. Tomis dienomis traukinių greitis Kazlų Rūdos stotyje siekė vos 20 km/h. Pats mačiau kaip neplanuotų sustojimų neišvengė kai kurie RŽD traukiniai (pvz. Čeliabinskas-Kaliningradas). Tokio priverstinio sustojimo galėjo neišvengti ir 80-asis į Sankt.Peterburgą. Arba keleiviams poveikį galėjo sukelti ir jo "greitis-20" ar dar mažesnis (kai stoties darbuotojas paduoda lapelį).
      Kažkur 1993 metais, kai RŽD traukiniams jau buvo panaikinti sustojimai Lietuvos stotyse (išskyrus Vilnių ir pasienio stotis), bet priverstiniai sustojimai dar būdavo madingi, kartą prisimenu kaip gal dešimčiai minučių Kazlų Rūdoje buvo sulaikytas ir taip gerą valandą vėluojantis traukinys Sankt.Peterburgas-Kaliningradas. Atsidariusi vieno vagono duris, į stotį žvalgėsi palydovė. Tada prie to vagono priėjo solidžiai apsirengęs senukas ir lietuviškai paklausė: "net, tolko v Kibartai.
      bet tas traukinys nebuvo sustojęs ir iš jo niekas nebuvo išlipęs

      Comment


        #23
        ankstyvaisiais studentavimo metais kartais vietoj paskaitu vaziuodavom is kauno i Vilniu tiesiog siaip atsigert alaus. I Vilniu visada tranzuodavom, o grizdavom traukiniu. Buvo du siokie tokie nutikimai. Pirma karta nelabai apskaiciavom maksimalias investicijas i alu , todel atgal vaziuojant nelabai centu uzteko bilietui, todel pirkom 1 studentiska iki Kaisiadoriu dviems pasidalinom tuo bilietu, pries ilipant i traukini ( kiek pamenu vaziuodavom Vilnius-Ryga pro Kauna) pasitiko "stiuardese", ir tikrindama bilieta dar taip uz akcentavo ,kad mes tik iki Kaisiadoriu. Na aisku teko pasnausti,ypatingai miegas sueme pries pat Kaisiadoris "Pro miegus" tik girdejosi palydoves riksmai : "kas turejot ;ipt Kaisiadoryse? " ir po to pasigirdo tas nuraminantis: " Patys kalti kas pramiegojot, sekanti stotele - Kaunas " ... butumet mete kaip ji mus guode ,kad teks mums vargsiukams lipt Kaune nakti
        Kitas nutikimas buvo panasus , tik alaus kiekis buvo didesnis suvartotas ir miegas buvo tikras. Bet pazadino fraze - "pasu kontrole " ...hm... kokia dar pasu kontrole ? aaa....sakot cia Lietuvos -Latvijos siena ? o kaip mes cia atsidurem ?
        Ir pabaigai pora patarimu keliaujantiems... jei norit ,esant pilnam traukiniui, uzsiimti sesiavieti kupe ...yra labai paprastas budas. Tranzavom is Kauno i Neapoli, o atgal sumastem per visa Italija pravaziuot truakiniu. Pradzioj traukinys pustustis, uzsiemem kupe, bet lipa vis augiau zmoniu, o kuoe 6 vietu ir mums taip norisi tas5-6 valandasisnaudoti miegui.. ka daryt ? Iseitis paprasta.... nusiimt batus Niekas nenorejo i musu kupe list
        KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)

        Comment


          #24
          Prisiminiau dar vieną atsitikimą, kaip Kazlų Rudoje stojančiame traukinyje (rodos, važiavo į Marijampolę ar toliau) dvi merginos klausia: "ar jau Gaižiūnai?".
          Kažkas atsakė: "tokios stoties čia nėra".
          Aš tokią stotį jau žinojau, tai merginoms ir paaiškinau, kad liptų Kazlų Rūdoje ir pasakiau, kiek minučių reikės laukti traukino atgal į Kauną.

          Comment


            #25
            Vienadieniai tvarkaraščių kaitaliojimai ryšium su kelio (ar infrastruktūros) remontu prei keleivių pritraukimo neprisideda... Nors, ką padarysi - viskas sensta, remontuoti reikia...
            Per gegužės mėnesį žmonės spėjo įprasti, kad traukinys Nr 393 Vilnius-Šeštokai pirmadienaiis, attradienaiis, ketvirtadieniais ir penktadieniais važiuoja dešimčia minučių anksčiau, o atgal Nr 394 Šeštokai-Vilnius dešimčia minučių vėliau.
            Tiesa, laikiname tvarkaraštyje (kurį jau praminėme kaip nėra nieko pastovesnio už laikiną) surašytos konkrečios galiojimo dienos. Tarp tų dienų nėra gegužės 31, birželio 1, 3, 4. Šiomis dienomis važiuojant link Šeštokų paskubėjimas į stotį nieko tokio - tekdavo palaukti. O važiuojant į Vilnių kai kam dar norėjosi tą dešimtį minučių išnaudoti kažkur stočių prieigose užkąsti, numalšinti troškulį, "atsibučiuoti" su palydinčiais su artimaisiais... Bet senu grafiku pasigirsdavęs stoties infomacijos mazgo pranešimas, traukinio švilpukas ar pasirodęs jo siluetas kai kuriuos sutrikdydavo baisiai: traukinys čia apt, o kažkas iš kelionės kompanijonų nuėjęs nežinia kur B)

            Comment


              #26
              Dviaukščiu traukiniu tukėjosi važiuoti į Kybartus

              Priešpaskutinis kalendorinės 2010 m. vasaros šeštadienis, apie 15:05-15:10h Kauno geležinkelio stotyje.
              Pirmame kelyje stovi dviaukštis elektrinis traukinys, į Vilnių išvykstantis 15:30h.
              Staiga pro kasų salės duris išbėgte išnyra dvi pagyvenusios moterys. Perone lūkuriuojantys žmonės ramina "nebėkite-spėsite"... Bet abi ponios elgiasi principu "jūs nieko nesakėte, mes nieko negirdėjome". Pribėga prie atidarytų vidurinio vagono durų. Stambesnio kūno sudėjimo ponia suėmusi "smulkesniajai" kad pastums ją (lyg atsikratydama per ilgai užsisvečiavusiu svečiu), ir ši kaip mat atsidūrė vagone. Užsidarant durims, likusi perone spėjo riktelti "Laimingo kelio!". Bet staiga kažką apsigalvojusi nuspaudė jau užsidariusių durų žaliai šviečiantį mygtuką, durys atidarė, moteris įlipo ir iš prieangio dar neišėjusiai draugei (o gal giminaitei?) pasakė" "oi, ne tas traukinys, reikia eiti į antrą peroną"
              Pasirodo, apsižioplijusioms moterims buvo reikalingas iš trečio kelio 15:15h. išvykstantis traukinys į Kybartus. Išlipusios iš dviaukščio, į senutį D1 jos norėjo eiti pirmu peronu iki perėjos, bet čia pat buvę žmonės perspėjo, kad per ten gali jau nespėti, ir patarė eiti per požemį.

              Comment


                #27
                O taip, kai aš dviaukščiu važiavau į Vilnių, vienoj stotelėj įlipo pagyvenus moteris su 5-6 m. vaiku. Ir ji turėjo išlipti kitoj stotelėj, bet neišlipo. Atėjusi ji prie manęs(buvau vienas vagone) pasakė kad turėjo išlipti kažkokioj stotelėj bet neišlipo nes neatsidarė duris, ir ji klausė kaip atidaryt duris. Aš jai ir pasakiau, kad reikia spaust žalią mygtuką. Taigi ji išlipo sekančioj stotelėje.
                ------------
                Ir kai būnu Kaune geležinkelio stoty, kai būna dviaukštis traukinys, žmonės nemoka nemoka atidaryt duris, dažnai stovi ir laukia kol atsidarys automatiškai. Taigi galima daryt išvadą, kad žmonės ipratę prie senesnių traukinių, kurių durys automatiškai atsidaro...

                Comment


                  #28
                  Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                  Ir kai būnu Kaune geležinkelio stoty, kai būna dviaukštis traukinys, žmonės nemoka atidaryt duris, dažnai stovi ir laukia kol atsidarys automatiškai. Taigi galima daryt išvadą, kad žmonės ipratę prie senesnių traukinių, kurių durys automatiškai atsidaro...
                  Argi nėra užrašo šalia durų, kad jos atidaromos mygtuko paspaudimu???
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    #29
                    Yra, bet tingi žmonės skaityt...

                    Comment


                      #30
                      Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                      Yra, bet tingi žmonės skaityt...
                      Čia dar nieko, dažnai būna atvejų kai keleivinio (šilumvežio traukiamo) traukinio keleiviai prieš pusvalandį iki išvykstant iš pagrindinės stoties, bėga pas mašinistą su pretenzijomis, kad šis neatidaro vagonų durų ir dėl to šiems tenka šalti.

                      Comment


                        #31
                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Argi nėra užrašo šalia durų, kad jos atidaromos mygtuko paspaudimu???
                        Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                        Yra, bet tingi žmonės skaityt...
                        Dviaukščiu elektriniu traukiniu jau važiavau ne kartą ir ne du, bet iš Kauno iki pat Vilniaus važiavau tik kartą. Tą kartą traukinyas nebuvo tikras greitasis (stojo Pravieniškėse, Kaišiadoryse, Žasliuose, Vievyje, Lentvaryje). Užkniso ne tik sustojimai, bet ir klausyti nuolat kartojamą menkavertę informaciją, kad atidarytas Kauno tunelis, panaikintas sustojimas stotelėje Kaunas1 (nuo lapkričio 17 d. jau buvo praėję nemažai laiko, buvo jau apvasaris...). Ir pasigedau, kad nuolat kartojant tą pačią informaciją nė karto nepriminta apie tuos durų atidarymo mygtukus traukinio išorėje ir viduje.
                        Žmogui paskaityti kas parašyta gali būti problemų, rimtesnių už tingėjimą.

                        Comment


                          #32
                          Spalio 6 d. anksti rytą (dar prieš 5h) užklydau į Kauno geležinkelio stotį. Kai atėjau, kaip tik išvažiavo anksčiausias ER9M į Vilnių. Per keturis vagonus įžiūrėjau tik... vieną keleivį. Šio traukinio reikalingumą/nereikalingumą (tiksliau - vietoje dviejų, išvykstančių 4:53 ir 5:39h, užtektų vieno)...

                          Išvažiavus elektriniam traukiniui, netruko atvažiuoti tarptautinis Nr 311 Charkovas-Kaliningradas, nurodytą dieną dėl tilto per Berezinos upę Baltarusijoje važiavęs pakeistu tvarkaraščiu (iš Kauno vietoje 2:35h. išvykimas buvo 5:09h).
                          Šis traukinys (tiksliau - traukinių Gomelis-Kaliningradas ir Charkovas-Kaliningradas junginys) didelio susidomėjimo nekelia. Tačiau šiandieną (spalio 6 d. rytą) jis atvyko kitoks: pirma buvo vagonai iš Charkovo, po jų - iš Gomelio.
                          Dar nenuvažiavus elektriniam traukiniui, kelios moterys su lagaminais ant ratukų lėtai tipeno pirmu peronu link tunelio. Norėjosi riktelėti "ko taip toli einate, rudenį traukiniai juk trumpesni?", bet prisiminiau, kad visada geriau susilaikyti. Deja, klydau. Kai Ukrainos-Baltarusijos traukinys sustojo, prasidėjo keleivių masinis bėgimas iš galo į priekį: bilietuose nurodytais numeriais vagonai, visada būdavę traukinio gale, šį kartą buvo priekyje.
                          Reikalo paslaptis - dėl tilto per Bereziną remonto traukinys važiavo darydamas apylanką per Mogiliovą, ir šioje stotyje keitė važiavimo kryptį.

                          Comment


                            #33
                            Ar daug keleivių į Kaliningradą? Vasarą Kaune stotyje mačiau traukinį Kaliningradas - Charkovas. Įlipo apie 5-8 keleivius, išlipo irgi apie 5-8.

                            Comment


                              #34
                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Ar daug keleivių į Kaliningradą? Vasarą Kaune stotyje mačiau traukinį Kaliningradas - Charkovas. Įlipo apie 5-8 keleivius, išlipo irgi apie 5-8.
                              Kiek teko matyti, dabar būna maždaug tiek.
                              Kartą važiavau iš Kauno į Vištytį, autobusas išvyksta tik 8:00val., tai iki Kybartų norėjau važiuoti traukiniu Charkovas-Kaliningradas (Kybartuose tikėjausi rasti ankstesnį autobusą į Vištytį ar net Vartelius), bet kasininkė informavo, kad tuo traukiniu bilieto kaina "įspūdinga"...
                              Naktį (kiek teko matyti) iš Ukrainos ir baltarusijos tuo traukiniu atvykstančių keleivių (kurių dalis toliau važiuoja į karmėlavos oro uostą) "su nekantrumu" laukia taksistai. Bet vis nusivilia. Nes iš Geležinkelio stoties į Karmėlavą 3:52 val. jau važiuoja miestinis 29 maršruto autobusas.

                              Comment


                                #35
                                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                Tai Kaunas - Vilnius per Šakius, Marijampolę, Prienus, Trakus irgi yra tiesioginių keleivių iš Kauno į Vilnių? Žinoma, jog tavo minėtu maršrutu gali važiuoti ir tiesioginiai keleiviai, tiesiog autobusas nėra orientuotas ties jais, dažnai būna, jog tokiu pačiu metu išvyksta "kreivas" ir "tiesus" riesas.
                                Čia iš temos "Keleivių srautai traukiniuose". Kautra fanas autobusinius reikalus kiša į temas apie geležinkelį...
                                Bet tuo pagrindu iš praeities prisiminiau atsitikimą, kai važiuojant traukiniu kaunas-Marijampolė-Alytus užkalbino bendrakeleiviai ukrainiečiai. Jie teiravosi, kaip iš Alytaus geležinkelio stoties ~22-23h reikės patekti į miestą, kaip mieste reikalai su viešbučiais...). Pasirodo, jie į Vilnių atvažiavę traukiniu Lvovas-Sankt.Peterburgas ir traukiniais važiuoja iš Vilniaus į Alytų. Aš jiems pasakiau buvusias galimybes autobusu artimesniais keliais į Alytų važiuoti iš Vilniaus ar net Lydos (tada galimybė buvo ir tokia). Jie atsakė važiuojantys į komandiruotę, išlaidas apmokės... Jie sunerimo, kai aš užsiminiau dėl apytamsiame "medinuke" D1 vėlų rudens vakarą beprasmiškai prarandamo laiko (sutiko, kad tikrai jau geriau būtų ilsėtis viešbutyje, gurkšnoti kavą)...

                                Comment


                                  #36
                                  Čia gal tiks į šita tema.
                                  2010.10.21 važavau namo iš Vilniaus į Kazlų Rūda už kauno yra sodu bendrija traukinys visu greičiu nevažiavo dėl remonto JIESIOS stotyje, šalia bėgių stovėjo soduose keli vaikai kokių 10/12 metų ir pradėjo mėtyti akmenis į traukinį, kai buvau mažas tokių nesamonių nebūdavo.
                                  Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
                                    Čia gal tiks į šita tema.
                                    2010.10.21 važavau namo iš Vilniaus į Kazlų Rūda už kauno yra sodu bendrija traukinys visu greičiu nevažiavo dėl remonto JIESIOS stotyje, šalia bėgių stovėjo soduose keli vaikai kokių 10/12 metų ir pradėjo mėtyti akmenis į traukinį, kai buvau mažas tokių nesamonių nebūdavo.
                                    Dabar atostogos jiems, užimtumo nėra...

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
                                      Čia gal tiks į šita tema.
                                      2010.10.21 važavau namo iš Vilniaus į Kazlų Rūda už kauno yra sodu bendrija traukinys visu greičiu nevažiavo dėl remonto JIESIOS stotyje, šalia bėgių stovėjo soduose keli vaikai kokių 10/12 metų ir pradėjo mėtyti akmenis į traukinį, kai buvau mažas tokių nesamonių nebūdavo.
                                      Tokių nesąmonių būdavo ir kai tu buvai mažas, ir kai tavo seneliai buvo maži.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        #39
                                        Jau toks užimtumas tai gazdina kai sėdi traukinį, o į tave akmuo parskrenda

                                        ir kai šituo traukiniu važiuoja užsieniečiai tikrai gražiai mes jiem prisistatom
                                        Paskutinis taisė Sefas210; 2010.10.28, 20:29.
                                        Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                        Comment


                                          #40
                                          Nereikia sureikšminti pavienių atvejų, visur jų pasitaiko.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X