Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    nelabai grazu nelabai bet ka padarysi cia lietuva...
    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
    - Rusija su Amerika kariauja.
    - Ir ką, kaip ten reikalai?
    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
    - O amerikiečiai?
    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

    Comment


      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
      Na dar iki Paneriu tvarka grieztesne neatejo, bet tai tik laiko klausimas. Tas tunelis yra tarnybinis, ir pasalininai jame yra nepageidaujami. Ateityje tikrai bus tvarka ir vaikscios tik tie, kas turi teise juo vaikscioti.
      Paneriuose reikalingas normalus praejimas i antraji perona. Nes tiltas per daug toli. Nusipirkus bilieta kasoje, gal 400 m susidaro, jei naudojamasi tiltu i antraji perona patekti. Tiltas skirtas pereiti per stoties kelyna, o ne vaikscioti tarp peronu. Nors vietiniai daznai eina ir per begius, per visus kelyna, nes taip lengviau ir greiciau - jokiu aptverimu ten nera.
      Gerai, jei pirmajame ar antrajame kelyje nestovi krovininiai sastatai.
      Aisku, daug kas sakys, kad mazai keleiviu, neapsimoka, yra tiltas, juo ir naudokites ir t.t.

      Comment


        Parašė RAW Rodyti pranešimą
        Jau spėjo "padailinti" vagoną. Va tau ir apsauga, dar visai neseniai praeidamas pro 1-ąjį peroną Vilniaus stotyje, apsaugos būdelėje puikiai matėsi kaip vykdomos pareigos: apsauginis sau ramiai žiūrėjo filmą.
        Itariu, kad cia matei pasto pervezimo centro apsaugini, budeleje sedinti.. Jam nelabai rupi visa kita, kas su pasto teritorija nesusije..

        Comment


          Manau, kad kiti apsauginiai labai panašiai elgiasi

          Comment


            NordWestBahn (Vokietija) traukinukas (turbūt LINT 41):
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              O va štai tokį vaizdelį Lietuvoje tikrai nekasdien pamatysi. ER2K-skirta riedėti prie pastovios el.srovės električka, sudaryta buvo berods iš 10 vagonų. Atsižiūrėti negalėjau, iš kart apėmė nostalgija. Klausiau apsauginių, kur veža-sakė nežino, bet tikriausiai supjaustymui.
              [/URL][/IMG]

              Comment


                Parašė RAW Rodyti pranešimą
                O va štai tokį vaizdelį Lietuvoje tikrai nekasdien pamatysi. ER2K-skirta riedėti prie pastovios el.srovės električka, sudaryta buvo berods iš 10 vagonų. Atsižiūrėti negalėjau, iš kart apėmė nostalgija. Klausiau apsauginių, kur veža-sakė nežino, bet tikriausiai supjaustymui.
                Atvaizdas
                ]Atvaizdas
                [/URL]
                Įdomu įdomu... ER-2 naudojami Latvijoje ir Estijoje (ir Rusijoje, atrodo)... Į kurgi juos vežė pro Lietuvą..?

                Comment


                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
                  Kaliningrado šį električka.
                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
                  Prieš tai buvo Volgograde.
                  Paskutinis taisė Zorro; 2008.11.07, 22:44.

                  Comment


                    Lapkričio 7 d. Kaune buvo atidarytas eismas kairiajame Nemuno krante nuo M.K.Čiurlionio tilto(šalia geležinkelio tilto) tiesiai link Aleksoto vedančia estakada per geležinkelio atšaką ir gatvių mazgo kilpas kertančia estakada.
                    http://www.kaunas.lt/190?sid=4001
                    http://tv.delfi.lt/video/HLPqhRbh/
                    Prieš pat atidarymą atšakoje į pramoninį Aleksoto rajoną (lygiagrečiai Minkovskių gatvės, link tos geležinkelio įkalnės) dirbo du geležinkeliniai kranai, toliau ant bėgių stovėjo M62, šalia tų kranų (jau ne ant bėgių) – keliais ir bėgiais važiuoti galintis LG ekskavatorius. Prieš pat rekonstruotos gatvės atidarymo iškilmes visa šita technika pavažiavo Aleksoto tilto link, ir nuo palapinės jos nesimatė. Po iškilmių ji grįžo atgal ir nuvažiavo link stoties kelyno nelyginio galo ir ten sustojo praleisti į Marijampolę važiuojantį D1 (iš Kauno išv. 12:35h). Po to vaizdelį paįvairino to sąstato važiavimas jau magistraliniais stoties bėgiais per geležinkelio tiltą.
                    Maždaug po 15 minučių, kai miesto ir apskrities valdininkai skirstėsi, ant geležinkelio tilto pasirodė kitas D1. Jis važiavo tuščias. Ar dirbo priekinis variklis, ar jis traukė, neįsitikinau, nors nuo pirmo motorvagonio mažas dūmelis kilo. Užtai po geležinkelio tilto pervažiavimo mašinistas kai padavė daugiau kur, tai galinis variklis paleido tokį melsvą dūmą, kad nesimatė viso Nemuno slėnio...
                    Bent iki 2008m. pavasario ne kartą įsitikinau LG nenoru vystyti keleivių vežimą. Visiškai suprantu nenorą traukinius varinėti, kai keleivių nėra. Todėl kažkiek neaišku „prabanga“ juos visiškai tuščius kažkur varinėti ne pagal tvarkaraštį. Į kur 2008.11.07 ~13h iš Kauno išvažiavo tuščias D1, belieka spėlioti. Gal būt jis sustojo Jiesioje ir pakeitęs kryptį nuvažiavo per Rokus, Kauno HE į Vilnių? Gal būt remontuoti sugedusio dūmijančio variklio?
                    Kažkur 5-10 km aukštyje virš miesto iš rytų į vakarus tuo metu skrido ir baltų dūmų juostą leido avialaineris. Pagal juostų sudėtį buvo galima spręsti, kad lėktuve varikliai keturi...

                    Tie geležinkeliniai kranai matyti filmuke
                    http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...pildyta-167963

                    P.S.: Gal dar kas reporterių užfiksavo tą šilumvežį ir geležinkelinius kranus, tą dūmijusį D1 ?
                    Paskutinis taisė Vitas; 2008.11.10, 10:57. Priežastis: Rastas filmukas

                    Comment


                      Panevėžy praėjusią vasarą
                      Attached Files

                      Comment


                        D1 i Silute Kukoruose.






                        D1 arteja prie tilto. Kaunas



                        Kaune rugsejo 1 d.



                        Paskutinis taisė Al1; 2008.11.11, 16:20.

                        Comment


                          Zvilgsnis per valstybine siena. Prekiniai vagonai kitoje Nemuno puseje, Sovetske.


                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Paneriuose reikalingas normalus praejimas i antraji perona. Nes tiltas per daug toli. Nusipirkus bilieta kasoje, gal 400 m susidaro, jei naudojamasi tiltu i antraji perona patekti. Tiltas skirtas pereiti per stoties kelyna, o ne vaikscioti tarp peronu. Nors vietiniai daznai eina ir per begius, per visus kelyna, nes taip lengviau ir greiciau - jokiu aptverimu ten nera.
                            Gerai, jei pirmajame ar antrajame kelyje nestovi krovininiai sastatai.
                            Aisku, daug kas sakys, kad mazai keleiviu, neapsimoka, yra tiltas, juo ir naudokites ir t.t.
                            Kol tiltas uzdarytas buvo, per begius buvo padarytas perejimas. O tas tunelis, nesusipratimas. Be salmo ten geriau neit. Teko man tam tuneli, visa zenklinima paisyt ant sienu. Salmas daug kartu i lubas trenkes. Ir atstumas tikrai daug didesnis, nei 400metru. Nuo tilto iki tunelio ir atgal, per kita puse.

                            Comment


                              Sveiki gal kas turite nuotrauku is ruozu kuriuose mazas eismas (Palemonas-Gaiziunai) arba itin mazas (Kretinga-Skuodas)

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Zvilgsnis per valstybine siena. Prekiniai vagonai kitoje Nemuno puseje, Sovetske.


                                Atvaizdas
                                cia jei neklystu palei celiuliozes fabrika?!
                                o tilto nuotrauku nera? cia idomu butu manau
                                Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                Comment


                                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                  Sveiki gal kas turite nuotrauku is ruozu kuriuose mazas eismas (Palemonas-Gaiziunai) arba itin mazas (Kretinga-Skuodas)
                                  Yra, bet tik pačios linijos.

                                  Comment


                                    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                                    cia jei neklystu palei celiuliozes fabrika?!
                                    o tilto nuotrauku nera? cia idomu butu manau
                                    Tilto nėra, nes kai ten buvau 2006 metais buvo blogas oras O ir rizikuoti nenorėjau

                                    Comment


                                      Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                                      Kol tiltas uzdarytas buvo, per begius buvo padarytas perejimas. O tas tunelis, nesusipratimas. Be salmo ten geriau neit. Teko man tam tuneli, visa zenklinima paisyt ant sienu. Salmas daug kartu i lubas trenkes. Ir atstumas tikrai daug didesnis, nei 400metru. Nuo tilto iki tunelio ir atgal, per kita puse.
                                      Kol visą praėjau - kaklą nuskaudo. Aukštis jo gal 170 cm. Ir žemėja jis ne nuolydžiu, o pakopomis ir dar, prie įėjimų yra aukštesnės lubos, o po to žemėja - laisvai galima prasiskelt galvą.

                                      Comment


                                        Atnaujintas Elektrinis traukinys:

                                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                        Comment


                                          Pastaruoju metu jau retai tenka pamatyti 4 vagonu D1. Vakar toks 14 val. vaziavo i Ignalina.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X