Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
Be abejo, kad pakeis i CA-3Parašė robertas Rodyti pranešimąKokia keista autosankaba? Nejaugi tokią paliks ar keis į SA3?
Comment
-
Tikrai tuos persijunginėjimus pajusdavau. Nors ne vienas draugelis siūlė "kirsti iš šampano butelio", kad D1 pavarų neturi (jie teigė, kad dyzelinis variklis suka generatorių, elektros srovė suka elektrinius variklius ant aširačių).Parašė LT-1 Rodyti pranešimąD1 su originaliomis greiciu dezemis turi 3 pavaras - pirma mechanine, o antra ir trecia hidraulines. Vaziuojant motorvagonyje puikiai girdisi ir jauciasi kaip tos pavaros persijungineja is pirmos i antra persijungia prie 40 km/h greicio, is antros i trecia - prie 80 km/h. Mazdaug pries kokius i 10 naujausiu D1 buvo imontuotos naujos kartos dezes su 2 hidraulinemis pavaromis. Tokio principo (su 2 hidraulinemis pavaromis) dezes turi ir DR1A.
Lygiai taip kai kurie nemokšos kvietė "sporinti", kad šilumvežyje M62 yra vairas...
Dabar čia forume kai kurie diletantai mėgina skaičiuoti, kuo geriau važiuoti iš sostinės į Kauną
Comment
-
Aš ir atsimenu savo vaikystę: stoviu Kaune ant geležinkelio tilto ir matau, kaip "maška" iš lėto per iešmus eina į depą, o mašinistas suka stabdžių kraną. Ir pagalvojau, kam tas vairas šilumvežyje? Nejaugi juo kažkiek vairuoja kaip automobilyje?Parašė Vitas Rodyti pranešimąTikrai tuos persijunginėjimus pajusdavau. Nors ne vienas draugelis siūlė "kirsti iš šampano butelio", kad D1 pavarų neturi (jie teigė, kad dyzelinis variklis suka generatorių, elektros srovė suka elektrinius variklius ant aširačių).
Lygiai taip kai kurie nemokšos kvietė "sporinti", kad šilumvežyje M62 yra vairas...
Dabar čia forume kai kurie diletantai mėgina skaičiuoti, kuo geriau važiuoti iš sostinės į Kauną

Dabar prisiminus tik juokas ima
Comment
-
na manau, kad stabdziu ratas tai tas vairas apie kuri gincijimasi. Gincijimasi apie kontroleri, kuris yra kaip masinos vairas. Tas kontroleris pvz M-62 turi 13 poziciju, ir sukant ji pagal laikrodzio rodykle pasiekiama 13 pozicija - pats didziausias apkrovimas varikiui (cia kaip masinoje su automatine greiciu deze gazas iki dugnoParašė robertas Rodyti pranešimąAš ir atsimenu savo vaikystę: stoviu Kaune ant geležinkelio tilto ir matau, kaip "maška" iš lėto per iešmus eina į depą, o mašinistas suka stabdžių kraną. Ir pagalvojau, kam tas vairas šilumvežyje? Nejaugi juo kažkiek vairuoja kaip automobilyje?
Dabar prisiminus tik juokas ima
. paprastai masinistai taupo kura ir retai kada vaziuoja auksciau kaip 9 pozicija..
Comment
-
M62K Radviliškio šitas, 6202 iki modernizacijos Klapėdoje dirbo, pries porą savaičių jau Radviliškyje buvo, matyt kažkas negerai, ji atgal į Vilnių varo, TEM2 turbūt irgi Radviliškio, gal į kapitalinį, o 6328 iš Klaipėdos, Rimkų stoties manevrinis, turbūt kapitalinis, arba paskers.Parašė Zorro Rodyti pranešimąŠiandien ryte per Lentvarį, į Vilniaus pusę, pravažiavo toks sąstatas: M62K-1250, ČME3M-6202, ČME3T-6328 ir TEM2-2729.
Comment
-
Lokomotyvai
Radau visai neblogą nuorodą apie beveik visus rusiškus prekinius ir keleivinius lokomotyvus ir traukinius. Gal kam bus įdomu:
http://railfanclub.spb.ru/gallery2/m...g2_itemId=7807
Comment
-
Kam yra reikalingas "ratas" esantis 2M62 kabinoje. http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=37&pos=219
Kiek suprantu tai yra rankinis stabdys?
Ir kam yra skirtas šis yrenginys?http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=37&pos=272Paskutinis taisė _TuaReG_; 2008.07.01, 18:59.Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Tas ratas šilumvežio kabinoje yra rankinis stabdis, o antroje fotografijoje - šilumvežis prie ekipiruotės įrenginio (jei taisyklingai išsireiškiau), kur šilumvežiui papildomos kuro, tepalo, smėlio atsargos.Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąKam yra reikalingas "ratas" esantis 2M62 kabinoje. http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=37&pos=219
Kiek suprantu tai yra rankinis stabdys?
Ir kam yra skirtas šis yrenginys?http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=37&pos=272
Comment
-
Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimą
Būtent, įdomiau. Prie TEP'ų mes jau pripratę ir jie spėjo nusibosti, o ir patiems čekams jų lokomotyvai neatrodo stebuklas kaip mums, nes irgi nusibodę
Čia tai teisybė, jiems tikraiusiai musiškis TEP70BS atrodytu kiečiausiai
Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Čekams turbūt visoks toks rusiškas mėšlas atrodo baisiau už Bušą.Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąČia tai teisybė, jiems tikraiusiai musiškis TEP70BS atrodytu kiečiausiai
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Del meslo tai perdedi. M62 (2M62) yra geras daiktas. Juk eksportavo i socbloka. TSRS pati nesugebejo apsirupinti pakankamu kiekiu lokomotyvu, todel ir mazai eksportavo (ne del to, kad niekas nepirko), bet pakankamai daug importavo.Parašė Himleris Rodyti pranešimąČekams turbūt visoks toks rusiškas mėšlas atrodo baisiau už Bušą.Paskutinis taisė Al1; 2008.07.23, 23:12.
Comment
-
M62 dar dabar Vokietijoje važinėja (jau nekalbant apie Lenkiją ir Vengriją) ,bet jų ten turbūt vienetai liko, o TE109 pakankamaiParašė Himleris Rodyti pranešimąČekams turbūt visoks toks rusiškas mėšlas atrodo baisiau už Bušą.
Comment
-
Aš BS turėjau omeny.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąM62 dar dabar Vokietijoje važinėja (jau nekalbant apie Lenkiją ir Vengriją) ,bet jų ten turbūt vienetai liko, o TE109 pakankamai
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment


Comment