Taip, ruožas Latvijoje nėra uždarytas ir dar profilakiškai prižiūrimas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
si menesi dar ten buvo atvykes ir Britanijos turistinis traukinysParašė Salvijus Rodyti pranešimąTaip, ruožas Latvijoje nėra uždarytas ir dar profilakiškai prižiūrimas
Comment
-
Tai kad čia ne smailėParašė WastedYears Rodyti pranešimąEsu kažkokią sulankstytą smailę fotografavęs
Atvaizdas
Comment
-
Labai lengvai radau, yra netgi tam skirtas skyrelis tinklalapyje. Tamsta neįdėmiai ieškojoteParašė ZXS Rodyti pranešimąNa, būna, kad žmogus nevaikšto, vežimėliu važinėjasi. Kaip LG tvarkosi su neįgalių žmonių pervežimu? Ten gal kažkur pranešt reikia, kad važiuos neįgalusis, telefonu kokiu niors? litrail.lt nieko nėra.
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...GTjBINTEwSDU!/www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ministras negali viešame pareiškime tiesmukai kalti į kaktą, "neremontuosim, nes Lietuvai neapsimoka"Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai gal painioji su kita linija? Nes geležinkelis nuo Jelgavos iki Rengės nėra uždarytas, bent jau dėl kelio būklės.
Todėl kalba mandagiai: taip taip, žinoma, svarbu, būtinai remontuosime, BET dar ne dabar, reikia pažiūrėti kompleksiškai... Tas "bet" ir yra esminis žodis, kuris reiškia "ne". Visų šitų mandagybių nereikia priimti pažodžiui.Tad kol kas Latvijos uostininkai trindami rankas skaičiuoja, kad ruožo atstatymas jiems per metus pridėtų apie 1 mln. tonų krovinių. Norėdami to išvengti, „Lietuvos geležinkeliai“ būtų priversti naftininkams siūlyti dar palankesnes naftos produktų vežimo kainas.
http://www.veidas.lt/apie-suvalkieti...ruzba%E2%80%9C
O kadangi Latvijai tas ruožas tiesiogiai ekonomiškai naudingas - tai natūralu, kad jo būklė palaikoma padori.
Comment
-
geriau pareklamuotų kokią jungtį (tiksliau - vienintelę) į Europą - Warszawa. O ne i rusyną visus kištų...Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąPagaliau LG reklama atsirado katik rodė traukinį Vilnius-Maskva rodė kupė po to vagoną-restoraną ir kaina nuo 230Lt man ta reklama patiko
Comment
-
Tik kad į Msk tai adekvatus pasiulymas, nes su autobusu tas dar malonumas, nors ir pigiau, bei tranzitinių vizų nereikia, o į Varšuvą su porą persedimu...Parašė statyba Rodyti pranešimągeriau pareklamuotų kokią jungtį (tiksliau - vienintelę) į Europą - Warszawa. O ne i rusyną visus kištų...
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąLabai lengvai radau, yra netgi tam skirtas skyrelis tinklalapyje. Tamsta neįdėmiai ieškojote
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...GTjBINTEwSDU!/
Dėkui, būtent angliškai ir reikėjo.
Šiaip, tekstas labai įdomus, ypač lentelė 7-8 psl.Paskutinis taisė ZXS; 2012.06.06, 17:54.
Comment
-
Parašė WastedYears Rodyti pranešimąMačiau šiandien Kaišiadoryse dyzelinį DR1A važiuojantį iš Jonavos pusės į Vilniaus pusę. Gerai man jis nesimatė, ar yra keleivių, nes tuo metu kaip tik važiavo prekinis į Jonavos pusę taip pat.
Is Radviliskio vare i Vilniu pakeitimui. Nes Vilniui atliekama TA-3.Paskutinis taisė K a J o t; 2012.06.13, 21:48.
Comment
Comment