Neįrengęs eskalatoriaus srauto nepadidinsi. Nereikia tikėtis stebuklo - atsipirkimo per kelis mėnesius. Nes kvepia darymu, bet ne iki galo. Manau, verta Lietuvos geležinkeliams investuoti, kad ir dantis sukandus, į šitą stotelę, įrengti PATOGIUS eskalatorius, dengtą taką. Nes vien mintis, kad "ten nėra eskalatoriaus" didelę dalį atkalbės nuo pasinaudojimo traukiniu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Daugybėje miestų, tokių kaip Berlynas, Miunchenas, Barcelona metro eskalatoriai išlenda į paviršių...Parašė x21 Rodyti pranešimąEskalatoriu ekploatacija velniskai brangi, del to kur nera jam tinkamo pesciuju srauto, jo naudojimas neracionalus. Be to nemaciau eskalatoriu pastatu isoreje... kur gali buti lietus/sniegas/purvas ir kiti musu oru meteoreiskiniai...
Comment
-
Paryziuje irgi... bet as ne apie tai... ten klimatas ne toks... ir kultura...Parašė gruobuonis Rodyti pranešimąDaugybėje miestų, tokių kaip Berlynas, Miunchenas, Barcelona metro eskalatoriai išlenda į paviršių...
Comment
-
Kas toje eksploatacijoje brangaus? Elektra juk nesinaudoja kai nera pesciuju srauto. Jei butu jie tokie brangus, tai tikrai neirenginetu Maximose ir pan. vietose.Parašė x21 Rodyti pranešimąEskalatoriu ekploatacija velniskai brangi, del to kur nera jam tinkamo pesciuju srauto, jo naudojimas neracionalus. Be to nemaciau eskalatoriu pastatu isoreje... kur gali buti lietus/sniegas/purvas ir kiti musu oru meteoreiskiniai...
Comment
-
Net ir įrengus eskalatorių, liftas vistiek būtinas - neįgaliesiems bei mamoms su vaikais vežimėliuose. Būtų idealu, jeigu iki stotelės būtų galima savo lagaminus atsivežti vežimėliu (kokie yra oro uosto pastate)Parašė LBP Rodyti pranešimąNeįrengęs eskalatoriaus srauto nepadidinsi. Nereikia tikėtis stebuklo - atsipirkimo per kelis mėnesius. Nes kvepia darymu, bet ne iki galo. Manau, verta Lietuvos geležinkeliams investuoti, kad ir dantis sukandus, į šitą stotelę, įrengti PATOGIUS eskalatorius, dengtą taką. Nes vien mintis, kad "ten nėra eskalatoriaus" didelę dalį atkalbės nuo pasinaudojimo traukiniu.
Comment
-
Sutinku, kad geležinkelio stotelėje TVOU reikia ir lifto, ir eskalatoriaus, ir normalaus stogo nuo saulės bei lietaus, patogios platformos, patogaus eismo grafiko ir t.t., tik norėčiau pridurti dar vieną "smulkmeną" - oro uosto patalpoje maždaug ties atvykimo sale galėtų būti švieslentė, kurioje būtų stotelės TVOU autobusų ir traukinių grafikai, ir šalia skydas, kuriame nubraižytas nesudėtingas planelis kaip nusigauti iki geležinkelio stotelės (būtų išvis idealu, jeigu atvykstantieji matytų kiek laiko užtruks, tarkim, nuvažiuoti traukiniu nuo oro uosto iki stoties). Tie, kurie esate skraidę, ypač prisiminkite pirmą skrydį, suprasite, kaip nėra paprasta greitai susigaudyti naujoje vietoje, todėl reikalinga elementariai paprasta informacija. Be abejo, visa informacija pateikiama lietuvių ir anglų kalbomis. Dar geriau, jeigu tokios švieslentės būtų dvi - oro uoste ir pačioje stotelėje.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąSutinku, kad geležinkelio stotelėje TVOU reikia ir lifto, ir eskalatoriaus, ir normalaus stogo nuo saulės bei lietaus, patogios platformos, patogaus eismo grafiko ir t.t., tik norėčiau pridurti dar vieną "smulkmeną" - oro uosto patalpoje maždaug ties atvykimo sale galėtų būti švieslentė, kurioje būtų stotelės TVOU autobusų ir traukinių grafikai, ir šalia skydas, kuriame nubraižytas nesudėtingas planelis kaip nusigauti iki geležinkelio stotelės (būtų išvis idealu, jeigu atvykstantieji matytų kiek laiko užtruks, tarkim, nuvažiuoti traukiniu nuo oro uosto iki stoties). Tie, kurie esate skraidę, ypač prisiminkite pirmą skrydį, suprasite, kaip nėra paprasta greitai susigaudyti naujoje vietoje, todėl reikalinga elementariai paprasta informacija. Be abejo, visa informacija pateikiama lietuvių ir anglų kalbomis. Dar geriau, jeigu tokios švieslentės būtų dvi - oro uoste ir pačioje stotelėje.
Autobusu grafiku pateikineti svielenteje tikrai nereikia. Autobusai itin daznai atsilieka nuo grafiko. Be to, ju stotele yra pakeliui link busimosios gelezinkelio stoteles ir tik keli zingsniai nuo isejimo is oro uosto.
Comment
-
Miesto autobusai 1, 1A, 2. Bendrai paemus vaziuoja bent 3-5 kartus per valanda. Autobusai veluoja daugiausiai del kamsciu. Jokia informacine sistemos ir GPS nera naudojami miesto transporte. Kaip techniskai realizuoti ta ju isvykimo rodyma svieslenteje? Kol kas tai neimanoma.Parašė romasg Rodyti pranešimąjei atsilieka, tai reikia rodyt, kad atsilieka ir kiek atsilieka, va tik bėda jei paskuba
Priesingai, gelezinkeliuose veikia informacine sistema ir ten yra griezta kontrole. Todel tik traukiniu grafikus galima rodyti be didesniu techniniu problemu ir keleiviu klaidinimo
Comment
-
Parašė romasg Rodyti pranešimąnukrypima nuo teorinio laiko galima skaičiuoti, butu vis nauda, nes matytum ar jau nuvažiavo ar dar neatvažiavo tavo autobusas.. bet tiek nereik nieko sudetingo ...
Jei autobusai (Nr. 2) vaziuoja kas 20 min. ir veluoja tai ka cia teoriskai priskaiciuosi. Tik zmones klaidinsi. Kartais atvaziuoja ir vienas po kito.
Yra tvarkarasti ir lauk. Ne tas, tai kitas atvaziuos.
Reikia ne teorijos, o praktikos. Kol kas praktiskai to realizuoti neimanoma. Tik tada, kai Vilniuje miesto transoporte bus idiegta GPS ir centralizuoto valdymo sistema, tada galima bus kazkokias informacines lentas irengineti ir ne tik oro uoste, bet ir kiotose stambiose stotelese.
Comment
-
o kaip tas šaligatvis dengtas bus. tik stogas, o gal ir sienelė nuo vėjo bus?Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąJau pradėta montuoti ir dengta pėsčiūjų galerija virš šaligatvio link oro uosto, o peronas prie geležinkelio grįsti betono trinkelėmis, berods raudonom.
Gaila, kad pamiršau net telefoną pasiimti, tad foto kolkas nebus.
Comment
Comment