Parašė vectron
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Apie greitaeigio geležinkelio galimybes Maskva-Kaliningradas nuo 2018 m.
http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61839373
Comment
-
rail baltica - kelias į niekur
Straipsnio "Nemeskime kelio į Varšuvą per Gardiną dėl takelio per Šeštokus" pradžia:
Norėčiau užduoti klausimą broliams ir sesėms lietuviams: ar jie norėtų keliauti traukiniu į užsienį? Iš karto patikslinsiu, turiu mintyje ne tik Baltarusiją, su kuria geležinkelio reikalai sėkmingai sprendžiami, bet stambesnę europinę kryptį – Lenkiją, o iš jos, norui esant, dar toliau. Jaučiu, kad tuoj pat sulauksiu atsakymo: taigi tiesiame “Rail Baltica” – geležinkelį, sujungsiantį ne tik Lietuvą su Lenkiją, bet apimsiantį Latviją, Estiją, o povandeniniu tuneliu net ir Suomiją.
Straipsnio pabaiga:
Šiuo metu oficialus „Lietuvos geležinkelių“ tvarkaraštis skelbia, kad iš Vilniaus į Varšuvą traukinys išvyksta 11 val. 15 min. Su persėdimais Kaune ir Šeštokuose į Varšuvą jis atvyksta 21 val. 7 minutės (Varšuvos laiku). Tokiu būdu kelionė trunka 10 val. 52 minutes. Nedaug tetrūksta iki pusės paros...
Tai ką daryti? Čia pats laikas prisiminti, kaip vilniečiai važiuodavo į Varšuvą, tarkim, prieš 80 metų. Tarpukariu, pvz., 1937 m. iš Vilniaus į Varšuvą skriedavo poetiško pavadinimo traukinys „Šiaurės žvaigždė“ („Gwiazda Północy”). 423 km trasą (per Gardiną) jis įveikdavo 5 valandas 30 minučių.
O ką rodo dabartiniai Europos tvarkaraščiai: London – Paris: 495 km, 2 val. 15 min.; Paris – Geneva: 408 km, 3 val. 25 min.; Madrid – Barcelona: 621 km, 2 val. 38 min.; Stockholm – Göteborg: 470 km, 3 val. 7 min.; Warszawa – Berlin: 518 km, 5 val. 17 min. Tai gal lygiuokimės į Prancūziją, Angliją, Švediją, Ispaniją? Galų gale kad ir Lenkiją, pagal jos Berlyno krypties modelį kelionė iš Vilniaus į Varšuvą galėtų trukti keturias su puse valandos.
Tiktai geležinkelis į Varšuvą per Gardiną gali užtikrinti pigiausią ir greičiausią – skaičiuojant kaštus jam įrengti ir laiką nuvažiuoti – kelią į Varšuvą. Kodėl jo vis dar baidomasi? Aukštų Lietuvos užsienio reikalų ministerijos valdininkų nuomone, pagrindinė priežastis yra baimė, kad traukinį Vilnius – Varšuva baltarusiai vieną gražią dieną kažkur prie Gardino ims ir sustabdys.
Taip samprotaujant, vertėtų atsisakyti bet kokio susisiekimo su Baltarusija, nes lygiai taip pat jie galėtų stabdyti ir traukinius ar autobusus Vilnius – Minskas, o laivą iš Druskininkų į Gardiną (baltarusiai norėtų ir tokio maršruto!) tiesiog paskandinti. Tačiau Vilniaus – Minsko geležinkelio kryptis tikrai klesti ir jau artimoje ateityje traukinys šiuo ruožu skries beveik europiniu greičiu. Baltarusiai norėtų atstatyti ir kitus tarpvalstybinius maršrutus, tarp jų ir Gardino-Vilniaus.
Žinoma, norint perkelti resursus ir jėgas iš leisgyvės „Balticos“ į patį tiesiausią geležinkelio kelią į Europą, reikės politinio ryžto. O gal dabartinė valdžia, kaip atrodo, beveik suvaldžiusi atominę Visagino avantiūrą, nuties tikrą magistralę į Vakarus? Vingiuotas takelis – ne XXI amžiaus kelias.
Visas straipsnis:
http://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/...kus-516-351025
Comment
-
Railbaltica trasa nėra bloga, bet tikrai nereiktu pamiršti ir S. Peterburgas-Vilnius-Varšuva trasos. Juk iš Vilniaus toks susisiekimas geresnis tikrai būtų.Parašė epalaa8 Rodyti pranešimąStraipsnio "Nemeskime kelio į Varšuvą per Gardiną dėl takelio per Šeštokus" pradžia:
Norėčiau užduoti klausimą broliams ir sesėms lietuviams: ar jie norėtų keliauti traukiniu į užsienį? Iš karto patikslinsiu, turiu mintyje ne tik Baltarusiją, su kuria geležinkelio reikalai sėkmingai sprendžiami, bet stambesnę europinę kryptį – Lenkiją, o iš jos, norui esant, dar toliau. Jaučiu, kad tuoj pat sulauksiu atsakymo: taigi tiesiame “Rail Baltica” – geležinkelį, sujungsiantį ne tik Lietuvą su Lenkiją, bet apimsiantį Latviją, Estiją, o povandeniniu tuneliu net ir Suomiją...
Visas straipsnis:
http://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/...kus-516-351025
Comment
-
Kybartų geležinkelio stotyje spartinama vagonų apžiūra
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/Kybartų geležinkelio stotyje pradėta naudoti automatizuota traukinių ir vagonų komercinės apžiūros sistema (AKAS). Ji leidžia traukinių, atvykstančių iš Kaliningrado srities, komercinę apžiūrą atlikti jų nestabdant.
Comment
-
Tegu autorius pasižiūri į žemėlapį, ir pamatys atsakymą.Parašė epalaa8 Rodyti pranešimąTiktai geležinkelis į Varšuvą per Gardiną gali užtikrinti pigiausią ir greičiausią – skaičiuojant kaštus jam įrengti ir laiką nuvažiuoti – kelią į Varšuvą. Kodėl jo vis dar baidomasi?
Dvi pasienio ir muitinės kontrolės (LT/BY ir BY/PL siena). Reikalinga Baltarusijos viza.
Ir, be to, net ir atstačius bėgius, tuo geležinkeliu traukiniai nevažinės TGV greičiais. BY pusėje kelio būklė irgi nekokia (pvz žr http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=165 )
Comment
-
Norint galima viska sutvarkyti: 1 vagonas skirtas tiems, kas vaziuoja iki BLR teritorijos, kitas, kas BLR tik pravaziuoja, dar trecias, kas is BLR vyksta i Lenkija.
O net ir vaziuojant 50km/h greiciu nuo Varenos per Gardina butu dukart greiciau, nei tiesiai per Suwalki...
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTegu autorius pasižiūri į žemėlapį, ir pamatys atsakymą.
Dvi pasienio ir muitinės kontrolės (LT/BY ir BY/PL siena). Reikalinga Baltarusijos viza.
Ir, be to, net ir atstačius bėgius, tuo geležinkeliu traukiniai nevažinės TGV greičiais. BY pusėje kelio būklė irgi nekokia (pvz žr http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=165 )
Comment
-
Seniau kai važiavo Vilnius-Gardinas-Varšuva vizų nereikėdavo, bet to peroną Gardine galima atitverti ir atlikti įlipančių/išlipančių patikrą.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTegu autorius pasižiūri į žemėlapį, ir pamatys atsakymą.
Dvi pasienio ir muitinės kontrolės (LT/BY ir BY/PL siena). Reikalinga Baltarusijos viza.
Ir, be to, net ir atstačius bėgius, tuo geležinkeliu traukiniai nevažinės TGV greičiais. BY pusėje kelio būklė irgi nekokia (pvz žr http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=165 )
Comment
-
Jei ne per Vilniu tai "i niekur" ir "vingiuotas takelis", kuris is tiesu yra tiesu takas. Pasaulio bambos Vilniaus ponu ambicijos...Parašė epalaa8 Rodyti pranešimąStraipsnio "Nemeskime kelio į Varšuvą per Gardiną dėl takelio per Šeštokus" pradžia:
Norėčiau užduoti klausimą broliams ir sesėms lietuviams: ar jie norėtų keliauti traukiniu į užsienį? Iš karto patikslinsiu, turiu mintyje ne tik Baltarusiją, su kuria geležinkelio reikalai sėkmingai sprendžiami, bet stambesnę europinę kryptį – Lenkiją, o iš jos, norui esant, dar toliau. Jaučiu, kad tuoj pat sulauksiu atsakymo: taigi tiesiame “Rail Baltica” – geležinkelį, sujungsiantį ne tik Lietuvą su Lenkiją, bet apimsiantį Latviją, Estiją, o povandeniniu tuneliu net ir Suomiją.
Straipsnio pabaiga:
Šiuo metu oficialus „Lietuvos geležinkelių“ tvarkaraštis skelbia, kad iš Vilniaus į Varšuvą traukinys išvyksta 11 val. 15 min. Su persėdimais Kaune ir Šeštokuose į Varšuvą jis atvyksta 21 val. 7 minutės (Varšuvos laiku). Tokiu būdu kelionė trunka 10 val. 52 minutes. Nedaug tetrūksta iki pusės paros...
Tai ką daryti? Čia pats laikas prisiminti, kaip vilniečiai važiuodavo į Varšuvą, tarkim, prieš 80 metų. Tarpukariu, pvz., 1937 m. iš Vilniaus į Varšuvą skriedavo poetiško pavadinimo traukinys „Šiaurės žvaigždė“ („Gwiazda Północy”). 423 km trasą (per Gardiną) jis įveikdavo 5 valandas 30 minučių.
O ką rodo dabartiniai Europos tvarkaraščiai: London – Paris: 495 km, 2 val. 15 min.; Paris – Geneva: 408 km, 3 val. 25 min.; Madrid – Barcelona: 621 km, 2 val. 38 min.; Stockholm – Göteborg: 470 km, 3 val. 7 min.; Warszawa – Berlin: 518 km, 5 val. 17 min. Tai gal lygiuokimės į Prancūziją, Angliją, Švediją, Ispaniją? Galų gale kad ir Lenkiją, pagal jos Berlyno krypties modelį kelionė iš Vilniaus į Varšuvą galėtų trukti keturias su puse valandos.
Tiktai geležinkelis į Varšuvą per Gardiną gali užtikrinti pigiausią ir greičiausią – skaičiuojant kaštus jam įrengti ir laiką nuvažiuoti – kelią į Varšuvą. Kodėl jo vis dar baidomasi? Aukštų Lietuvos užsienio reikalų ministerijos valdininkų nuomone, pagrindinė priežastis yra baimė, kad traukinį Vilnius – Varšuva baltarusiai vieną gražią dieną kažkur prie Gardino ims ir sustabdys.
Taip samprotaujant, vertėtų atsisakyti bet kokio susisiekimo su Baltarusija, nes lygiai taip pat jie galėtų stabdyti ir traukinius ar autobusus Vilnius – Minskas, o laivą iš Druskininkų į Gardiną (baltarusiai norėtų ir tokio maršruto!) tiesiog paskandinti. Tačiau Vilniaus – Minsko geležinkelio kryptis tikrai klesti ir jau artimoje ateityje traukinys šiuo ruožu skries beveik europiniu greičiu. Baltarusiai norėtų atstatyti ir kitus tarpvalstybinius maršrutus, tarp jų ir Gardino-Vilniaus.
Žinoma, norint perkelti resursus ir jėgas iš leisgyvės „Balticos“ į patį tiesiausią geležinkelio kelią į Europą, reikės politinio ryžto. O gal dabartinė valdžia, kaip atrodo, beveik suvaldžiusi atominę Visagino avantiūrą, nuties tikrą magistralę į Vakarus? Vingiuotas takelis – ne XXI amžiaus kelias.
Visas straipsnis:
http://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/...kus-516-351025
Comment
-
Šį kartą sutiksiu su autoriumi. Pasakau dėl kokių priežačių:Parašė Gator Rodyti pranešimąJei ne per Vilniu tai "i niekur" ir "vingiuotas takelis", kuris is tiesu yra tiesu takas. Pasaulio bambos Vilniaus ponu ambicijos...
1. Mažesnės tiesimo investicijos - yra pylimas, kurį reikia sutvarkyti ir galima iš karto kloti bėgius. T.y. nereikia išpirkinėti žemių, nereikia pilti naujų pylimų ir etc.
2. Baltarusija nėra problema - tai tiesog susitarimo reikalas, lygiai taip pat kaliningrado keleiviai neima LT vizų. Gal būt tarptautiniai traukiniai galėtų visai nestoti Gardine.
Tad. šį kartą tik už.
Comment
-
Visi užmirštate vieną dalyką - vėžių skirtumą. Vežimėlių keitimas Lenkijos ir Baltarusijos pasienyje "suvalgytų" visą laimėta laiką dėl mažesnio atstumo nei per Šeštokus. Todėl yra du variantai - daryti persėdimą Gardine (o galbūt Sokulkoje, Kuznicoje) į Lenkijos traukinį arba LG investuoti į traukinį su keičiama vėže ir LG lėšomis įrengti tokią įrangą Lenkijoje arba Baltarusijoje.
Comment
-
Lietuva (net ir su ES pagalba) vos vos sugeba pastatyti vieną liniją iki Kauno, dviems lijijoms neužteks pinigų. O jeigu būtų atsisakyta linijos į Kauną, iškart pasigirstų: "vilniečiai įsivaizduoja esą pasaulio centras, nuskriaudė Kauną ir pan.". Tuo labiau iki pat Vilniaus nelabai pavyktų - tik iki Lentvario, nes toliau seno laisvo pylimo nėra.Parašė udrius Rodyti pranešimąŠiek tiek nesupratai esmės - EU tipo vėžė tiesiama iki pat vilniaus šalia esamos 1524 mm vėžės senu geležinkelio pylimu.
Comment
-
Kokia prasmė?Parašė udrius Rodyti pranešimąŠiek tiek nesupratai esmės - EU tipo vėžė tiesiama iki pat vilniaus šalia esamos 1524 mm vėžės senu geležinkelio pylimu.
Šiaip jei žiūrėti į RailBalticą kaip geležinkelį per visas tris Pabaltijo šalis, tai trasa per Vilnių nelabai racionali. Bet aš už tai, kad linija per Gardiną egzistuotų.
Comment
-
Tai tada šita idėja nebetenka jokios prasmės - jeigu reikia tiesti naujus bėgius per visą trasos ilgį. Ir dar trečioje šalyje - kuriai toks projektas visiškai nereikalingasParašė udrius Rodyti pranešimąŠiek tiek nesupratai esmės - EU tipo vėžė tiesiama iki pat vilniaus šalia esamos 1524 mm vėžės senu geležinkelio pylimu.Paskutinis taisė c2h5oh; 2013.07.16, 10:20.
Comment
-
Tiesti tektų, nori ar nenori, nes esamas kelias prastas.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTai tada šita idėja nebetenka jokios prasmės - jeigu reikia tiesti naujus bėgius per visą trasos ilgį.
Comment
-
Tokiu atveju, kaina tikriausiai gautųsi ne mažesnė, nei dabar bandomos tiesti RailBalticos atveju. Plius papildomas galvos skausmas susitarti su BY.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTiesti tektų, nori ar nenori, nes esamas kelias prastas.
Comment
-
Nemanau, kad su BY būtų sunku sutarti, tuo labiau, kad atidaryti judėjimą Gardino-Vilniaus kryptimi jie rodo didesnę iniciatyvą nei Lietuva.
O jei dar būtų mestos dar ir ES lėšos - tuo labiau.
Neužmirškite, kad šio maršruto galutinis taškas ne Vilnius, o Sankt Peterburgas, iš kurio dabar judėjimas į Vakarų Europą vyksta apylanka - per Brestą.
Comment
-
Net nėra tokio traukinio. Yra tik į Brestą, su prikabinamu vagonu į Pragą, kuris laukia perkabinimo virš 6 valandų.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąo Sankt Peterburgas, iš kurio dabar judėjimas į Vakarų Europą vyksta apylanka - per Brestą.
Comment
-
Argumentai butu neblogi jei tikslas butu sunjungti Lietuvą su Varsuva. Taciau Railbaltikos uzmojai yra platesni ir jungia daugiau valstybiu, daromas optimalus trasos sprendimas visu valstybiu interesams, o ne vien atskirai Lietuvos.Parašė udrius Rodyti pranešimąŠį kartą sutiksiu su autoriumi. Pasakau dėl kokių priežačių:
1. Mažesnės tiesimo investicijos - yra pylimas, kurį reikia sutvarkyti ir galima iš karto kloti bėgius. T.y. nereikia išpirkinėti žemių, nereikia pilti naujų pylimų ir etc.
2. Baltarusija nėra problema - tai tiesog susitarimo reikalas, lygiai taip pat kaliningrado keleiviai neima LT vizų. Gal būt tarptautiniai traukiniai galėtų visai nestoti Gardine.
Tad. šį kartą tik už.
Comment
Comment