Parašė anaiptol
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Geležinkelių fotografavimas
Collapse
X
-
Vakar (sekmadienį darytos nuotraukos taip pat iš Kaišiadorių ir Kauno Pirmoje foto ej-575 002 ir er9m 390 Kaune. Antroje foto ej-575 003 Kaišiadoryse; Trečioje foto nežinia iš kur atitemptas D1 motorinis vagonas Kaišiadoryse; Ketvirtoje foto Vilnius - Klaipėda, TEP 70 BS 003; Penktoje foto TEP 70 BS 003 ir ej-575 003 prasilenkia; Šeštoje foto keleiviai laukintys traukinio į Vilnių, jų gan nemažai
Paskutinis taisė audriusktu; 2010.04.12, 12:09.
Comment
-
O kas atsitiko? Tai jo kelionė ir baigėsi Kaišiadoryse? Taip ir neatsiras jis Panevėžy?Parašė robertas Rodyti pranešimąTas D1 motorinis vagonas buvo vežamas iš Vilniaus į Panevėžį supjaustymui į metalo laužą, bet... kelionės nebaigė.
Comment
-
Ar šioje, paskutinėje, nuotraukoje (kranai su strėlėmis), nebus tik garu varoma technika?Parašė anaiptol Rodyti pranešimąKapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Tie kranai vikšriniai, dideliam daugelio nusivylimuiParašė Combat Rodyti pranešimąAr šioje, paskutinėje, nuotraukoje (kranai su strėlėmis), nebus tik garu varoma technika?
Comment
-
Kiek teko girdėti buvo tempta ne viena D1 sekcija į Panevėžį, o kelios, o su šiuo motoriniu vagonu kažkas atsitiko ir nebegalėjo toliau jo transportuotParašė 2Pack Rodyti pranešimąO kas atsitiko? Tai jo kelionė ir baigėsi Kaišiadoryse? Taip ir neatsiras jis Panevėžy?
i. Grįžęs į Kaišiadoris pažiūrėsiu ar dar tebestovi
Comment
-
Spėju, kad jie turi griebtuvus (greiffer) ir buvo naudojami durpėms arba anglims krauti senais laikais.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTie kranai vikšriniai, dideliam daugelio nusivylimui
Comment
-
d1 557-3Parašė audriusktu Rodyti pranešimąvakar (sekmadienį darytos nuotraukos taip pat iš kaišiadorių ir kauno pirmoje foto ej-575 002 ir er9m 390 kaune. Antroje foto ej-575 003 kaišiadoryse; trečioje foto nežinia iš kur atitemptas d1 motorinis vagonas kaišiadoryse; ketvirtoje foto vilnius - klaipėda, tep 70 bs 003; penktoje foto tep 70 bs 003 ir ej-575 003 prasilenkia; šeštoje foto keleiviai laukintys traukinio į vilnių, jų gan nemažai
Comment
-
Vienas RA2 jau keli menesiai kaip Vilniuje stovi. Remonto laukia. Ziema buvo momentas, kai net trys RA2 buvo Vilniuje. Vienas is ju taip iki siol ir stovi.Parašė ether Rodyti pranešimąBeja Radviliškyje jau beveik savaite bazuojasi DR1A, kiek suprantu ji atvare iš Vilniaus vietoj į Vilnių išvarytą D1. Atsiradus laisvesniam laikui pabandysiu pafotagrofuoti Radviliškyje
Comment
-
tai kiek zinau dabar tik 039 vazineja, o kitos 3 taip ir stovi? ar as klystu?Parašė Al1 Rodyti pranešimąVienas RA2 jau keli menesiai kaip Vilniuje stovi. Remonto laukia. Ziema buvo momentas, kai net trys RA2 buvo Vilniuje. Vienas is ju taip iki siol ir stovi.
Comment
-
Manau irgi ne per seniausiai M62k-1640 su traukiniu Kaliningradas- MaskvaParašė dr. Rodyti pranešimąŠiandie traukinį Kaliningradas-Charkovas tempė M62k-1614. Kaune:
http://www.youtube.com/watch?v=WUaEI...os=w5fXbBqZrC0Paskutinis taisė LAZAS_; 2010.04.15, 15:40.
Comment
-
Daugiau kaip dviem valandomis anksčiau per Kaišiadoriis važiavo ir sustojo 15-20 minučių pavėlaqvęs greitasis Nr20 Klaipėda-Vilnius su dviem TEP'ais.Parašė audriusktu Rodyti pranešimąNa prieš porą savaičių aš tą patį M62K-1614 mačiau Kaune su tuo pačiu traukiniu. Įdomu kodėl ne TEP'as, o M62 tempia? Neužtenka riedmenų, ar TEP'ai labai genda?
Priekyje traukė TEP60, antras rezervu važiavo(variklis neveikė, kabinoje mašinisto nebuvo) TEP70.
Traukinys Kaliningradas-Charkovas į Kauną pavėlavo 5 minutes. Matyt, M62 iš tikrųjų neišvysto greitį, kuris reikalingas laikytis greitųjų traukinių grafiko. Beje, naktį traukinį Charkovas-KJaliningradas irgi traukė tas pats M62. Kažkaip atrodė, kad atgal iš Nesterovo jis temps "Gintarą", bet ne: traukė vėliau važiuojantį 312-ą.
Comment





Comment