Parašė Sovijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Važinėja Lietuvoj. Tik tam saraše neatitinka spalvos. Tikrosios spalvos:Parašė Gator Rodyti pranešimą

Jei jums nuo to geriau štai http://train-photo.ru/data/media/217/ra2-035.jpgParašė robertasJei dedat nuotraukas iš interneto, tai malonėkit užrašyti autorių arba bent puslapio adresą

Paskutinis taisė Romas; 2012.08.19, 18:02.
Comment
-
Na tiesiog nepastebejau tokiu traukiniu. Kai atsirado tas dviausktis, buvo sioks toks PR tai is daugelio kanalu pasieke ir mano ausis. Kai atsirado tas vilniaus oro uosto traukinukas irgi per daug kanalu pasieke viesieji rysiai mano ausis, o apie tuos 2 nei girdehau nieko, nei maciau. Todel ir idomuParašė HitasTai kad tie maršrutai vos nekasdien keičiami...
Comment
-
Na kai įsigijo (2008m.) tai važinėjo pora dienų Marijampolė-Kaunas ir Kaunas-Marijampolė. Dar važiavau su juo iš Kazlų Rūdos į Kauną ir iš Kauno. Po to jau nebevažinėjo, matyt kažkur kitur nusiuntė.Parašė Gator Rodyti pranešimąNa tiesiog nepastebejau tokiu traukiniu. Kai atsirado tas dviausktis, buvo sioks toks PR tai is daugelio kanalu pasieke ir mano ausis. Kai atsirado tas vilniaus oro uosto traukinukas irgi per daug kanalu pasieke viesieji rysiai mano ausis, o apie tuos 2 nei girdehau nieko, nei maciau. Todel ir idomu
Comment
-
Nu tokius naujus isigijo ir laiko prastovose, kas cia per pokstai?Parašė Al1 Rodyti pranešimąRA2 Radviliškyje bazuojasi. Tik dabar du ar trys Vilniuje jau gan ilgą laiką depe stovi.
O laviai tegul, jei nenori sirgti hemorojumi, pakelia subines, ir atvažiuoja į Lietuvą susupažinti su geležinkeliais.
Comment
-
Ne pokštai o išnaudoja DR1A, kurie seniau važinėjo Kaunas-Marijampolė ir Kaunas-Kybartai. Dabar nevažinėja nes remontuojamas depas.Parašė Gator Rodyti pranešimąNu tokius naujus isigijo ir laiko prastovose, kas cia per pokstai?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNa tiesiog nepastebejau tokiu traukiniu. Apie tuos 2 nei girdehau nieko, nei maciau. Todel ir idomuPapildysiu: RA2 važinėjo (gal ir tebevažinėja) maršrutais Šiauliai-Rokiškis ir Radviliškis-Mažeikiai. Gal ir klystu, bet taip pat Radviliškis-Klaipėda.Parašė Al1 Rodyti pranešimąRA2 Radviliškyje bazuojasi. Tik dabar du ar trys Vilniuje jau gan ilgą laiką depe stovi.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Visokių rašytojų esama ir Lietuvos forumuose. Viskas priklauso nuo lankytojų kultūros, išprusimo ir forumo šeimininkų priežiūros. Aš išmėginau daug forumų ir įsitikinau, jog kai kurių šeimininkai yra ne ką geresni už rašeivas-netikėlius. Suprantama, į kai kuriuos rašyti nustojau, stengiuosi netgi kad į ten nepatektų informacija apie kai kuriuos renginius...Parašė JohnĮdomiai jie ten diskutuoja. Vienas apie batus, kitas apie ratus. Iš pradžių žirgai ėmėsi lietuviškų traukinių, bet pamatę, kad nelabai kas išeis, staiga išplėtė diskusijos geografiją ir jau ėmė kalbėti apie geležinkelius apskritai. Gavę priminimą, kad kalbame visgi apie traukinius, pradėjo kalbėti dar labiau į šoną. Kaži, ar čia koks tautinis bruožas ar dar kas nors?
Matyt, kažkas panašaus dedasi ten.
Tvarkai daryti kažkiek galioja tokios kraštutinės priemonės kaip banai, tai jei toliau kažkas rašinės nesąmones, gal verta kreiptis į to forumo šeimininkus su prašymu netiesą rašantiems autoriams taikyti poveikio priemones.
Comment
-
Jeigu autorius nesupyks, manyčiau šis pranešimas, nors ir anglų kalba, yra vertas patalpinimo ir lietuviškame geležinkelių forume. Sunkiai suprantantiems anglų kalbą, čia yra palyginti kai kurie populiaresni LDZ (latvių) ir LG (lietuvių) geležinkelių kompanijų maršrutų vidutiniai greičiai. Kas ir kaip geriau spręskite patys, o norintys sekti tolimesnę diskusiją gali tai padaryti čia.
Paima iš http://www.skyscrapercity.com/showpo...postcount=1294
Let's compare the average speeds of services (based on timetables of LDz and LG available on their websites)
LDz
Riga - Jelgava
- 43km,
- 49min
- average speed: 52.6km/h
Riga - Tukums1
- 68km
- 1h 24min.
- average speed: 48.6km/h
Riga - Aizkraukle
- 82km
- 1h 28min.
- average speed: 55.9km/h
Riga - Saulkrasti
- 48km
- 60min.
- average speed: 48km/h
Riga - Daugavpils
- 218km
- 3h 47min.
- average speed: 57.6km
...etc..
So all in all we see that the average speed of "non backward" LDz is somewhere between 45 and 55km/h... I'm sorry but my grandma could probably walk faster than that.
Let's compare this with the "more backward" LG services
Vilnius - Kaunas (slowest)
- 104km
- 1h 40min.
- average speed: 62.4km/h
Vilnius - Kaunas (fastest)
- 104km
- 60min.
- average speed 104km/h (also, air-conditioned )
Vilnius - Klaipeda
- 376km
- 4h 30min.
- average speed: 83.5km/h
Vilnius - Siauliai
- 212km
- 2h 31min.
- average speed: 84.2km/h
Vilnius - Ignalina
- 101km
- 1h 28min.
- average speed: 68.8km/h
So now we see that not only LG trains are better as well as better maintained, more comfortable but also they are MUCH FASTER!
All in all the conclusion is that Latvian Railways are desperately backward and hopelessly slow. Hopefully some day they will catch up with Lithuanian railwaysI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Nu jap...Parašė John
Oho, žiauru. Nejau Latvijoje tokia prasta situacija su traukinių greičiais?
Latviai verkia, kad tai dėl daug stotelių, neva pas juos tik vienas didmiestis, todėl praktiškai visi maršrutai tik priemiestiniai (kaip LTU Vilnius-Trakai).
Net pusiau tarptautinis Ryga-Lugazi (Valka) https://ticket.ldz.lv/SAREXR/ 168km greičiausiai nuvažiuoja per 3:08h, t.y. vidutinis greitis 53,62km/h (vargšai tie keleiviai, kurie traukiniu keliauja iš Rygos į Taliną, nebent jie yra railfanai). Palyginimui Vilnius-Šeštokai http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1R46/# 198km nuvažiuoja per 2:48h, t.y. vidutinis greitis 70,71km/h.
Spręskite patys
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Na šis palyginimas ne labai vietoj, nes Vilnius-Šeštokai pusiau greitasis (nestoja kiekvienoje stotelėje), o Ryga-Valga grynai priemiestinis, stojantis kiekvienoje stotelėje.Parašė Wycka Rodyti pranešimąNu jap...
Latviai verkia, kad tai dėl daug stotelių, neva pas juos tik vienas didmiestis, todėl praktiškai visi maršrutai tik priemiestiniai (kaip LTU Vilnius-Trakai).
Net pusiau tarptautinis Ryga-Lugazi (Valka) https://ticket.ldz.lv/SAREXR/ 168km greičiausiai nuvažiuoja per 3:08h, t.y. vidutinis greitis 53,62km/h (vargšai tie keleiviai, kurie traukiniu keliauja iš Rygos į Taliną, nebent jie yra railfanai). Palyginimui Vilnius-Šeštokai http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1R46/# 198km nuvažiuoja per 2:48h, t.y. vidutinis greitis 70,71km/h.
Spręskite patys
Man keista, kodėl nepaleidžia greitojo Jelgava-Ryga su 1 sustojimu Uolainėje. Tiesa toks buvo Ryga-Rengė, kuris stodavo tik Uolainėje, o nuo Jelgavos jau kiekvienoje.
Comment
-
Atsakymas (taip pat ne į temą) — dalyvauju tik kaip stebėtojas. Mielai prisijungčiau, gal taip ir padarysiu, bet žmona mane tikriausiai iš namų išmes kaip priklausomą nuo kompiuterio. Tiesiog vis bijau jungtis, nes galiu „paskęsti“ SSCParašė Silber418 Rodyti pranešimąKlausimas ne į temą, bet ar tu pats, Wycka, dalvauja tame forume?
Būtų gerai, jeigu padėtum gerinti mūsų geležinkelių įvaizdį.

O kas neleidžia latviams Ryga-Valga padaryti taip pat pusiau greitojo ar net greitojo? Juk ne paslaptis, kad jis paleistas su idėja, kad žmonėms bus galimybė persėsti į estų traukinį ir važiuoti nors iki Tartu. Taigi manau labai nenusišneku vadindamas šitą maršrutą pusiau tarptautiniu.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąNa šis palyginimas ne labai vietoj, nes Vilnius-Šeštokai pusiau greitasis (nestoja kiekvienoje stotelėje), o Ryga-Valga grynai priemiestinis, stojantis kiekvienoje stotelėje.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Tai kad jiems nėra tokio tikslo. Ryga, iš esmės, yra „tupikinė“ sostinė. Latvijoje nėra tokio dydžio miestų kaip Kaunas, taip pat ir tranzitu pravažiuojančių keleivinių traukinių (be sustojimų, nes kiekvienas sustojimas mažina ruožo greitį). Todėl jiems nėra jokio tikslo leisti greituosius traukinius savo teritorijoje. Nebent tik pasipiltų traukiniai iš Maskvos, Sankt Peterburgo, panaikinus vizas tarp ES ir Rusijos.Parašė JohnSprendžiant iš to, latviams tikrai nereiktų labai didžiuotis prieš Lietuvos geležinkelius. Kaip suprantu, kai kurių reisų 104km/h vidutinis Vilnius-Kaunas greitis jiems yra nepasiekiama svajonė. Įdomu, kokie reikalai Estijoje?Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Taip, tas tiesa, bet kodėl jie negali paleisti ekspreso Ryga-Valmiera-Valka? Ir ar ne jie patys kalti, kad vis dar nėra maršruto Ryga-Šiauliai-Vilnius?Parašė Combat Rodyti pranešimąTai kad jiems nėra tokio tikslo. Ryga, iš esmės, yra „tupikinė“ sostinė. Latvijoje nėra tokio dydžio miestų kaip Kaunas, taip pat ir tranzitu pravažiuojančių keleivinių traukinių (be sustojimų, nes kiekvienas sustojimas mažina ruožo greitį). Todėl jiems nėra jokio tikslo leisti greituosius traukinius savo teritorijoje. Nebent tik pasipiltų traukiniai iš Maskvos, Sankt Peterburgo, panaikinus vizas tarp ES ir Rusijos.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment