Parašė AnD
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Duobė nebūtinai būtų. Net ir rusiški vagonai pritaikyti aukštiems ir žemiems peronams. Prie vagono durų yra toks laiptelis, kurį nuleidus iš žemo perono į vagoną neįlipsi, bet iš aukšto įlipsi be jokios duobės.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Taip, tarpstotyje Vilnius - Kirtimai vazineja tik keleiviniai traukiniai ir lokomotyvai be vagonu.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai tame ruoze visiskai nera prekiniu traukiniu judejimo? Gal tik silumveziai be vagonu pravaziuoja?
Comment
-
Siame videoreportaze girdimas ratu dzergimas - taip yra kreivese, nes traukinio ratai - vienas metalo gabalas - kiek desinysis parieda, tiek pat ir kairysis. O kreiveje isoriniu begiu riedanciam ratui reikia daugiau pravaziuoti negu kairiajam, riedanciam vidiniu kreives begiu.. Todel tie ratai praslysta ant begiu, sukeldami toki garsa.. Tai ne tik garsas, bet ir gana nemazas pasipriesinimas judejimui..Parašė robertas
Comment
-
aha o čia pavasariniai įvykiai tame pačiame perone:Parašė trilobitas Rodyti pranešimąPeronas mums artimoje šalyje
]


šiaip sako, kad tas BMW priklauso GO Rail bosui
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
niekuo... šiaip sutapimas, kad tuo pačiu metu žiūrėjau tas nuotraukas ir trilobitas imetė pavyzdįParašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimąO kuo tai susiję su aukštais peronais?
nors
net ir aukštas peronas traukinio nesustabdė, geriausi stabdžiai pasirodo yra BMW
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Reikia aukštint tiek pirmą, tiek antrą peroną nes pagyvenusiems žmonėms ar žmonėms su negalia tikrai nėra juokas įlipti netik į automotrisę. jau nekalbu kai reikia įsikelti sunkesnius lagaminus.Parašė Wycka Rodyti pranešimąŽinau jį, bet ten toloka eiti. Seniems žmonėms, tėvams su vaiko vežimėliais ir keleiviams su didžiuliais lagaminais bus nepatogumų. Ko gero, realiausias variantas yra aukštinti pirmojo perono rampą.
Comment
-
Nepardavė. Pas baltarusius TEP70-0326, irgi pirktas iš estų, tik seniau.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTai TEP70-0236. Jam visa fotogalerija yra skirta, tik nebepamenu adreso. Ar tik ne jį po to pardavė baltarusiams?
Comment
-
Taigi techninės galimybės iš principo yra. O kad atsirastų noras tomis techninėmis galimybėmis pasinaudoti, labai padėtų kažkieno jau minėtas "užpakalių išspardymas" (perkeltine prasme, žinoma).Parašė LT-1 Rodyti pranešimąVat kodel LG "prigijo" zemi peronai, reiketu klausti senesniu inzinieriu. O kaip sakiau, ir kazkuriame pranesime rasiau, Lietuvoje irgi galimi auksti peronai, yra net tikslus matmenys. Kodel jie nestatomi buvo, nezinau. Taciau techniskai juos statyti nera problemu, taisykles ir standartai tai leidzia.
Comment
-
Nemanau, kad esant dabartiniam keleivių srautui traukiniais ir lėktuvais, tai yra reikalinga. Reikia galvoti, kaip tobulinti jau esamus reisus (reklama, marketingas), kaip pritraukti keleivius iš mašinų bei autobusų.Parašė vytauc Rodyti pranešimąTai gal pagaliau sutankins grafiką?
Manau daug logiškiau būtų, kad naujoji motrisė pradėtų važinėti kitais maršrutais Vilniaus regione, kuriais važiuoja mažai keleivių: ypač Vilnius - Varėna - Marcinkonys, Vilnius - Stasylos, Vilnius - Kena, reisu Vilnius- Kaunas - Šiauliai.
Comment
-
Padaryti motrise patogesne uz juos... visu pirma paaukstinti peronus iki grindu lygio ir padidinti reisu skaiciu minimum iki 3 per valanda... kitaip tas projektas pasmerktas....Parašė 2Pack Rodyti pranešimą... kaip pritraukti keleivius iš mašinų bei autobusų....
Comment
-
Na, bent savaitgaliais Vilnius - Varėna važiuoja tikrai nemažai žmonių. Gal labiau reiktų skaidyt maršrutą Vilnius - Marcinkonys į du: Vilnius - Varėna ir Varėna - Marcinkonys. Pastarasis maršrutas pritraukia tikrai mažai keleivių.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNemanau, kad esant dabartiniam keleivių srautui traukiniais ir lėktuvais, tai yra reikalinga. Reikia galvoti, kaip tobulinti jau esamus reisus (reklama, marketingas), kaip pritraukti keleivius iš mašinų bei autobusų.
Manau daug logiškiau būtų, kad naujoji motrisė pradėtų važinėti kitais maršrutais Vilniaus regione, kuriais važiuoja mažai keleivių: ypač Vilnius - Varėna - Marcinkonys, Vilnius - Stasylos, Vilnius - Kena, reisu Vilnius- Kaunas - Šiauliai.
Comment
-
Populiarėja tarp geležinkelio stoties ir oro uosto kursuojantis traukinukas
2008-11-07
http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=87925Jau mėnesį iš Vilniaus geležinkelio stoties į Tarptautinį Vilniaus oro uostą ir atgal kursuojantis traukinukas kasdien perveža maždaug po 400 keleivių. Apytiksliais paskaičiavimais šiuo traukinuku jau pervežta apie 12 tūkst. keleivių.
„Džiaugiuosi, kad vilniečiams patiko naujasis transportas ir jie aktyviai juo naudojasi. Aš ir pats artimiausią savaitgalį rengiuosi anūkus pavėžinti šiuo traukinuku – nuvešiu į oro uostą pažiūrėti lėktuvų“, - sako Vilniaus meras Juozas Imbrasas.
Šiuo metu traukinys kursuoja kasdien – po 27 reisus per dieną. Nuvažiuoti iš miesto centro į oro uostą vilniečiai bei sostinės svečiai turi galimybę tik už du litus ir vos per aštuonias minutes, išvengdami spūsčių, gaišaties ar didesnių išlaidų taksi paslaugoms pirkti. Traukinuku aktyviai naudojasi ir netoliese veikiančių organizacijų darbuotojai bei sodininkai, Kirtimų gyventojai. Be to, mažasis traukinukas tapo savaitgaline pramoga vilniečių šeimoms – kelionę traukinuku labai pamėgo vaikai. Specialus nedidelis traukinukas – automotrisė – kursuoja kas 40 minučių. Atsižvelgiant į didžiausius keleivių srautus reisų skaičius ateityje bus koreguojamas. Planuojama, kad per metus traukinuko paslaugomis pasinaudos apie 150 tūkst. keleivių.
Šis projektas įgyvendintas ypač greitai – projektuoti ir statyti modernią geležinkelio stotelę „Oro uostas“ pradėta tik šių metų birželį. Pasak specialistų, nebrangi ir patogi, visame pasaulyje populiari transporto rūšis buvo itin sėkmingai pritaikyta Vilniuje.
Comment

Comment