Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ geriau, bet tik uz ta gelsva, melynai ji neprilygsta

    Comment


      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      Koks ten baisuoklėlis stovėjo, kaip bokštelis?
      Tas bokstelis - tai liftas. Tokie liftai buvo 2 ar 3, ant skirtingu peronu. Po tais boksteliais buvo pasto tunelis (einantis i pasto pervezimo centra). Juo i (is) traukinius budavo atvezami tokie melyni pasto konteineriai ant ratuku. Dabar tas tunelis jau likviduotas (uzpiltas).
      Beje, as dar kai mazas buvau kazkur apie 1985-1990 dar matydavau konteinerius, keliamus tuo liftu..

      Comment


        Vilnius iki 2000 metų.
        Čia du liftų bokšteliai.
        http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

        Paskutinis taisė Zorro; 2008.10.27, 09:27.

        Comment


          Kena.



          Paskutinis taisė kaskas; 2008.10.27, 20:04.
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            Gal kas gali apšviesti kokią funkciją atlieka Kenos stotis kad ji tokia didelė?

            Comment


              Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimą
              Gal kas gali apšviesti kokią funkciją atlieka Kenos stotis kad ji tokia didelė?
              Kenos stotis yra Lietuvos-Baltarusijos pasienio muitinė. Ten dirba žmonės, kurie tikrina kiekvieną įvažiuojantį/išvažiuojantį į/iš LT traukinį. Todėl ji ir yra tokia didelė.
              You might surprise yourself.

              Miestai.net FB

              Comment


                Parašė spirit Rodyti pranešimą
                Kenos stotis yra Lietuvos-Baltarusijos pasienio muitinė. Ten dirba žmonės, kurie tikrina kiekvieną įvažiuojantį/išvažiuojantį į/iš LT traukinį. Todėl ji ir yra tokia didelė.
                Ar jos kelynas po 1990 metų praplėstas žymiai ?
                Tiesą sakant, anksčiau kiek kartų naktį tamsoje važiavau iš Vilniaus į Minską arba iš Minsko į Vilnių, tai pamatyti buvo sunku...

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Ar jos kelynas po 1990 metų praplėstas žymiai ?
                  Tiesą sakant, anksčiau kiek kartų naktį tamsoje važiavau iš Vilniaus į Minską arba iš Minsko į Vilnių, tai pamatyti buvo sunku...
                  Tiksliai nežinau skaičių, bet manau kad buvo daug investuota. Kiek konkrečiai galėtų pasakyt tie, kurie labiau apie tai nusimano.
                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment


                    Teko darbuotis Kenoje 2006 gruodi. Nezinau, kam betonavom polius 3m gylio ir apie 1,2m plocio. Jie ejo isilgai stoties, virs 40vnt. Ar tai rampa turejo ten but, ar kas... Sunkvezimiu karavanai nesustodami veze smeli, zvyra...
                    Bent jau zemes darbu daug buvo atlikta.
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                      Teko darbuotis Kenoje 2006 gruodi. Nezinau, kam betonavom polius 3m gylio ir apie 1,2m plocio. Jie ejo isilgai stoties, virs 40vnt. Ar tai rampa turejo ten but, ar kas... Sunkvezimiu karavanai nesustodami veze smeli, zvyra...
                      Bent jau zemes darbu daug buvo atlikta.
                      Kelių naujų ten buvo nutiesta ar tik pakeisti seni? O betonavot gal apšvietimo bokšteliams ar stulpams?
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Daug nauju keliu nutiesta, du pesciuju tiltai pastatyti, pats stoties pastatas naujas pastatytas, o gal senas perstatytas kapitaliai? Butu idomu senos stoties nuotrauka pamatyti. Visa teritorija aptverta - iskaitant ir visa gelezinkelio ruoza iki pat Baltarusijos sienos, apsvieciama ir stebima. Todel ir Sumsko stotele panaikinta.

                        Comment


                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                          Kelių naujų ten buvo nutiesta ar tik pakeisti seni? O betonavot gal apšvietimo bokšteliams ar stulpams?
                          Nezinau, kam, greiciausiai stulpam...
                          Kazkuri firma nebespejo susitvarkyt, tai mus avraline tvarka mete ten. Apie dvi savaites tai tesesi. As pats ten 3 dienas tedirbau, kai vyko pats betonavimas.
                          Tuo metu jau buvo nutiestu nauju keliu, rytinej pusej apie 100 metru plocio ruoze veze smeli, zvyra, lygino, trombavo, vel veze. Dar ju buldozeris "Caterpillar" uz snapso buteli istrauke 2 iklimpusias betono kriauses.
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            kaskas, man įdomu kaip tave prileido fotografuoti ant tilto? Kiek girdėjau pašaliniams tek vaikščioti draudžiama?
                            Pėsčiųjų tiltas tik vienas, bet kaip jau sakiau pašaliniams ten draudžiama. O kas liečia kelius, tai dabar yra 12 kelių krovininiams sąstatams priimti, iš jų 2,5 neprijungti prie centralizacijos, bet traukiniai į juos priimami, plius 2 keliai naudojami keleiviniams, krovininių šilumvežių pervarymui, plius dar berods 5 keliai kuriuos kažkada planuojama eksploatuoti. Dar pora kelių šilumvežių laikymui, manevrams. Yra depas, kuris dar neekspoatuojamas.

                            Comment


                              Kažkas sakė, kad Paneriuose negalima vaikščioti požemine perėja. Aš buvau, perėjau. Draudžiamųjų ženklų nėra, tik viduj parašyta, kad negalima išlipti viduriniuose išėjimuose, nes pavojinga. O iš galo į galą - prašom.

                              Comment


                                Paneriai nėra pasienio stotis, o prie tunelio, jei neklystu, yra užrašas "tarnybinis praėjimas".

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Kažkas sakė, kad Paneriuose negalima vaikščioti požemine perėja. Aš buvau, perėjau. Draudžiamųjų ženklų nėra, tik viduj parašyta, kad negalima išlipti viduriniuose išėjimuose, nes pavojinga. O iš galo į galą - prašom.
                                  Na dar iki Paneriu tvarka grieztesne neatejo, bet tai tik laiko klausimas. Tas tunelis yra tarnybinis, ir pasalininai jame yra nepageidaujami. Ateityje tikrai bus tvarka ir vaikscios tik tie, kas turi teise juo vaikscioti.

                                  Comment


                                    Gal nedraudė vaikščioti tuneliu, kol tiltą remontavo?

                                    Comment


                                      D1 ir DR1A
                                      Vaizdas iš Panerių g.





                                      O čia stotyje, tik atvykęs traukinys iš Klaipėdos



                                      Mačiau ir antrą PESA, stovinčia už Rodunios viaduko.

                                      Comment


                                        Jau spėjo "padailinti" vagoną. Va tau ir apsauga, dar visai neseniai praeidamas pro 1-ąjį peroną Vilniaus stotyje, apsaugos būdelėje puikiai matėsi kaip vykdomos pareigos: apsauginis sau ramiai žiūrėjo filmą.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X