Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • x2x
    replied
    Na jei jau pasikeite temos pavadinimas ir galima klaust apie vaira lokomotyve tai gal labai nesupyksit jei apie Webasto pasikartosiu. Gal zinot kurioj vietoj VLRD kreiptis del info ir breziniu apie Webasto. Diplominis pats nepasirasys

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dėmesio.
    Šios temos (LG Lokomotyvai) pavadinimas pakeistas į Bendro pobūdžio klausimai ir diskusijos apie traukos riedmenis .

    Čia liko žinutės apie pavarų tipus, klausimai "kam reikalingas tas vairas?" ir panašiai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Susiję pranešimai iškelti į šias naujas temas:
    Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje Temą kiek anksčiau "demaskavo" Vytautas

    Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

    LG riedmenų dažymo schemos

    Krovininiai magistraliniai šilumvežiai Lietuvoje

    Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

    Elektriniai traukiniai Lietuvoje

    Drezinos, kranai, kelio mašinos ir kita spec. technika

    Dalis pranešimų perkelta į jau buvusias temas:
    Geležinkelių fotografavimas

    Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje

    Savanoriškas geležinkelio fanų darbas
    Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.26, 13:14.

    Komentuoti:


  • rem
    replied
    sveiki, gal kas zinot kokiu rusisku saitu kad butu autocadiniu breziniu??? pvz vezimeliai asiraciai dyz variliai, traukos varikliai ar pan =]

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė x2x Rodyti pranešimą
    sveiki, esu visiskai naujas narys bet norejau paklaust del tokio dalyko kaip Webasto sistema. Turiu instrukcija kad ji montuojama i M62K ir 2M62K lokomotyvus su Kolomnos varikliais bet logiska butu jei tokia sistema yra ir su Caterpillar varikliais... Gal turit kokios info apie tai?
    Ji sudėta praktiškai visur. Ir ČME3M ir ER20CF lokomotyvuose. Geras katiliukas, žiemą juo šildant variklius sutaupoma nemažai dyzelino.

    Komentuoti:


  • x2x
    replied
    sveiki, esu visiskai naujas narys bet norejau paklaust del tokio dalyko kaip Webasto sistema. Turiu instrukcija kad ji montuojama i M62K ir 2M62K lokomotyvus su Kolomnos varikliais bet logiska butu jei tokia sistema yra ir su Caterpillar varikliais... Gal turit kokios info apie tai?

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Ir ką tie pasamdyti žmonės daro? Nei jie į variklį lenda, nei vožtuvus reguliuoja, su kuro aparatūra nieko nedaro.
    Pasamdyti žmonės dalyvauja tik montuojant naujus variklius. Po to - tik garantinė prižiūra.
    Tai kad VLRD net neturi "Caterpillar" išduotos licensijos kišti pirštus prie jų variklių, ko nepasakysi apie LT-2.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    2m62k-1160
    Jo rida po modernizacijos apie 260 tūkst.km. Į ER-3 remontą atsistos po kokių 70 tūkst., taip kad variklis gali jau būti šiek tiek padylęs.
    Nu ir ne reikia pamiršti, kad jis tik išvažiavo iš Vilniaus stoties ir varikliai dirba arti nominaliojo režimo.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė aleksio Rodyti pranešimą
    ir tuos ir tuos remontuoja vlrdistai. Skirtumas tik tas, kad kolomnos varikliai jau iš pat pradžių dumino pamažu, po to daugiau, po to dar... Po to, kai vlrd atlieka er-3 remonta, dumų sumažėja.
    šitam nesimato numerio, tai negaliu pasakyti, ar šito variklis buvo papuolęs pas mus į rankas, ar ne.
    2m62k-1160

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Siūlau nesigirti. "Caterpillar 3512B" vidaus degimo variklius, kurie sudėti į 2M62M, remontuoja ne VLRD, o iš tam tikros firmos VLRD pasamdyti darbuotojai. Šį bei tą paremontuoti sugeba tik LT-2.
    Ir ką tie pasamdyti žmonės daro? Nei jie į variklį lenda, nei vožtuvus reguliuoja, su kuro aparatūra nieko nedaro.
    Pasamdyti žmonės dalyvauja tik montuojant naujus variklius. Po to - tik garantinė prižiūra.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Ir tuos ir tuos remontuoja VLRDistai. Skirtumas tik tas, kad Kolomnos varikliai jau iš pat pradžių dumino pamažu, po to daugiau, po to dar... Po to, kai VLRD atlieka ER-3 remonta, dumų sumažėja.
    Šitam nesimato numerio, tai negaliu pasakyti, ar šito variklis buvo papuolęs pas mus į rankas, ar ne.
    Siūlau nesigirti. "Caterpillar 3512B" vidaus degimo variklius, kurie sudėti į 2M62M, remontuoja ne VLRD, o iš tam tikros firmos VLRD pasamdyti darbuotojai. Šį bei tą paremontuoti sugeba tik LT-2.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    CAT' us kaip suprantu prižiūri tos kompanijos atstovai (variklio gamintojo), o Kolomnos gamyklos turbūt tik savi šaltkalviai.
    Ir tuos ir tuos remontuoja VLRDistai. Skirtumas tik tas, kad Kolomnos varikliai jau iš pat pradžių dumino pamažu, po to daugiau, po to dar... Po to, kai VLRD atlieka ER-3 remonta, dumų sumažėja.
    Šitam nesimato numerio, tai negaliu pasakyti, ar šito variklis buvo papuolęs pas mus į rankas, ar ne.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    CAT' us kaip suprantu prižiūri tos kompanijos atstovai (variklio gamintojo), o Kolomnos gamyklos turbūt tik savi šaltkalviai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    CAT' us kaip suprantu prižiūri tos kompanijos atstovai (variklio gamintojo), o Kolomnos gamyklos turbūt tik savi šaltkalviai.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Graži vieta, bet jau prie šitų variklių tikri specai nagus prikiša...
    Gerai, kad Cat'ų dar nepradėjo taip "patobulinti"...
    Vis tiek nesuprantu, juk modernizavo tai tas pats VLRD... Ir gerai buvo...

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Graži vieta, bet jau prie šitų variklių tikri specai nagus prikiša...
    Gerai, kad Cat'ų dar nepradėjo taip "patobulinti"...
    Vis tiek nesuprantu, juk modernizavo tai tas pats VLRD... Ir gerai buvo...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Graži vieta, bet jau prie šitų variklių tikri specai nagus prikiša...

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Šitas man labiau patiko.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Neblogas video apie TEP-70 kelione : http://www.youtube.com/watch?v=DSdF0w0q9Lo

    Parodomas ir masinu skyrius, tik mazai kas girdeti, nes viska uzgozia turbinu svilpimas

    Komentuoti:

Working...
X