Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prašom:


    Adresas: Vilnius, Senamiestis, Islandijos g. 3 arba (Radviliškis, Laisvės al. 17) Radviliškio lokomotyvų depo patalpose (čia rengia tik lokomotyvo mašinistus).
    E-adresas: http://vgtvpm.lt/index.php?-872448520

    Taip pat:
    Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija, Petro Vileišio geležinkelio transporto fakultetas

    Adresas: Vilnius, Senamiestis, Tauro g. 20 (čia Petro Vileišio geležinkelio transporto fakultetas)
    E-adresas: http://www.vsdk.lt/index.php?option=...=66&Itemid=145

    Ir dar:
    Vilniaus Gedimino Technikos universitetas, Transporto inžinerijos fakultetas, Geležinkelių transporto katedra
    Adresas: Vilnius, Senamiestis, J. Basanavičiaus g. 28 (čia Transporto inžinerijos fakultetas)
    E-adresas: http://www.ti.vgtu.lt/
    Paskutinis taisė Wycka; 2008.11.26, 22:03.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      bet pirma turi baigt masinisto mokykla o po to i radviliski
      Paskutinis taisė bbd; 2008.11.27, 15:15.

      Comment


        Parašė bbd Rodyti pranešimą
        noriu tapti masinistu bet nezinau kaip
        pradzioje norek tapti masinisto padejeju
        Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

        Comment




          Kas nematė kaip atrodo geležinkelio pravažiuojantis.

          Comment


            Patalpianu sia nuotrauka parovoz.com. Vienas komentatorius raso, kad yra buves traukinio marsrutas Kaunas - Kauno marios. Gal kas zinote apie tai daugiau?


            Comment


              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
              Atvaizdas


              Kas nematė kaip atrodo geležinkelio pravažiuojantis.
              Geras,galvojau bus kažkas panašaus į autobuso pravažiavimą,o čia kažkoks lapelis

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Patalpianu sia nuotrauka parovoz.com. Vienas komentatorius raso, kad yra buves traukinio marsrutas Kaunas - Kauno marios. Gal kas zinote apie tai daugiau?
                Atvaizdas
                Važiuoti neteko, bet tokį traukinio maršrutą Kauno geležinkelio stoties tvarkaraštyje egzistavus prisimenu. Lyg tai per dieną pirmyn ir atgal buvo du reisai (rytą ir pavakare).
                Vaikystėje ne kartą stebėjau situaciją, kaip vienas D1 atvažiuoja iš Marijampolės, kitas iš Kauno marių, juos sukabina ir dvigubas išvažiuoja į Vilnių.
                Kiek žinau, kai į Petrašiūnus pradėjo važinėti troleibusai, šis traukinio maršrutas Kaunas-Kauno marios išnyko. Bet peronas tarp viaduko per gatvę į Pažaislį (Tito Masiulio) ir HES-o egzistavo dar ilgai.

                Comment


                  Parašė X3dO Rodyti pranešimą
                  Geras,galvojau bus kažkas panašaus į autobuso pravažiavimą,o čia kažkoks lapelis
                  Tas "pravažiuojantis" labai jau ausį rėžia. Jau geriau rašyti PROIEZDNOI BILIET, arba mėnesinis, nuolatinis, terminuotas, daugkartinis.
                  Nežinau, kuris žodelis - teisingiausias, bet tik ne "pravažiuojantis bilietas"...

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    Važiuoti neteko, bet tokį traukinio maršrutą Kauno geležinkelio stoties tvarkaraštyje egzistavus prisimenu. Lyg tai per dieną pirmyn ir atgal buvo du reisai (rytą ir pavakare).
                    Vaikystėje ne kartą stebėjau situaciją, kaip vienas D1 atvažiuoja iš Marijampolės, kitas iš Kauno marių, juos sukabina ir dvigubas išvažiuoja į Vilnių.
                    Kiek žinau, kai į Petrašiūnus pradėjo važinėti troleibusai, šis traukinio maršrutas Kaunas-Kauno marios išnyko. Bet peronas tarp viaduko per gatvę į Pažaislį (Tito Masiulio) ir HES-o egzistavo dar ilgai.
                    Traukinys vazinejo tikriausiai per Palenoma? O gal per Rokus?

                    Comment


                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                      Atvaizdas


                      Kas nematė kaip atrodo geležinkelio pravažiuojantis.
                      Toks traukinio bilietas prajuokino ir mane...
                      Kažkada mėnesinius bilietus pirkdavau dažnai – apsimokėjo...
                      Jie atrodydavo gražiai, ir pasibaigus galiojimo laikui nesinorėdavo išmesti.
                      Prisiminiau nutikimus su mėnesiniais bilietais 1995 metais Estijos traukinyje „Balti ekspress“, kuris tada atvažiavęs į Šeštokus vykdydavo vietino susisiekimo reisą maršrutu Šeštokai- Kaunas-Šeštokai. Į jį bilietus pardavinėdavo ne kaip „kasos čekius“. Jie buvo labai panašūs į mėnesinius. Mėnesiniai bilietai tame traukinyje kažkodėl negaliojo. Bet važiuoti su jais norinčių atsirasdavo. Įlipant į traukinį bilietus tikrindavusios estės vagonų palydovės lietuvių kalbos nemokėjo, jų traukinyje negaliojančio mėnesinio bilieto neatpažindavo ir į vagoną įleisdavo. Tačiau jei traukinyje pasitaikydavo kontrolierius (revizorius), jam mėnesinis bilietas nepatikdavo...
                      Vieną kartą tokio pareigūno išdrįsau paklausti, kaip gi į traukinį patenka „zuikiai“, jei įlipant bilietus tikrina palydovė...

                      Comment


                        Parašė railman Rodyti pranešimą
                        Tas "pravažiuojantis" labai jau ausį rėžia. Jau geriau rašyti PROIEZDNOI BILIET, arba mėnesinis, nuolatinis, terminuotas, daugkartinis.
                        Nežinau, kuris žodelis - teisingiausias, bet tik ne "pravažiuojantis bilietas"...
                        Atsiprašau jeigu kažkas ne taip,bet esu taip įprates tarti ir tiek

                        Comment


                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                          Atvaizdas

                          Kas nematė kaip atrodo geležinkelio pravažiuojantis.
                          Ar teisingai supratau: galioja du mėnesius, ir mėnesio kaina - 71,06Lt?
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                            O kaip siaip prekiniu traukiniu eismas toje atkarpoje, man kartais ispuola galimybe vaziuot i Klaipeda per SIlute, tai viena karta prie kiekvienos pervazos teko stot, turbut remontavo kelia per Siaulius i Klaipeda, o siaip kartais net horizonte jokio traukinio nepamatai nes begiai salia kelio eina ir viskas matosi, praeita karta kai vaziavau jokio judejimo nemaciau absoliuciai cia gal buvo pries 4men, o atgal gryztant maciau vaziavo M62 su keliais vagonais priesinga man kryptim, taigi jo praleidinet pervazose neteko
                            Tai matyt tą patį traukinį praleidinėjai, nes kelias daug kartų kertasi su geležinkeliu, o važiavimo greitis panašus
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Ar teisingai supratau: galioja du mėnesius, ir mėnesio kaina - 71,06Lt?
                              Teisingai. Bet yra ir vieno, dviejų ir trijų mėnesių bilietai.
                              Vieno mėnesio bilieto kaina:
                              visomis dienomis - 92.40 lt,
                              darbo dienomis - 83.60 lt.

                              Comment


                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Tai matyt tą patį traukinį praleidinėjai, nes kelias daug kartų kertasi su geležinkeliu, o važiavimo greitis panašus
                                Nut tai ir eziukui aisku kad ta paty :-), vaziavo 2M62 su ilgu sastatu,siaip kaip suprantu ten suintensyveja eismas kai remontas buna Siauliai-Klaipeda

                                Comment


                                  Naujienos
                                  2008-11-17
                                  Aptarti bendradarbiavimo klausimai tarp Lietuvos ir Rusijos geležinkelių


                                  Lapkričio 13-14 dienomis Vilniuje vyko Lietuvos - Rusijos darbo grupės bendradarbiavimo tarp Lietuvos ir Rusijos geležinkelių vystymosi klausimais posėdis, kuriam pirmininkavo AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka, Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas dr. Bronislovas Lubys ir OAO „Rusijos geležinkeliai“ („RŽD“) viceprezidentas Aleksandr Bobrešov.

                                  Posėdžio metu aptarti svarbūs bendradarbiavimo tarp Lietuvos ir Rusijos geležinkelių klausimai: krovinių vežimo per Klaipėdos uostą ir Kaliningrado sritį apimtys bei tarifinės sąlygos 2009 metams, vežimas sunkiasvoriais traukiniais, aprūpinimas vagonais ir kt. Aptartas ir šiuo metu ypač aktualus klausimas - krovinių vežimo perspektyvos artėjant pasaulinei finansinei-ekonominei krizei.

                                  Susitikimo metu dalyviai susitarė artimiausiu metu atlikti krovinių vežimo Klaipėdos uosto ir Kaliningrado srities kryptimis trumpalaikės perspektyvos marketingo tyrimus bei vykdyti krovinių vežimo politiką, susietą su vežimo apimčių didinimu esant finansinės-ekonominės krizės sąlygoms. Šalys susitarė vykdyti bendrus veiksmus, nukreiptus į konkurencingų sąlygų krovinių vežimui Klaipėdos uosto ir Kaliningrado srities kryptimis formavimą.

                                  Siekdami optimizuoti geležinkelio transporto veiklą mažinant patiriamas sąnaudas, gerinant lokomotyvų bei vagonų darbo efektyvumą, dalyviai susitarė artimiausiu metu išnagrinėti galimybę naudoti krovinių vežimui sunkiasvorius traukinius (iki 71 sąlyginių vienetų) tarp Baltarusijos, Lietuvos ir Kaliningrado geležinkelių. Šalys dar kartą pabrėžė būtinybę laikytis nustatytų taisyklių grąžinant tuščius vagonus po iškrovos tarp Lietuvos ir Rusijos.

                                  Kitą darbo grupės posėdį nutarta organizuoti 2009 m. antrąjį ketvirtį Rusijos Federacijoje.
                                  www.litrail.lt

                                  dalyviai susitarė artimiausiu metu išnagrinėti galimybę naudoti krovinių vežimui sunkiasvorius traukinius (iki 71 sąlyginių vienetų) tarp Baltarusijos, Lietuvos ir Kaliningrado geležinkelių.
                                  LT-1 turbūt pasakys koks tokio traukinio svoris būtų?
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    turbut apie 5500-6000t.
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                      turbut apie 5500-6000t.
                                      panasiai.. Į 71 sutartiniu vagonu sastata galima sutalpinti 82 keturases cisternas. Jei jos yra didesnio kalibro ir pilnai krautos, traukinio svoris siektu apie 7800 t. Krautu (pilnai) pusvagoniu 71 s.v. satatas svertu apie 6600 t. Taciau tokie traukiniai (kai visi vagonai maksimaliai krauti) ne taip daznai ir vaziuoja. Dazniausiai buna traukiniai is ivairiu vagonu. Tokiu 71 s.v. sastato vidutine mase butu apie 4000-6000 t.
                                      2M62M is Molodecno gali tempti iki 6000 t. sastata. ER20 i Baltarusija bent jau kol kas nevaziuoja.
                                      Paskutinis taisė LT-1; 2008.12.03, 10:22.

                                      Comment


                                        O baltarusiai maksimaliai vienu lokomotyvu kiek atitempia?
                                        Reiškia daugeliu atveju 2M62M užteks, nors yra tikimybė išvysti ir dvitrauką įvairių kombinacijų.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment

                                        Working...
                                        X