Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    pabrangus autobusu biletams ir benzinui vis daugiau zmoniu ses i traukini. Marsrutai Kaunas-Vilnius ir Vilnius-Klaipeda ypac ispopuliares nes palyginkit kiek kainuoja su autobusu i vilniu nuvazuot ir traukiniu. Nepamirskit ir kamsciu, o traukiniui jie nebaisus
    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
    - Rusija su Amerika kariauja.
    - Ir ką, kaip ten reikalai?
    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
    - O amerikiečiai?
    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

    Comment


      Kad pinga benzinas.. Tiesa, niekas kainų nemažina.

      Comment


        Kuras brangs, nes akcizai bus didinami. Keliones bilietai irgi dar brangs - kai tik bus panaikintas lengvatinis 5 proc. PVM. Taigi laukia nemenkas kainu suolis. Visgi 15 proc. daugiau atiduodami valstybei, vezejai tures kompensuoti prarastas pajamas keldami kainas. Ir, jei kuro kainos isliks tokios kaip dabar, o bilietai pabrangs, keliones automobiliu bus gal tik siek tiek brangesne.

        Comment


          bet jei ir pakils kainos tai gelezinkeliu vis tiek bus pigiau nes nemanau jog traukiniai daugiau kuro ar elektros reikalaut pradetu
          - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
          - Rusija su Amerika kariauja.
          - Ir ką, kaip ten reikalai?
          - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
          - O amerikiečiai?
          - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

          Comment


            Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
            bet jei ir pakils kainos tai gelezinkeliu vis tiek bus pigiau nes nemanau jog traukiniai daugiau kuro ar elektros reikalaut pradetu
            Pigiau. Bet as cia, nors ir ne i tema, bet akcentuoju tai, kad dabar smarkiai atpigus kurui, kelione automobiliu, lyginat sunaudoto kuro kaina ir bilietu (kurie tikrai neatpigs, o tik brangs) yra palyginti nedaug brangesne. O jei vaziuoji dviese - tai net ir pigesne. Tai tikrai neskatina naudotis viesuoju transportu. O didmiesciuose kamsciai tik dides...

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Pigiau. Bet as cia, nors ir ne i tema, bet akcentuoju tai, kad dabar smarkiai atpigus kurui, kelione automobiliu, lyginat sunaudoto kuro kaina ir bilietu (kurie tikrai neatpigs, o tik brangs) yra palyginti nedaug brangesne. O jei vaziuoji dviese - tai net ir pigesne. Tai tikrai neskatina naudotis viesuoju transportu. O didmiesciuose kamsciai tik dides...
              Nors tai bus ne į temą (dėl to atsiprašau), bet paįvairinimui papasakosiu gyvenimišką istoriją, kurios veikėjas esu ir aš. Su bendradarbiu (gyvenam beveik kaiminystėje) kasdien važiuojam į darbą ir atgal (apie 20 km į vieną pusę). Aš jam už tai moku 70 Lt kas mėnesį. Kągi - paskaičiuokim, protingieji kurmiai. Nuo gruodžio mėnesinis bilietas kainuos 60 Lt; vadinasi, permokėsiu tik 10 Lt, bet ką už tai gausiu? a) sutaupau apie pusvalandį, kas anksti ryte yra auksinis laikas, b) važiuoju nuo "durų iki durų", c) važiuoju žinomoje kompanijoje be nemalonių žmonių, d) niekas manęs nestumdo ir nenumindo batų, e) įtakoju muziką, skambančią salone, f) galime važiuodami rūkyti (nors pastaruoju metu abu metam), g) nereikia šalti stotelėje laukiant autobuso (reikia persėsti), h) labai vėluodami į darbą važiuojam labai greitai (pasnigus tai nebeišeina), i) kiti privalumai, dėl kurių nebegaišinsiu Jūsų.
              Aišku, svarbiausias prioritetas išlieka kaina. Spalį, kai benzinas buvo žiauriai brangus, važinėjom autobusais, tačiau lapkritį, atpigus kurui, vėl grįžom "prie vairo". Ką tuo noriu pasakyti? Nėra logikos kelti viešojo transporto bilietų kainas, kada kuras pastebimai pinga. Panašu, pigs ir toliau (gal ne taip sparčiai), nes krizės pabaigos dar nesimato. A juostų realios naudos kažkaip nematyti (Stanevičiaus ir Ukmergės gatvėse), greitis tragiškas, kokybė jau nebegerėja, kainos žymiai kyla. Tai ar iš tikrųjų savivaldybė nori pritraukti daugiau žmonių į viešąjį transportą? Nori? Kaip? Keldama kainas?
              P.S.: jeigu žmogų įpratinsi važinėti lengvuoju automobiliu, tai niekaip jo nepriversi kad ir iš Vilniaus į Kauną važiuoti autobusu ar traukiniu. Va kas mane neramina...
              Paskutinis taisė Wycka; 2008.11.24, 20:38.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Kuras tai kuras, o kur amortizacija + visos kitos eksploatacinės išlaidos: padangos, tepalai, filtrai, tech.apžiūra ir t.t. Manau, kad tavo kaimynas išties labai geras ir tave pusvelčiui vežioja. Tu jam atsidėkodamas galėtum bent jau automobilį nuplauti

                Comment


                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                  Kuras tai kuras, o kur amortizacija + visos kitos eksploatacinės išlaidos: padangos, tepalai, filtrai, tech.apžiūra ir t.t. Manau, kad tavo kaimynas išties labai geras ir tave pusvelčiui vežioja. Tu jam atsidėkodamas galėtum bent jau automobilį nuplauti
                  Bet kaimynui tai neatsiranda daugiau išlaidų, kad bendradarbį vežioja, o ne vienas važiuoja.

                  Geras visgi dalykas tas carpoolas.
                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                  Comment


                    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                    Bet kaimynui tai neatsiranda daugiau išlaidų, kad bendradarbį vežioja, o ne vienas važiuoja.

                    Geras visgi dalykas tas carpoolas.
                    Ne visai apie tai aš. Norėjau pasakyti, kad skaičiuojant vien tik kuro kainą nebus suskaičiuojama tikroji kelionės kaina.

                    Comment


                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                      Ne visai apie tai aš. Norėjau pasakyti, kad skaičiuojant vien tik kuro kainą nebus suskaičiuojama tikroji kelionės kaina.
                      Kaimynas neturi vezejo licencijos. Jis nemoka valstybei mokesciu. Kaina gali buti tik sutartine ir ji yra nelegali...

                      Comment


                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                        Kaimynas neturi vezejo licencijos. Jis nemoka valstybei mokesciu. Kaina gali buti tik sutartine ir ji yra nelegali...
                        Ir ne apie tai . Diskusija buvo apie tai kiek šiandien kainuoja į darbą važinėti viešuoju transportu ir nuosavu automobiliu. Wycka pateikė argumentų, kad kainos skirtumas yra ganėtinai nedidelis, o kelionės nuosavu automobiliu komfortas yra nepalyginamas. Aš tuo tarpu replikavau sakydamas, kad kuras nėra vienintelės kelionės sąnaudos.

                        Comment


                          Kai perki bilieta vaziuoti traukiniu, apmoki visa kompleksa mechanizmu/irenginiu/medziagu/paslaugu kainas. Taip pat ir vaziuojant automobiliu, kainuoja ne vien medziagos...

                          Comment


                            Parašė x21 Rodyti pranešimą
                            Kai perki bilieta vaziuoti traukiniu, apmoki visa kompleksa mechanizmu/irenginiu/medziagu/paslaugu kainas. Taip pat ir vaziuojant automobiliu, kainuoja ne vien medziagos...
                            Apie kokias medziagas cia kalbi?

                            Comment


                              Parašė X3dO Rodyti pranešimą
                              Apie kokias medziagas cia kalbi?
                              daugiau apie skystas medžiagas... degalai, tepalai... traukinyje/automobilyje daug visokiu skysciu...

                              Comment


                                /\ Nenoriu įžeisti kolegų forumiečių ar pasirodyti nemandagus, bet man totaliai px ką vežėjai įskaičiuoja į bilieto kainą. Aš moku už nuvežimą iš taško A į B plius komfortas, greitis, patogumas ir t.t., o visa kita neturėtų būti mano reikalas. Paprasčiausiai radau, kas veža pigiai ir patogiai ir neatsisakiau tuo pasinaudoti. Noriu pabrėžti, kad jeigu mėnesinis Vilniaus autobusų bilietas nuo gruodžio kainuotų ne 60, o tik 30 Lt, dar ir benzino litro kaina butų virš 3 Lt - važiuočiau tik autobusu. Bet yra kaip yra...
                                P.S.: Tikiuosi, kad LG liks blaisvesnėm galvom per važiavimo kainų kėlimo psichozę ir bent iki pavasario nekeis kainų. Tada, pvz.: keleiviui iš Naujosios Vilnios, Panerių, Juodšilių labiau apsimokės važiuoti Vilniun traukiniu nei VT autobusais. Beje, kai naujosios kainos autobusu greitai bus 1,8/2,5 Lt, tampa labai patraukli kaina maršrutu Vilnius-Oro uostas. Matyt, kai paleido šią motrisę, LG jau žinojo naująsias VT bilietų kainas.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Elektra brangs, tai ir elektriniu traukiniu bilietu kainos turetu dideti. Is Vilniaus i Kauna bent litu - dviem tai tikrai. Vis tiek pigiau nei autobusu.
                                  O tendencija tokia - miesto viesasis transporto vienkartinis bilietas kainuos tiek, kiek litras benzino. Vakaru Europoje (vidutiniskai imant) panasiai ir yra.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Elektra brangs, tai ir elektriniu traukiniu bilietu kainos turetu dideti. Is Vilniaus i Kauna bent litu - dviem tai tikrai. Vis tiek pigiau nei autobusu.
                                    O tendencija tokia - miesto viesasis transporto vienkartinis bilietas kainuos tiek, kiek litras benzino. Vakaru Europoje (vidutiniskai imant) panasiai ir yra.
                                    O jau apie skatinimą važinėti viešuoju transportu greitai galėsime ir pamiršti. Lietuva nėra tokia didelė, kad automobiliu negalima būtų pervažiuoti išilgai per dieną. Mieste - ar geriau įsipilti litrą benzino, ar pasigrūsti troleibuse...

                                    P.S. Vis tiek iš idėjos kiek galima važinėju viešuoju....

                                    Comment


                                      kaip tapti masinistu?kur yra mokyklos?kaip ten viskas atrodo?prasau atsakyti nes as duomiuosi situo darbu ir planuoju ji dirbti
                                      Paskutinis taisė bbd; 2008.11.26, 21:30.

                                      Comment


                                        noriu tapti masinistu bet nezinau kaip

                                        Comment


                                          Vilniaus geležinkelio transporto ir verslo paslaugų mokykla
                                          http://vgtvpm.lt/index.php?-1612394630

                                          Comment

                                          Working...
                                          X