Kokiu greičiu dabar važiuoja tarpstotyje?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Geležinkelių fotografavimas
Collapse
X
-
O kuriuos kelius turėjo elektrifikuoti Vilniaus GS?Parašė Al1 Rodyti pranešimąDabar 6 kelią naudos BČ elektrovežių ir elektrinių traukinių atstovai vien dėl to, kad taip ir neelektrifikavo numatytų dviejų kelių atstovai. Nors konkursai įvykę, išskyrus konkursą darbams.
Comment
-
Šiandien, Klaipėda - Sovetskas, 730ML-007. Penktadienį važiavo 003.
Pravažiuoja Stoniškius.

Ten pat, Pagėgių link.

Pagėgiuose tam, kad patektų į 1 kelią, turi pakeisti važiavimo kryptį. Traukinys nuvažiavo į pietinį kelyno galą ir pakeitė važiavimo kryptį.

3 kelyje stovėjo du ER20CF šilumvežiai su akmens anglies sąstatu ir laukė išvykimo į Kaliningrado sritį.

730ML-007 pirmajame Pagėgių stoties kelyje.

Prieš užvažiuojant ant tilto per Nemuną.

Dar Lietuvoje.

Maždaug ties viduriu Nemuno, ties pakeliama tilto sekcija.
Paskutinis taisė Al1; 2018.01.07, 20:10.
- 10 patinka
Comment
-
Iki Šilutės, deja. Čia LG nesąmonę padarė. Reikėjo leisti važiuoti bent iki Pagėgių. Tada keleivių būtų buvę kur kas daugiau. Po 2 val. būtų buvę galima grįžti atgal į Klaipėdą, pavaikščiojus po Pagėgius. Aišku, esant geram orui, kaip šiandien. Penktadienį tai buvo blogas oras.
O ko ten nespėti? Pagėgiuose stovi apie valandą. Nuo Stoniškių iki Pagėgių neskubant su mašina apie 10 min. Traukinys važiuoja 12 min. O iki tilto irgi netoli, apie 5-7 min. neskubant.
Comment
-
Kelintais metais buvo Trakuose eksplotuojamas antrasis kelias? Kažkaip nepamenu jog ten jis būtu, iš nuotraukų matosi tik kad liko laidai o kelias nuimtas.Parašė Zorro Rodyti pranešimąEj575-012.


Comment
-
Pagėgiuose tam, kad patektų į 1 kelią, turi pakeisti važiavimo kryptį. Traukinys nuvažiavo į pietinį kelyno galą ir pakeitė važiavimo kryptį.
Dėl to kyla įdomus klausimas. Ar sovietmečiu traukiniai Kaliningradas-Maskva ar Kaliningradas-Liepoja Pagėgiuose keisdavo vaziavimo kryptį ?Paskutinis taisė Vitas2; 2018.02.05, 22:27.
Comment
-
Taip dvikelis buvo tik pačiuose Trakuose, prieš gel.stoti išsiskiria kontaktinė linija į dvi dalis, yra jungtis. Na greičiausiai jeigu liko iki šiol nutiesta kontaktinė linija, reiškia buvo dalis kelio ruožo, tai net akivaizdžiai matosi, o jei buvo kelio ruožas, tai turėjo būti ir peronas. Hm na arba jo nebuvo ir aš klystu, tik tada jei nebuvo perono tai klausymas kam tada tas antras kelias buvo reikalingas?Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąNa taip, atrodo kaip mistika, bet atrodo, kad dvikelis buvo tik pačiuose Trakuose, o ne visame ruože iki Senųjų Trakų. Keista bet ir aš nepamenu kaip tai atrodė realybėje ir kada buvo demontuota. O tame antrame kelyje ar buvo peronas ?Paskutinis taisė 1132; 2018.02.06, 00:28.
Comment






Comment