Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
Tu visiškai teisus. Diskutuodamas ne visada paisau gramatikos. Malonu Kaktusiuk, kad domiesi ne tik geležinkeliu, bet ir lietuvių kalba.Parašė kaktusasTurbūt Voith, o ne Foith
Ir dar - kažkuriame "specialisto" pasisakyme minimos iešmos
Kiek žinau, lietuvių kalboje yra iešmai, o ne iešmos.
Šiaip, kai kurie šiuolaikinių kalbininkų terminai mane nervina. Tarkim pabėgį verčia vadinti tašu. Traukinio orinių stabdžių vamzdyno galines rankoves - žarnomis. Nors žodis "rankovė" galbūt ir skolinys iš rusų kalbos, tačiau man labiau patinka.
Komentuoti:
-
Tebūnie jau "gyvena". Bet tikrai jie neaptarnauja (neatlieka techninės priežiūros) RA-2. Šį darbą sėkmingai dirba Radviliškio lokomotyvų depo tam tikslui apmokyti darbuotojai.Parašė K a J o t Rodyti pranešimąDeja bet tu klysti. Jie tikrai gyvena Radviliskyje. Lokomotyvu brigadu poilsio namuose. Buna du atstovai, kas du menesius jie keiciasi. Jej abejoji nuvyk i poilsio namus ir paklausk budincio asmens, jis tau pasakys lygiai ta pati ka as parasiau.
Gal dėl aukščiau minėtų priežasčių ir susidaro įspūdis, kad jie gyvena, tačiau aš pavadinčiau tai - dažnai svečiuojasi.
Komentuoti:
-
Deja bet tu klysti. Jie tikrai gyvena Radviliskyje. Lokomotyvu brigadu poilsio namuose. Buna du atstovai, kas du menesius jie keiciasi. Jej abejoji nuvyk i poilsio namus ir paklausk budincio asmens, jis tau pasakys lygiai ta pati ka as parasiau.Parašė specialistas Rodyti pranešimąAtsakau:
jie tik šalina garantiniu laikotarpiu atsiradusius gedimus. Jokių sutartinių įsipareigojimų dėl pastovios RA-2 techninės priežiūros nėra. O kadangi, kaip jau minėjau, jų autobusai ne itin aukštos kokybės ir gan dažnai tenka keisti įvairius mazgus, kurie yra pristatomi iš Rusijos (ne ES šalies) dėl muitinės ir kitų procedūrų pristatymas ilgai užtrunka. Kartais po gedimų diagnozės, iki kol sulauks naujų mazgų - pasilieka Radviliškyje.
Ir pavadinti tai - "gyvena" nelabai tinka. Manau, kad jie tik svečiuojasi.
Komentuoti:
-
Atsakau:
jie tik šalina garantiniu laikotarpiu atsiradusius gedimus. Jokių sutartinių įsipareigojimų dėl pastovios RA-2 techninės priežiūros nėra. O kadangi, kaip jau minėjau, jų autobusai ne itin aukštos kokybės ir gan dažnai tenka keisti įvairius mazgus, kurie yra pristatomi iš Rusijos (ne ES šalies) dėl muitinės ir kitų procedūrų pristatymas ilgai užtrunka. Kartais po gedimų diagnozės, iki kol sulauks naujų mazgų - pasilieka Radviliškyje.
Ir pavadinti tai - "gyvena" nelabai tinka. Manau, kad jie tik svečiuojasi.Paskutinis taisė specialistas; 2009.03.15, 20:11.
Komentuoti:
-
Nepyk, bet Tu vadini save specialistu, bet kažkodėl tavo "keverzionės" dažnai būna ne į tema. Tau pasakė, kad jie GYVENA, o Tu vistiek rašai, kad abejoji. Jei parašė, kad gyvena tai taip ir yra.Parašė specialistas Rodyti pranešimąAš labai abejoju, kad RA-2 gamintojų atstovai gyventų Radviliškyje dėl keleto autobusų. Galbūt tik laikinai, kol šalina gedimus. Problema yra tame, kad dažnai prireikia detalių ar mazgų, kurios nebuvo numatytos kaip atsarginės, ir kurių pristatymas iš Rusijos užtrunka ne vieną mėnesį.
Komentuoti:
-
Aš labai abejoju, kad RA-2 gamintojų atstovai gyventų Radviliškyje dėl keleto autobusų. Galbūt tik laikinai, kol šalina gedimus. Problema yra tame, kad dažnai prireikia detalių ar mazgų, kurios nebuvo numatytos kaip atsarginės, ir kurių pristatymas iš Rusijos užtrunka ne vieną mėnesį.
Komentuoti:
-
Rusai 2 metus aptarnaus RA-2. Ir per tuos du metus jie gyvena Radviliskyje. Tikrai nereikia laukti kol jie atvyks is MAskvos ir nustatys gedimus.Parašė specialistas Rodyti pranešimąManau, kad viskas yra numatyta, tik kol broliukai iš Rusijos atvažiuoja, kol išsiaiškina gedimus ir užsako reikalingas deteles ar mazgus - praeina labai daug laiko.
Komentuoti:
-
Manau, kad viskas yra numatyta, tik kol broliukai iš Rusijos atvažiuoja, kol išsiaiškina gedimus ir užsako reikalingas deteles ar mazgus - praeina labai daug laiko.
Komentuoti:
-
Kokios pirkimo/pardavimo ir ja lydinciu susitarimu sąlygos dėl techninės priežiūros ir atsakomybės atsiradus techninių trūkumų?Parašė specialistas Rodyti pranešimąVažiuotų ir dažniau, tačiau RA-2 labai dažnai genda. Konstruodami šį autobusą broliai rusai paliko daug konstrukcinių klaidų. Pradėjus juos eksploatuoti viskas išlindo. Vieninteliai gerai dirbantys agregatai šiuose autobusuose, tai vokiškas MTU vidaus degimo variklis ir hidraulinė "Foith" pavara.
Komentuoti:
-
Važiuotų ir dažniau, tačiau RA-2 labai dažnai genda. Konstruodami šį autobusą broliai rusai paliko daug konstrukcinių klaidų. Pradėjus juos eksploatuoti viskas išlindo. Vieninteliai gerai dirbantys agregatai šiuose autobusuose, tai vokiškas MTU vidaus degimo variklis ir hidraulinė "Foith" pavara.
Komentuoti:
-
Bijau pameluot, bet pusmetis tai tikrai, kai jau važinėja RA2 vietoj D1.
Manau maršrutas nėra tikrai vienas iš nuostolingiausių, tad tikslinga buvo skirti naujesnį traukinuką.
Komentuoti:
-
Nuo kada Klaipėda - Radviliškis važinėja RA2??? Va čia tai naujiena. Atsimenu tuos laikus kai iš telšių į klaipėdą dardėdavau su tuo senuoju dyzeliuku (neprisimenu modelio). Čia tai naujiena
Komentuoti:
-
Idesiu pakartotinai labai gera konspekta. Cia siek tiek giliau besidomintis lokomotyvu ir vagonu ukiu zmogus ras labai daug idomios info.
Lokomotyvų ir vagonų ūkis
Komentuoti:
-
EJ575 ir ER20CF sumontuotos rusiškos kompleksinės unifikuotos lokomotyvų saugos sistemos KLUB-U ir mašinisto budrumą kontroliuojančios sistemos. Tai yra sudėtinga sistema, kuri kontroliuoja mašinisto veiksmus. Ji kažkuo panaši į juodąją dėžė lėktuvuose.
kol kas tai yra pačios tobuliausios sistemos pasaulyje ir tinkančios mūsų infrastruktūrai. Šios sistemos pagrindinė funkcija išvengti žmogiškojo faktoriaus valdant traukinį.
Tiesa ER20CF stabdžių valdymas taip pat dalinai rusiškas.
Komentuoti:
-
Čia tai tikrai rusas bandė išrasti dviratį.Parašė specialistas Rodyti pranešimąJeigu tai nebūtų rusiška technika su vakarietiškais viduriais, pamatytumėte dažniau. Šiuo metu dvi dėl įvairių gedimų stovi.
Beje, tuose pačiuose Siemens Eurorunner ER20 tam tikros detalės yra rusiškos. Gal dėl 1520 standarto?
Taip pat ir EJ575, kiek mačiau, spidometras rusiškas.
Komentuoti:
-
Na suprantu kad baiges mokukla tu nebusi masinistas... Kiekvienam darbe reikia tobuleti ir kilti aukstyn
Komentuoti:
-
Nera jau taip, kad pabaigei tuos kurus 10 men ir jau tu masinistas, galintis valdyti visus iki vieno LG pasitaikancius lokomotyvus. Jei sakysime gausi masinisto "teises", tai is pradziu turesi dar bent 1-3 metus (o gal ir ilgiau) dirbti masinisto padejeju (nebent jau esi juo toki laika atidirbes). Po to gausi valdyti pati paprasciausia silumvezi - pvz. 2M62, kuri valdo 2 zmones - padejejas ir masinsitas. Atidirbes su juo tam tikra laika, gali tiketis igyti aukstene klase (ju yra 5), ir tada galetum valdyti vieno asmens valdomus lokomotyvus (2M62M, ER-20). I keleivini galetum atsisesti tik gaves gerokai aukstesne klase (nezinau tiksliai - bet minimum trecia berods).Parašė specialistas Rodyti pranešimąJeigu įgysi lokomotyvo mašinisto profesiją, galėsi valdyti prekinius, keleivinius, manevrinius ir kitus traukinius, kuriuos traukia šilumvežis.
Mokėsi važiuoti su Siemens ER20CF, 2M62M, 2M62K TEM2, ČME3, ČME3M, TEP60, TEP70, TEP70BS serijų šilumvežiais.
Jeigu įgysi dyzelinių ir elektrinių traukinių mašinisto profesiją dirbsi su dyzeliniais traukinukais D1, DR1A (M), RA-2 ir elektriniais EJ575, ER9M vežiojančiais bobutes pasimelsti iš kaimų miestą ir atgal.
Šiaip lokomotyvas yra bendrinis traukos riedmens pavadinimas.
Pirmos klases masinistu tampama po nemazu metu praktikos ir turint gera ziniu ir patirties bagaza. Tokiu masinistu LG nera labai daug, bet juos galima drasiai vadinti "asais".
Tad nera taip jau paprasta su to maisinisto darbu..
Komentuoti:
Komentuoti: