šiandien mačiau Dūkšto stoty stovejo vienas toks aparatas kur tarp begu kazka daro ir buvo parasyta ne G o K klaipedos kranai ,o kodel cia taip gi viskas priklauso vilniui G cia jau senokai pastebejau taip ir va gyvenu netoli IAE ir visalaik kiekviena nakty i Dūkšto Stoti atvazuoja lokomotyvas ČME3 ir atveza krovini o kita diena atvazuoja is IAE lokomotyvas AE parasyta buvo ant jo tai vistiek visa IAE technika priklauso vilniui LG? Prisimenu ankciau IAE vagonus ir technikas vezdavo i vilniu jos moterizuoti ir visai grazei buvo padaryta ir sutvarkita.Jeigu uzdarys IAE tai visa AE lokomotyvus ir vagonus kranus visa kita technika atiduos i LG???
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležinkeliai Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Stambios imones turi ir savo privaziuojamuosius kelius ir savo lokomotyvu ir savo kitokios technikos ant begiu. Kaip imone, net ir nutraukusi elektros gamyba, IAE ir toliau dirbs. AE ne kokia siluminem, kad uzdarius galima isardyti, nugriauti ir miskeli pasodinti. Taip kad ir krovinius gabenti gelezinkeliu ir po uzdarymo reikes. Galk tik maziau. O jei nauja reaktoriu statys, tai kroviniu srautai i AE gelezinkeliu tikrai isaugs.Parašė Siemens Rodyti pranešimąšiandien mačiau Dūkšto stoty stovejo vienas toks aparatas kur tarp begu kazka daro ir buvo parasyta ne G o K klaipedos kranai ,o kodel cia taip gi viskas priklauso vilniui G cia jau senokai pastebejau taip ir va gyvenu netoli IAE ir visalaik kiekviena nakty i Dūkšto Stoti atvazuoja lokomotyvas ČME3 ir atveza krovini o kita diena atvazuoja is IAE lokomotyvas AE parasyta buvo ant jo tai vistiek visa IAE technika priklauso vilniui LG? Prisimenu ankciau IAE vagonus ir technikas vezdavo i vilniu jos moterizuoti ir visai grazei buvo padaryta ir sutvarkita.Jeigu uzdarys IAE tai visa AE lokomotyvus ir vagonus kranus visa kita technika atiduos i LG???
 Taip kad technikos pardavimas negresia. O jei ir parduos, tai nebutinai LG, gal kur i NVS...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teisingiai sakai isvis ten kroviniu daug tures nuvezti ir per ta gelezinkelio kelia isvis man labai idomu bus salia gelezinkelio arti gyvenu gal kokie 30metru iki jo ir taip daug veza kiekviena diena atvazuojaParašė Al1 Rodyti pranešimąStambios imones turi ir savo privaziuojamuosius kelius ir savo lokomotyvu ir savo kitokios technikos ant begiu. Kaip imone, net ir nutraukusi elektros gamyba, IAE ir toliau dirbs. AE ne kokia siluminem, kad uzdarius galima isardyti, nugriauti ir miskeli pasodinti. Taip kad ir krovinius gabenti gelezinkeliu ir po uzdarymo reikes. Galk tik maziau. O jei nauja reaktoriu statys, tai kroviniu srautai i AE gelezinkeliu tikrai isaugs.
 Taip kad technikos pardavimas negresia. O jei ir parduos, tai nebutinai LG, gal kur i NVS... tai nors kaip nauja IAE pastatys tai jiems naujo gelezinkelio kelio nereikes daryt tik perdarys ir gerai bus vesti kroviniu jauciu naujasnius lokomotyvus nusipirks Siemens kokiu dyzeliu ir technikos naujos isvis liux bus tai nors kaip nauja IAE pastatys tai jiems naujo gelezinkelio kelio nereikes daryt tik perdarys ir gerai bus vesti kroviniu jauciu naujasnius lokomotyvus nusipirks Siemens kokiu dyzeliu ir technikos naujos isvis liux bus  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kazin ar pirks nauju lokomotyvu. Ten tik manevriniai darbai. Pakaks ir senu - modernizuos galu gale. Ar padevetu nusipirks. Juk ir LG paskelbe konkursa panaudotu manevriniu lokomotyvu pirkimui. Neperka nauju.Parašė Siemens Rodyti pranešimąTeisingiai sakai isvis ten kroviniu daug tures nuvezti ir per ta gelezinkelio kelia isvis man labai idomu bus salia gelezinkelio arti gyvenu gal kokie 30metru iki jo ir taip daug veza kiekviena diena atvazuoja tai nors kaip nauja IAE pastatys tai jiems naujo gelezinkelio kelio nereikes daryt tik perdarys ir gerai bus vesti kroviniu jauciu naujasnius lokomotyvus nusipirks Siemens kokiu dyzeliu ir technikos naujos isvis liux bus tai nors kaip nauja IAE pastatys tai jiems naujo gelezinkelio kelio nereikes daryt tik perdarys ir gerai bus vesti kroviniu jauciu naujasnius lokomotyvus nusipirks Siemens kokiu dyzeliu ir technikos naujos isvis liux bus 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai nors nusipirktu ČME3 lokomotyvu ir taip labai gerai nes zinau tie senukai tris is viso maciau gal daugiau nezinau irgi normalei moterizuoti ir galingi bet ir ČME3 i pagalba butu geraiParašė Al1 Rodyti pranešimąKazin ar pirks nauju lokomotyvu. Ten tik manevriniai darbai. Pakaks ir senu - modernizuos galu gale. Ar padevetu nusipirks. Juk ir LG paskelbe konkursa panaudotu manevriniu lokomotyvu pirkimui. Neperka nauju.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš ne lietuvis nelabai moku rašyti...Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimą Kur tavo skyrybos ženklai? Neįmanoma skaityt. Kur tavo skyrybos ženklai? Neįmanoma skaityt.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aukcionas neįvyko, kitas - rupgjūčio 13 d. Kad 2M62-0003 būtų muziejinis - maža vilčių... Nežinau, ar verta rašyti...Parašė Eimantas Rodyti pranešimąApie normalų muziejų su 2M62-0003 jame galime pasvajoti:
 http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...2557F3II10O0/#
 Įdomu kada įkėlė skelbimą, turbūt po aukciono ar jo dieną... Kokie rezultatai?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiandien 13val ir 30 min į Dūkšto stoty atvažiavio TEAM2 Lokomotytas IAE ir nusitempe su savim tokia technika ka ji daro?Ji Klaipedos Kranai priklauso.Štai foto atsisiuskite ir pažiurekite. va linkas ---> http://www.xd.lt/200Atvaizd004.jpg
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai aiškiu dabar tvarkis geležinkelio kelia ,tarp IAE ir Dūkšto.Parašė jevgenijb Rodyti pranešimąPanasu, kad begiu istiesinimui... Lentvaryje panasus agregatai yra...  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sveiki, aš esu naujas forumo dalyvis, railfanas. Labiausiai domiuosi Lietuvos (plačiojo ir siauruojo) geležinkelio istorija. Norėčiau paklausti
 a) gal ką žinote apie Panevėžio geležinkelio stoties istoriją (kada ir kaip įkurta, kur buvo galima nuvažiuoti)? Parašykite nors keletą faktų arba nurodykite e-nuorodas arba literatūrą kur būtų galima sužinoti. Google pateikia tik siaurojo geležinkelio istoriją.
 b) ar kur nors pasaulyje egzistuoja veikiantis elektrifikuotas siaurasis geležinkelis?
 c) gal yra naujų žinių apie RailBaltica?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ce yra kelio masina VPRS. Tik nesimato jos numerio. Ji skirta kelio riktavimui.Parašė Siemens Rodyti pranešimąŠiandien 13val ir 30 min į Dūkšto stoty atvažiavio TEAM2 Lokomotytas IAE ir nusitempe su savim tokia technika ka ji daro?Ji Klaipedos Kranai priklauso.Štai foto atsisiuskite ir pažiurekite. va linkas ---> http://www.xd.lt/200Atvaizd004.jpg
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra toks rusiskas puslapis www.parovoz.com Tai bene vienas is geriausiu puslapiu su milziniska fotogalerija apie Rusijos, TSRS ir carines Rusijos gelezinkelius. Taigi ir Lietuvos. Placiuosius ir siauruosius.Parašė Wycka Rodyti pranešimąSveiki, aš esu naujas forumo dalyvis, railfanas. Labiausiai domiuosi Lietuvos (plačiojo ir siauruojo) geležinkelio istorija. Norėčiau paklausti
 a) gal ką žinote apie Panevėžio geležinkelio stoties istoriją (kada ir kaip įkurta, kur buvo galima nuvažiuoti)? Parašykite nors keletą faktų arba nurodykite e-nuorodas arba literatūrą kur būtų galima sužinoti. Google pateikia tik siaurojo geležinkelio istoriją.
 b) ar kur nors pasaulyje egzistuoja veikiantis elektrifikuotas siaurasis geležinkelis?
 c) gal yra naujų žinių apie RailBaltica?
 
 Taip jame yra nuorodos i praktiskai visus NVS puslapius apie gelezinkelius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai ,kad net ant priekio net numeriu nebuvo visa apžiurejau tik K ta raidė...Parašė K a J o t Rodyti pranešimąCe yra kelio masina VPRS. Tik nesimato jos numerio. Ji skirta kelio riktavimui.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai gal nera numeriu todel kad ji priklauso ne Lietuvos Gelezinkeliam. Bet kad ten kelio masina VPRS tai garantuoju.Parašė Siemens Rodyti pranešimąTai ,kad net ant priekio net numeriu nebuvo visa apžiurejau tik K ta raidė...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai taip pas LG isvis kitokia spalva ir moterizuotiParašė K a J o t Rodyti pranešimąTai gal nera numeriu todel kad ji priklauso ne Lietuvos Gelezinkeliam. Bet kad ten kelio masina VPRS tai garantuoju.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=55575&LNG=RUParašė Siemens Rodyti pranešimąGal kas gali ideti Turmanto stoties foto?
 Comment


![[unique]y1k3s [unique]y1k3s](./core/customavatars/thumbs/avatar2922_3.gif)




Comment