Parašė Vytautas_LT
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Garvežiai Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir tai nera sudetinga procedura. Arba buvo nutekinti 1435 mm asiraciai iki 1524 mm, arba buvo pagaminti nauji, rusiskos vezes asiraciai. Taip pat reikejo pakeisti sankabas. Kadangi TSRS jau pries Antraji pasaulini buvo prasidejes perejimas prie autosankabos, tai trofejiniams is karto montavo autosankabas vietoj sraigrines sankabos. Buferius laikinai palikdavo - iki galutinio perejimo prie autosankabos.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O gal pigiau butu nusipirkti geresnes bukles garvezi (gal net ir veikianti) is kurios nors NVS salies?Parašė specialistas Rodyti pranešimąKai dar negyvenome krizės laikotarpiu, tikrai buvo mastoma apie 1 gavežio (L serijos) atstatymą, panaudojant jį reprezentacinėms reikmėms. Problema ta, kad mūsų turimi garvežiai lauke prastovėję apie 60 metų yra taip paveikti korozijos, kad pusę visų mazgų reikia keisti. Kiek žinau, keletas gamyklų buvo sutikę atlikti garvežio kapitalinį remontą, tačiau pareikalavo pateikti tikslius garvežio brėžinius. O tokių brėžinių net Kolomnoje neišliko.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Geriau pirkti ne NVS, o paieškoti Europoje garvežio, kuris būtų identiškas kuriam nors iš tarpukario Lietuvos geležinkelių turėtam.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš NVS šalies neveikiantį gatvežį būtų įmanoma partraukti bėgiais, iš Europos partraukti pavyktų iki Mockavos ar Šeštokų. Toliau su jo transportavimų būtų sudėtinga.Parašė Himleris Rodyti pranešimąGeriau pirkti ne NVS, o paieškoti Europoje garvežio, kuris būtų identiškas kuriam nors iš tarpukario Lietuvos geležinkelių turėtam.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tarpukario Lietuvos gelezinkeliai turejo ir rusisku garveziu.Parašė Himleris Rodyti pranešimąGeriau pirkti ne NVS, o paieškoti Europoje garvežio, kuris būtų identiškas kuriam nors iš tarpukario Lietuvos geležinkelių turėtam.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iki pat 1998 m., nežinau, kada atsirado, bet 1996 m. jau stovėjo gal 6 garvežiai Panevėžy, Tiekimo gatvėj, prie gana stambios metalo supirktuvės (dar vaikai būdami po juos landžiodavom, ne kartą apsaugos buvom išvyti). Kiek mačiau, ten ne vienas vagonas ir garvežys galvas padėjo. Jeigu neklystu, garvežiai buvo 1910 m., vėliau buvo sudoroti (gaila, kad tais laikais netoptelėjo man į galvą jų nufotografuot)Parašė Romas Rodyti pranešimąNet stovinčius siauruko garvežiukus galima išvardinti - jie stovi Šiaulių ir Panevėžio stotyse.
Plačiojo geležinkelio garvežiai nustojo važinėti Lietuvoje apie 197X metus. Iki kokių 198X metų į Vilnių dar atvažiuodavo baltarusių traukinys iš Vitebsko, traukiamas garvežio.
Daug garvežių stovėjo rezerve ("karo atvejui") stovėjo Radviliškyje ir Švenčionėliuose, bet apie 1995 m., kilus metalo karštligei, patyliukais buvo "suvartoti""I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kas žinot kur tiksliai stovi Radviliškyje garvežiai ? Kelis kartus ten buvau tai nepastebėjau kad garvėžiai stovėtų.
Planuoju ten su reikalais važiuoti iki jų tai prie to pačio gal ir nuotrauku išeis padaryti.Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O tai leidima gauti sudėtinga ar niekas dar nebandė ?Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šviežiausias "pikčerzas" iš Radviliškio depo su garvežiais:Parašė Vismantas Rodyti pranešimąKas žinot kur tiksliai stovi Radviliškyje garvežiai ? Kelis kartus ten buvau tai nepastebėjau kad garvėžiai stovėtų.
Planuoju ten su reikalais važiuoti iki jų tai prie to pačio gal ir nuotrauku išeis padaryti.
http://gallery.balticrailpics.net/di...php?pos=-14650
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Penktadieni pasidariau ekskursija. Aplankiau Radviliškio stotį ir Garvėžius. Leidima apžiurėti garvėžius nesunkiai gavau iš viršininko pavaduotojo. Kabinete ant lentynu pastatyti garvėžiu modeliai bylojo kad jis prijaučiantis garvėžiams. Iki garvėžiu mane lydėjo apsauginis kuriam buvo nurodymas stebėti kad neišsivaryčiau garvėžio.
Pradžioje keletas nuotrauku garvėžio prie Radviliškio stoties.



"Aptvare" stovėjo trys garvėžiai. Graudu buvo matyti dydelius to meto technikos stebuklus stovinčius taip apleistais. Durys visos buvo užplombuotos tai į vidų patekti negalėjau. Nuotraukos vidaus taip pat ne visada pavyko padaryti. Iš vidaus buvo nešvarūs stiklai ir nuo saulės atspindėjo vaizda.
TE-52-313


Vaizdas užlipus ant garvėžio.

Fotografuota per stikla tai kokybė nelabai vykusi.


							
						Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sekantis buvo L 102 2 1 (lygtais toks numeris).


							
						Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sekantis C017-331 (bent jau taip užrašyta)


							
						Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Keista buvo teritorijoje pamatyti Siauruko krovinini vagona.

Šiauliuose stovintis Siauruko garvėžys. Kai pamačiau jį supratau kad jam ten ne vieta.





							
						Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tarp kitko visi Radviliškyje esantys garvežiukai yra LR kultūros paveldo objektai, įtraukti į registrą. Jeigu laikai pagerės, tai trys iš jų bus Kaune ketinamo steigti geležinkelio riedmenų muziejaus pirmieji eksponatai.
Su "maškėm" liūdniau. Kadangi jų niekas nepageidauja įsigyti kaip traukos riedmenų, pusė iš jų greitai taps metalo laužo supirktuvės klientėmis.
Comment
 
 O SO-17 tenais tebestovi?
							
						
Comment