Tai buvo galima su mašina už stoties pasukti į kairę ir netgi važiuoti keliu palei geležinkelį kelis šimtus metrų. Tada mašiną palikti ir toliau eiti pirmyn palei geležinkelį.
Pažymėjau mėlynai kelią.
Nesuprantu - ar prie rytinio ar prie vakario? Vakarinis yra nuo Panerių stoties ir nereikia eiti jokiu mišku. Tvorų nėra.
Aš važiavau taip : Baltosios vokės g. gale pasukau į dešine Agrastu g. Netrukus aklaviete.Link gelžk. tvora.Tiesiai-kažkokia įmone.Reikiejo eiti viaduku,poto nusileisti į perona?
Reikia eiti nuo Panerių stoties Vilniaus stoties link palei geležinkelį ir žiūrėti dešiniau, kol nepamatysi portalo. Žiemą jis matosi net pro traukinio langą. Pažiūrėk į maps.lt ortofotonuotrauką, labai aiškiai matosi tunelio vieta.
Jau žiurejau.Pirmas kelias-nuo tuo keliuko nuo aukštuju Paneriu link Zuikiu g.(nustebau kad jis ASFALTUOTAS)eiti mišku.PS ten peronai ir tvoros
Reikia eiti nuo Panerių stoties Vilniaus stoties link palei geležinkelį ir žiūrėti dešiniau, kol nepamatysi portalo. Žiemą jis matosi net pro traukinio langą. Pažiūrėk į maps.lt ortofotonuotrauką, labai aiškiai matosi tunelio vieta.
Atsiprašau,kaip geriausiai ir greičiausiai patekti prie vakarinio įėjimo?Buvau prie rytinio.Man atrodo jog rytinė pusė buvo degusi,bet kiek žinau labai arti rytinio buvo sprogimas.
Šaip pas mus mašinistai sėdi dešinėje pusėje. Kas ten žino, ar kaire puse vykstant eismui, mašinistai sėdi (garvežyje labiau stovi) dešinėje pusėje? Taigi, gali būti, kad dar ir garvežius perdarinėti reikėjo. Dėl medžių sunku ką pasakyti. Tikriausiai iškirto specialiai.
Kaip jau minėjau, pirmieji geležinkeliai Rusijoje buvo su eismu kairiąja puse. Beje, rusiškame internete buvau radęs paminėjimą, jog eismas buv. Peterburgo - Varšuvos geležinkeliu kairiąja puse buvo panaikintas tik po Antrojo Pasaulinio karo. Turbūt turėta omenyje TSRS teritoriją iki Latvijos sienos. Nes Lenkijoje (nuo pat Turmanto iki Varšuvos) eismas reorganizuotas buvo tikriausiai po Pirmojo pasaulinio, o gal netgi pačių vokiečių. Taip pat ir Lietuvoje Vievio - Virbalio ruože. O Latvijoje tikriausiai irgi.
/\ Jei gerai supratau, tas eismo pusių sukeitimas viso labo tėra geležinkelio eismo ženklų ir semaforų perkėlimas į kitą bėgių pusę, ar kažkas daugiau?
Tuo pačiu, Romo pateiktoje nuotraukoje medžiai virš tunelio ne šiaip sau iškirsti?
Ar ne keista, kad traukinys važiuoja kairiaisiais bėgiais?
Kaip jau minėjau, pirmieji geležinkeliai Rusijoje buvo su eismu kairiąja puse. Beje, rusiškame internete buvau radęs paminėjimą, jog eismas buv. Peterburgo - Varšuvos geležinkeliu kairiąja puse buvo panaikintas tik po Antrojo Pasaulinio karo. Turbūt turėta omenyje TSRS teritoriją iki Latvijos sienos. Nes Lenkijoje (nuo pat Turmanto iki Varšuvos) eismas reorganizuotas buvo tikriausiai po Pirmojo pasaulinio, o gal netgi pačių vokiečių. Taip pat ir Lietuvoje Vievio - Virbalio ruože. O Latvijoje tikriausiai irgi.
Komentuoti: