Taigi rytoj atvyksta turistinis traukinys i Vilniu nuo Daugpilio puses. Udrius jau minejo, jog atvykimo laikas 22:25, isvykimas 2010.07.11 09:50 i Sestokus.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležinkeliai Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Informacija keleiviams
 
 
 Dėl aukštos oro temperatūros nuo šių metų liepos 10 d. iki atšaukimo galimi keleivinių traukinių vėlavimai.
 
 Keleivių vežimo direkcijos informacija
 
 www.litrail.lt
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vakar traukinys Vilnius-Šeštokai patyrė nelaimingą atsitikimą - Kaune po traukiniu pateko žmogus.
 
 http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=34378149
 
 Vakar atvažiavome prie Kazlų Rūdos apie 14:30, o traukinys Šeštokai-Vilnius turėjo atvykti 16:06. Praleidę prekinį sąstatą, nuo Mauručių pusės pastebėjome atvykstantį RVR traukinį. Tačiau pagal tvarkaraščius jokio tuo metu neturėjo būti.
 Privažiavus traukiniui arčiau pamatėme, jog tai DR1A, vykstantis į Šeštokus.
 
 
 
 Tačiau, kad ant traukinio priekio kraujo dėmės - pamačiau tik nuotrauką įsikėlęs į kompiuterį.
 
 Traukinys iš Šeštokų į Kazlų Rūdą atvyko 16:55, taigi 50 min vėlavo. Tuo metu atvyko traukinys Kaunas - Marijampolė, kuris buvo sustabdytas prie neremontuoto perono į 5 kelią, o traukinys Šeštokai-Vilnius atvyko į 4 kelią.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Netrukus LTV laidoje „Idėjų metas“ 19.50 bus kalbama ir apie Lietuvos geležinkelių transportą — „Kada pasieksime geležinkeliu Vakarus“.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dvieju turistiniu traukiniu susitikimas ir visa kita. Sestokai.Parašė ivanivanov Rodyti pranešimąSiek tiek informacijos apie kita turistini traukini, kuris ir Vilniu aplankys:
 Turistai atskrenda i Maskva is Australijos. Is Maskvos kelione prasides privaciu traukiniu, kuriuo aplankys Sankt-Peterburga, Vilniu, Varsuva, Krokuva, Zakopane, Budapesta, Praha ir Berlyna.
 Atvaizdas
 
 
 I Vilniu atvyks liepos 9, isvyks liepos 11. Tikriausiai Sestokuose arba Mockavoje perses i kita modernu Vengriska traukini.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žinai, nors ir tikėjausi kažko naujo, bet viskas kas buvo laidoje paminėta aš jau žinojau iš šio forumo. Tiesiog laidoje stengtasi labai aiškiai, glaustai ir populiariai paaiškinti RailBaltica. Dar tiesa paaiškinta koks skirtumas tarp 1520mm ir 1435mm vėžių, nufilmuota Mockavos stotis. Laida daugiau skirta plačiajai masei, o ne besidomintiems geležinkeliu.Parašė JohnLTV archyve tokios laidos išvis nėra... ko gero, nepavyks pažiūrėti.
 
 Gal gali bent santrauką, apie ką buvo kalbėta, kas su kuo lyginta?
 P.S.: Mano asmeniniu pastebėjimu, LTV archyve laidos atsiranda maždaug praėjus parai po eterio. Kai kurios ir niekada neatsiranda.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 kraupių čia tokių naujienų padavėt.. gal jau geriau paskaitytumėt apie šviesų transporto ir statybos inžinerijos rytojų     kokios mūsų stotys greit bus va, jei kam įdomu kokios mūsų stotys greit bus va, jei kam įdomu - -
 http://www.gelsistemos.lt/gelezinkel...realybes-link/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 na, ne per daug norėtųsi į tokį traukinį lipti.. nesuprantu, tai ką - net nesutvarko sustoję?
 
 Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąVakar traukinys Vilnius-Šeštokai patyrė nelaimingą atsitikimą - Kaune po traukiniu pateko žmogus.
 
 http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=34378149
 
 Vakar atvažiavome prie Kazlų Rūdos apie 14:30, o traukinys Šeštokai-Vilnius turėjo atvykti 16:06. Praleidę prekinį sąstatą, nuo Mauručių pusės pastebėjome atvykstantį RVR traukinį. Tačiau pagal tvarkaraščius jokio tuo metu neturėjo būti.
 Privažiavus traukiniui arčiau pamatėme, jog tai DR1A, vykstantis į Šeštokus.
 
 Atvaizdas
 
 
 Tačiau, kad ant traukinio priekio kraujo dėmės - pamačiau tik nuotrauką įsikėlęs į kompiuterį.
 
 Traukinys iš Šeštokų į Kazlų Rūdą atvyko 16:55, taigi 50 min vėlavo. Tuo metu atvyko traukinys Kaunas - Marijampolė, kuris buvo sustabdytas prie neremontuoto perono į 5 kelią, o traukinys Šeštokai-Vilnius atvyko į 4 kelią.
 
 Atvaizdas
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tik įdomu, kur tokią stotį Lietuvoje galima būtų pastatyti. Didžiausių stočių - Vilniaus ir Kauno niekas neperstatinės. Kitur nėra poreikio.Parašė traukiniukas Rodyti pranešimąkraupių čia tokių naujienų padavėt.. gal jau geriau paskaitytumėt apie šviesų transporto ir statybos inžinerijos rytojų     kokios mūsų stotys greit bus va, jei kam įdomu kokios mūsų stotys greit bus va, jei kam įdomu - -
 http://www.gelsistemos.lt/gelezinkel...realybes-link/
 Minima RailBaltica. Kur tokia stotis reikalinga? Marijampolėje - ne. Nei keleivių ten tiek bus, nei biuro patalpų tiek reikia. Be to dabartinė stotis yra monumentalus ir architektūriniu bei paveldo požiūriu vertingas pastatas. Kauno stotyje irgi jokio poreikio tam nebus, net ir atvedus RailBalticą. Ten juk bus tik keleivinis eismas. Pakaks standartinei vėžei 2-3 kelių ir vieno naujo perono senų sandėlių vietoje.Paskutinis taisė Al1; 2010.07.13, 21:46.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl karščių ir remonto darbų Vievyje bei Kaune šiandien labai vėlavo traukiniai. Elektriniai traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno vėlavo apie 25-30 min. T.y. vėlavo ne tik kad laiku atvykti į galinę stotį, bet ir pavėluotai atvykę, vėlavo laiku išvykti.
 Dviaukščiuose buvo labai gera. Viduje rodė 23-24 laipsnius, o lauke - 35-39 laipsnius...
 
 
 Ypač lėtai traukiniai šliaužė per Vievį, net su sustojimais. Vievį pravažiuodavo tik per 15 min. Kauno tunelyje dėl depo kelyno remonto darbų greitis taip pat apribotas. Traukiniai tuneliu važiuoja apie 20 km/h greičiu. Taip pat vėlavo ir traukiniai iš Klaipėdos ir į Klaipėdą. Dieninis iš Klaipėdos vėlavo apie 1 val. 10 min. Todėl ir išvyko į Klaipėdą apie 18 val. Apie puslavalndį vėlavo ir Kaliningrado tranzitiniai traukiniai.Paskutinis taisė Al1; 2010.07.13, 21:54.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal kas galėtų konkrečiau detalizuoti, kas daroma Vievio stotyje? Ten jau ne pirmą mėnesį vyksta kažkokie darbai, dėl kurių nuolat koreguojamas traukinių tvarkaraštis...Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl karščių ir remonto darbų Vievyje bei Kaune šiandien labai vėlavo traukiniai. Elektriniai traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno vėlavo apie 25-30 min. T.y. vėlavo ne tik kad laiku atvykti į galinę stotį, bet ir pavėluotai
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Rodos, Vievio stotis ir taip netrumpa. Ir kelynas nemažas. "Pramonės gigantų" nėra daug. Prekiniai traukiniai stabdomi retai...Parašė Al1 Rodyti pranešimąIlginamas ir plečiamas kelynas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 šiaip Vilniaus ir Šiaulių savivaldybių planuose (tiksliau vizijose) yra geležinkelio pakišimas po žeme.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTik įdomu, kur tokią stotį Lietuvoje galima būtų pastatyti. Didžiausių stočių - Vilniaus ir Kauno niekas neperstatinės. Kitur nėra poreikio.
 Minima RailBaltica. Kur tokia stotis reikalinga? Marijampolėje - ne. Nei keleivių ten tiek bus, nei biuro patalpų tiek reikia. Be to dabartinė stotis yra monumentalus ir architektūriniu bei paveldo požiūriu vertingas pastatas. Kauno stotyje irgi jokio poreikio tam nebus, net ir atvedus RailBalticą. Ten juk bus tik keleivinis eismas. Pakaks standartinei vėžei 2-3 kelių ir vieno naujo perono senų sandėlių vietoje.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
 Comment





 
							
						




 
							
						
Comment