Tarybiniais laikais ant keleivinių vagonų, įskaitant ir D1 traukinių, buvo tvirtinamas lietas TSRS herbas. Vėliau jo vietoje ėmė dažyti LG emblemą, vėliau - klijuoti lipduką su emblema. O galėjo Lietuvos herbą kabinti.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[LT] Geležinkelių fotografavimas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes "geležinkelis yra ne valstybė valstybėje, o valstybės dalis".Parašė Muzungus Rodyti pranešimąkokia proga Vyciai?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai čia tat 13 vagonų gali sujungt ir taisyklių nepažeidžia, tačiau kai vasarą reikėjo į Klaipėdą - tada jau prasidėjo "per trumpi peronai" ir t.t. - juokinga jei nebūtų liūdnaParašė Ignalina Rodyti pranešimą2017-08-26, geležinkeliečių šventės traukinys Ignalinoje. 13 vagonų kuriuos tempė TEP70 lokomatyvas, kiek supratau, 8 iš jų yra atnaujinti (priekiniai), taip pat važinėjo sujungti DR1A.
  
  
  
  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia per trumpų peronų bėdą, bent jau ankstesniais metais, spręsdavo taip - ten, kur perono nėra, pastatydavo medinius laiptukus atvažiavus traukiniui, kad galėtų išlipti žmonės.Parašė statyba Rodyti pranešimą
 Kai čia tat 13 vagonų gali sujungt ir taisyklių nepažeidžia, tačiau kai vasarą reikėjo į Klaipėdą - tada jau prasidėjo "per trumpi peronai" ir t.t. - juokinga jei nebūtų liūdna
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 o to negalima buvo padaryti KlaipėdojeParašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Čia per trumpų peronų bėdą, bent jau ankstesniais metais, spręsdavo taip - ten, kur perono nėra, pastatydavo medinius laiptukus atvažiavus traukiniui, kad galėtų išlipti žmonės. ? Dėl to ir sakau, jog "išrinktiesiems" geležinkeliečiams ir paprastiems keleiviams taikomi dvejopi standartai ? Dėl to ir sakau, jog "išrinktiesiems" geležinkeliečiams ir paprastiems keleiviams taikomi dvejopi standartai
 Comment


 
							
						



 
							
						

















Comment