Man atrodo, jei traukinys nestos, nebus ir keleivių.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Šiandien iš Vilniaus (9:48 val.) važiuojant šio traukinio 9 vagone buvo gražu per langą stebėt tokio ilgio traukinio sąstatą ties posūkiais. Iš 12-to turėjo atrodyt dar gražiau.Parašė copper Rodyti pranešimą
Gaila, kad langai neatsidaro kaip lenkų traukinyje Varšuva-Šeštokai.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.27, 21:28.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąŠiandien 9:48 Vilnius-Klaipėda buvo 12 vagonų + restoranas. Tai vakare grįžti į Vilnių turėtų pilnutėlis.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGali ir bilietų pritrūkti...Kaip ir traukinių palydovai/ės, taip ir railfanai ne pirmą dieną traukiniais važiuoja. Ot tai problema — pritrūks bilietų. Visi žinome, kad bus priimta ir be bilietų, tik už šiek tiek mažesnę kainą. Ir čia daugiau kalti ne darbuotojai, o LG nesugebėjimas lanksčiau reaguoti į keleivių srautų kitimus.Parašė AB13 Rodyti pranešimąTai taip ir bus...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Gal norėjai parašyti „per parą“? Dauguma railfanų pasisako už vakarinį/naktinį Vilnius-Klaipėda.Parašė JohnAr nereiktų vasarą priėti bent vieno papildomo reiso per dieną?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Dar ir taip būna?Parašė Wycka Rodyti pranešimąKaip ir traukinių palydovai/ės, taip ir railfanai ne pirmą dieną traukiniais važiuoja. Ot tai problema — pritrūks bilietų. Visi žinome, kad bus priimta ir be bilietų, tik už šiek tiek mažesnę kainą. Ir čia daugiau kalti ne darbuotojai, o LG nesugebėjimas lanksčiau reaguoti į keleivių srautų kitimus.
O dėl 13 vagonų traukinio šiandien, tai nudžiugino, kad atvyko laiku
jau galvojau, kad su tiek vagonų vėluos bent 10 min.
Comment
-
Priima tai priima. Žinoma, keleiviai važiuoja, bet atsisėsti nebūna kur.Parašė Wycka Rodyti pranešimąKaip ir traukinių palydovai/ės, taip ir railfanai ne pirmą dieną traukiniais važiuoja. Ot tai problema — pritrūks bilietų. Visi žinome, kad bus priimta ir be bilietų, tik už šiek tiek mažesnę kainą. Ir čia daugiau kalti ne darbuotojai, o LG nesugebėjimas lanksčiau reaguoti į keleivių srautų kitimus.
Comment
-
Na, kiek teko būt taip "priimtam", tai ne už mažesnę, o tik už didesnę kainą (normalią + 5lt "komisinis mokestis"). Tai buvo vieną iš kritinių savaitgalių (berots žiemos švenčių metu), ir visus tokius kaip aš sulaipino į vieną vagoną. Per kokias 15min visiems pardavė bilietus ir (bent dalį, nežinau ar visus, nes aš į tą dalį patekau) išskirstė po vagonus kur laukė laisvos vietos iki kelionės tikslo. Kas yra šiek tiek keista, nes stotyje nebebuvo galima nusipirkti bilietų jau valandą prieš traukinį, tad, matyt, jų laisvų vietų sistema šiek tiek netobula.
Comment
-
Suzinojau, kad liepos 23 startuos vel tas pats turistinis traukinys is Berlyno, kuris aplankys ir Vilniu, ir Klaipeda. I Vilniu atvyks liepos 27. Grafikas tikriausiai labai jau nesikeis.Parašė Totenkopf Rodyti pranešimąTuristinio traukinio medžioklė
Vakarykštis rytas tarp Benekainių ir Šalčininkų, traukė M62 1115.
Atvaizdas
Stasylos. Muitinės patikrinimas, einant palei traukinį turistai sveikinosi, mojavo.
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Traukinys palieka Stasylas.
Atvaizdas
Vakaras Memely. Grįžom su vakariniu traukiniu iš Vilniaus, o turistinis mum iš paskos. Partraukė šilumvežis TEP70 0332.
Atvaizdas
Atvaizdas
Vagonai per naktį stovėjo parke.
Atvaizdas
Šiandien, prie Bajorų, vyksta į Šiaulius. Šilumvežis vėl TEP70 0332.
Atvaizdas
Comment
-
O kas tuos laikraščius pirktų? 2-3 keleiviai? Vien naujos paslaugos administravimas kainuotų nemažus pinigus.Parašė Wycka Rodyti pranešimąKaip matosi iš Zorro nuotraukų, jau ir Turmanto maršrutu paleido dvivagonius traukinius. Kaip tik birželio 26d., šeštadienį, važiavau dar trivagoniu iš Vilniaus į Švenčionėlius, 15:06, nr. D668. Kiekviename vagone visą kelionę buvo ~20-25 keleivių — maždaug kiek išlipdavo, tiek ir įlipdavo. Taigi traukiniu važiavo ~70 keleivių. Kol kas nesiimu vertinti, ar tas vagonų sumažinimas yra gerai ar blogai. Beje, labai pasigedau traukinyje spaudos. Dvi konduktorės (iš šono matant) nepersidirba, galėtų ir bent 2 pavadinimų laikraščiais prekiauti
Comment
-
Bet kokios veiklos pradžia yra nelengva ir komplikuota. Taip, pirmą mėnesį nupirks tik 2-3 laikraščius reise; ir jeigu traukinys per parą atlieka tarkime 4 reisus, bus nupirkta iki 10 laikraščių. Po kokio mėnesio ar dviejų šis kiekis padvigubėtų, nes keleiviai iš anksto jau žinos, kad yra galimybė traukinyje nusipirkti laikraštį, ir šia paslauga naudosis tie, kas renkasi ilgesnes keliones, ypač rytines, jeigu iki įlipdami į traukinį nespėjo jo nusipirkti, dar nedirbo kioskai arba netoli stoties/stotelės nėra kur nusipirkti spaudos. Jeigu mokamų laikraščių platinimas yra pernelyg komplikuotas, galima užsiimti nemokamų laikraščių, pvz „15 min.“ platinimu.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąO kas tuos laikraščius pirktų? 2-3 keleiviai? Vien naujos paslaugos administravimas kainuotų nemažus pinigus.
Ir apskritai tolimasis VT mažokai bendradarbiauja su žiniasklaida, išskyrus pastaruoju metu bevielį internetą (tačiau tam jau iš anksto reikia turėti kompiuterį). Pvz televiziją paprastai žiūrima uždarose patalpose: namie, kavinėje, oro uoste, stotyje, etc.; radijas klausomas visur per ausinuką, asmeniniuose automobiliuose, namie rytais, etc.; spauda skaitoma paprastai radus laisvesnio laiko nuo kitos veiklos, pvz per pietų pertrauką, prieš darbą. Spauda puikiai tiktų ir traukinių keleiviams — juk vis tiek valandą ar ilgiau teks sugaišti kelionėje, ir jeigu įlipai be kompiuterio ar ausinuko (ir neturi su kuo bendrauti), spauda bus pigiausia pramoga ir informacijos šaltinis.
Gal dar pamenate, pernai ar užpernai traukinių stotyse buvo galima įsigyti plonų knygelių skaitymui už ~5Lt. Tai buvo super akcija, vieną tų knygelių ir žmona spėjo įsigyti; vėliau gailėjosi, kad nepavyko 'užtaikyti' ir daugiau įsigyti. Nežinau, ar tos knygelės atnešė LG nors simbolinio pelno, tačiau laikraščiai būtų nebloga paskata rinktis traukinį su labai minimaliomis pačios LG investicijomis
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Šiomis dienomis jau metas rinkti info apie kitą, kuris važiuos (o gal jau važiuoja?) priešinga kryptimi: iš Maskvos per Sankt.Peterburgą, Vilnių, Šeštokus į Berlyną.Parašė ivanivanov Rodyti pranešimąSuzinojau, kad liepos 23 startuos vel tas pats turistinis traukinys is Berlyno, kuris aplankys ir Vilniu, ir Klaipeda. I Vilniu atvyks liepos 27. Grafikas tikriausiai labai jau nesikeis.
Jei neklystu (nes dabar vasaros karščiuose prie kompo prisėdu rečiau ir informacijos paieškoti nelabai turiu kada), tas traukinys liepos 11 d. atliks kelionę iš Vilniaus į Varšuvą per Šeštokus, t.y. Šeštokuose turistams teks persėsti iš vieno traukinio į kitą.
Comment
-
Klaipėdoje nebėra taip išplėtotas priemiestinis traukinių susisiekimas kaip minėtuose miestuose - nebeliko maršrutų į Skuodą, Mažeikius, Tauragę. Veikia tik Kretingos ir Šilutės kryptis, kurių gyventojai susisiekimui su Klaipėda traukinius mažai tenaudoja.Parašė Kosovo Rodyti pranešimąKlaipėdos nepamiršk su "priemiesčiais" Kretinga, Palanga ir Gargždais
Comment
-
Čia bus dar vienas traukinys - Vilniuje šis traukinys atvyks 9 liepos 22.25 ir išvyks į Šeštokų pusę - 11 liepos 09.50Parašė Vitas Rodyti pranešimąŠiomis dienomis jau metas rinkti info apie kitą, kuris važiuos (o gal jau važiuoja?) priešinga kryptimi: iš Maskvos per Sankt.Peterburgą, Vilnių, Šeštokus į Berlyną.
Jei neklystu (nes dabar vasaros karščiuose prie kompo prisėdu rečiau ir informacijos paieškoti nelabai turiu kada), tas traukinys liepos 11 d. atliks kelionę iš Vilniaus į Varšuvą per Šeštokus, t.y. Šeštokuose turistams teks persėsti iš vieno traukinio į kitą.
Comment
-
Idomu pasidare, ar i Panerius vis dar atvyksta baltarusiu lokomotyvai?
Nuotrauka is www.litrailpics.fotopic.net
2M62-0971, priklauso Volkovysko depui.
Nuotrauka is www.balticrailpics.net
Paskutinis taisė ivanivanov; 2010.07.05, 22:06.
Comment
-
taip , vyksta ir i vaidotusParašė ivanivanov Rodyti pranešimąIdomu pasidare, ar i Panerius vis dar atvyksta baltarusiu lokomotyvai?
Nuotrauka is www.litrailpics.fotopic.net
2M62-0971, priklauso Volkovysko depui.
Atvaizdas
Nuotrauka is www.balticrailpics.net
Atvaizdas
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment

Comment