Nes nėra atitinkamai įrengto (aptverto) perono, nėra pasienio kontrolės.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležinkeliai Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 o ir peronai musu tokiems traukiniams jau yra pernelyg trumpi...Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes nėra atitinkamai įrengto (aptverto) perono, nėra pasienio kontrolės. )) musu vienvagoniams PESA kledarams pakanka, o 18 vagonu sastato jau neitalpinsi )) musu vienvagoniams PESA kledarams pakanka, o 18 vagonu sastato jau neitalpinsi
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man atrodo, kad ir kiti peronai panašaus ilgio. Atsimenu, 1990-1991 pasienio kontrolė buvo įrengta požeminėje perėjoje, kol nekontroliavom tikrųjų sienų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl? Kaune 1 kelio peronas yra pakankamas tokio ilgio traukiniams. Bet jis neaptvertas ir nėra kaip to padaryti nepadarant nepatogumų elektrinių ir dyzelinių traukinių keleiviams.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sutrumpinus Šeštokų traukinį iki Kauno, Kaunas tapo tarptautiniu persėdimo tašku, taigi ir tranzitiniams traukiniams stoti racijos tikrai yra.Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąNoriu paklausti kodėl nestoja tranzitiniai traukiniai Kaune ? Ankščiau juk stojo pvz: traukinys Kaliningradas-Charkovas, o kodėl dabar nestoja koks nors Moskva-Kaliningradas ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet įdomus faktas, kad Kauno geležinkelio stotyje pagal sienų apsaugos programą įrengtos geros valdomos stebėjimo kameros. Reiškia, kad LG kameros buvo padovanotos...Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl? Kaune 1 kelio peronas yra pakankamas tokio ilgio traukiniams. Bet jis neaptvertas ir nėra kaip to padaryti nepadarant nepatogumų elektrinių ir dyzelinių traukinių keleiviams.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, galima už ES lėšas būtų įrengti ir peroną. Bet paskui tektų išlaikyti iš biudžeto policininkus, pasieniečius, kurie tikrintų ir saugotų atvykus traukiniui. Pažiūrėk, kas Vilniaus stotyje vyksta. Tai į Vilnių dar atvyksta ir išvyksta bent po kelias dešimtis keleivių. O į Kauną atvyktų ir išvyktų vienas kitas žmogus. Ir dėl viso to daug išlaidų ir papildomo darbo tarnyboms...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 „Lietuvos geležinkeliai” už 9 mln. Lt atnaujino Vilniaus kuro bazę
 http://verslas.delfi.lt/automoto/lie....d?id=59010769
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Laukiamas rekordinis grūdų derlius eksportuotojams - ne tik džiaugsmas, bet ir rūpesčiai
 
 http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...esciai-767658/Sutarta, jog artimiausiu metu Vyriausybės nutarimu bus patvirtinta tvarka, pagal kurią grūdų eksportuotojai teiks paraiškas reikiamam vagonų kiekiui, o "Lietuvos geležinkeliai" užtikrins tinkamą grūdų pristatymą į Klaipėdos uostą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Klausimas specialistams. O gal galima pirkti vien tik dviaukščius vagonus ir kabint prie šilumvežių ?Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽinoma. Vieninteliai žinomi modulinis traukinai su šilumvežio trauka važinėja Izraelyje. Tai "Bombardier" dviaukščiai traukiniai. Beje, galinis vagonas su valdymo kabina turi tikriausiai elektros stotį (aprūkęs stogas ir yra žaliuzės), kuri maitina vagonus nenaudojant iš šilumvežio elektros energijos.
 
 http://intl.parovoz.com/newgallery/p...=172037&LNG=RU
 
 Taigi, "Škoda" negalėjo pasiūlyti viso traukinio. Škoda šilumvežių negamina. Vadinasi, jai reikėtų imti kažkokius kitus gatavus standartinius šilumvežius ir jiems pagaminti valdymo kabiną (kas reiškia gaminti ją kartu su šilumvežių gamintoju). Deja gatavų standartinių keleivinių vidutinės galios šilumvežių 1520 mm vėžei nėra (juk rusiškų nepirks). O pagaminti porą vienetų reikia daug laiko (moduliniams traukiniams patiekti buvo reikalaujama 28 mėnesių) ir tai kainuoja.
 
 Suomija
 
  
 
 šaltinis
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lenkijoje dviaukščiai keleiviniai vagonai dar kabinami prie garvežių. http://www.youtube.com/watch?v=GVTNpMx1F1EParašė trilobitas Rodyti pranešimą
 http://www.youtube.com/watch?v=k_16B...eature=related
 http://www.youtube.com/watch?v=MvQJ7Eeu9Ck
 http://www.youtube.com/watch?v=WBQ9u...eature=related
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mažiau nervinkis, o daugiau pasidomėk ta tema. Spesialiste didysai.Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąKą jūs čia šneket, nepirks tų modulinių traukinių Vilnius-Klaipėda maršrutui iš kažkur ištraukiat ir šnekat nesamones jau nervinti pradeda jūsų pliurpalai...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jam 12metu ir jis daug nusimano apie gelezinkeliusParašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąKą jūs čia šneket, nepirks tų modulinių traukinių Vilnius-Klaipėda maršrutui iš kažkur ištraukiat ir šnekat nesamones jau nervinti pradeda jūsų pliurpalai...  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visai netyčia žiūrėdamas TEP60 nuotraukas užtikau štai tokį traukinį:
 
 
 
 fotografuota Kaišiadoryse, bet koks tai galėtų būti maršrutas gal kas žino ?
 
 Šaltinis: http://gallery.balticrailpics.net/di....php?pos=-8075Geležinkeliai valdo!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ryga - Truskavecas, prieš kokius keletą metų nuėmė šį reisą kaip nepelningą.Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąVisai netyčia žiūrėdamas TEP60 nuotraukas užtikau štai tokį traukinį:
 
 Atvaizdas
 
 
 fotografuota Kaišiadoryse, bet koks tai galėtų būti maršrutas gal kas žino ?
 
 Šaltinis: http://gallery.balticrailpics.net/di....php?pos=-8075
 Comment





Comment