Parašė Salvijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Ryšys, jo nuomone, toks:Parašė Salvijus Rodyti pranešimąTemoje kalbama apie galimybę tariamai uždarius dėl nuostolių Vilniaus-S. Peterburgo traukinį atvykti į Daugpilį ir persėsti į Ryga-S. Peterburgas.
Niekaip nematau ryšio su lėktuvais
latviai neduot gali bėgių maršrutui Daugpilis - Vilnius, nes bijo, kad daugpiliečiai pradės skraidyti iš VNO pasinaudoję traukiniu.
Comment
-
cia jau is fantastikos srities... tikrai nieks taip "giliai nekapsto"Parašė Gator Rodyti pranešimąRyšys, jo nuomone, toks:
latviai neduot gali bėgių maršrutui Daugpilis - Vilnius, nes bijo, kad daugpiliečiai pradės skraidyti iš VNO pasinaudoję traukiniu.
Comment
-
Filosofai filosofai... Yra dvi priežastys, kodėl traukinių iki Daugpilio nebus.
1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti... KIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.
2. Infrastruktūros mokestis yra be proto be proto brangus. Tarkime, kad kirsti LT-RU39 sieną man teko pakloti už 2 km 10 000 lt. Tai kiek toks pratęsimas iki Daugpilio pabrangintų bilietą?
Taip kad neiškokite povandeninių srovių, ten kur nėra.
Comment
-
pezalai, o ES sertifikatai ir galioja ES, net TEM-TMH i Sovetska vaziuojaParašė udrius Rodyti pranešimąFilosofai filosofai... Yra dvi priežastys, kodėl traukinių iki Daugpilio nebus.
1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti... KIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.
Taip kad neiškokite povandeninių srovių, ten kur nėra.Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Krypčių skaičius skaičiuotas čia buvo, aptarnaujamas LCC vežėjų. Jei kalbėti tik apie pačius vežėjus - Vilniuje jų daugiau.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNelabai supratau šių skaičių. Suskaičiuoti vežėjai? Tai tuomet Rygoje praleisti AirBaltic ir kt.
Comment
-
Neturi jie B dalies berods. taip kad ne pezalaiParašė rakolioux Rodyti pranešimąpezalai, o ES sertifikatai ir galioja ES, net TEM-TMH i Sovetska vaziuoja
Comment
-
Net Latvijoje pagaminti ir ten eksploatuojami tokie patys DR1A?Parašė udrius Rodyti pranešimą1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti...
2M62 licenzijavo, ER20 licenzijavo, o M62K negali?Parašė udrius Rodyti pranešimąKIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.
2013 (nežinau, ar yra naujesnių) dyzelinių traukinių mokėstis už infrastruktūrą Lavijoje buvo 6.8$/km, atstumas nuo sienos iki Daugpilio yra 25km, suma į vieną pusę bus 6.8*25=170$ (~425 litai).Parašė udrius Rodyti pranešimąInfrastruktūros mokestis yra be proto be proto brangus. Tarkime, kad kirsti LT-RU39 sieną man teko pakloti už 2 km 10 000 lt. Tai kiek toks pratęsimas iki Daugpilio pabrangintų bilietą?
Comment
-
paskutiniasi mano duomenimis ( tas buvo praetais metais rudenį) M62K , kuris tinakmas keleivių vežimui lig šiol nelicenzijuotas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNet Latvijoje pagaminti ir ten eksploatuojami tokie patys DR1A?
2M62 licenzijavo, ER20 licenzijavo, o M62K negali?
2013 (nežinau, ar yra naujesnių) dyzelinių traukinių mokėstis už infrastruktūrą Lavijoje buvo 6.8$/km, atstumas nuo sienos iki Daugpilio yra 25km, suma į vieną pusę bus 6.8*25=170$ (~425 litai).
Kertant sieną taikomi visai kiti tarifai, ne vietiniai .
Comment
-
Kokie? Kiek pinigų?Parašė udrius Rodyti pranešimąKertant sieną taikomi visai kiti tarifai, ne vietiniai .
Comment
-
su tokiais įkainiais iš tiesų pigiau paleist autobusą. Įdomu koks mokestis yra tarptautiniams autobusams LV teritorijoje?Parašė Aleksio Rodyti pranešimą2013 (nežinau, ar yra naujesnių) dyzelinių traukinių mokėstis už infrastruktūrą Lavijoje buvo 6.8$/km, atstumas nuo sienos iki Daugpilio yra 25km, suma į vieną pusę bus 6.8*25=170$ (~425 litai).
Comment
-
Seniai važiavau, ir tai tik iki Švenčionėlių, tačiau sakyčiau, kad taip. Aišku, vietomis užstoja krūmai, tačiau kartais gali pamatyti Žeimeną, tekančią šalimais.Parašė Komandoras Rodyti pranešimąGal kas žinot, ar vaizdingas yra Ignalina-Vilnius maršrutas? Visai norėčiau pasidaryti atrakciją ir juo pakeliauti, tik ar verta? Žinoma, norėtusi važiuoti ne PESA.
Comment
-
Hello everybody!
Firstly sorry for the English, but I'm Hungarian. I will travel to the Baltic states this weekend, and on 29th I would like to travel from Vilnius to Daugavpils by train (I'm a train enthusiast). I saw that there is only one train from Vilnius to Daugavpils departing at 18:15 and arriving at 22:00. Is it possible to buy single ticket for this train at the Vilnius train station, into a simple second-class carriage? If yes, than what is the price of it?
Thank you for your kind answer in advance.
Best regards from Hungary: gmarc
Comment
-
http://www.litrail.lt/en/tvarkarasci...ck&routeType=2
The train is Vilnius - Sankt Peterburg.
Departure time: 19:50.
Lower seat: 116 Lt (33,6 eu)
Upper seat: 98 Lt (28,5 eu)
Have a nice journey
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Variantas taupiems:
Traukiniu Vilnius - Turmantas:
Tvarkaraštis
19,70 LT (5,71 Euro)
2 km pėščiomis geležinkeliu iki Zemgale
0 LT (0 Euro)
Autobusu Zemgale-Daugavpils
Tvarkaraštis
Atrodo 1,4 Euro.
Pirmasis traukinys beveik suderintas su autobusu
Paskutinis taisė rimsenas; 2014.07.22, 23:45.http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.
Comment
-
Čia atsakymas gmarc'ui? Reiktų išversti:Parašė rimsenas Rodyti pranešimąVariantas taupiems:
Traukiniu Vilnius - Turmantas:
Tvarkaraštis
19,70 LT (5,71 Euro)
2 km pėščiomis geležinkeliu iki Zemgale
0 LT (0 Euro)
Autobusu Zemgale-Daugavpils
Tvarkaraštis
Atrodo 1,4 Euro.
Pirmasis traukinys beveik suderintas su autobusu
An option for cheap bastards:
1) Train Vilnius -- Turmantas (schedule)
19,70 LT (5,71 Euro)
2) 2 km on foot by rail to Zemgale (priceless!)
3) A bus Zemgale -- Daugavpils (schedule). The price seems to be 1.4 Eur.
The first train almost matches the bus schedule.
Comment
-
Thank you guys, it seems to be a good option, but I think we better take a direct bus from Vilnius, or we take the plackart...Parašė r08n Rodyti pranešimąČia atsakymas gmarc'ui? Reiktų išversti:
An option for cheap bastards:
1) Train Vilnius -- Turmantas (schedule)
19,70 LT (5,71 Euro)
2) 2 km on foot by rail to Zemgale (priceless!)
3) A bus Zemgale -- Daugavpils (schedule). The price seems to be 1.4 Eur.
The first train almost matches the bus schedule.
Comment
Comment