Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts



    PESA 620M-014
    Lentvario pervaža.

    Comment


      Kokiu maršrutu ji važiavo, į Marcinkonis ?

      Comment


        Iš.

        Comment


          Tauragė III

          Ir dar čia sudedu stotyje matytą techniką.



          šis aparatas (šie aparatai) nulėkė link Pagėgių daryt remontų:




          Liniją aptarnaujantis M62K-1481


          Tolumoj parrieda...


          ... 2M62-0569


          ir nudunda į Tilžę

          Comment


            D1-757-3 + 754-2 + 766-1

            Kaunas - Kybartai

            Comment


              Šiandien nuo viaduko Kazlų Rūdoj nufotografavau 2M62,tik dabar negaliu įdėt nuotraukų
              Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2009.12.04, 08:50.

              Comment


                Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                Šiandien nuo viaduko Kazlų Rūdoj nufotografavau TEP80,tik dabar negaliu įdėt nuotraukų
                TEP80 ???

                Comment


                  Kurią valandą ir į kurią pusę važiavo?

                  Comment


                    Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                    Šiandien nuo viaduko Kazlų Rūdoj nufotografavau TEP80,tik dabar negaliu įdėt nuotraukų
                    TEP80??? vaziavo saltas ar trauke sastata?))

                    Тепловоз ТЭП80 — опытный пассажирский тепловоз, производившийся в СССР с 1988 по 1989 год на Коломенском тепловозостроительном заводе. Всего построено 2 тепловоза данной модели.

                    Локомотив ТЭП80-002 считается мировым рекордсменом по скорости среди тепловозов. Рекорд составляет 271 км/ч (1993), запись о чём можно увидеть на кузове тепловоза, находящегося в данный момент в музее железнодорожного транспорта на бывшем Варшавском вокзале Санкт-Петербурга.

                    kazin kokia tikimybe gal per Lietuva galetu pravaziuoti antras egzepliorius...

                    Comment


                      Na žmogus naujokas, suklydo. O abudu TEP80 muziejuose.
                      http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                      Comment


                        P gal kas galėtų pasakyti, kodėl TEP-80 buvo pagaminti tik du egzmplioriai, nors vienu iš juo ir buvo pasiektas dyz. lokomotyvo greičio rekordas, ir kodėl tie pagaminti du egzemplioriai buvo pakanakamai trumpai eksploatuoti?
                        Paskutinis taisė 2Pack; 2009.11.14, 22:39.

                        Comment


                          Matyt, ne laiku jis gimė:

                          К сожалению, этой замечательной машине суждено было появиться на свет в весьма нехорошее для всей страны время. В этом и кроется причина забвения.

                          Daug komentarų http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=123456

                          Comment


                            nepamirskit isverst citatu i lietuviu kalba. nevisi juk baige ta pacia mokykla, kaip ir jus.
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Laiko tiksliai neatsimenu,deja dar nemoku nuotraukų įkelt.

                              Comment


                                Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                                Laiko tiksliai neatsimenu,deja dar nemoku nuotraukų įkelt.
                                Žiūrėti čia: http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=1096
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Taigi,rodau
                                  Sukrauti supuvę pabėgiai
                                  http://foto.terpe.lt/inkelti/2009111...vaizdas307.jpg

                                  Lokomotyvas (nuo Kybartų)(2M62)
                                  http://foto.terpe.lt/inkelti/2009111...vaizdas308.jpg

                                  Tušti vagonai
                                  http://foto.terpe.lt/inkelti/2009111...vaizdas309.jpg

                                  Cisternos (žiūrint į Kybartus)
                                  http://foto.terpe.lt/inkelti/2009111...vaizdas310.jpg

                                  Cisternos(link Kauno)
                                  http://foto.terpe.lt/inkelti/2009111...vaizdas311.jpg

                                  Galiniai vagonai
                                  http://foto.terpe.lt/inkelti/2009111...vaizdas312.jpg

                                  Traukinys nuvažiavo
                                  http://foto.terpe.lt/inkelti/2009111...vaizdas313.jpg
                                  Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2009.12.04, 08:49. Priežastis: Per didelės nuotraukos

                                  Comment


                                    Toks jausmas, kad iš Pravieniškių fotografuota

                                    Comment


                                      Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                                      Lokomotyvas (nuo Kybartų)(galvoju,kad TEP80
                                      Ant lokomotyvo kas parašyta? Gal 2M62.

                                      Comment


                                        Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                                        Lokomotyvas (nuo Kybartų)(galvoju,kad TEP80
                                        Atvaizdas
                                        Tai kad TEP'ai yra keleiviniai lokomotyvai, o čia prekinis sąstatas. Be to, net nuotraukoje gana aiškiai matosi užrašas lokomotyvo priekyje raudonoje lentelėje 2M62, o tai yra prekinis lokomotyvas (nors retkarčiais panaudojamas ir keleiviniams vagonams tempti).
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          1. Reiktų nedėti milžiniškų fotografijų, o dėti tokias, kur nurodyta 800x600. O jei netyčia idėjai - pranešimą galima redaguoti.
                                          2. Reiktų dėti prasmingas fotografijas ir bent kiek pasistengiant parodyti ką norimą, o ne fotografuoti tą patį traukinį iš 25 pusių. Čia ne mergina
                                          3. Antra ne prisisvaigti apie bėsas žino kokius modelius. Kaip matosi tavo interesas nėra meninė fotografija, o labiau techninė, taigi modelius turėtum bent mūsų Lietuvos žinoti. Ne tiek jau daug jų tėra.
                                          4. Ne pats geriausias tinklapis, bet bent vienoje vietoje radau http://www.railfaneurope.net/list_frameset.html va. Tiesa, galima dar pažiūrėti ir kaimyninių šalių lokomotyvus.
                                          5. Ir jei sunkiai įsiminė modeliai, vis žiūrėti žiūrėti kitų fotografijas - nepakenks.Jei tokių ir nepadarysi, bet bent sieksi gerėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X