Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kodel kalbant apie greicio didinama ir sparciai atnaujinant riedmenis keliones laikas ilgeja. Pries 2 metus is Vilniaus i Klaipeda buvo galima nuvykti per 4 val. 41 min. (pvz. Baltija vykdavo 06:45-11:26), po to palaipsniui laikas keliomis minutemis vis buvo ilginamas. Siuo metu keliones trukme 4 val. 51 min. Nuo vasario 1 d. kelione pailgeja 4 min. - isvykimas 06:41.
    Turbut beda yra su Vilniaus-Kaisiadoriu ruozu, nes keliomis minutemis leteja ir Sestoku bei Kauno traukiniai, t.y. ankstinamas ju isvykimo laikas.
    Gal kas zino kodel?

    Comment


      Parašė fow Rodyti pranešimą
      Kodel kalbant apie greicio didinama ir sparciai atnaujinant riedmenis keliones laikas ilgeja. Pries 2 metus is Vilniaus i Klaipeda buvo galima nuvykti per 4 val. 41 min. (pvz. Baltija vykdavo 06:45-11:26), po to palaipsniui laikas keliomis minutemis vis buvo ilginamas. Siuo metu keliones trukme 4 val. 51 min. Nuo vasario 1 d. kelione pailgeja 4 min. - isvykimas 06:41.
      Turbut beda yra su Vilniaus-Kaisiadoriu ruozu, nes keliomis minutemis leteja ir Sestoku bei Kauno traukiniai, t.y. ankstinamas ju isvykimo laikas.
      Gal kas zino kodel?
      Grafiko sudarymas - itin sudetingas procesas. Prisegiau vieno is daugelio LG grafiko (jau negaliojancio) fragmenta, tikiuosi, kad matysis.. Cia yra vaziuojanciu pro Vilniu traukiniu grafikas. Tie "siulai" - tai traukiniai (raudoni keleiviniai, melyni ir juodi - prekiniai). Kaip matot, prie Vilniaus "siulu" raizgalyne, taciau ten yra islaikyti visi reikiami prasilenkimo, aplenkimo intervalai, intervalai tarp traukiniu ir t.t. Ir sia raizgalyne reikia susieti su visais LG ruozais, o traukiniu, vaziuojanciu uz lietuvos ribu ir su kaimyniniu valstybiu gelezinkeliu analogiskais grafikais. Kas del traukinio Sestokai - Vilnius, tai nepamirskite, kad jis vaziuos per Rokus, o ne per tuneli, tad ir jo grafikas koreguojamas. Sudarant grafika, buna atveju, kad niekaip nepavyksta ikisti tarp esanciu "siulu" kito traukinio "siulo", tada pavelinamas arba paankstinamas isvykimo laikas is pradines stoties. Taip isvengiama nereikalingo stovejimo pakeliui. O visokiu niuansu sudarant grafika yra begalybe, bet as to suprantamai vargiai ar paaiskinsiu..
      Attached Files
      Paskutinis taisė LT-1; 2008.01.29, 21:34.

      Comment


        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
        ......
        ko taip kukliai. grafikas nera jokia paslaptis. jis yra paskelbtas Valstybes ziniose.

        Himleriui: kas del skaiciu, tai jie kaip visada veluoja pora metu
        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

        Comment


          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
          Grafiko sudarymas - itin sudetingas procesas. Prisegiau vieno is daugelio LG grafiko (jau negaliojancio) fragmenta, tikiuosi, kad matysis.. Cia yra vaziuojanciu pro Vilniu traukiniu grafikas. Tie "siulai" - tai traukiniai (raudoni keleiviniai, melyni ir juodi - prekiniai). Kaip matot, prie Vilniaus "siulu" raizgalyne, taciau ten yra islaikyti visi reikiami prasilenkimo, aplenkimo intervalai, intervalai tarp traukiniu ir t.t. Ir sia raizgalyne reikia susieti su visais LG ruozais, o traukiniu, vaziuojanciu uz lietuvos ribu ir su kaimyniniu valstybiu gelezinkeliu analogiskais grafikais. Kas del traukinio Sestokai - Vilnius, tai nepamirskite, kad jis vaziuos per Rokus, o ne per tuneli, tad ir jo grafikas koreguojamas. Sudarant grafika, buna atveju, kad niekaip nepavyksta ikisti tarp esanciu "siulu" kito traukinio "siulo", tada pavelinamas arba paankstinamas isvykimo laikas is pradines stoties. Taip isvengiama nereikalingo stovejimo pakeliui. O visokiu niuansu sudarant grafika yra begalybe, bet as to suprantamai vargiai ar paaiskinsiu..
          Aciu uz paaiskinima, LT-1. Ispudingai atrodo grafikas. Kokiomis priemonemis jis braizomas?
          Vis delto gaila, kad per nepilnus 2 metus greitieji traukiniai "Baltija" ir "Pajuris", ko gero patogiausi is visu Baltijos salyse vazinejanciu vietiniu traukiniu, per nepilnus 2 metus suletejo 14 min.
          Sestoku traukinys, anksciau buves vienu greiciausiu ruoze Kaunas-Vilnius, irgi suletejo. Dabar 1h10 min (nuo vasario 1 d.) uztruks kelione nuo Palemono iki Vilniaus, kai anksciau tiek uztrukdavo nuo Kauno. Tikiu, kad tunelio rekonstrukcija prisidejo prie paainkstinimu ir pailginimu, tiesiog siek tiek gaila.

          LT-1: Gal zinai, kiek is viso uzsakyta modernizuoti vagonu PESA'oje, kiek ju pristatyta ir kiek dar turetu buti pristatyta?
          Turiu omenyje "Baltijos" ir "Pajurio" sedimuosius vagonus, Maskvos restorano ir 1-os klases vagonus.
          Beje, kada atvyks pirmieji RA-2?

          Pagaliau turiu dar viena klausima: Anksciau, jei neklystu, traukinys Kaunas-Maskva-Vilnius vadindavosi "Lietuva". Ar sis pavadinimas islikes ir naudojamas vadinti traukiniui nr. 6 Vilnius-Maskva?

          Comment


            Parašė aesde Rodyti pranešimą
            ko taip kukliai. grafikas nera jokia paslaptis. jis yra paskelbtas Valstybes ziniose.

            Himleriui: kas del skaiciu, tai jie kaip visada veluoja pora metu
            Be abejo nepaslaptis, tiesiog toki teturejau pavyzdziui. Kam idomu, tegu pasiziuri tavo nuorodoje. Siaip ten nieko sudetingo, tik reikia truputi atidziau pastudijuoti ta grafika

            Comment


              Parašė fow Rodyti pranešimą
              Aciu uz paaiskinima, LT-1. Ispudingai atrodo grafikas. Kokiomis priemonemis jis braizomas?
              Vis delto gaila, kad per nepilnus 2 metus greitieji traukiniai "Baltija" ir "Pajuris", ko gero patogiausi is visu Baltijos salyse vazinejanciu vietiniu traukiniu, per nepilnus 2 metus suletejo 14 min.
              Sestoku traukinys, anksciau buves vienu greiciausiu ruoze Kaunas-Vilnius, irgi suletejo. Dabar 1h10 min (nuo vasario 1 d.) uztruks kelione nuo Palemono iki Vilniaus, kai anksciau tiek uztrukdavo nuo Kauno. Tikiu, kad tunelio rekonstrukcija prisidejo prie paainkstinimu ir pailginimu, tiesiog siek tiek gaila.

              LT-1: Gal zinai, kiek is viso uzsakyta modernizuoti vagonu PESA'oje, kiek ju pristatyta ir kiek dar turetu buti pristatyta?
              Turiu omenyje "Baltijos" ir "Pajurio" sedimuosius vagonus, Maskvos restorano ir 1-os klases vagonus.
              Beje, kada atvyks pirmieji RA-2?

              Pagaliau turiu dar viena klausima: Anksciau, jei neklystu, traukinys Kaunas-Maskva-Vilnius vadindavosi "Lietuva". Ar sis pavadinimas islikes ir naudojamas vadinti traukiniui nr. 6 Vilnius-Maskva?
              Braizomas tas grafikas parasciausiu ploteriu, galinciu spausdinti A1 formata O sudaromas jis pasitelkiant specialia programa (pries desimtmeti sis darbas buvo visiskai "rankinis", nebuvo jokiu kompiuteriniu pagalbininku..
              Va del keleiviniu traukiniu tai nelabai ka atsakysiu, nes siuo metu siek tiek esu atitoles nuo aktyvaus domejimosi keleiviu pervezimu.. 3
              O traukinys Vilnius - Maskva jau seniai "Lietuva" nesivadina..

              Comment


                http://www3.lrs.lt/c-bin/getgr?C1=bi...96896&c3=22384

                Kaip čia Šiauliai-Mažeikiai tooooks ruožo greitis? Kas ten per trasa?

                Comment


                  Parašė Meier Rodyti pranešimą
                  http://www3.lrs.lt/c-bin/getgr?C1=bi...96896&c3=22384

                  Kaip čia Šiauliai-Mažeikiai tooooks ruožo greitis? Kas ten per trasa?
                  Na tiesiog ten padaryta klaida... Butu gerai tokiu greiciu (198 km/h) is Mazeikiu naftos vezti produkcija Bet, tokio greicio LG nebus dar labai ilgai (o gal ir isvis nebus)
                  Paskutinis taisė LT-1; 2008.01.30, 21:22.

                  Comment


                    o man del grafiku vienas toks "techninis" klausimas kilo - jei vietoj TEP60 dirba eMka - kai kazkada buvo pamineta - traukinys pradeda veluot - kaip tada su grafiku elgiamasi - ar kazkuris krovininis sastatas paaukojamas (parai pralaukt) ar tie grafikai yra padaryti maksimaliu apkrovimu ir kai kuriu traukiniu duotu momentu nebuna?

                    Comment


                      Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                      o man del grafiku vienas toks "techninis" klausimas kilo - jei vietoj TEP60 dirba eMka - kai kazkada buvo pamineta - traukinys pradeda veluot - kaip tada su grafiku elgiamasi - ar kazkuris krovininis sastatas paaukojamas (parai pralaukt) ar tie grafikai yra padaryti maksimaliu apkrovimu ir kai kuriu traukiniu duotu momentu nebuna?
                      Taip, mastai teisingai, ten taip vadinamas "ministerinis" grafikas, kuriame numatyti absoliuciai visi galimi traukiniai. Toks skaicius traukiniu praktiskai nevaziuoja niekada. O jei taip buna, kad keleivinis veluoja (kad ir del tos pacios priezastiees, kai ji tempia M-62), tai tada ekspromtu koreguojamas ir krovininio traukiniu vaziavimas, t.y. sustabdomi pagal poreiki aplenkimui ar prasilenkimui. Traukiniai pagal pirmuma skirstomi taip:
                      Neeliniai :
                      avariniai ir gaisriniai traukiniai, sniegvaliai;
                      lokomotyvai be vagonu, automotrises ir sunkiosios autodrezinos, skirtos eismui atkurti ir gaisrams gesinti;
                      Eiliniai:
                      Tarptautiniai ekspresai;
                      vietiniai ekspresai;
                      tarptautiniai greitieji;
                      vietiniai greitieji;
                      kiti keleiviniai traukiniai;
                      pasto ir bagazo;
                      kariniai eselonai;
                      prekiniai-keleiviniai;
                      prekiniai;
                      ukiniai traukiniai ir lokomotyvai be vagonu;
                      Traukiniai, skiriami isimtiniais atvejais
                      Ju eiles tvarka nustatoma pries juos skiriant.

                      Tad tai yra ir daroma - jei veluojantis keleivinis pradeda kirstis su prekinio grafiku - prekinis keleivini praleidzia.
                      Kitas pvz., jei veluotu "Baltija", ir jo grafikas kirstusi su elekriniu ar dyzeliniu traukiniu - pastarieji praleistu i prieki veluojanti aukstesnes kategorijos traukini.

                      Comment


                        Gyventi prie bėgių bus saugiau

                        Giedrė Balčiūtė

                        Klaipėdoje girdėsis mažiau traukinių bildesio, o virš geležinkelio bėgių nusidrieks naujas pėsčiųjų viadukas, kuriuo bus saugiau pereiti iš vienos miesto dalies į kitą.

                        Po septynerių metų diskusijų pagaliau žadama pradėti naujo pėsčiųjų tilto, jungsiančio Priestočio ir Kretingos gatves, statybą.

                        Naujasis viadukas turėtų būti pastatytas 2014 metais, tačiau jeigu viskas seksis sklandžiai, apie 300 metrų ilgio tiltas galėtų atsirasti 2009 metų pabaigoje ar 2010-aisiais.

                        Žadama, kad naujuoju viaduku galės naudotis ir dviratininkai, ir neįgalieji, ir mamos su vežimėliais.

                        Vakar uostamiestyje lankęsis bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka žadėjo, kad gyventojams daugiau patogumų turėtų rastis modernizavus ir išplėtus miesto geležinkelių mazgą, kurį sudaro Klaipėdos, Pauosčio, „Draugystės“ ir Rimkų geležinkelio stotys. Modernizuojant Klaipėdos geležinkelio stotį planuojama įvesti dviejų lygių važiavimo juostas, kurios padėtų traukiniams lengviau manevruoti. Dėl to turėtų sumažėti traukinių keliamas triukšmas.

                        Pertvarkius geležinkelio bėgius taip, kad neliktų sandūrų, irgi turėtų būti tyliau. Nuo triukšmo turėtų apsaugoti ir bėgius apjuosiančios apie 500 metrų ilgio bei trijų metrų aukščio garso izoliacinės sienelės.

                        Jas nuo Manto gatvės iki Poilsio parko planuojama pastatyti jau šiemet.

                        Tokių sienelių prašo ir Rimkų gyventojai, bet čia bus tik modernizuojami bėgiai. Triukšmą centre sumažintų ir tai, jei dalis krovos, tenkančios Klaipėdos geležinkelio stočiai, būtų nukreipta į Pauosčio stotį, kuri galėtų aptarnauti ir KLASCO terminalą.

                        Per geležinkelio stotį riedančių traukinių turėtų sumažėti ir nutiesus liniją Pagėgių link.

                        S.Dailydka pažadėjo, kad bus patobulintas ir keleivių pervežimas. Jau šią vasarą ar rudenį planuojama sugrąžinti susisiekimą traukiniais su Šilute.

                        Kartu bus atnaujintas ir maršrutas į Dituvą, kuris buvo uždarytas tiesiant Šiaurinį išvažiavimo kelią iš uosto.

                        Taip pat žadama įsigyti modernesnių traukinių, kurie būtų ne tik patogesni, patikimesni, bet ir greitesni. Jie turėtų kursuoti tarp Vilniaus ir Klaipėdos.

                        „Iki 2013 metų traukiniai tarp šių miestų turėtų važiuoti iki 160 kilometrų per valandą greičiu. Taigi kelionė truktų valanda trumpiau negu dabar“, – žadėjo generalinis direktorius.

                        www.klaipeda.daily.lt

                        išplėtus miesto geležinkelių mazgą, kurį sudaro Klaipėdos, Pauosčio, „Draugystės“ ir Rimkų geležinkelio stotys.
                        Pauostis yra Klaipėdos stoties kelynas (parkas).

                        Modernizuojant Klaipėdos geležinkelio stotį planuojama įvesti dviejų lygių važiavimo juostas, kurios padėtų traukiniams lengviau manevruoti.
                        Kas čia per daiktas??? ar čia vėl iš tos serijos, kaip be mašinisti važinėjantis manevrinis lokomotyvas?

                        Triukšmą centre sumažintų ir tai, jei dalis krovos, tenkančios Klaipėdos geležinkelio stočiai, būtų nukreipta į Pauosčio stotį, kuri galėtų aptarnauti ir KLASCO terminalą.
                        Užsimojo dar daugiau iškirsti Girulių miške

                        Per geležinkelio stotį riedančių traukinių turėtų sumažėti ir nutiesus liniją Pagėgių link.
                        Bus naujas kelias iš Draugystės stoties link Vilkyčių (Pagėgių). Dabar važiuojant iš Draugystės per Pagėgius reikia apsivažiuoti sąstatą Rimkų stotyje.

                        S.Dailydka pažadėjo, kad bus patobulintas ir keleivių pervežimas. Jau šią vasarą ar rudenį planuojama sugrąžinti susisiekimą traukiniais su Šilute.


                        Taip pat žadama įsigyti modernesnių traukinių, kurie būtų ne tik patogesni, patikimesni, bet ir greitesni. Jie turėtų kursuoti tarp Vilniaus ir Klaipėdos.
                        Įdomu apie kokius čia kalbama?

                        „Iki 2013 metų traukiniai tarp šių miestų turėtų važiuoti iki 160 kilometrų per valandą greičiu. Taigi kelionė truktų valanda trumpiau negu dabar“, – žadėjo generalinis direktorius.
                        Toks greitis turbūt iki Pavenčių nuo Vilniaus važiuojant bus įmanomas, toliau mažiau. Su 4 valandomis jau bus konkurencija autobusams, jie tiek važiuoja jei neužstringakurnors Ž.Paneriuose.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Vilnių - 160 km per valandą greičiu


                          Šimtus milijonų litų kainuosiančią geležinkelio plėtrą uostamiestyje numačiusi AB "Lietuvos geležinkeliai" vadovybė dievagojasi su miesto valdžios pagalba šiemet jau išrinksianti rangovą prašmatniam pėsčiųjų tiltui, jungsiančiam Kretingos bei Priestočio gatves, statyti.

                          Pasak "Lietuvos geležinkelių" generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos, pėsčiųjų tiltas turėtų būti pastatytas maždaug per metus - iki 2009-ųjų pabaigos. Naujasis tiltas bus 300 metrų ilgio, turės nuovažas neįgaliesiems, dviratininkams ir mamoms su vežimėliais.

                          Šiemet planuojama pradėti rūpintis ir garsą izoliuojančių sienučių įrengimu ties Herkaus Manto ir Geležinkelio gatvėmis. Sienutės iš abiejų geležinkelio pusių tiesis po 500 metrų.

                          S. Dailydka pateikė gerą žinią ir "Dituvos" bendrijoje sodus turintiems klaipėdiečiams - vasarą arba rudenį žadama atnaujinti ir maršrutą į Šilutę, kuris buvo nutrauktas rekonstruojant geležinkelio viaduką per Liepų gatvę.

                          Tolimesnėje ateityje - 2010-2012 metais - "Lietuvos geležinkeliai" planuoja pakeisti maršrutą Vilnius-Klaipėda aptarnaujančius traukinius. Naujieji galės važiuoti iki 160 km/h greičiu. Tačiau dėl didelio stotelių skaičiaus, kelionės trukmę tai leis sumažinti tik valanda. Dabar kelione trunka daugiau nei puspenktos valandos.

                          "Lietuvos geležinkelių" planuojama Klaipėdos geležinkelių mazgo plėtra, kurią tikimasi įgyvendinti iki 2014 metų, atsieis apie 261 mln. litų. 39 mln. litų turėtų būti skirti iš valstybės biudžeto, likusią dalį finansuos Europos Sąjunga. Įgyvendinant planus turėtų būti pertvarkomi keliai ir iešmynai Klaipėdos, "Draugystės", Rimkų stotyse, Pauosčio kelyne.

                          Maždaug penktadaliu turėtų sumažėti pro patį uostamiestį važiuojančių traukinių - planuojamas papildomas kelias, kuriuo iš Šiaulių atvažiuojantys traukiniai suks per Pagėgius į "Draugystę" aplenkdami Klaipėdos stotį.

                          Anot S. Dailydkos, klaipėdiečiams geležinkelininkų planai reiškia mažiau triukšmo ir taršos, uostui - didesnį konkurencingumą, susijusį su krovinių gabenimu, patiems "Lietuvos geležinkeliams" - mažesnes sąnaudas.

                          Uostamiesčio meras Rimantas Taraškevičius minėtuose planuose dar pasigedo dviejų lygių pervažos Rimkuose, kur klaipėdiečiams ir miesto svečiams praleidžiant traukinius tenka stovėti po 10-20 minučių.

                          Giedrė NORVILAITĖ
                          www.ve.lt

                          Tolimesnėje ateityje - 2010-2012 metais - "Lietuvos geležinkeliai" planuoja pakeisti maršrutą Vilnius-Klaipėda aptarnaujančius traukinius. Naujieji galės važiuoti iki 160 km/h greičiu. Tačiau dėl didelio stotelių skaičiaus, kelionės trukmę tai leis sumažinti tik valanda. Dabar kelione trunka daugiau nei puspenktos valandos.
                          Tai ir su TEP60 jie gali važiuoti tokiu greičiu, bet kur jiems važiuoti?
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Dviejų lygių sankryža tai geležinkelio linija kita geležinkelio linja kerta 90 laipsnių ar kitokiu kampu? Tokių geležinkelio susikirtimu pilna JAV ir Kanadoje...

                            Comment


                              Bet tai koks tikslas iš tų traukinių, važinėjančių 160km/h jei Lietuvoje tokia bus tinkama tik Rail Baltica, ir tada prie ko čia Vilnius?

                              Comment


                                Pranešimai susiję su garvežiais perkelti į naują temą Garvežiai Lietuvoje.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                  Panagrinėjęs www.litrail.lt esantį tvarkaraštį, netrunki rasti vieną išimtį. Traukinys Nr.891, iš Vilniaus darbo dienomis išvykstantis 20:30 h.(paskutinis) važiuos ne iki laikinosios stotelės Petrašiūnuose, o aplinkiniu keliu per Rokus į senąją Kauno stotį (į ją atvyks 22:40h). Priešinga kryptimi (Kaunas-Vilnius) traukinys Nr.872 (anksčiausias rytinis) darbo dienomis 3:40 h Ryto išvyks iš senosios Kauno stoties ir važiuos aplinkiniu keliu per Rokus (atvykimo laikas į Vilnių nesikeis -6:09h).
                                  Paskutinėmis dienomis prieš tunelio uždarymą LG persigalvojo.
                                  Traukinys Nr 891 kaip ir kiti Vilniaus-Kauno maršrute važiuos iki laikinosios stotelės Kaunas1. Anksti rytą traukinys Nr872 4:16 h. išvyks taip pat iš jos. O taip svajojau apie vasaros laikotarpio "vakarinę progulką" traukiniu aplink Kauną: iš Palemono per HES-ą, Rokus, Jiesią iki senosios Kauno stoties...

                                  Beje, nuo vasario 1 d. šiek tiek pasikeitė traukinių išvykimo laikai iš Vilniaus.

                                  Comment


                                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                    LG pastoviai dejuoja, koks nuostolingas yra keleivių vežimas. Nuostolius dengia iš krovinių, o ne karto neteko girdėti apie rimtas derybas su vyriausybe dėl nuostolių kompensavimo.
                                    Kaip yra Vokietijoje? Taip, tiesa, nuostolius čia dengia valstybė. Kita vertus, čia nevažiuoja seni sukriošę gargarai (kaip D1). Priemiestinius maršrutus aptarnauja paprastai dviejų vagonų sąstatai arba vieno-dviejų vagonų automatrisės, todėl, reikia manyti, taip sumažina eksploatacijos išlaidas.
                                    Dėl maršruto Gardinas - Pariečė - Uzberež. Mažiausiai trys iš keturių reisų (bent jau traukinys, iš Gardino išvykstantis 8.20 tai tikrai) tėra sutrumpinti Gardino - Marcinkonių reisai.
                                    Ir kaip matyti iš nuotraukų (pvz., http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=87963&LNG=RU) iki pat Lietuvos sienos važiuoja nemažai keleivių.
                                    Beje, prieš du mėn., iki Lietuvos-Baltarusijos sienos (Uzberež) dar važiavo ir vėlyvasis (iš Gardino išvykdavęs 20.30) traukinys Grodno-Uzberež, dabar jo jau nėra, turbūt irgi sumažino reisų skaičių...
                                    Vėlyvasis sutrumpintas iki Pariečės (Poriečje). Rudens-žiemos-pavasario laikotarpyje kai kuriuos ankstyvuosius rytinius ir vėlyvuosius vakarinius keleivinių traukinių reisus sutrumpinti arba atšaukti yra visiškai natūralu.

                                    Comment


                                      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                      Planu tikrai yra labai daug.. Tolimuose planuose - netgi dvikelis iki pacios klaipedos. Taciau ne taip paprasta viska is karto padaryti (ir del techniniu ir del finansiniu priezasciu). O kai vienkeliu intarpu nedaug - tai gerokai mazesne blogybe, nei kad tik dvikeliai intarpai
                                      Jei rekonstruos kelią per Pagėgius ir ten dar padarys automatinę blokuotę, tai su dvikeliu iki Klaipėdos galima ir neskubėti.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        Jei rekonstruos kelią per Pagėgius ir ten dar padarys automatinę blokuotę, tai su dvikeliu iki Klaipėdos galima ir neskubėti.
                                        Ruozui per pagegius teks paluketi, nes dabar diegiama automatine blokuote Kuziai - Klaipeda, paskui bus vykdomi tokie patys darbai ruoze Maruciai - Kybartai. Pastarajame tai ypac aktualu, nes cia didelis judejimas - kroviniu tranzitas, tranzitiniai keleiviniai, o tarpstociai netrumpi.. Tad eisma organizuoti ten sunku..

                                        Comment


                                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                          Ruozui per pagegius teks paluketi, nes dabar diegiama automatine blokuote Kuziai - Klaipeda, paskui bus vykdomi tokie patys darbai ruoze Maruciai - Kybartai. Pastarajame tai ypac aktualu, nes cia didelis judejimas - kroviniu tranzitas, tranzitiniai keleiviniai, o tarpstociai netrumpi.. Tad eisma organizuoti ten sunku..
                                          Dėl blokuotės tai suprantama, o kaip dėl pačio kelio perklojimo? Nes didelė atkarpa dar "žvyrkelis".
                                          Paskutinis taisė Eimantas; 2008.02.01, 21:34.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X