Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kauno muziejinis eksponatas.




    "Važiuoklė" su lingėmis.
    Neskubėk ir nespėsi.

    Comment


      Parovoz'as gyvas!
      http://www.parovoz.com/

      Comment


        Vakar į pavakarę.



        Galvojau atvažiuos senukas ER9M , bet atlėkė štai kas...



        Palemone išlipus.

        TEM TMH 005 kažkur nulėkė.
        Neskubėk ir nespėsi.

        Comment


          Va, kokie agregatai

          Comment


            Parašė zydrunasss Rodyti pranešimą
            Va, kokie agregatai
            Šaunu ,kad patinka ir įvertinai
            Neskubėk ir nespėsi.

            Comment


              O tie 2M62 ir M62 , bei TEM 2 į laužą? Nes jau ilgai stovi ta eilė,o pirmieji 2 ar 3 šilumvežiai neseniai atsirado.

              Neskubėk ir nespėsi.

              Comment


                EJ - 575. Beja juose ant kėbulo yra vaizdo kameros. Man naujiena kai pamačiau,gal kas ir minėjo , bet nepastebėjau.







                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  2M62M - 0568


                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    TGM ' as prie automobilių turgaus.
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      TEM TMH 011 šiandien.

                      Paskutinis taisė Mantukas05; 2013.08.30, 13:36. Priežastis: Nes kaikam labai nepatiko :)
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        Būtų gerai, kad pasistengtumei daryti kokybiškesnes nuotraukas, nes tokios tiktų labiau parodyti kažkokį neeilinį vaizdą. Atkreipk dėmesį į horizontą, nuotraukos pavirtusios, stenkis fotografoti palei saulę, o ne prieš ją, nusitaikyk, kad mažiau lystų visokie stulpai per objekto vidurį.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Persiplėšt neimanoma man važiuojantį lokomotyvą sunku bėgom pavyti , aplenkti bei kitu kampu ir t.t. nufotografuoti paskutinė foto pritraukta,bet jei jau bado akis , galiu ir išimti.
                          Neskubėk ir nespėsi.

                          Comment


                            Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                            Persiplėšt neimanoma man važiuojantį lokomotyvą sunku bėgom pavyti , aplenkti bei kitu kampu ir t.t. nufotografuoti paskutinė foto pritraukta,bet jei jau bado akis , galiu ir išimti.
                            Anksčiau galvot reikėjo...

                            Comment


                              Parašė railman Rodyti pranešimą
                              Anksčiau galvot reikėjo...
                              Man jug negaila išimti Jetaus pasaulio pabaigą ižvelgiate kaikurie
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                Traukinių fotografavimas nėra toks paprastas dalykas, čia ne pastatas, o judantis objektas (dažniausiai). Pačiam ne visi kadrai pavyksta, nemažai tenka išbrokuoti. Patarimai tokie - fotografuoti taip, kad saulė būtų už nugaros arba vos šonu. Rinktis patogų tašką fotografavimui - perono galas, viadukas ar pan. Stengtis, kad traukinys ar kitas geležinkelių transportas būtų arčiau tavo fotografavimo taško. Fotografuoti lėtai judančius ar sustojusius traukinius - didesni šansai jį "pagauti" ir foto išplaukimo tikimybė mažesnė.

                                Comment


                                  Besibaigiant vasarai, truputis vaizdų iš Durnyno geležinkelio stotelės apniukusį vidurvasarį

                                  1. ER20-044 su krovininiu sąstatu


                                  2. TEP70-335 skuba iš Klaipėdos į Vilnių


                                  3. Draugystė ER20-018 ir ER20-014 pajuda iš Radviliškio į šalies vakarus


                                  4. Dar viena pora - ER20-005 ir ER20-030 - priešingai - grįžta iš vakarų į geležinkelio sostinę - Radviliškį


                                  5. PESA 620M-009


                                  6. Ir jos jaunesnioji sesutė PESA 620M-014


                                  7. Veteranas 2M62M-0677 su krovininiu sąstatu taip pat pajuda iš Radviliškio į įmones valdas, kuri gamina labai jau reikalingą ir vertingą produktą


                                  8. Vienišius ER20-023



                                  Tai tiek
                                  2013-07-25
                                  Paskutinis taisė copper; 2013.08.30, 15:20.

                                  Comment


                                    Siandien. Nereikia turbut ir komentuoti







                                    Comment


                                      Norėčiau žinovų paklausti: kai keleivinius vagonus į Klaipėdą ir atgal tempia TEP70, ar jie sugeba suspėt į grafiką?
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                        Norėčiau žinovų paklausti: kai keleivinius vagonus į Klaipėdą ir atgal tempia TEP70, ar jie sugeba suspėt į grafiką?
                                        Kaip kada. Bet kokiu atveju jis gali paspausti iki 120 km/h ten, kur galima. O M62 maksimalus greitis 100 km/h.

                                        Comment


                                          Man jug negaila išimti Jetaus pasaulio pabaigą ižvelgiate kaikurie
                                          Nereikia taip jautriai reaguoti į (konstruktyvią) kritiką. Aišku, naujokui geležinkelių fotografijoje nelengva iš pradžių, bet neverta visų padarytų kadrų iškart dėti į internetą, o atrinkti geriausius ir/ar įdomiausius. Su laiku galima išmokti.

                                          Traukinių fotografavimas nėra toks paprastas dalykas, čia ne pastatas, o judantis objektas (dažniausiai). Pačiam ne visi kadrai pavyksta, nemažai tenka išbrokuoti. Patarimai tokie - fotografuoti taip, kad saulė būtų už nugaros arba vos šonu. Rinktis patogų tašką fotografavimui - perono galas, viadukas ar pan. Stengtis, kad traukinys ar kitas geležinkelių transportas būtų arčiau tavo fotografavimo taško. Fotografuoti lėtai judančius ar sustojusius traukinius - didesni šansai jį "pagauti" ir foto išplaukimo tikimybė mažesnė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X