Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • specialistas
    replied
    Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
    Gal ne y tema bet man lb yra svarbu zinoti... Kuo skiriasi Dyzelinių ir elektrinių traukinių mašinistas
    nuo Lokomotyvo mašinisto? Nes zadu eiti mokintis ir yra 2 spec tokiu pavadinimu...
    Jeigu įgysi lokomotyvo mašinisto profesiją, galėsi valdyti prekinius, keleivinius, manevrinius ir kitus traukinius, kuriuos traukia šilumvežis.
    Mokėsi važiuoti su Siemens ER20CF, 2M62M, 2M62K TEM2, ČME3, ČME3M, TEP60, TEP70, TEP70BS serijų šilumvežiais.
    Jeigu įgysi dyzelinių ir elektrinių traukinių mašinisto profesiją dirbsi su dyzeliniais traukinukais D1, DR1A (M), RA-2 ir elektriniais EJ575, ER9M vežiojančiais bobutes pasimelsti iš kaimų miestą ir atgal.

    Šiaip lokomotyvas yra bendrinis traukos riedmens pavadinimas.

    Komentuoti:


  • 2M62
    replied
    Gal ne y tema bet man lb yra svarbu zinoti... Kuo skiriasi Dyzelinių ir elektrinių traukinių mašinistas
    nuo Lokomotyvo mašinisto? Nes zadu eiti mokintis ir yra 2 spec tokiu pavadinimu...

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Nežinau ar teko žiūrėti, bet vis tiek į temą yra delfi reportažas apie senovinius traukinius ir lietuvių požiūrį į techninį paveldą.

    http://tv.delfi.lt/video/0VANj2Fj/

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Keletas nuotraukų į temą:

    TEM2-996 su D1 sekcija


    TEM2-996, už kurio D1 ir DR1A motorvagoniai, dešinėje TEM2-2949


    D1-733


    M62-1640 ir TEM2-1327


    Keturi TEP60, iš kurių priekinis 286, dešiniau ČME3M-6762 ir 6750
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.02.08, 21:15.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

    http://foto.terpe.lt/inkelti/20081213/DSC06192.JPG
    Pamatęs šitą nuotrauką, atkreipiau dėmesį kad automotrisa AR2 sukabinta su D1 vagonu (tikriausiai viduriniu). Prieš tai buvau žiūrėjęs nuotraukų ir filmukų su siauruko vagonus traukiančia automotrisa MBxd2.
    Nuotraukos:
    http://lh4.ggpht.com/_hecMoKzSqUY/Rs...o/P8230395.JPG
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/w...rzOhvhCDZB.jpg http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/w...tBHBygdwQB.jpg http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika...212_Jantar.jpg
    Filmukas:
    http://www.youtube.com/watch?v=hzpl3Le9vgk
    Ir neatsitiktinai iškilo klausimėlis:
    ar automotrisa AR2 patrauktų nors vieną keleivinį vagoną?
    Tęsdamas mintis apie galimą/negalimą papildomų vagonų kabinimą prie automotrisų, pridedu dar dvi rastas nuotraukas. Jose prie lenkiškų automotrisų prikabinti papildomi keleiviniai vagonai

    http://www.tgk.rail.pl/details.php?image_id=58

    Viršutinėje nuotraukoje – automotrisa, tur būt, tokia kaip važinėja Vilniuje į Oro uostą.
    Apatinėje nuotraukoje - Lenkijoje populiari siauruko geležinkelio automotrisa MBxd2 (tokia galėtų važinėti Aukštaitijos siauruoju geležinkeliu. Ir ko gero ekonomiškiau už TU2 ?)

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Žiniasklaida vis dažniau kelia aliarmą apie pasitaikančius dviaukščio elektrinio traukinio neišvykimus į reisą, apie jo pakeitimus modernizuotu ER9M. Apie tai jau buvo diskusijų maršruto „Vilnius-Kaunas“ temoje, nors daugiau problemų gali kilti kitose linijose...
    Technika lieka technika. Ji genda. Kai defektas aptinkamas depe, traukinys pakeičiamas kitu.
    Traukinių fotografavimo mėgėjams laimikis būtų pagauti dviaukštį elektrinį traukinį, partempiamą pagalbinio lokomotyvo (greičiausiai – M62). Kažkaip suabejojau, kodėl to traukinio sukabinimas uždengtas kažkokiu odiniu maišu – lyg užtikrinama, kad jo neprireiks...
    Taigi, dar tenka likti patenkintais, kad elektrinis traukinys iš Vilniaus 5:25; 8:20 ir 16:30 h. išvyksta laiku, nors ir ne išsvajotas ištaigingas dviaukštis.
    Būtų kur kas liūdniau, jei anksti rytą mašinistui nepasisektų užvesti variklį dyzeliniame traukinyje, per naktį stovėjusiame Rūdiškėse ar Varėnoje. D1 į Vilnių vėluodamas gal nuvažiuotų su vienu varikliu, o traukinyje DR1A variklis tėra vienas. Pagalbinį šilumvežį tose stotyse „susimedžioti“ šansų beveik nėra. Jei tuo metu per Lentvarį važiuotų prekinis sąstatas, traukiamas Radviliškio lokomotyvų depo M62 ar 2M62, tokį kažin ar galima atkabinti ir nuvaryti radviliškiečiams mašinistams nežinoma atšaka į Varėną? Lygiai taip kažin ar Baltarusijos 2TE10 kabintų prie Kenoje ar Stasylose sugedusio dyzelinio traukinio?
    Vis tik, toks „siurprizas“ pasitaikyti gali dar Turmante, Ignalinoje, Rokiškyje, Šilutėje, Šeštokuose. Ir nebūtinai anksti rytą po traukinio „nakvynės“. Ar numatytos priemonės neprarasti keleivinio traukinio reisą?


    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Jei dar pamatyčiau EJ575 tempiamą TEP'o, pagalvočiau kad vaidenasi.
    (čia buvo temoje apie geležinkelių elektrifikavimą Lietuvoje).

    O čia pridedu nuorodą apie nuotraukų, kur M62 arba 2M62 traukia elektrinius traukinius ER9M:
    http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=37&pos=411 http://foto.terpe.lt/inkelti/2008092...s%20004ooo.JPG


    Paskutinis taisė Vitas; 2009.03.01, 20:41.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Tai čia lygtais skaičiai dirbant maksimaliu galingumu. O visą kelionę max galingumu tikrai nedirba
    Tada gera medvedia eina, kai maksimaliu galingumu.



    Šaltinis: google

    Komentuoti:


  • padejejas
    replied
    O dekui lb uz sia info kaip tik ir reikia..... viskas juk rusu kalboj

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Giedriuss Rodyti pranešimą
    sveiki,

    gal kas turi silumvezio elektomechanines pavaros principe schema? arba ka galima toje pavaroje patobulinti?
    http://www.vsdk.lt/biblioteka/metodi...agonu_ukis.pdf

    Turėtų padėti...

    Komentuoti:


  • Giedriuss
    replied
    sveiki,

    gal kas turi silumvezio elektomechanines pavaros principe schema? arba ka galima toje pavaroje patobulinti?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
    O kas yra kaloriferis? o Del m62, 2m62, CME kas pas juos stovi?
    Kaloriferiai juose.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
    O kas yra kaloriferis?
    http://images.google.lt/images?hl=lt...li%C5%B3&gbv=2

    Komentuoti:


  • 2M62
    replied
    O kas yra kaloriferis? o Del m62, 2m62, CME kas pas juos stovi?

    Komentuoti:


  • X3dO
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Kažkada važiavau su ER9M ir traukiny buvo šalta. Nuėjau paklaust mašinisto kodėl nešildo. O pas jį kabinoj buvo kone pirtis. Jis man pasakė, kad šildymas sugedęs, bet tik ne per seniausiai išsiaiškinau, kad buvo kita priešžastis.
    O kokia gi ta priezastis??Masinistas nesilde nes norejo kad tu pas ji ateitum ir paklaustum
    -Del ko jus nesildot?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
    Kilo toks man lausimelis O yra sildymas pas masinisto kabinoj? Peciukas ar dar kazkas
    Kažkada važiavau su ER9M ir traukiny buvo šalta. Nuėjau paklaust mašinisto kodėl nešildo. O pas jį kabinoj buvo kone pirtis. Jis man pasakė, kad šildymas sugedęs, bet tik ne per seniausiai išsiaiškinau, kad buvo kita priešžastis.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
    Kilo toks man lausimelis O yra sildymas pas masinisto kabinoj? Peciukas ar dar kazkas
    Zinoma kad yra. ant RA2 tai yra elektrinis peciukas ir kaloriferis. Ant D1 - kaloriferis.

    Komentuoti:


  • 2M62
    replied
    Kilo toks man lausimelis O yra sildymas pas masinisto kabinoj? Peciukas ar dar kazkas

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Atsiprašau, Siemens Eurorunner yra krovininiai lokomotyvai. Jei turi omenyje traukinius Vilnius-Klaipėda-Vilnius, tai jie galėjo vėluoti ir dėl kitų priežasčių, viena iš elementariausių - apsnigti ir nepersijungiantys iešmai. O kad rusiški TEPai pradėjo streikuoti - labai drįstu abejoti, nes jie prižiūrimi labai griežtai.
    Sustreikuoja ir jie

    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    DR1A-300 užvedamas esant +5°C temperatūrai:
    Youtube video

    Gali būti, kad palieka su įjungtu varikliu ant lėtų apsukų, nes va kokia procedūra vis dėlto yra tas užvedimas. O jei turint omenyje dar didesnius šalčius - tuo sunkiau.
    Matosi, kad pats variklis šaltas.

    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Įdomu įdomu. Į kitus modernizuotus DR1A įdėti ar MTU, ar MB varikliai... Kažkur skaičiau kad į DR1B irgi deda MTU variklius...

    Beje, rusiška technika dar ne tokių dalykų mato, tad man atrodo tie katerio varikliai irgi turi būti gan patikimi.
    MTU yra MB padalinys tokiems ir visokiems pramoniniams dalykams.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Estijoje, po modernizacijos, pakeitus variklius.
    Čia ko gero vienas pirmų užvedimų po surinkimo. O katerio variklis gal neprojektuotas tokiems šalčiams
    Reikėtų klausti žinovų, kokie atsiliepimai apie riedmenų su Caterpillar varikliais (2M62M, ČME3M,....) eksploataciją įvairiomis sąlygomis.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Atsiprašau, Siemens Eurorunner yra krovininiai lokomotyvai. Jei turi omenyje traukinius Vilnius-Klaipėda-Vilnius, tai jie galėjo vėluoti ir dėl kitų priežasčių, viena iš elementariausių - apsnigti ir nepersijungiantys iešmai. O kad rusiški TEPai pradėjo streikuoti - labai drįstu abejoti, nes jie prižiūrimi labai griežtai.
    Velavo į Vilnių atvažiuojantis apie 11, o Nr.20, atvykstantis 16:15, atvyko tik 18:15. Neatmesčiau ir priežasties, kad vėlavo dėl tarpstočiuose sugedusių Siemens'u. Važiuojant iš Klaipėdos yra nemažai vienkelio.

    Komentuoti:

Working...
X