Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio vagonai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    trainpix
    balticrailpics

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Gal kas žino kur galima surasti info apie LG turimus keleivinius traukinius? Panašiai kaip fotobus apie autobusus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Balandžio 6 d. vyko aukcionas, kuriame buvo parduodami (ar parduoti, neaišku) nenaudojami keleiviniai vagonai - net 28 vnt. Jų (bent dalies jų) pardavimas jau vyko ir anksčiau.

    http://www.litrail.lt/documents/1027...c-354effc08e48

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Visiškai nenusimanau apie vagonus tai jai ka patikslinkit




    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Šio traukinio trijų vagonų info.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Balandžio 30 d.(ketvirtadienio) rytą ~7:15h. šis traukinys (4 vagonai ir TEP70) stovėjo Kauno geležinkelio stoties pirmajame kelyje. Vadinamas komisijos traukinys lyg ir laukė signalo važiuoti link Kazlų Rūdos. Per daug žvalgytis neišdrįsau, perone buvo apsauginių, su jais konfliktuoti (ir nuotaiką nuo pat ryto gadintis) nesinorėjo...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Šio traukinio trijų vagonų info.





    Paskutinis taisė Zorro; 2015.04.29, 20:06.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Aš to nežinojau.
    ООО «Вагонтрэйд Плюс» (Калининградский вагоностроительный завод) vienintelis Rusijoje ir NVS šalyse dumpkarų gamintojas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Reikėtų pažymėti, kad jie pagaminti Kaliningrado srityje.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vakar pro Lentvarį pravažiavo sastatas su Turkmenijos geležinkelių keliais naujais dumpkarais.

    Komentuoti:


  • pashkiss
    replied
    Rusijos vagonų gaintoja OVK Lietuvoje įkurs aptarnavimo centrą
    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...tra-663-499064

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokios ten prekės tose vietose galėjo būti? Miškas, grūdai, bulvės ir pan. Vargu. Tikriausiai veždavo į Šeštokus. Mockava atokioje vietoje, užkampis. Kaip tik gera vieta rezervinei strateginio pobūdžio stočiai.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    O tai koki vaidmeny atliko tuomet Mockavos stotis? Prekes budavo kraunamos?
    Gal ir tiesa tuomet kad 1981 metais vaziavo keli traukiniai "sujungt begius"

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Į Mockavą keleiviniai tada nevažinėjo. Ties siena galėjo būti išrinkta keliasdešimt metrų ir reikalui esant greit atstatomi.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Stotis buvo ir veikė ir iki 1992 m. Nutiesė bėgius per sieną ir sujungė su Lenkijos geležinkeliais. Ir tikriausiai tada atsirado sudvejinti bėgiai tarp Mockavos ir Šeštokų. Iki tol jų tikriausiai nebuvo, iki Mockavos ėjo 1520 mm kelias.
    Tai ka tada mano kaimynas svaigo, jei kaip suprantu kad 1435 vezes iki 1992 metu nebuvo. O keleiviniai vaziuodavo i Mockavos stoti?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stotis buvo ir veikė ir iki 1992 m. Nutiesė bėgius per sieną ir sujungė su Lenkijos geležinkeliais. Ir tikriausiai tada atsirado sudvejinti bėgiai tarp Mockavos ir Šeštokų. Iki tol jų tikriausiai nebuvo, iki Mockavos ėjo 1520 mm kelias.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Taigi aukščiau pateikiau visus TSRS - Lenkijos geležinkelio perėjimo punktus. Mockavos ten nėra.
    Šeštokų - Suvalkų linija atidaryta 1992 metais.
    Jo tikrai eme 1992 ir nutiese begius ir pastate stoti. Begiai buvo visada tik idomu kokia ju bukle buvo, anot mano pazystamo ten sujudimas buvo tikrai 1968 rugpjuti ir kazkas 1981

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Reikia kelti šitą diskusiją į temą apie Alytaus - Šeštokų - Suvalkų liniją.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Taigi aukščiau pateikiau visus TSRS - Lenkijos geležinkelio perėjimo punktus. Mockavos ten nėra.
    Šeštokų - Suvalkų linija atidaryta 1992 metais.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Jau aisku nukrypsim i OFFtopic, o tarkim reikalui esant galejo buti panaudota Mockavos - Suvalku linija. As nezinau kiek tiesos, bet kaip 1981 metais Lenkijoje buvo planuojama ivesti kariuomene sudarusmint liaudies priesu, tuomet vyko parengiamieji darbai "priimti technika". Cia mano kaimynas masinistu dirbes pasakojo, kad vaziavo tada keli ukiniai traukiniai iki Mockavos.

    O TSRS laikais ar buvo panasiu dar pasienio liniju kaip LTSR Suvalkai - Mockava?

    Ir dar klausimelis ar buvo koks aplamai judejimas iki Mockavos TSRS laikais?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    TSRS - Lenkijos buvo 10 geležinkelio sienos kirtimo punktų.
    https://ru.wikipedia.org/wiki/Польск...BE.D0.B4.D1.8B
    Lenkiškai daugiau info.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Granic...Bcia_graniczne


    Taip pat kariniams pervežimams buvo pritaikyta kelto linija Klaipėda - Mukranas.
    Paskutinis taisė Zorro; 2015.04.02, 08:42.

    Komentuoti:

Working...
X