Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kosovo
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Neatspėjaaai
    Orginalo kalba skamba taip: "Дъятел, открой жалюзи"
    Šiuo aspektu mašinistas turi pasirinkimą, pranešimus gali gauti lietuvių arba rusų kalbomis.
    Lietuvių kalba galėtų skambėt: "A girdž, bachuriūk, nemiegam, atidaryk vožtuvus"
    Paskutinis taisė Kosovo; 2009.07.27, 19:14.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Turbūt, originalo kalba būtų maždaug "Мудаг, адкрой клапан!"?
    Neatspėjaaai
    Orginalo kalba skamba taip: "Дъятел, открой жалюзи"
    Šiuo aspektu mašinistas turi pasirinkimą, pranešimus gali gauti lietuvių arba rusų kalbomis.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    "Vaikine, nežiopsok ir atidaryk žaliuzes".
    Turbūt, originalo kalba būtų maždaug "Мудаг, адкрой клапан!"?

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    tai vadinama "diskriminacija pagal odos varza".
    nes taip iseina, kad del igimtu odos savybiu tas masinistas negali valdyti butent to lokomotyvo. na, kur tie isradingi lygiu teisiu gynejai?
    Paskutinis taisė dariuks; 2009.07.27, 02:07.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    linksma dabar masinoriam... pries keleta metu uztekdavo svilpyne isjunginet, dabar jau ir pulsa tikrina...
    Pulso nematuoja. Matuoja mašinisto odos varžą, pagal kurią apsprendžia jo budrumo lygį. Jeigu mašinistas "storžievis", tai kartais kabinoje tenka ir lambadą sušokt, kad įtinkintum TSKBM sistemą jok esi budrus.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    linksma dabar masinoriam... pries keleta metu uztekdavo svilpyne isjunginet, dabar jau ir pulsa tikrina...

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Gyvenime visko būna. Nebūtinai reikia palikti valdymo kabiną, kad KLUB-U įjungtų stabdžius. Užtenka mašinistui tik truputį viršyt greitį ar neapskaičiuotai stabdyti - iškart įjungiamas staigus traukinio stabdymas.
    Galiu dar papildyti vienu idomiu faktu - kad sistema pradetu kelti aliarma, masinistui kartais uztenka uzsisvajoti, ar labai atsipalaidavus pasedeti - ant masinisto rankos uzdeta apyranke uzfiksuoja tam tikrus pasikeitusius parametrus, ir siuncia signala. Aparatura iskarto reaguoja pradeda zviegti signalas, ir masinistui reikia stotis ir spausti mygtuka lubose, paskui iskarto spausti mygtuka kabinos sone (ar kazkas panasiai). To nepadarius, jungiamas avarinis stabdis.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Kaip valdant traukini galima zioplinet? Juk as isivaizduoju kaip ir automobili vairuojant reikia buti susikaupusiam stebeti prietaisu parodymus ir t.t Ar buna tokiu atveju kad palieka valdymo kabina vaziuojant traukiniui
    Gyvenime visko būna. Nebūtinai reikia palikti valdymo kabiną, kad KLUB-U įjungtų stabdžius. Užtenka mašinistui tik truputį viršyt greitį ar neapskaičiuotai stabdyti - iškart įjungiamas staigus traukinio stabdymas.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Abi sistemos turi skaitmenines laikmenas, kuriose registruojama tam tikra informacija.

    Saugos sistema KLUB-U turi tokią juodą dėžutę, kurioje registruojami virš 30 traukinio valdymo parametrų. Po kelionės mašinistas ją atiduoda tam tikriems darbuotojams, kurie iššifruoja joje esančią informaciją ir nustato kelionės metu padarytus pažeidimus.
    Šio sistemos tikslas užtikrinti traukinio valdymo saugą, išvengti taip vadinamo "žmogiško faktoriaus". Jeigu mašinistas valdydamas traukinį žioplinėja ar padaro tam tikrus pažeidimus, ši sitema automatiškai, nepriklausomai nuo mašinisto veiksmų, įjungia traukinio stabdžius.
    Kaip valdant traukini galima zioplinet? Juk as isivaizduoju kaip ir automobili vairuojant reikia buti susikaupusiam stebeti prietaisu parodymus ir t.t Ar buna tokiu atveju kad palieka valdymo kabina vaziuojant traukiniui

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Jauciu gali sugesti ir pasakyti pries kelione, jei masinistas neivykdo - suveikia ALS. O jei rimtai tai tikrai turbut visos klaidos rasomos i loga, kad ateity esant reikalui galima butu paziuret.
    Abi sistemos turi skaitmenines laikmenas, kuriose registruojama tam tikra informacija.

    Saugos sistema KLUB-U turi tokią juodą dėžutę, kurioje registruojami virš 30 traukinio valdymo parametrų. Po kelionės mašinistas ją atiduoda tam tikriems darbuotojams, kurie iššifruoja joje esančią informaciją ir nustato kelionės metu padarytus pažeidimus.
    Šio sistemos tikslas užtikrinti traukinio valdymo saugą, išvengti taip vadinamo "žmogiško faktoriaus". Jeigu mašinistas valdydamas traukinį žioplinėja ar padaro tam tikrus pažeidimus, ši sitema automatiškai, nepriklausomai nuo mašinisto veiksmų, įjungia traukinio stabdžius.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Pasako ir taip, kai mašinistas po kelionės priduoda lokomotyvą.
    Jauciu gali sugesti ir pasakyti pries kelione, jei masinistas neivykdo - suveikia ALS. O jei rimtai tai tikrai turbut visos klaidos rasomos i loga, kad ateity esant reikalui galima butu paziuret.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Aisku paskui masinisto "virsininkas" turbut gali istraukt log'a tokiu pranesimu kaip "neziosok" ir berzines koses israsyt. Siaip sistema turetu pasiulyt ir degtines isgert :-) duodama pranesime "Nestabdyk tavo eile"
    Pasako ir taip, kai mašinistas po kelionės priduoda lokomotyvą.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    TEP70BS tikrai ne stebuklas, tačiau jame įdiegta mikroprocesorinė diagnostikos ir valdymo sistema tikrai tobula. Rusijos VNIKTI instituto darbuotojai įdėjo daug darbo ir sielos ją kurdami. Jų sukurta sistema neprilygsta net vokiečių instaliuotoms sistemoms ER20CF lokomotyvuose.
    Svarbiausi TEP70BS įdiegtų mikroprocesorinė diagnostikos ir valdymo sistemų privalumai - informatyvumas ir paprastumas.
    Išvykstant iš pradinės stoties, jeigu visos TEP70BS lokomotyvo sitemos veikia be sutrikimų, Sistema mašinistui palinki laimingo kelio. Jeigu mašinistas kelionės metu pažioplinėja ir netyčia pamiršta atidaryti variklio aušinamojo skusčio žaliuzes, monitoriuje atsiranda raudonas mirksintis užrašas - "Vaikine, nežiopsok ir atidaryk žaliuzes". Sistema suprojektuota taip, tarsi visą kelione bendrautų su mašinistu.
    Aisku paskui masinisto "virsininkas" turbut gali istraukt log'a tokiu pranesimu kaip "neziosok" ir berzines koses israsyt. Siaip sistema turetu pasiulyt ir degtines isgert :-) duodama pranesime "Nestabdyk tavo eile"

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Ar ne KLUB-U vadinas?
    Ne. KLUB-U yra kompleksinė unifikuota lokomotyvo saugos sistema. Jos pagrindinė funkcija yra daryti viską, kad mašinistas traukinį valdytų saugiai.
    Pirmiau minėtą sistemą galima pavadinti lokomotyvo "smegenimis". Jos pagrindinės funkcijos - kontroliuoti, reaguliuoti ir apsaugoti lokomotyvo jegainę.
    Šios abi sistemos lokomotyve turi tam tikrų ryšių.

    Pasak mašinistų, KLUB-U, tai sistema, kuri kelionės metu daugiausia sugadina nervų.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    TEP70BS tikrai ne stebuklas, tačiau jame įdiegta mikroprocesorinė diagnostikos ir valdymo sistema tikrai tobula. Rusijos VNIKTI instituto darbuotojai įdėjo daug darbo ir sielos ją kurdami. Jų sukurta sistema neprilygsta net vokiečių instaliuotoms sistemoms ER20CF lokomotyvuose.
    Svarbiausi TEP70BS įdiegtų mikroprocesorinė diagnostikos ir valdymo sistemų privalumai - informatyvumas ir paprastumas.
    Išvykstant iš pradinės stoties, jeigu visos TEP70BS lokomotyvo sitemos veikia be sutrikimų, Sistema mašinistui palinki laimingo kelio. Jeigu mašinistas kelionės metu pažioplinėja ir netyčia pamiršta atidaryti variklio aušinamojo skusčio žaliuzes, monitoriuje atsiranda raudonas mirksintis užrašas - "Vaikine, nežiopsok ir atidaryk žaliuzes". Sistema suprojektuota taip, tarsi visą kelione bendrautų su mašinistu.
    Ar ne KLUB-U vadinas?

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Tai kad ir tas TEP70BS ne kaži koks jau stebuklas... Rusas pabandė kompiuterizuotis...
    TEP70BS tikrai ne stebuklas, tačiau jame įdiegta mikroprocesorinė diagnostikos ir valdymo sistema tikrai tobula. Rusijos VNIKTI instituto darbuotojai įdėjo daug darbo ir sielos ją kurdami. Jų sukurta sistema neprilygsta net vokiečių instaliuotoms sistemoms ER20CF lokomotyvuose.
    Svarbiausi TEP70BS įdiegtų mikroprocesorinė diagnostikos ir valdymo sistemų privalumai - informatyvumas ir paprastumas.
    Išvykstant iš pradinės stoties, jeigu visos TEP70BS lokomotyvo sitemos veikia be sutrikimų, Sistema mašinistui palinki laimingo kelio. Jeigu mašinistas kelionės metu pažioplinėja ir netyčia pamiršta atidaryti variklio aušinamojo skusčio žaliuzes, monitoriuje atsiranda raudonas mirksintis užrašas - "Vaikine, nežiopsok ir atidaryk žaliuzes". Sistema suprojektuota taip, tarsi visą kelione bendrautų su mašinistu.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    Tai kad visa serija, pradedant nuo "sarajaus" ir baigiant paskutiniais "desimtukais" yra pats geriausias pavyzdys "sliauziancios evoliucijos". po biski tobulina kokias tai detales, artejant penkmecio pabaigai uzdeda nauja indeksa - ir va tau - Lenino gimtadieniui naujas silumvezis...
    na, buvo ten kazkiek su kitu dyzeliu, bet nedaug.
    Tai kad ir tas TEP70BS ne kaži koks jau stebuklas... Rusas pabandė kompiuterizuotis...

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    Tai kad visa serija, pradedant nuo "sarajaus" ir baigiant paskutiniais "desimtukais" yra pats geriausias pavyzdys "sliauziancios evoliucijos". po biski tobulina kokias tai detales, artejant penkmecio pabaigai uzdeda nauja indeksa - ir va tau - Lenino gimtadieniui naujas silumvezis...
    na, buvo ten kazkiek su kitu dyzeliu, bet nedaug.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    kas man idomu pasirode - baltarusiu 2ТЭ10В - tai is esmes tik gerokai modernizuoti ТЭЗ.
    Baltarusiai kiek žinau turi tik 2TE10M ir 2TE10U.

    Gal greičiau 2TE10L? Jie buvo pirmieji dvisekciniai TE10 serijos.

    http://www.1520mm.ru/locomotives/lok76-85/5.phtml#nm18

    Ant TE10 (1 OD 100) dyzelio jau yra opoziciniai stūmokliai, taigi variklis turi du alkūninius velenus.
    2TE10L turėjo tokius vežimėlius kaip ir TE3, taip pat M62.
    Ant 2TE10V jau buvo kitokie, kaip ir 2M62U ir DM62.
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.07.24, 22:59.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    kas man idomu pasirode - baltarusiu 2ТЭ10В - tai is esmes tik gerokai modernizuoti ТЭЗ.

    Komentuoti:

Working...
X