Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ministerijos įmonių indėlį į biudžetą turi suskaičiuoti per dvi savaites

    "Lietuvos geležinkeliai" atneš 150 mln. Lt

    Premjeras po posėdžio negailėjo pagyrų Susisiekimo ministerijos valdomai AB "Lietuvos geležinkeliai" (LG), kuri žada kitąmet į valstybės kasą pakloti 150 mln. Lt. Ponas Kubilius sakė, kad tikisi svaraus indėlio ir iš energetikos įmonių.

    "Vien jau LG, vakar mes tai aptarėme su susisiekimo ministru, per įvairius mechanizmus planuoja, kad mes kitais metais papildomai į biudžetą gausime apie 150 mln. Lt vien iš jų valdomo turto. Tai tikrai yra neblogas rezultatas. Lygiai taip pat, manome, iš energetikos įmonių mes galėtume gauti", - kalbėjo ministras pirmininkas.
    Papurtė auksinį avinėlį, pabiro pinigai - visi patenkinti. Panašu, kad Dailydka liks poste, nes žino kada reikia nusileisti. Kažin kaip bus kitais metais...


    Turbūt Dailydka turi talentą: „Lietuvos geležinkelių“ vadovas prisigerino susisiekimo ministrui (2009 rugsėjo mėn. 14 d. straipsnis)

    Neoficialiomis žiniomis, itin lipšniai ir maloniai su žmonėmis bendrauti mokantis "Lietuvos geležinkelių" vadovas sugebėjo rasti kelią prie susisiekimo ministro ir įtikinti bent kol kas nesiimti drastiškų priemonių - pakeisti valstybinės įmonės vadovybę.
    Paskutinis taisė artexs; 2010.12.01, 16:03.

    Comment


      Na ir kas iš to? Valstybė reikalauja iš įmonių kuo daugiau sunešti į biudžetą, bet jai nusispjauti kam ir kaip tos įmonės dirba. Taigi LG gali uždaryti beveik visus kelevinius maršrutus - nuostoliai sumažės, daugiau bus pinigų į biudžetą įnešta. Valdžia paplos per petį vadovui - puikiai dirbat. Paštas gali uždaryti daug nuostolingų kaimo skyrių. Gal tuomet ims pelningai dirbti. Jei taip, valdžia vėl plos per petį vadovui... Bet kas iš to? Ar valstybei turi rūpėti tik tai, kiek tos įmonės įneša pinigų į biudžeta?
      Paskutinis taisė Al1; 2010.12.01, 16:45.

      Comment


        Parašė artexs Rodyti pranešimą
        Papurtė auksinį avinėlį, pabiro pinigai - visi patenkinti. Panašu, kad Dailydka liks poste, nes žino kada reikia nusileisti. Kažin kaip bus kitais metais...
        Pasakyta yra taip, kad dauguma skaitytojų būtų patenkinta. Bet konkretaus šaltinio neišvardinta (tik abstraktus "įmonės turtas"). O šaltinis yra vienas - didesni krovinių vežimo apimtys. Tai reiškia - daugiau kuro sudeginsime (daugiau akcizo į biudžetą), daugiau važinėjame - daugiau remontuojame - didesni atlyginimai mašinistams ir remontiniam personalui (daugiau pajamų mokėsčio į biudžetą ir į SODRA). Taip milijonas po milijono ir susikaiupia.
        Na dar gali parduoti poilsio bazę Giruliuose ir uždaryti vaikų stovyklą Ignalinoje. Dar bus kažkiek pinigų Bubiliui.

        Comment


          Parašė John
          Na bet judinti tą širšių lizdą jau seniai reikėjo. Gerai, kad tai pagaliau daroma. Tik man įdomu, kodėl to niekas nedarė anksčiau? Manau, reiktų žiūrėti kiek plačiau, nei ar "apsimokės" per artimiausius finansinius metus išmesti Dailydką ar kitus nekompetentingus ir atgyvenusius kadrus, bet kaip tai atsilieps geležinkeliams ir visai šalies transporto sistemai bent jau vidutinio ilgio laikotarpyje. O kad LG valdoma neefektyviai, visiškai akivaizdu.
          na tai ne tas pats kaip valdyti saldainiu fabrika..tarp kitko tik deka dabartines valdzios modernizavosi Lietuvos gelezinkeliai, bet kaip "tycia" konservatoriu valdymo periodais gelezinkeliams ateina sunkus laikai.. garantuotai - valdyti "geriau" kaip dabar bebutu blogai niekas nesugebes..

          Comment


            Naujienos
            2010-12-01 AB „Lietuvos geležinkeliai“ ieško papildomų lėšų valstybės biudžetui

            AB „Lietuvos geležinkeliai“, suprasdama sudėtingą valstybės ekonominę situaciją, ėmėsi vykdyti žodinį Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko tarnybos siūlymą – rasti papildomų galimybių prisidėti prie Vyriausybės tikslų mažinti šalies biudžeto deficitą.

            Bendrovės specialistai išnagrinėjo visas galimybes ir, suderinę su Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerija, pateikė susisiekimo ministrui Eligijui Masiuliui ekonominiais bei finansiniais skaičiavimais paremtus pasiūlymus minėtajam klausimui spręsti. Galimų sprendimų sąrašas pateiktas remiantis siekiu nepažeisti AB „Lietuvos geležinkeliai“ gyvybingumo ir sėkmingos veiklos funkcijų.

            Susisiekimo ministerijai pateiktas galimo parduoti nekilnojamojo turto, kuris nepriklauso viešajai geležinkelių infrastruktūrai ir nėra būtinas komercinei veiklai vykdyti, sąrašas. Nepriklausomų vertintojų duomenimis, šio turto vertė gali siekti 15 mln. Lt.

            AB „Lietuvos geležinkeliai“ taip pat pateikė siūlymą dėl antrinių įmonių, užsiimančių geležinkelių statybos ir remonto darbais, dalies akcijų pardavimo. Bendrovės specialistų skaičiavimais, priklausomai nuo to, kokia akcijų dalis (nuo 30 proc. iki 100 proc.) būtų parduota, didžiausia pardavimo kaina galėtų siekti iki 50 mln. Lt.

            AB „Lietuvos geležinkeliai“ kartu su Susisiekimo ministerija ir toliau nagrinėja galimybes rasti papildomų resursų Valstybės biudžetui remti.

            www.litrail.lt

            Comment


              /\ Ar čia tik man vienam taip atrodo, ar iš tikrųjų Lietuvoje (ne tik geležinkeliuose) prireikus pinigų pirmiausia yra ieškoma ką parduoti, o ne kaip mažinti išlaidas, didinti veiklos apimtis, ir tokiu būdu, pelną. Juk jau vien šiame forume yra keliolika idėjų kaip būtų galima optimizuoti keleivių pervežimo sferą. Šių (nekonkretizuosiu) idėjų įgyvendinimas, mano nuomone, duotų nemažai "santaupų", o kur dar krovinių vežimas. Aišku, turbūt paprasčiau eiti lengviausiu keliu.

              Comment


                Parašė Robert Rodyti pranešimą
                /\ Ar čia tik man vienam taip atrodo, ar iš tikrųjų Lietuvoje (ne tik geležinkeliuose) prireikus pinigų pirmiausia yra ieškoma ką parduoti, o ne kaip mažinti išlaidas, didinti veiklos apimtis, ir tokiu būdu, pelną. Juk jau vien šiame forume yra keliolika idėjų kaip būtų galima optimizuoti keleivių pervežimo sferą. Šių (nekonkretizuosiu) idėjų įgyvendinimas, mano nuomone, duotų nemažai "santaupų", o kur dar krovinių vežimas. Aišku, turbūt paprasčiau eiti lengviausiu keliu.
                Ne tau vienam taip atrodo.

                Comment



                  Vyriausybei paspaudus, didžiausias valstybės įmones valdančios Susisiekimo ir Energetikos ministerijos jau mato galimybių kitų metų biudžetui surasti šimtus milijonų litų. Tiesa, į biudžeto pajamas tokios sumos neįtrauktos.
                  Didžiausios valstybės valdomos įmonės kitąmet turi surasti ir į biudžetą sumokėti 300 mln. litų daugiau, nei planavo iki šiol. Taip vakar nurodė ministrų kabinetas.
                  Susisiekimo ministerija jau pateikė planą, kaip iš jų valdomų įmonių sumokėti 150 mln. litų.
                  (...)
                  Susisiekimo ministerijos įmonės biudžetui kitais metais sumokės 95 mln. litų.
                  Iš jų daugiausia — 80 mln. litų — skirs „Lietuvos geležinkeliai”.
                  Dar 55 mln. litų bus išmokėta pardavus „Lietuvos geležinkelių” turtą. Tai patvirtino susisiekimo viceministras Arūnas Štaras.
                  „Visada, gerai pasikrapščius, gali surasti nelabai reikalingų daiktų, kuriuos galima perduoti Valstybės turto fondui parduoti”, — aptakiai parduoti numatytą turtą apibūdino A.Štaras.
                  Viceministro teigimu, ministerijos įmonės anksčiau tokių sumų biudžetui neskyrė, nes to nebuvo pareikalavusi Vyriausybė.
                  „Geležinkelininkams bus sunku, bet tai jų pečiams pakeliama suma”, — sakė A.Štaras. Dividendus taip pat mokės „Smiltynės perkėla”, Lietuvos radijo ir televizijos centras, įvairios kitos įmonės.
                  (...)
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Kad tik nebūtų taip, jog įmonės bus įvarytos į skolas, o dar kitais metais, kai vėl reikės lopyti biudžetą, nebūtų sugalvota kai kurių parduoti... Jei neparduoti, tai bent padaryti kiaulystę valdžiai, ateisiančiai po rinkimų. Juk dabartinės valdančiosios partijos vis tiek nelaimės daugumos...

                    Comment


                      tai , kad kalbos jau rezisuotos.:
                      gelmagis jau senai suplanuotas jungt su gts (gelezinkeliu tiesimo centras) lentvaryje.
                      sujungus zadama parduot kazkam va ir gaus lysamu xuju saibu o Lg batan eis
                      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                      Comment


                        2010-12-06, 10:24
                        Geležinkeliai didins tarifus
                        Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ nuo 2011 metų sausio 1 dienos didins krovinių gabenimo įkainius. Įvertinusi kuro, metalo produkcijos kainų, vidutinio atlyginimo kilimą, bendrovė pritaikė 1,065 indeksaciją. Tai atitinka 6,5 proc. tarifų didėjimą. Tokiu pat procentu didės ir papildomų paslaugų, tokių, kaip vagonų atgabenimo į kompanijas, įkainiai. Sprendimas jau priimtas „Lietuvos geležinkelių“ bendrovės valdyboje.
                        http://www.jura24.lt/lt/naujienos/nu...tarifus-316633
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
                          Galų gale, taip seniai to laukiau. Dabar bent turės didesnes galymybes, pavyždžiui tikrų traukinukų paekspuonuoti, pavyzdžiui kaip daugelyje europos valstybių. Aišku neturėsim kažko panašaus į tai :http://en.wikipedia.org/wiki/Nuremberg_Transport_Museum , bet visgi geriau nei ankščiau. Dar teko girdėti, kad LG traukiasi iš būstinės mindaugo - basanavičiaus gatvėje, o tą pastatą nuomos
                          Kad eismo valdymo centras persikels į buvusias priemiestines kasa, tai jau žinoma, bet dėl visos direkcijos perkėlimą neteko girdėt, gal galima plačiau?

                          Comment


                            Parašė Joint Rodyti pranešimą
                            Kad eismo valdymo centras persikels į buvusias priemiestines kasa, tai jau žinoma, bet dėl visos direkcijos perkėlimą neteko girdėt, gal galima plačiau?
                            Na kiek girdėjau, šio pastato išlaikymas yra prabanga, net ir monopolininkei "lietuvos geležinkeliams". Man ir pačiam įdomu kur perkels direkciją, bet tai, kad pastatas bus nuomojamas tai tikrai. Gal paliks dalį pastato "Lietuvos geležinkeliams", o gal ras vietos ir stoties rajone. Na bet pasakiau tiek kiek žinau
                            Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                            Comment


                              Tikriausiai eina kalba apie dalies patalpų nuomą Mindaugo g., o ne viso pastato nuomą. Įdomu, koks kitas "nemonopolininkas" galėtų išsinuomoti tokį pastatą, jei net LG jis per brangus?
                              Paskutinis taisė Al1; 2010.12.09, 21:35.

                              Comment


                                O kam šis pastatas priklauso, jei jį LG nuomojasi? Valstybei?

                                Comment


                                  2010-12-06, 12:16
                                  Klaipėdos uosto siekis – didesni greičiai ir apyvartos

                                  http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...s-316632/psl-2
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė Joint Rodyti pranešimą
                                    O kam šis pastatas priklauso, jei jį LG nuomojasi? Valstybei?
                                    LG jo nesinuomoja, pastatas priklauso LG.

                                    Comment


                                      Aukščiausiasis Teismas patenkino AB „Lietuvos geležinkeliai“ skundą

                                      Lietuvos Respublikos Aukščiausiasis Teismas 2010 m. gruodžio 10 d. nutartimi, tenkindamas AB „Lietuvos geležinkeliai“ kasacinį skundą, paliko galioti pirmosios instancijos teismo sprendimą, kuriuo buvo atmestas AB „Orlen Lietuva“ pareikštas ieškinys dėl nuostolių, susijusių su krovinio gabenimu, atlyginimo. Pagal minėtą teismo nutartį, AB „Orlen Lietuva“ privalės grąžinti AB „Lietuvos geležinkeliai“ visas gautas sumas bei padengti bylinėjimosi išlaidas.
                                      http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkU0/

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Aukščiausiasis Teismas patenkino AB „Lietuvos geležinkeliai“ skundą
                                        is tokios antrastes galima butu suprast kad LG buvo teisus 100% o ORLEN blogiukai, istikruju buvo taip:

                                        teismas sprendė, kad atsakovas AB „Lietuvos geležinkeliai“ neužtikrino tinkamos vagono techninės būklės, dėl ko ieškovui priklausantis dyzelinas ištekėjo iš vagono. Teismas laikė, kad atsakovas AB „Lietuvos geležinkeliai“ yra atsakingas už ieškovo patirtus nuostolius.
                                        Teismas atmetė ieškinius, nurodydamas, kad ieškovas ir trečiasis asmuo praleido 9 mėnesių trukmės ieškinio senaties terminą
                                        rimtesniam pasiskaitymui http://www.lat.lt/getdocument.aspx?i...8-87e395bf10af

                                        Comment


                                          Iš antraštės nieko panašaus negalima suprasti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X