Parašė Petrozilijus Cvakelmanas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Na ne, nesi teisus. Gi buvo krūva linijų, kurios dabar uždarytos - Pabradė - Adutiškis, Šeštokai - ALytus (pervesti į privažiuojamuosius kelius), Švenčionėliai - Utena (pervesti į privažiuojamuosius kelius), pagaliau Mažeikiai - Lūšė , kaip su Skuodu neaišku ir t.t.Parašė OcelotasManau tuos ilgus ruozus sudarydavo dvikeliai gelezinkeliai, o ju kazkada buvo labai daug
Comment
-
Nieko naujo ir stebinančio nematau. Tokiomis lengvatomis naudojuosi seniai. Jei tik žinau grįžimo laiką (ne tik dieną, bet ir traukinį būnu pasirinkęs), tai vis kasoje bilietus perku pirmyn ir atgal. Gaunu du bilietėlius: vienas už visą kainą pirmyn , kitas - su 15% nuolaida atgal.Parašė kaskas Rodyti pranešimąVakar pastebejau "Informacija" skiltyje N. Vilnios gelezinkelio stotyje. Galima sutaupyti pinigeliu..
[/URL]
Atgalinio bilieto "promachos" atvejų dar neapturėjau, nors kelis kartus grėsmė nespėti į traukinį iškilusi buvo.
Comment
-
Didesnė bėda, kad bilietų kainos kyla, kai kilti neturėtųParašė Pauliukas Rodyti pranešimąTaip, nieko naujo. Visa beda, kad vos ne 90% keliauja su lengvatom..
B)
Tai kas tik gali tai ir gaudo visokias lengvatas...
Comment
-
Reikia skirti lengvatas ir nuolaidas.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąTaip, nieko naujo. Visa beda, kad vos ne 90% keliauja su lengvatom..
Kaip ir tarpmiestiniams autobusams, uz lengvatininkus kompensuoja valstybe. Problema, jei ji to nedaro pilnai ir ismoka tik dali priklausanciu kompensaciju.
Nuolaidos - pacios imones rinkodaros dalis, siekiant pritraukti klientus. Nuolaidas siais laikais taiko daug kas...
Comment
-
Dėl nuolaidų nelabai yra ką diskutuoti, bene visos įmonės taiko kiekines nuolaidas (kuo daugiau perki - tuo sąlyginai pigiau gauni). Tik problemos su lengvatomis - negana to, kad valstybė net ekonominio pakilimo laikais nesugeba visų ir laiku įpareigotų kompensacijų pervesti transporto įmonėms, tos lengvatos vis labiau didinamos arba plečiamas skaičius žmonių kurie gali jomis pasinaudoti. Pvz.: pensininkai gauna nuo 50% iki 80% lengvatas bilietui. Bet vietoj to, kad padidintų pesijas, vyriausybė užkrauna finansinę naštą transporto bendrovėms. O ką daryti tam pensininkui, kuris net nebevaikšto? Kokia jam nauda iš šių nuolaidų? Tokių pavyzdžių nemažai galima pririnkti. Manau, kad kai kuriose vietose su lengvatomis yra pernelyg perlenkta lazda, o trūkumą sumoka tas, kas perka bilietą už visą kainą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąReikia skirti lengvatas ir nuolaidas.
Kaip ir tarpmiestiniams autobusams, uz lengvatininkus kompensuoja valstybe. Problema, jei ji to nedaro pilnai ir ismoka tik dali priklausanciu kompensaciju.
Nuolaidos - pacios imones rinkodaros dalis, siekiant pritraukti klientus. Nuolaidas siais laikais taiko daug kas...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
„Mažeikių nafta“ ir „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė laikiną susitarimą
Trečiadienį, AB „Mažeikių nafta“ ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė laikiną susitarimą, kuris reguliuos naftos perdirbimo gamyklos produkcijos pervežimus geležinkeliais. Laikinasis susitarimas sumažina įtampą tarp dviejų bendrovių ir galios, kol bus išspręsti ginčytini klausimai. Jie kilo dėl skirtingo 1999 metų sutarties interpretavimo, susijusio su taikomais tarifais.
Vis dar lieka neveikianti trumpiausia geležinkelio atkarpa nuo gamyklos Mažeikių rajone, einanti link Latvijos Rengės gyvenvietės. Šią atkarpą „Lietuvos geležinkeliai“ uždarė 2008 rugsėjo 2 d.
Šaltinis: http://www.kelias.net/7827.htmlI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Bet ir Latvijoje nustojo važinėti keleivinis traukinys Ryga-Jelgava-Rengė. Nostalgija prisimenant jį važinėjusį iki Mažeikių.Parašė Wycka Rodyti pranešimą[B]
Vis dar lieka neveikianti trumpiausia geležinkelio atkarpa nuo gamyklos Mažeikių rajone, einanti link Latvijos Rengės gyvenvietės. Šią atkarpą „Lietuvos geležinkeliai“ uždarė 2008 rugsėjo 2 d.
Šaltinis: http://www.kelias.net/7827.html
Comment
-
Aš supratau, kad tą ruožą paminėjo todėl, kad ten (tikriausiai) nebevažinėja ir krovininiai traukiniai, kas yra aktualu MN.Parašė Vitas Rodyti pranešimąBet ir Latvijoje nustojo važinėti keleivinis traukinys Ryga-Jelgava-Rengė. Nostalgija prisimenant jį važinėjusį iki Mažeikių.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Keleiviniai tuo ruozu per Renge i LT nevazineja labai seniai..Parašė Wycka Rodyti pranešimąAš supratau, kad tą ruožą paminėjo todėl, kad ten (tikriausiai) nebevažinėja ir krovininiai traukiniai, kas yra aktualu MN.
Comment
-
Jei jus uzsakomuoju reisu pravaziavote viena karta, tai nereiskia, kad ten ir reguliarus keleiviniai reisai buvoParašė udrius Rodyti pranešimąGhmmm. Kaip tai uždarė Rengė - Mažeikiai, mes ten važiavome liepos mėnesį... Ir LDZ puslapyje traukinys Ryga - Rengė egzistuoja...
O liepa jau beje buvo labai seniai, dabar jau spalis..
Kita vertus, jus ten po visokius privaziavimo kelius (ypac aplink Vilniu) su tuo savo traukiniu prasitrankete, kur joks keleivinis gyvenime ten nebuves..
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąJei jus uzsakomuoju reisu pravaziavote viena karta, tai nereiskia, kad ten ir reguliarus keleiviniai reisai buvo
O liepa jau beje buvo labai seniai, dabar jau spalis..
Kita vertus, jus ten po visokius privaziavimo kelius (ypac aplink Vilniu) su tuo savo traukiniu prasitrankete, kur joks keleivinis gyvenime ten nebuves..

Prasitrankėte, su tuo savo traukiniu...
Kažkas apie keleivinisu traukinius žadėjo nebediskutoti
Paskutinis taisė 2Pack; 2011.08.23, 10:23.
Comment
Comment