Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo sausio 2 d. JK vidutiniškai 2.3% brangsta bilietai.
    nationalrail.co.uk
    From January 2, 2017 rail fares will rise on average by 2.3 per cent. Not all fares increase. Overall some fares may go up, many will stay the same and some will reduce in price.

    Comment


      Pasirodo anglai davė žalią šviesą milžiniškam projektui. High speed rail 2.
      Geležinkelis turės Y formą ir sujungs Londoną su kitais svarbiais miestais.

      Statybos pradžia numatoma jau šiais metais, o statybos vyks 2 etapais.
      Pirmas etapas bus baigtas 2026 metais, antras etapas baigtas bus 2033 metais. Preliminari projekto vertė 56£ mlrd.

      Pirmas etapas pažymėtas žydra spalva, antras- raudona.




      Detaliau I etapas:




      Detaliau II etapas:

      Comment


        Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
        O gi LT gelezinkeliai taip kele lietuvos uki.... Uz musu ir ES pinigus zinoma, nepamirso ir sau kisenes pasipildyt.
        Kiek pinigų Lietuvos (ar savivaldybių) biudžetas mokėjo geležinkeliams? Ir kiek moka Anglijoje ar Vokietijoje?
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          Anglijoje 0, nes isnomuotas ir moka dividendus. Vokietijoje nzn bet ES lesu irgi nera ir dividendai mokami nes valstybe turi 100 proc akciju na kaip ir visam civilizuotam pasaulyje. O Lietuvoj kiek gavo ES lesu tai patyliu ir jokiu dividendu nematem tik verkima kad lesu nera.... tegu issinesdina is centrinio pastato ir parduoda viesbuciui ir nuomuojasi kaip ir visos Lietuvos imones.
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Toliau lenda galai iš buvusio LG kromelio

            Permainų metas „Lietuvos geležinkeliuose“ atskleidžia senas paslaptis

            Beje, paskutiniu metu kaip tai aptilo buvusios LG kriminalinės administracijos advokatai ir teisintojai? Aūūū, kur jūs? Al1? Romai? Gal ką nors pridurtumėt ta tema?
            Pakaks čia pasakas sekti. Bet kur bedus pirštu į valstybinę, savivaldybių įmonę, valdišką įstaigą, organizaciją, ministeriją ir t.t., dar ne to galima iškapstyti. Nereikia iš LG daryti atpirkimo ožio.
            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
            Anglijoje 0, nes isnomuotas ir moka dividendus. Vokietijoje nzn bet ES lesu irgi nera ir dividendai mokami nes valstybe turi 100 proc akciju na kaip ir visam civilizuotam pasaulyje. O Lietuvoj kiek gavo ES lesu tai patyliu ir jokiu dividendu nematem tik verkima kad lesu nera.... tegu issinesdina is centrinio pastato ir parduoda viesbuciui ir nuomuojasi kaip ir visos Lietuvos imones.
            Ir už viską sumoka keleiviai. D. Britanijoje brangiausios geležinkelių bilietų kainos ES. Bei krovinių vežėjai. Pelnas eina DB (taip, DB yra pagrindinis krovinių operatorius D. Britanijoje).

            Parašė John Rodyti pranešimą
            Ten ne pastatas, o fortifikuota pilis. Neįsivaizduoju, kam jiems tokio dydžio namas. Pakaktų išsinuomoti porą aukštų kuriam nors periferiniam verslo centre Vilniaus pakrašty.
            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
            Keista kad to vilnieciai nemato.. Tas pastatas YRA PRABANGA! ir netinkamas ofisui.. ten gi viesbutis originaliai buvo.
            Pastatas nuo pat pradžių (pastatymo) buvo geležinkelių - iš pradžių vienas iš Polesės geležinkelių valdybos pastatų, vėliau lenkų Vilniaus direkcijos, vėliau TSRS Lietuvos geležinkelių, vėliau Pabaltijo Vilniaus skyriaus, ar kaip jis ten tada vadinosi. Po 1991 - Lietuvos geležinkelių.
            Vilniuje dar viešbučių per maža? O aš pasakyčiau, kad per daug. Esami neužpildomi. Nes kainos bukai per didelės. Nu, ir kur jūsų, nemieli liberalai, rinkos ranka?

            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            „Lietuvos geležinkeliai“: formuojasi naujas klanas?

            http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...-klanas-813911
            Būtent, vyksta elementari kova dėl riebaus kąsnio (greičiau šėryklos). Niekas nieko sodinti net neketina.
            Paskutinis taisė Al1; 2017.05.30, 17:19.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Pakaks čia pasakas sekti. Bet kur bedus pirštu į valstybinę, savivaldybių įmonę, valdišką įstaigą, organizaciją, ministeriją ir t.t., dar ne to galima iškapstyti. Nereikia iš LG daryti atpirkimo ožio.


              Ir už viską sumoka keleiviai. D. Britanijoje brangiausios geležinkelių bilietų kainos ES. Bei krovinių vežėjai. Pelnas eina DB (taip, DB yra pagrindinis krovinių operatorius D. Britanijoje).
              Klausimas neatsakytas .. Kodel dividendu nera? kuo si imone isskirtine? VISUR SUMOKA KELEIVIS ARBA GYVENTOJIAI. Cia ne tarybu sajunga kai ekonomikos desniai neveike. pinigai LT NESPAUSDINAMI KOLKAS tad sumoka keileivis visa laik!




              Pastatas nuo pat pradžių (pastatymo) buvo geležinkelių - iš pradžių vienas iš Polesės geležinkelių valdybos pastatų, vėliau lenkų Vilniaus direkcijos, vėliau TSRS Lietuvos geležinkelių, vėliau Pabaltijo Vilniaus skyriaus, ar kaip jis ten tada vadinosi. Po 1991 - Lietuvos geležinkelių.
              Vilniuje dar viešbučių per maža? O aš pasakyčiau, kad per daug. Esami neužpildomi. Nes kainos bukai per didelės. Nu, ir kur jūsų, nemieli liberalai, rinkos ranka?
              Taigi ziurekite koks viesbuciu statymo bumas? kad ir butus prabangius su tokiu vaizdu paverst si pastata...
              Tegul gelezinkeliai pasistato 3 kartus mazesni su atviru isplanavimu prie stoties, kaip ir visame civilizuotame pasaulyje iskaitant vokietija.

              Viesasis sektorius yra super neefekyvus Lietuvoje. Privatus verslas nutoles sviesmieciais nes konkurencija.
              "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


              - George W. Bush President of the USA

              Comment


                pastata parduot ir pasistatyt modernu tris kart mazesni prie gelezinkelio stoties. Sunku suvokt toki reikala?
                ps. Ka jus ten valgot lietuvoj?
                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                - George W. Bush President of the USA

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Pastatą parduoti, pinigus atiduoti į bendrą katilą (valstybės biudžetą), geležinkelius priversti mokėti už nuomą.
                  Visame civilizuotame pasaulyje, įskaitant Vokietiją, geležinkeliečiai turi teisę streikuoti, o Lietuvoje šita teisė iš jų yra atimta (todėl dividentus reikia palikti įmonei kaip kompensaciją).
                  PONE streikuoja ne gelezinkeliai o NEPRIKLAUSOMA ORGANIZACIJA vienijanti gelezinkeliu darbuotojus, ir streikuot jie gali kol nepazeidziami streteginiai valstybes klausimai.
                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                  - George W. Bush President of the USA

                  Comment


                    Ką jūs ten valgot anglijose, tai aišku. Pastatą nuomoti, bėgius nuomoti, trauką nuomotis, ir t.t. viską išskaidyti, išdrąskyti ir likti be nieko. Liberalų pasakos kaip formaliai "teisėtai" sužlugdyti įmonės. Ačiū. Jau tas buvo praeita laukiniais 199x.

                    Viešbučių statymo bumas? Tai neįrodo to, kad viešbučių per mažai. Štai atėjo Lidl ir ką, kainos pasikeitė? Jos ir toliau tik auga. Lidl atėjo į labai pelningą rinką ir daro daug didesnė navarą nei kokioje nors Lenkijoje... Taip ir su viešbučiais. Gali jie stovėti pustuščiai, bet keli nuolat užimti kambariai jei atperka viešbučio išlaikymą (ir dar duoda pelno) aukšta kaina, tai to ir pakanka savininkams...

                    Dividentai yra. Valstybė kaip akcininkė jų tiesiog neišsimoka, pinigai eina LG veiklai finansuoti. Ir taip Lietuvoje valstybė geležinkeliams skiria neproporcingai mažai lėšų, lyginant su tuo, kiek kišama į asfaltą. Ir dar LG per kuro akcizą dotuoja konkurentą - automobilių kelius. Todėl kuo greičiau elektrifikuosis, tuo bus geriau - mažiau atiteks keliams. Jau nežinau kurį kartą pakartosiu - tegul tie, kas važiuoja automobilių keliais susimoka pilną kainą už naudojimąsi infrastruktūra. Pažiūrėsime, kaip tada pigiai bus galima vežti (važiuoti) automobiliais, įskaitant ir keleivius autobusais.
                    Ir dar. Tai nereiškia, kad LG turi būti neliečiama ar pan. Bet nereikai čia iš LG daryti atpirkimo ožio. Tvarką ir skaidrumą visų pirma reikia įvesti valdžios institucijose, o tik po to jau galima kalbti apie valstybines įmones. Jos ir taip dirba užreguliuotos. Yra visiška nesąmonė, kai komercinė valstybinė įmonė turi viską įsigyti viešųjų pirkimų būdu. Pakanka pažiūrėti į VP skelbimus LG puslapyje. Nu tiesiog juokas ir pyktis - tušinukai, rašomasis popierius, popierinės kaukės ant nosies ir burnos, kitokios smulkmenos perkamos per VP. Nesąmonė. Ir nereikia čia pezėti, kad tai valstybiniai, t.y. visų mūsų pinigai. Vat tai, ką valstybė skiria iš biudžeto LG ar ES lėšos - kitas dalykas. Tačiau irgi nereikia prieiti iki absurdo su... tušinukų pirkimo konkursais... Dar daugiau, viešieji pirkimai kaip tik ir yra terpė korupcijai, nieko jie nepadeda. Ir dar vilkina laiką. Ką galima būtų nupirkti tuojau pat, ar per kelias dienas, perkama kelis mėnesius... Jokia normali privati komercinę įmonė šitaip dirbdama neišgyventų...

                    Comment


                      Man tas pastatas kaip lakmuso popierius, vizualiai labiausiai matomas indikuojantis apie isorine prabanga, bet prastus imones rezultatus!
                      Kam tokioje vietoje jiems jo reikia ar padideja darbo efektyvumas?
                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                      - George W. Bush President of the USA

                      Comment


                        gerai tai kur babkes ir dividendai jei taaaaaaaiiiiiiiiiip gerai dirba ? ir bilietu kaina jau arteja prie vakaru europos.. o serviso nerasta..
                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                        - George W. Bush President of the USA

                        Comment


                          Pats gyventi D. Britanijoje ir dar drįsti teigti, kad kainos didelės? Va, D. Britanija yra pavyzdys Nr. 1, ko negalima daryti su geležinkeliais. Privatizacijos pasekmės visame gražume... Gelbėja tik tai, kad neišvystytas tarpmiestinis susisiekimas autobusais. Kitaip būtų šakės geležinkeliams...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Pats gyventi D. Britanijoje ir dar drįsti teigti, kad kainos didelės? Va, D. Britanija yra pavyzdys Nr. 1, ko negalima daryti su geležinkeliais. Privatizacijos pasekmės visame gražume... Gelbėja tik tai, kad neišvystytas tarpmiestinis susisiekimas autobusais. Kitaip būtų šakės geležinkeliams...
                            O kas blogai su teiginiais apie kainas? Pavyzdžiui, iš Londono į Birmingham'ą Pirmadienį galima nuvažiuoti gerokai pigiau, nei iš Vilniaus į Radviliškį (atstumas panašus)

                            Comment


                              O kas iš to, kad pirmadienį? Kodėl žmogus turi taikytis? Debiliška kainodara. Nematau nieko gero iš tokios, kai kainos iš pradžių, prieš mėnesį ar daugiau "mažos", o paskui, artėjant išvykimo dienai, pakyla ir gerokai. Tai keleivių mulkinimas. Realiai tokia kainodara leidžia įmonei (čia ne tik apie geležinkelius kalba) padidinti pajamas, o keleiviai - vieni permoka, o nedidelė dalis, nu taip, jiems pasiseka.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                O kas iš to, kad pirmadienį? Kodėl žmogus turi taikytis? Debiliška kainodara. Nematau nieko gero iš tokios, kai kainos iš pradžių, prieš mėnesį ar daugiau "mažos", o paskui, artėjant išvykimo dienai, pakyla ir gerokai. Tai keleivių mulkinimas. Realiai tokia kainodara leidžia įmonei (čia ne tik apie geležinkelius kalba) padidinti pajamas, o keleiviai - vieni permoka, o nedidelė dalis, nu taip, jiems pasiseka.
                                Pirmadienis ne už mėnesio. Porą dienų į priekį gali susiplanuoti. Beje, rytoj nuo pat ryto ir dienos bėgyje iš Londono į Birminghamą taip pat gali keliauti už £6-£7.50. Pigiau, nei iš Vilniaus į Radviliškį

                                Tiesa, ir tą pačią dieną kainos yra pakankamai mažos. Ypač atsižvelgiant į žmonių pajamas UK.

                                Beje, pačiam teko ne kartą naudotis tuo maršrutu už tokią kainą. Veikia puikiai ir tikrai ne tik tiems, kam "pasisekė". Tiesiog yra žmonių, kuriems ir £80 už tokį maršrutą nėra dideli pinigai ir jie kainų nesivaiko. Bet norintys keliauti už £6, gali tai nesunkiai padaryti bet kurią dieną. Lietuvoje gi to padaryti neįmanoma ir tenka mokėti gana didelius pinigus (atsižvelgiant į žmonių pajamas).
                                Paskutinis taisė John; 2017.06.02, 11:52.

                                Comment


                                  Aš nežinau, iš kur tu tokias kainas ištraukei D. Britanijoje. Tai, ką randu internete yra dvigubai (kaip minimum) daugiau, nei rašai. O tai, kas už šešis svarus - porą reisų giliai naktį. Nafig?

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Aš nežinau, iš kur tu tokias kainas ištraukei D. Britanijoje. Tai, ką randu internete yra dvigubai (kaip minimum) daugiau, nei rašai. O tai, kas už šešis svarus - porą reisų giliai naktį. Nafig?
                                    Baikite meluoti. Kainos yra visiems prieinamos viešai ir jas galima patikrinti visiems UK maršrutams va čia: http://www.nationalrail.co.uk/

                                    Šiaip rytiniai London-Birmingham traukiniai rytoj. 7-8 ryto nėra "giliai naktį" (nors yra ir vėlesnių reisių už panašią kainą).




                                    Pirmadienį


                                    Jei tingite keltis 7 ryto ("giliai naktį"), galite važiuoti Pirmadienį 11 ryto už £5.50. Tiesiog siaubas, ar ne? Kaip jie drįsta leisti žmonėms pigiai keliauti!


                                    Antradienį


                                    Ir taip toliau ir panašiai
                                    Paskutinis taisė John; 2017.06.02, 13:36.

                                    Comment


                                      Ir prie ko čia LG? Tai jei Anglijoje valstybė dotuoja pervežimus, tai ir turi tą, ką turi. Gal manai, kad iš didelės meilės keleiviams siūlomos tokios kainos? Jei reisai nuostolingi, tai jie bus naikinami. Jei nenaikinami ir maža kaina, tai vadinasi, yra dotacijos. Priešingu atveju joks buržujus kapitalistinėje sistemoje nedirbs sau į nuostolį. O kur Lietuvoje dotacijos? Valstybei iš viso ant VT nusispjaut. Ko pasekmes ir turime.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Ir prie ko čia LG? Tai jei Anglijoje valstybė dotuoja pervežimus, tai ir turi tą, ką turi. Gal manai, kad iš didelės meilės keleiviams siūlomos tokios kainos? Jei reisai nuostolingi, tai jie bus naikinami. Jei nenaikinami ir maža kaina, tai vadinasi, yra dotacijos. Priešingu atveju joks buržujus kapitalistinėje sistemoje nedirbs sau į nuostolį. O kur Lietuvoje dotacijos? Valstybei iš viso ant VT nusispjaut. Ko pasekmes ir turime.
                                        Tiesiog atkreipiau dėmesį į jūsų skleidžiamą klaidingą informaciją apie kainų dydžius.

                                        Comment


                                          Nu ir kas? O tuo tarpu iš Londono į kokį Norvičą, kuris yra netgi arčiau nei Radviliškis nuo Vilniaus, mažiausia kaina yra 14 svarų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X