Tai kazin... Atiduoti ir dar primoketi (suremontuojant garvezi) niekas nenori.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Garvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Pagal idėją šis primokėjimas būtų gerokai mažesnis negu šiaurinio/vakarinio ruožo atidavimas. Net pagal viską LG privalo tą ruožą atiduoti tokios būklės, koks buvo 2001m. (ar net dar geresnės būklės), juk tam buvo įkurta antrinė LG įmonė "Gelsita", kuri privalėjo rūpintis tuo ruožu. Deja, ruožas buvo užleistas, tai patys matote iš forume esančių nuotraukų. Būtent dėl tokios ruožo bėgių būklės ASG nenori pasiimti to ruožo (pinigų vos pakanka dabar valdomo ruožo priežiūrai, o pasiėmus likusį ruožą įsipareigojimų padaugės, o finansavimas tikėtina liks tas patsParašė Al1 Rodyti pranešimąTai kazin... Atiduoti ir dar primoketi (suremontuojant garvezi) niekas nenori.
Apibendrinus, garvežio remontas/restauravimas LG (ar jos antrinėms įmonėms) kainuotų gerokai mažiau negu viso šiaurinio/vakarinio ruožo atstatymas
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Teisingai pastebėta. Dar priedo išparduotos nelegaliai visos stotis kurias reiks išpirkti. Jos parduotos nesilaikant procedūrų už centus. LG tas ruožas kaip rakštis "šiknoje".Jie ir platųjį garvežį atitemptu restauruota, kad tik ASG pasiimtų ta ruožą sau.Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Ka tai reiskia nesilaikant proceduru. Jei stoties pastatai buvo paversti gyvenamaisiais ir juose gyveno zmones, tai gal reikejo juos iskeldinti ir parduoti skelbiant konkursa? Faktiskai tuose pastatuose gyvenantys zmones, juos eksploatuojantys ir minimaliai priziurintys turejo pirmumo teise (numatyta istatymais) i patalpu privatizacija. O daug uz griuvancius pastatus nepaimsi. Ir taip LG gerai, kad atsikrate galvos skausmo del stociu pastatu.
Comment
-
Prichavatizuoa labai paprastai. Kas dirbo Siauruke tam ir leido prichvatizuoti. O pagal procedūras privalo perduoti turto fondui ir skelbti aukcioną. Dabar stotys prichvatizuotos, o sklypas aplink pastata (teritorija) yra valstybės nuosavybė ir neprivatizuojama, nes tai yra ypatingos svarbos Lietuvai kultūros paminklas.
Spreskite patys. Pastatas ant klaustuko, nes jei pradedant gilintis tai pastatas nelegaliai įsigytas, teritorija yra ne tavo. Kvepia kompensacijos išmoka ir ate. O tada ir aiškinkis su LG kas, kaip ir už kiek pardavė.
Patys pagalvokit. Kam vakarinis ruožas jei stotys privačios ?
LG bandė palaidoti siauruka. Тik siaurukas живучий оказался
Kviečiu visus kam rupi siauruko ateitis burtis ir padėti tapti Lietuvos pasididžiavimu. www.sgk.lt ( puslapis dar pildomas )Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
O kiek garvežių 1997 m. padėjo galvas Panevėžyje, Tiekimo gatvėje, toje pačioje supirktuvėje, kur dabar deda galvas senukai D-1Parašė Vismantas Rodyti pranešimą..... vežė keleivius iš Panevėžio į Anykščius ....
Kiek žinau tai jis dirbo Pavenčių cukraus fabrike. Dėl to ir išliko kad cukraus fabrikas išsaugojo. O Lietuvos geležinkeliai ką turėjo ta į metalą pridavė. Pavėluotai pradėjo rūpintis geležinkelio istorine dalimi. Jei butu saugoje iškarto tai ir Škoda P5 būtų like."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Matyt tie Krašto apsaugos ministerijos 13 vnt., nes neaiškus jų likimas, bet tuo laiku jų ten buvo berods 6 ar 7Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKiek maždaug?"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Plačiau galima?Parašė Kosovo Rodyti pranešimąMatyt tie Krašto apsaugos ministerijos 13 vnt., nes neaiškus jų likimas, bet tuo laiku jų ten buvo berods 6 ar 7
Comment
-
Krašto apsaugos ministerija turėjo berods 13-a garvežių, skirtų karo atvejui, kurie, vadovaujant L. Linkevičiui, paslaptingai dingo (daug kas mano, kad buvo parduoti kaip laužas). Aš šitą faktą sužinojau tik prieš metus, o garvežius Panevėžyje mačiau 1997 m. vasarą. Daugiau nieko plačiau tau negaliu pasakyti, tik atsimenu vieną detalę: ant vieno iš garvežių buvo lenta rusiškomis raidėmis ir pagamintas jis buvo berods 1913 metais. Sprendžiant iš to, kad jis stovėjo prie teritorijos, o ne joje, ir iš to, kad buvo išdraskyti laidai ir nupjautos "šlangos", darau išvadą, kad jie atvyko į Panevėžį veikiantys, nors gal ir ne savo ratais, o tempiami, bet tikrai "sveikesni", negu juos mačiau (P.S. visi durų fiksatoriai ir langai buvo sveiki, išoriškai dažyti buvo gal keletą metų atgal, rūdžių nesimatė)Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPlačiau galima?"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Apie plačiuosiusParašė Eimantas Rodyti pranešimąTurbūt apie plačiuosius kalbi. Iš pradžių galvojau, kad apie siauruko. Daug ir Klaipėdoje buvo supjaustyta."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
laukiam nuotraukųParašė FeO Rodyti pranešimąJei yra susidomėjimas galėčiau truputi detaliau pafotografuot, kaip mini-reportažas butu. Tik kokybė geresnė nebus
Comment
-
Steam locomotives are about 50-70 years. They are protected by the state. Are included in the Cultural Heritage Register. Sooner or later, will be renovated and will become the exhibits.Parašė Flywaver Rodyti pranešimąI have just seen stored Steam Locomotives with 2M62s awaiting scrap?
They must of been there 50 years???
2M62 will be liquidated as scrap metal if they have not been bought by no one.
Comment
Comment