Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts



    Užvakar. Trakai - Vilnius. Ir taip iki pat Vilniaus.

    Comment


      Parašė Zorro Rodyti pranešimą


      Užvakar. Trakai - Vilnius. Ir taip iki pat Vilniaus.
      Cia dar normaliai..Kartais Kaunas-Vilnius 2 keleiviai vagone sedi

      Comment


        Nemanu, kad keleiviu sumazejo del pabrangusiu bilietu. Autobusu vis tiek yra gerokai brangiau. Be to, zadama, kad greitai brangs ir autobusu bilietai. Net iki 7 -9 Lt uz 100 km, kiek cia iseis uz 1 kilometra - apie 27-29 ct. Dabar berods 21 ct/km.


        Tarp Vilniaus ir Kauno pakaktu dvieju vagonu ER9M. Nors tokia siu traukiniu eksploatacija nenumatyta gamintojo, nes galiniai vagonai yra be motoru, motoriniai yra prikabinamieji vagonai. Todel reiketu perdaryti RVR gamykloje keleta turimu ER9M i dvieju vagonu traukinius.
        O tarp N. Vilnios - Traku pakaktu elektromotrises - taip pat is ER9M vagono.
        Tik tokie perdarymai kainuotu daug.

        Comment


          Mano giliu įsitikinimu, geras vadybininkas ir eskimui šaldytuvą parduotų. Šiuo atveju LG nepasiūlė jokių naujovių ar patobulinimų, o kainą pakėlė 12 proc.. Na, kad jau taip nutiko, tai gal vertėtų bent pusę šio papildomo 'navaro' skirti reklamai arba (DĖMESIO - siūlau kone verslo idėją) sudaryti galimybę traukinyje naudotis nemokamu arba labai pigiu internetu (pvz.: aš atsinešu nešiojamąjį kompą, įkišu laidą ir SEARCH THE WEB (naršai tinkle)). Labai sveikintinas dalykas yra knygų dalinimas traukinių keleiviams. Keista, bet į autobusus kone braunasi laikraščių ir žurnalų pardavėjai, tai kodėl jų nėra traukiniuose?
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Mano giliu įsitikinimu, geras vadybininkas ir eskimui šaldytuvą parduotų. Šiuo atveju LG nepasiūlė jokių naujovių ar patobulinimų, o kainą pakėlė 12 proc.. Na, kad jau taip nutiko, tai gal vertėtų bent pusę šio papildomo 'navaro' skirti reklamai arba (DĖMESIO - siūlau kone verslo idėją) sudaryti galimybę traukinyje naudotis nemokamu arba labai pigiu internetu (pvz.: aš atsinešu nešiojamąjį kompą, įkišu laidą ir SEARCH THE WEB (naršai tinkle)). Labai sveikintinas dalykas yra knygų dalinimas traukinių keleiviams. Keista, bet į autobusus kone braunasi laikraščių ir žurnalų pardavėjai, tai kodėl jų nėra traukiniuose?
            O kokias naujoves siulo autobusai?
            Laikrasciu pardavejai nera sudare jokiu sutarciu ar samdomi autobusu parku. Jie siulo laikrascius ten, kur yra dideli zmoniu srautai - stotyse. Beje, Kauno gelezinkelio stotyje yra laikrasciu pardavejai, kurie lipa ir i traukinius, kol sie stovi stotyje...

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              O kokias naujoves siulo autobusai?
              Laikrasciu pardavejai nera sudare jokiu sutarciu ar samdomi autobusu parku. Jie siulo laikrascius ten, kur yra dideli zmoniu srautai - stotyse. Beje, Kauno gelezinkelio stotyje yra laikrasciu pardavejai, kurie lipa ir i traukinius, kol sie stovi stotyje...
              Autobuso amžinas koziris buvo ir liks galimybė nuvežti nuo durų iki durų. Dar, autobusai (bent jau maršrutuose tarp didžiųjų miestų) yra modernūs, šiuolaikiški, t.y. patogios ir minkštos sėdynės (o ne suolai), kondicionierius-radiatorius, tamsinti stiklai. Jau atsiranda autobusų, kuriuose prekiaujama kava, arbata, saldumynais, limonadais.
              Traukinio amžinas koziris buvo ir liks greitis, erdvė bei ekologija. Dar galėtų visuose keleiviniuose įrengti patogias kėdes, sudaryti galimybę nusipirkti kavos, arbatos, karšto šokolado (čia pakaktų kokiam vagone pastatyti kavos aparatą) bei naudotis nemokamu arba labai pigiu internetu; įrengti REALIAI VEIKIANČIUS kondicionierius ir radiatorius. Beje, nežinau kodėl traukinyje arba stoty negaliu nusipirkti žurnalo "Geležinkelininkas" ar kažko panašaus (aviakompanijos leidžia savo mėnesinius žurnalus).
              P.S.: Girdėjau, kad egzistuoja vagonai-kino teatrai. Manau, tai pasiteisintų maršrute Vilnius - Klaipėda arba Vilnius - Ryga (kai toks vėl bus).
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Autobuso amžinas koziris buvo ir liks galimybė nuvežti nuo durų iki durų. Dar, autobusai (bent jau maršrutuose tarp didžiųjų miestų) yra modernūs, šiuolaikiški, t.y. patogios ir minkštos sėdynės (o ne suolai), kondicionierius-radiatorius, tamsinti stiklai. Jau atsiranda autobusų, kuriuose prekiaujama kava, arbata, saldumynais, limonadais.
                Traukinio amžinas koziris buvo ir liks greitis, erdvė bei ekologija. Dar galėtų visuose keleiviniuose įrengti patogias kėdes, sudaryti galimybę nusipirkti kavos, arbatos, karšto šokolado (čia pakaktų kokiam vagone pastatyti kavos aparatą) bei naudotis nemokamu arba labai pigiu internetu; įrengti REALIAI VEIKIANČIUS kondicionierius ir radiatorius. Beje, nežinau kodėl traukinyje arba stoty negaliu nusipirkti žurnalo "Geležinkelininkas" ar kažko panašaus (aviakompanijos leidžia savo mėnesinius žurnalus).
                P.S.: Girdėjau, kad egzistuoja vagonai-kino teatrai. Manau, tai pasiteisintų maršrute Vilnius - Klaipėda arba Vilnius - Ryga (kai toks vėl bus).


                Autobusai irgi neveza nuo duru iki duru - tik nuo stoties iki stoties. Aisku, vaziuojant per miesta, galima islipti keliose islaipinimo stotelese. Taciau ilipti i tarpmiestinius autobusus praktiskai visuose miestuose, neskaitant keliolikos isimciu (pvz. Savanoriu prospekte Kaune i autobusa i Vilniu. Taciau ir tai ne i visus) galima tik stotyje. Priemiestiniai ilaipina paprastai dar ir keliose stotelese miesto riboje.

                Modernus ir siuolaiksiki autobusai tikrai ne visur ir ne visuose marsrutuose. Tik tarp didziuju miestu dauguma vykstanciu autobusu yra pakankamai nauji, su kondicionieriais. Taip pat tarptautiniais marsrutais is didziuju miestu - Vilniaus, Kauno, Siauliu, Klaipedos vykstantys autobusai modernus. Taciau tarptautiniai is mazesniu Lietuvos pasienio miestu (pvz, i Latvija) yra prastoki. Arba i Baltarusija, tiek Lietuvos vezeju, tiek baltarusiu - senienos, iskyrus i Minska.

                O siaip, pagal statistika, liudna situacija Lietuvoje, nes daugiau nei puse autobusu amzius virsija 15 metu.


                Gelezinkeliams, norint pritraukti keleivius, reikia radikaliai atnaujinti ir modernizuoti traukinius, vagonus. Teikti naujas paslaugas, gerinti aptarnavima, atidaryti naujus marsrutus, didinti greiti, ypac priemiestiniu traukiniu.

                Kazkas panasaus yra surasyta LG strategijoje. Ziuresim, ar bent puse to bus igyvendinta.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Taciau tarptautiniai is mazesniu Lietuvos pasienio miestu (pvz, i Latvija) yra prastoki. Arba i Baltarusija, tiek Lietuvos vezeju, tiek baltarusiu - senienos, iskyrus i Minska.
                  Žinau, kad ne į temą, bet kad jau paminėta. Kur rasti šitus reisus į užsienį tarp pasienio miestų. Internete žinau iš tarptautinių tik Eurolines, Ecolines, nu dar Klaipėdos AP tvarkaraščius. Smulkių vežėjų tik reisai Lietuvoje yra paieškos sistemose tokiose kaip Lintelio arba autobusubilietai.lt.

                  Tuo pačiu į temą. Kada vietiniai traukiniai pradės kirsti sienas? Gi toks traukinys kaip į Turmantą turėtų važiuot iki Daugpilio.
                  kaip?

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Taip. Anksciau ten daug imoniu buvo.
                    Pagal tai, kas like, atrodo, jog turetu buti nenaudojama apie 10 metu.


                    Tai stai kodel internetiniame LG tvarkarasciu puslapyje buvo stotis Vilnius-keleiv. ir stotele Vilnius-prek. ar tai Vilnius-krov. Jei neklystu, ja is stoteliu saraso "ismete" tik siemet, kai uzdare Kauno tuneli. Tada sarase atsirado stotis Kaunas 1 ir tiesiog Vilnius.
                    As maniau, kad Vilnius-prek. stotele buvo kazkur ties vandentiekio bokstu. Ir ji buvo skirta tik gelezinkelio darbuotoju pavezejimui, kaip yra Vaidotuose.
                    Manau, kažkada kažkam ši stotelė Vilniaus stoties kelyno pradžioje tikrai pravertė anksti rytą važiuojant į darbus. Nežinau, kodėl ją sunaikino. Gal dėl viaduko statybos, o gal ir ne ?
                    Aplamai, pritariu dėl atskirų traukinių sustojimų piko metu panašiose stotelėse miestuose arba prie pat jų.
                    Manau, praverstų atskiriems elektriniams traukiniams sustojimas prie Neveronių (ties geležinkelio pervaža tarp Karčiulio ir Palemono), nes Neveronys yra stambi priemiestinė gyvenvietė, miesto 39 maršruto autobusu iki senosios Kauno geležinkelio stoties kelionė trunka apie 40 minučių (traukinys nuvažiuodavo per 15 min.). Žinoma, stotelė prie Neveronių mažiau aktuali kol uždarytas tunelis.
                    Klaipėdoje atskiri dyzeliniai traukiniai dar pernai stodavo Pauostoje. Šiaulių prieigose dyzeliniai traukiniai stoja Zoknių stotyje (lyg tai dar stotis, ne šiaip stotelė). Traukiniui vos išvažiavus iš Radviliškio geležinkelio stoties kelyno Šiaulių kryptimi, yra stotelė Durpynas (nuo Radviliškio stoties ~ 3 km).
                    Seni Marijampolės gyventojai prisimena, kaip po karo iš Šeštokų į Kauną važinėdavęs keleivinis traukinys stodavęs prie Cukraus fabriko.
                    Ir Palemono stoties Kaune reikšmė keleivių vežime pakils po tunelio atidarymo. Nes mikriukų mažėjimą iš Palemono į Kauną pastebėti nesunku: viaduku perėjus į kitą geležinkelio pusę, rėksmingai pasirinka 45 maršruto reklama. Deja, tokiu maršrutu mikriukai jau nevažinėja (matyti ne tik pabuvus Palemone, bet ir iš http://www.marsrutai.info/kaunas/?a=...s&t=xhtml&l=lt )...
                    Iš Kauno į Marijampolę važinėjančiam AR2 tiktų sustoti ties Jiesios gatvės pervaža (atstumas nuo Kauno stoties ~ 4 km). Rytinis reisas į Kauną (atv. 8:51) ir vakarinis į Marijampolę (išv. 15:55h) yra beveik piko metu.
                    Jei teisingai supratau nagrinėdamas Lenkijos keleivinių traukinių tvarkaraščius http://www.rozklad-pkp.pl , tai Lenkijos didmiesčių prieigose panašių stotelių apstu. Dar nežinau, kokia situacija geležinkeliuose Vokietijoje.

                    Comment


                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                      Žinau, kad ne į temą, bet kad jau paminėta. Kur rasti šitus reisus į užsienį tarp pasienio miestų. Internete žinau iš tarptautinių tik Eurolines, Ecolines, nu dar Klaipėdos AP tvarkaraščius. Smulkių vežėjų tik reisai Lietuvoje yra paieškos sistemose tokiose kaip Lintelio arba autobusubilietai.lt.

                      Tuo pačiu į temą. Kada vietiniai traukiniai pradės kirsti sienas? Gi toks traukinys kaip į Turmantą turėtų važiuot iki Daugpilio.
                      Zinau, kad yra reisiai is Visagino i Daugpili. Yra is Zarasu i Daugpili. Bet informacijos internete mazai, ji pasenusi - keliu metu senumo. Gal jau ir nera kai kuriu marsrutu, ar jie vyksta kitu laiku. Yra autobusas is Traku i Lyda (o gal jau buvo?), Manau, kad yra is Visagino i Baltarusijos aplinkinius stambesnius miestus. Yra is Druskininku i Gardina. Turbuti is Taurages i Sovetska. Galbut is Jurbarko ar Sakiu i Kaliningrado pasienio miesta koki.
                      Nustebau, bet is Marijampoles yra gana nemazai tarptautiniu marsrutu. Tiesa, kai kurie is ju prasideda Vilniuje ar Kaune - cia i Lenkija ar Vakaru Europa. Bet kasdien is Marijampoles i Daugpili du reisai, per Kauna, Vilniu, Utena. Toks marsrutas del automobiliu turgaus, latviai atvyksta masinu...

                      Bet informacijos internete nera, reikia skambinti i u miestu autobusu stotis, nes siuos marsrutus aptarnauja pasienio miestu autobusu parkai arba ir privatininkai.


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Manau, kažkada kažkam ši stotelė Vilniaus stoties kelyno pradžioje tikrai pravertė anksti rytą važiuojant į darbus. Nežinau, kodėl ją sunaikino. Gal dėl viaduko statybos, o gal ir ne ?
                      Aplamai, pritariu dėl atskirų traukinių sustojimų piko metu panašiose stotelėse miestuose arba prie pat jų.
                      Manau, praverstų atskiriems elektriniams traukiniams sustojimas prie Neveronių (ties geležinkelio pervaža tarp Karčiulio ir Palemono), nes Neveronys yra stambi priemiestinė gyvenvietė, miesto 39 maršruto autobusu iki senosios Kauno geležinkelio stoties kelionė trunka apie 40 minučių (traukinys nuvažiuodavo per 15 min.). Žinoma, stotelė prie Neveronių mažiau aktuali kol uždarytas tunelis.
                      Klaipėdoje atskiri dyzeliniai traukiniai dar pernai stodavo Pauostoje. Šiaulių prieigose dyzeliniai traukiniai stoja Zoknių stotyje (lyg tai dar stotis, ne šiaip stotelė). Traukiniui vos išvažiavus iš Radviliškio geležinkelio stoties kelyno Šiaulių kryptimi, yra stotelė Durpynas (nuo Radviliškio stoties ~ 3 km).
                      Seni Marijampolės gyventojai prisimena, kaip po karo iš Šeštokų į Kauną važinėdavęs keleivinis traukinys stodavęs prie Cukraus fabriko.
                      Ir Palemono stoties Kaune reikšmė keleivių vežime pakils po tunelio atidarymo. Nes mikriukų mažėjimą iš Palemono į Kauną pastebėti nesunku: viaduku perėjus į kitą geležinkelio pusę, rėksmingai pasirinka 45 maršruto reklama. Deja, tokiu maršrutu mikriukai jau nevažinėja (matyti ne tik pabuvus Palemone, bet ir iš http://www.marsrutai.info/kaunas/?a=...s&t=xhtml&l=lt )...
                      Iš Kauno į Marijampolę važinėjančiam AR2 tiktų sustoti ties Jiesios gatvės pervaža (atstumas nuo Kauno stoties ~ 4 km). Rytinis reisas į Kauną (atv. 8:51) ir vakarinis į Marijampolę (išv. 15:55h) yra beveik piko metu.
                      Jei teisingai supratau nagrinėdamas Lenkijos keleivinių traukinių tvarkaraščius http://www.rozklad-pkp.pl , tai Lenkijos didmiesčių prieigose panašių stotelių apstu. Dar nežinau, kokia situacija geležinkeliuose Vokietijoje.

                      Pagal bendraji Vilniaus plana yra numatyta keliu stoteliu irengimas miesto ribose ar prieigose visose is Vilniaus iseinanciose linijose.

                      Comment


                        Parašė 2Pack
                        Šiandien važiavau Ignalinos kryptimi. Jau praleidau pro akis, kad visi stotelėse (ne stotyse) įlipę keleiviai keliavo be bilietų (o taip ir ten, kur šiandien kasa nedirbo), nes reikėjo konduktoriams pasipinigauti.
                        Vieno dalyko nesupratau - LG ne taip ir seniai padarė, kad vaikams iki 7 metų reikalingas nulinis bilietas, nes buvo nutarta, kad jei irgi keleiviai. Bet kodėl be bilietų važinėja geležinkelininkai? Gerai, tegul jie važiuoja nemokamai. Bet jeigu traktuojama, kad vaikai irgi keleiviai, tai tokie patys keleiviai yra ir geležinkelininkai (nes naudojasi viešuoju transportu). Tai gal ir jiems reikėtų nulinio bilieto, nes yra ne vienas maršrutas, kurių didžiąją dalį keleivių butent LG darbuotojai ir sudaro...

                        Matyt LG zino apytikriai kiek patys gelezinkelieciai vazineja.

                        Beje, Lietuvos gelezinkeliai pradejo dyzeliniu traukiniu pernumeravima pagal UIC sistema. Jau maciau viena DR1A traukini, kurio motorinis vagonas buvo su nauju numeriu. Uzrasai DR1A-XXX-X (kur XXX-X - numeris) pasalinti ir vietoj ju uzklijuoti nauji. Prikabinamasis ir bemotoris modernizuotas galinis vagonas buvo su senais numeriais. Traukinys vaziavo i Sestokus. Taip pat pernumeruoti turbut bus ir elekriniai traukiniai ER9M.
                        O D1? Ar verta?
                        Paskutinis taisė Al1; 2008.08.21, 20:41.

                        Comment


                          Patyliu apie senus LG traukinius teko jau taip buti ,kad kantrybe neislaike!!!Iš N.vilnios važiaviau namo i dūkšta ,nes iš vilniaus nebuvo traukiniu kelio remontas buvo... tai va atvariau i N.vilnia stoty nusipirkau bilieta ir ejau i 4perona vat stovejo DR1A senukas vienas vagonas priekinis buvo nudažytas naujai o kiti 3 vagonai senos spalvos tai va laukiau dar 10min praejo 10 min durys atsidare tik vienos kai kurie žmones ilipo ir sedejo aš nuejau i tualeta stoti veliau ateinu pradedu lipti mašinistai sako traukinis sugedo kažkas su dyzeliu buvo ,kad net neužsikuria tai sake eiti ant 3 perono.Aš dawai su daiktas einu i 3 perona atejau pagaliau atvare DR1A naujasnisis moterizuotas 3vagonu DR1A isedau ir laukiau gan 40min kol isvažuosim 15min praejo ir sitas DR1A neužsikuria galvojau viskas sakes teks atgal i vilniu važuoti ,bet veliau užsikure pagaliau langa atsidariau ir sedejau,bet tas DR1A senukas kur sugedo veliau užsikure tik patis priekinis varyklis o kur antras kur sugedo ne taip ir letai ir nuvažiavo atgal i depa...tai vat pirma karta man taip buvo...o beto kur randasi Kena?prie vilniaus?ane? nes kai sedejau traukini mačiau kaip DR1A nuvažiavio su užrasiu Nvilnia Kena i turmanto puse? tai kena prieš vilniu randasi?
                          Paskutinis taisė Siemens; 2008.08.22, 21:31.

                          Comment


                            Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                            o beto kur randasi Kena?

                            Comment


                              Senas straipsnis (publikuotas 2005m. kovą), bet aktualus ir šiandienai. Paskelbiu tik mažą dalį jo, o visą rasite aktyvavę nuorodą:
                              http://www.veidas.lt/lt/leidinys.full/42bfbc85b88a3

                              Citata:
                              Traukiniu nėra kur važiuoti

                              "Norėčiau priminti, kad 1996-1999 m. "Lietuvos geležinkeliai" patyrė didelių nuostolių, ir kas galėtų paneigti, jog tai nebuvo parengiamasis nustekenimas prieš svarstytą "Lietuvos geležinkelių" privatizavimą. O tokio ydingo valdymo pasekmės davė daug žalos ir tai atsiliepia iki šiol", - primena buvęs finansų ministras Algirdas Butkevičius.

                              Nors "Lietuvos geležinkelius" galima suprasti, bet kaip tik jie patys daugiausiai ir prisidėjo, kad įsivyrautų dabartinė praktika. Atsidūrėme tarsi uždarame rate: keleivių mažėja, todėl "Lietuvos geležinkeliai" mažina traukinių maršrutų skaičių. Kadangi mažėja maršrutų, ši susisiekimo priemonė žmonėms tampa vis nepatogesnė (žmonės nebeturi kur važiuoti traukiniais), todėl jie renkasi kitas.

                              Neretą keleivį atstumia ir Lietuvos traukinių lėtumas. Jei, tarkime, iš Vilniaus į Kauną traukinys nuvažiuotų per 40 minučių, o iš Vilniaus į Klaipėdą - mažiau nei per pustrečios valandos, keliaujančiųjų traukiniais neabejotinai būtų keleriopai daugiau, nei yra dabar. Bet to, dar ilgai nebus. Iš Vilniaus į Klaipėdą dar ilgai dardėsime po 5 valandas, nes, pasak J.Senūtos, juntamesnis traukinių pagreitinimas kainuotų milijardus litų.

                              Tuo tarpu Rusijoje, kuri, mūsų akimis, yra atsilikusi šalis, valdžia sugeba rasti lėšų neregėtai geležinkelio transporto plėtrai. Pas mus greičiausiai traukiniai važiuoja 120 km/val. greičiu, o Rusijoje jau netrukus iš Maskvos į Sankt Peterburgą, iš Sankt Peterburgo į Helsinkį ar iš Omsko į Novosibirską traukiniai skries 300 km/val. greičiu. "Mes irgi to norėtume ir taip padarytume, jei turėtume lėšų, bet neturime", - skundžiasi J.Senūta.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                O jau rimttos kalbos yra apie antro kelio tiesimą tarp Šiaulių ir Klaipėdos?
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Nezinau. Bet jei pervezimai ir toliau augs, tai tikrai prireiks. Anksciau juk buvo dvikelis. Idomu, kada isarde antraji kelia?

                                  Comment


                                    Lazdijų r. iškils transporto terminalas
                                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=18254467
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Kasos isliks ten, kur per diena vyksta pakankamai daug traukiniu ar keleiviu srautas didesnis, nors ir traukiniu maziau.

                                      Comment


                                        Kada daris kelia tarp turmanto ir dūkšto antra kelia?nes vienas tik ir taip prailgintas nera sujungimu tai kada gal žinot kas?kita vasara?

                                        Comment


                                          Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                                          Kada daris kelia tarp turmanto ir dūkšto antra kelia?nes vienas tik ir taip prailgintas nera sujungimu tai kada gal žinot kas?kita vasara?
                                          Tai kad ten eismas nera intensyvus. 4 poros keleiviniu ir gal keli krovininiai per para.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X