Noriu paklaust, ar tiesa, kad Lietuva, išėjus SSRS kariuomenei, turėjo 11-a gynybinių traukinių, kuriuos tuometinis krašto apsaugos ministras L. Linkevičius pardavė į metalo laužą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Galas monopoliui
Pernai viename odioziniame reklaminiame straipsnyje Stasys Dailydka, „Lietuvos geležinkelių“ direktorius, pavadino 2007-uosius sėkmės metais. Geležinkelininkai prisipirko naujos įrangos, netgi paleido traukinį iš Vilniaus geležinkelio stoties į oro uostą, kuris žlugus aviakompanijai „FlyLAL“ tapo beveik bevertis. Tada atėjo krizė ir ji tikrai neaplenkė vienos iš dviejų dar neprivatizuotų valstybinių įmonių. Sparčiai senka ne tik krovinių srautai – pagrindinis pajamų šaltinis įmonei.Paskutinis taisė Karoleo; 2009.06.29, 00:27.
Comment
-
Traukinyje Vilnius-Maskva nuolat tenka begioti i bufeta pasiimt Svyturio alaus. Kuo skiriasi sitas traukinys nuo Vilnius-Klaipeda... Nelogiska butu jei vienama draudimas galiotu,o kitame ne... hmmm....Parašė Sovijus Rodyti pranešimąViešoje vietoje gerti negalima - traukinys ir yra tokia vieta. Tačiau fotografuoti traukinių stotyse negalima, nors tai ir vieša vieta.
Comment
-
O, tikra nostalgija. Nors gyvenu Klaipėdoje, bet ir man tekdavo ne kartą važiuoti naktiniu traukiniu į Vilnių. Po gana ilgos kelionės buvo galma dieną pavaikšęioti po senamiestį arba sutvarkyti svarbius reikalus. Manau, kad maršrutas Vilnus - Klaipėda vienas idealausių važinėti naktiniams reisams. na, gal pagerėjus ekonominei situcijai, naktiniai traukiniai vėl važinės. Būtų tikrai šaunu.Parašė statyba Rodyti pranešimąDel rukymo tai tikrai pritariu: tam neturi buti jokiu nuolaidu. Kodel po to nerukantys zmones turi kenteti? Vaziavau lenkijoj naktiniu traukiniu is Zakopanes iki Varsuvos, tai maza to, jog 18 vagonu buvo sausakimsi, net ir koridoriuje stoveti buvo neimanoma, nes kas kur norejo, tas ten ir ruke. Nors visur zenklai, jog draudziama. Kai nerukantis esi baltame dumu debesyje, tikrai nebesinori vaziuooti antra karta, tad... (Na bet vaizdai Zakopaneje viska atperka
)
Visai kas kita del naktinio traukinio. Vasara (bent jau i Klaipeda) tai tikrai butu super variantas. Privalumai: anksti ryte buni pajuryje, nakvodamas traukinyje sutaupai nakvynei, o ir vaziavimas per nakti kupe su gera xebra budavo tikrai super. Ir tikrai nesvarbu, jog jis galbut vaziuotu 8 valandas. Kas nevaziavo, tam gal atrodo tikrai baisia, bet patikekit - yra tikrai priesingai. Toks grafikas ir budavo skirtas specialiai, jog nereiktu galutiniame taske ieskoti nakvynes, pernakvojant traukinyje. Tad jjei toks stebuklas ivyktu irnaktinis traukinukas vel kursuotu, neabejotinai juopasinaudociau.
Comment
-
Tai arba siekis pasmerkti stagnacijai arba kurti projektą vien entuziastam, kurių pajamos vargu ar tokį reisą išlaikytų.Parašė Silber418 Rodyti pranešimąO, tikra nostalgija. Nors gyvenu Klaipėdoje, bet ir man tekdavo ne kartą važiuoti naktiniu traukiniu į Vilnių. Po gana ilgos kelionės buvo galma dieną pavaikšęioti po senamiestį arba sutvarkyti svarbius reikalus. Manau, kad maršrutas Vilnus - Klaipėda vienas idealausių važinėti naktiniams reisams. na, gal pagerėjus ekonominei situcijai, naktiniai traukiniai vėl važinės. Būtų tikrai šaunu.
Mano nuomonė, reikia pamiršt naktinius traukinius tokiuose juokingai trumpuose reisuose, trijų valandų kelionės, va ko reikia melst. Mmm.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
naktiniai traukiniai
Visiškai su Tamsta nenorėčiau sutikti. Naktinis traukinys ne tik nostalgija, bet ir patogumas - į galutinį tašką atvyksti ryte, o išvykste vėlai vakare. Man tai netrukdydavo keliauti nei į Vilnių, nei į Klaipėdą.Parašė praetor Rodyti pranešimąTai arba siekis pasmerkti stagnacijai arba kurti projektą vien entuziastam, kurių pajamos vargu ar tokį reisą išlaikytų.
Mano nuomonė, reikia pamiršt naktinius traukinius tokiuose juokingai trumpuose reisuose, trijų valandų kelionės, va ko reikia melst. Mmm.
Kita vertus, reikia ir greitųjų traukinių per 3 val.
Tarkim Italijoje sėkmingai egzistuoja ir greitieji EuroStar traukiniai, kurie leidžia Romą iš Milano ar Venecijos pasiekti per 3,3-4 val., bet taip pat važinėja ir naktiniai, kurie atstumą įveikia per 7-8 val.
O kur skubėti naktį? Ką veikti Romoje ar Vilniuje atvykus 2:00 ar 3:00 val.?Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.29, 23:20.
Comment
-
Šiame straipsnyje 80 proc. diletantiškų paistalų. Aš savo karjerą geležinkelyje pradėjau nuo šaltkalvio ir jau turiu gan nemažą darbo stažą. Galiu drąsiai teigti, kad tam kad suprastum, kas geležinkelio bvendrovei geriau, reikėtų joje padirbėti bent 10 metų. Nors LG yra nemažai negatyvių dalykų (kadrų politika, išvešėjus biurokratija ir kt.), bet daugelį dalykų galima vertinti tik pozityviai.Parašė Karoleo Rodyti pranešimąGalas monopoliui
Pernai viename odioziniame reklaminiame straipsnyje Stasys Dailydka, „Lietuvos geležinkelių“ direktorius, pavadino 2007-uosius sėkmės metais. Geležinkelininkai prisipirko naujos įrangos, netgi paleido traukinį iš Vilniaus geležinkelio stoties į oro uostą, kuris žlugus aviakompanijai „FlyLAL“ tapo beveik bevertis. Tada atėjo krizė ir ji tikrai neaplenkė vienos iš dviejų dar neprivatizuotų valstybinių įmonių. Sparčiai senka ne tik krovinių srautai – pagrindinis pajamų šaltinis įmonei.
Krizės poveikio turbūt nepavyko išvengti nei vienai lietuvos įmonei, neišimtis ir LG, tačiau tikrai krovinių srautai ir pajamos yra pakankamos, kad LG ir toliau puikiausiai įgyvendintų net modernizacijos ir rekonstrukcijos projektus.
Turbūt jau pastebėjote, kad kiekvienoje geležinkelio stotyje (pagrindinių geležinkelio linijų) jau stovi naujos GSM-R radijo ryšio antenos (bokštai). Iki metų šių metų galo bus sumontuotos radijo stotys visuose lokomotyvuose. Rangovai yra garsi ir patikima kompanija, kuri laimėjo konkursą (viena iš 14 pateikusių pasiūlymus).
Remiantis į tai, kad šio projekto vertė šiašiaženklė, 13 iš 14 potencialių rangovų liko labai nepatenkinti ir turint omenyje lietuvišką mentalitetą - apskundė konkursą ES biurokratams.
Manau, kad kol nepasikeis mūsų verslininkų grobuoniškas pelno siekimas - liberalizacijai LG dar ne laikas. Antraip LG ištiks Estijos geležinkelių likimas.
Comment
-
Kad jau ir dabar lėtai vyksta Estijos geležinkelių likimas. Paskaičiuokit kiek dabar uždarytų linijų. Daugelis ne mažiau svarbių (kaip kad Mažeikių-Rengės, Mažeikių-Priekulės-Kretingos, Vilniaus-Gardino) ir dabar sukelia tik negatyvias interpretacijas.Parašė specialistas Rodyti pranešimąŠiame straipsnyje 80 proc. diletantiškų paistalų. Aš savo karjerą geležinkelyje pradėjau nuo šaltkalvio ir jau turiu gan nemažą darbo stažą. Galiu drąsiai teigti, kad tam kad suprastum, kas geležinkelio bvendrovei geriau, reikėtų joje padirbėti bent 10 metų. Nors LG yra nemažai negatyvių dalykų (kadrų politika, išvešėjus biurokratija ir kt.), bet daugelį dalykų galima vertinti tik pozityviai.
Krizės poveikio turbūt nepavyko išvengti nei vienai lietuvos įmonei, neišimtis ir LG, tačiau tikrai krovinių srautai ir pajamos yra pakankamos, kad LG ir toliau puikiausiai įgyvendintų net modernizacijos ir rekonstrukcijos projektus.
Turbūt jau pastebėjote, kad kiekvienoje geležinkelio stotyje (pagrindinių geležinkelio linijų) jau stovi naujos GSM-R radijo ryšio antenos (bokštai). Iki metų šių metų galo bus sumontuotos radijo stotys visuose lokomotyvuose. Rangovai yra garsi ir patikima kompanija, kuri laimėjo konkursą (viena iš 14 pateikusių pasiūlymus).
Remiantis į tai, kad šio projekto vertė šiašiaženklė, 13 iš 14 potencialių rangovų liko labai nepatenkinti ir turint omenyje lietuvišką mentalitetą - apskundė konkursą ES biurokratams.
Manau, kad kol nepasikeis mūsų verslininkų grobuoniškas pelno siekimas - liberalizacijai LG dar ne laikas. Antraip LG ištiks Estijos geležinkelių likimas.
Galėtų "LG" daugeliu klausimų (kaip ir dėl linijų uždarymo) būti šiek tiek atviresnė, o dabar viskas užslaptinta kaip kokia valstybės ar karinė paslaptis. Nereikia pamiršti, kad geležinkelis nuo jo atsiradimo atlieka ne tik ekonominę funkciją, bet ir socialinę (o ji turi ypač didelį poveikį visuomenei).
Tuomet ir "diletantiškų paistalų" būtų žymiai mažiau.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.30, 11:21.
Comment
-
Būtent. Tai yra labai patogu, jeigu viename arba kitame mieste reikia būti ryte. Palanku ir tai, kad traukinys (naktinis) atgal išvažiuotų vakare, tad neesant reikalo, tos pačios dienos pabaigoje galima išvykti atgal. O per dieną galima ir reikalus sutvarkyti, ir pailsėti (pavyzdžiui, prie jūros arba pasivaikščiojant po Vilniaus senamiestį), su kuo nors susitikti. Žinoma, greitieji traukiniai dienos metu būtų toks pat privalumas kaip ir naktiniai. O bent kol kas, kol neturima lėšų "EroStar" arba kitiems greitaeigiams traukiniams, manau, užtektų ir to, kad vienas traukinių reisas, kursuojantis vidurdienį, būtų perkeltas į naktį. Juk niekas jų nevertė vežioti 9 pustuščių vagonų, kad vėliau naktinis reisas buvo nuostolingas. Kiek prsimenu, dėl to buvo panaikintas šis reisas.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąVisiškai su Tamsta nenorėčiau sutikti. Naktinis traukinys ne tik nostalgija, bet ir patogumas - į galutinį tašką atvyksti ryte.
Kita vertus, reikia ir greitųjų traukinių per 3 val.
Tarkim Italijoje sėkmingai egzistuoja ir greitieji EuroStar traukiniai, kurie leidžia Romą iš Milano ar Venecijos pasiekti per 3,3-4 val., bet taip pat važinėja ir naktiniai, kurie atstumą įveikia per 7-8 val.
O kur skubėti naktį? Ką veikti Romoje ar Vilniuje atvykus 2:00 ar 3:00 val.Paskutinis taisė Silber418; 2009.06.29, 23:14.
Comment
-
Pasvarstymui
Po vieno nemalonaus incidento turiu pasiūlymą - uždrausti rašyti forume (bent jau geležinkelių skiltyje) nepilnamečiams. Taip atsitiko, kad greičiausiai perskaitęs čia esančią informaciją kažkas prisistatinėjo mano vardu svarbiems asmenims valstybinėse įstaigose. Viskam yra ribos, o už tokius dalykus (tikrai negasdinsiu ir tuo neužsiimsiu) šiaip numatyta ir baudžiamoji atsakomybė.
Tikiuosi palaikymo.
Comment
-
Parašei mano mintis. Manau yra logikos riboti forumiečių amžių, ar bent jau norintiems prisijungti pranešti, kad pageidaujami ne jaunesni kaip ~16 metų nariai.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąPo vieno nemalonaus incidento turiu pasiūlymą - uždrausti rašyti forume (bent jau geležinkelių skiltyje) nepilnamečiams. Taip atsitiko, kad greičiausiai perskaitęs čia esančią informaciją kažkas prisistatinėjo mano vardu svarbiems asmenims valstybinėse įstaigose. Viskam yra ribos, o už tokius dalykus (tikrai negasdinsiu ir tuo neužsiimsiu) šiaip numatyta ir baudžiamoji atsakomybė.
Tikiuosi palaikymo.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Pritarčiau dalyvių nuomonei dėl tam tikrų apribojimų įvedimų į forumą. Taip pat atkreipiu dėmesį, kad reikia daryti tvarką su į pranešimus įkeliamomis nuotraukomis (per didelėmis ar visiškai nevykusiomis tiek kokybės, tiek kompozicijos atžvilgiu). Jei nebus tvarkos, forumas paprasčiausiai pavirs šiukšlynu. Be to man žinoma, kad kartas nuo karto "Bėginio transporto" skiltį peržiūri užsieniečiai, tad nepasidarykim sau gėdos fotografijos "šedevrais".
Comment
-
Todėl nuotraukas galės įkelti tik profesionalūs fotografai?Parašė robertas Rodyti pranešimąPritarčiau dalyvių nuomonei dėl tam tikrų apribojimų įvedimų į forumą. Taip pat atkreipiu dėmesį, kad reikia daryti tvarką su į pranešimus įkeliamomis nuotraukomis (per didelėmis ar visiškai nevykusiomis tiek kokybės, tiek kompozicijos atžvilgiu). Jei nebus tvarkos, forumas paprasčiausiai pavirs šiukšlynu. Be to man žinoma, kad kartas nuo karto "Bėginio transporto" skiltį peržiūri užsieniečiai, tad nepasidarykim sau gėdos fotografijos "šedevrais".
Ar tam bus paskirti gerai nusimanantys fotografavimo srityje žmonės, kurie taisys nuotrauka po nuotraukos?
Comment
-
O kodėl manai, kad tai galėjo padaryti nepilnametis? Dabar bandai kažką išmąstyt neturėdamas įrodymų ir siūlai tai, kas gali būti nesusiję. Žinoma, siūlymui šiame forume lankytis ne jaunesniems kaip 16 m., pritarčiau, bet juk ir dabar jaunesnių nei 16 m. pas mus forume turbūt nelabai yra, gal tik vienas kitasParašė 2Pack Rodyti pranešimąPo vieno nemalonaus incidento turiu pasiūlymą - uždrausti rašyti forume (bent jau geležinkelių skiltyje) nepilnamečiams. Taip atsitiko, kad greičiausiai perskaitęs čia esančią informaciją kažkas prisistatinėjo mano vardu svarbiems asmenims valstybinėse įstaigose. Viskam yra ribos, o už tokius dalykus (tikrai negasdinsiu ir tuo neužsiimsiu) šiaip numatyta ir baudžiamoji atsakomybė.
Tikiuosi palaikymo.
Beje, noriu pridurti, kad tai nors ir tavo idėjos, bet jos čia skleidžiamos viešai, todėl jei nenori, kad tai pasikartotų ir būtų pasisavintos tavo idėjos, tiesiog venk jas čia atvirai skleisti. Turėjai tai numatyti ir anksčiau.
Aišku, pasinaudojusio tavo informacija, irgi neginu. Jis (ar ji) pasielgė tiesiog kiauliškai, neatsakingai, nepagarbiai, nepaisė sąžinės ir etikos normų.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.07.04, 17:07.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Turbūt nori pasakyt apie visiškai beviltiškai atrodančias nuotraukas, rodos, įkeltas vos ne specialiai, lyg išmetimas į šiukšliadėžę. Tokios nuotraukos, kaip ir kai kurio konteksto pranešimai, forumo įvaizdžio tikrai negerina.Parašė Silber418 Rodyti pranešimąTodėl nuotraukas galės įkelti tik profesionalūs fotografai?
Ar tam bus paskirti gerai nusimanantys fotografavimo srityje žmonės, kurie taisys nuotrauka po nuotraukos?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ne, turiu omenyje neblogas nuotraukas, kurios nėra profesionalios, bet reprezentatyvios.Parašė amiko Rodyti pranešimąTurbūt nori pasakyt apie visiškai beviltiškai atrodančias nuotraukas, rodos, įkeltas vos ne specialiai, lyg išmetimas į šiukšliadėžę. Tokios nuotraukos, kaip ir kai kurio konteksto pranešimai, forumo įvaizdžio tikrai negerina.
O tokiems nuotraukų talpinimams "lyg išmetimas į šiukšliadėžę" taip pat nepritariu.
Forumo įvaizdį turime kurti visi, kas dalyvaujame diskusijose, ne tik modertoriai arba admistratoriai, žinoma.
Paskutinis taisė Silber418; 2009.07.04, 17:21.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąPritarčiau dalyvių nuomonei dėl tam tikrų apribojimų įvedimų į forumą. Taip pat atkreipiu dėmesį, kad reikia daryti tvarką su į pranešimus įkeliamomis nuotraukomis (per didelėmis ar visiškai nevykusiomis tiek kokybės, tiek kompozicijos atžvilgiu). Jei nebus tvarkos, forumas paprasčiausiai pavirs šiukšlynu. Be to man žinoma, kad kartas nuo karto "Bėginio transporto" skiltį peržiūri užsieniečiai, tad nepasidarykim sau gėdos fotografijos "šedevrais".Jeigu neklystu, geležinkelių temas tvarko Eimantas. Gal jis galėtų mūsų gražiai paprašytas tas nuotraukas, kurių neverta viešinti, tiesiog pašalinti iš forumo. Kai kuriais atvejais net tų nuotraukų autoriai jam padėkotų.Parašė amiko Rodyti pranešimąTurbūt nori pasakyt apie visiškai beviltiškai atrodančias nuotraukas, rodos, įkeltas vos ne specialiai, lyg išmetimas į šiukšliadėžę. Tokios nuotraukos, kaip ir kai kurio konteksto pranešimai, forumo įvaizdžio tikrai negerina.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Aš taip pat turėjau omenyje beveik beviltiškas nuotraukas.Parašė amiko Rodyti pranešimąTurbūt nori pasakyt apie visiškai beviltiškai atrodančias nuotraukas, rodos, įkeltas vos ne specialiai, lyg išmetimas į šiukšliadėžę. Tokios nuotraukos, kaip ir kai kurio konteksto pranešimai, forumo įvaizdžio tikrai negerina.
Beje, pritarčiau Vyckos nuomonei.
Comment
-
O kam prašyt pašalint, jei pranešimuose esančias nuotraukas ir taip pačiam galima pašalinti...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Paaiškink tai tiems, kas vis dar nemoka nuotraukų sumažinti arba kelti ne prisegtas nuotraukas, o per fototerpę ar kitas terpes.Parašė amiko Rodyti pranešimąO kam prašyt pašalint, jei pranešimuose esančias nuotraukas ir taip pačiam galima pašalinti...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment