Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panerių geležinkelio tunelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Tai buvo galima su mašina už stoties pasukti į kairę ir netgi važiuoti keliu palei geležinkelį kelis šimtus metrų. Tada mašiną palikti ir toliau eiti pirmyn palei geležinkelį.
    Pažymėjau mėlynai kelią.



    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nesuprantu - ar prie rytinio ar prie vakario? Vakarinis yra nuo Panerių stoties ir nereikia eiti jokiu mišku. Tvorų nėra.
    Aš važiavau taip : Baltosios vokės g. gale pasukau į dešine Agrastu g. Netrukus aklaviete.Link gelžk. tvora.Tiesiai-kažkokia įmone.Reikiejo eiti viaduku,poto nusileisti į perona?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nesuprantu - ar prie rytinio ar prie vakario? Vakarinis yra nuo Panerių stoties ir nereikia eiti jokiu mišku. Tvorų nėra.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Reikia eiti nuo Panerių stoties Vilniaus stoties link palei geležinkelį ir žiūrėti dešiniau, kol nepamatysi portalo. Žiemą jis matosi net pro traukinio langą. Pažiūrėk į maps.lt ortofotonuotrauką, labai aiškiai matosi tunelio vieta.
    Jau žiurejau.Pirmas kelias-nuo tuo keliuko nuo aukštuju Paneriu link Zuikiu g.(nustebau kad jis ASFALTUOTAS)eiti mišku.PS ten peronai ir tvoros

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Reikia eiti nuo Panerių stoties Vilniaus stoties link palei geležinkelį ir žiūrėti dešiniau, kol nepamatysi portalo. Žiemą jis matosi net pro traukinio langą. Pažiūrėk į maps.lt ortofotonuotrauką, labai aiškiai matosi tunelio vieta.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.06.20, 20:12.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Klausimas ir įspudis

    Atsiprašau,kaip geriausiai ir greičiausiai patekti prie vakarinio įėjimo?Buvau prie rytinio.Man atrodo jog rytinė pusė buvo degusi,bet kiek žinau labai arti rytinio buvo sprogimas.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1932m.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šaip pas mus mašinistai sėdi dešinėje pusėje. Kas ten žino, ar kaire puse vykstant eismui, mašinistai sėdi (garvežyje labiau stovi) dešinėje pusėje? Taigi, gali būti, kad dar ir garvežius perdarinėti reikėjo. Dėl medžių sunku ką pasakyti. Tikriausiai iškirto specialiai.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaip jau minėjau, pirmieji geležinkeliai Rusijoje buvo su eismu kairiąja puse. Beje, rusiškame internete buvau radęs paminėjimą, jog eismas buv. Peterburgo - Varšuvos geležinkeliu kairiąja puse buvo panaikintas tik po Antrojo Pasaulinio karo. Turbūt turėta omenyje TSRS teritoriją iki Latvijos sienos. Nes Lenkijoje (nuo pat Turmanto iki Varšuvos) eismas reorganizuotas buvo tikriausiai po Pirmojo pasaulinio, o gal netgi pačių vokiečių. Taip pat ir Lietuvoje Vievio - Virbalio ruože. O Latvijoje tikriausiai irgi.
    /\ Jei gerai supratau, tas eismo pusių sukeitimas viso labo tėra geležinkelio eismo ženklų ir semaforų perkėlimas į kitą bėgių pusę, ar kažkas daugiau?
    Tuo pačiu, Romo pateiktoje nuotraukoje medžiai virš tunelio ne šiaip sau iškirsti?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Ar ne keista, kad traukinys važiuoja kairiaisiais bėgiais?
    Kaip jau minėjau, pirmieji geležinkeliai Rusijoje buvo su eismu kairiąja puse. Beje, rusiškame internete buvau radęs paminėjimą, jog eismas buv. Peterburgo - Varšuvos geležinkeliu kairiąja puse buvo panaikintas tik po Antrojo Pasaulinio karo. Turbūt turėta omenyje TSRS teritoriją iki Latvijos sienos. Nes Lenkijoje (nuo pat Turmanto iki Varšuvos) eismas reorganizuotas buvo tikriausiai po Pirmojo pasaulinio, o gal netgi pačių vokiečių. Taip pat ir Lietuvoje Vievio - Virbalio ruože. O Latvijoje tikriausiai irgi.

    Komentuoti:


  • tricky_kid
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Gaila, toks grazus tunelis, turim tik du tokius Lietuvoje, ir jie ji paliko suputi
    Nieko tokio. Visgi tunelis nelieka tuščias ir atlieka gerą darbą, glaudžia šikšnosparnius šiuo metu.

    Tik reiktų šiek tiek aplinką aptvarkyti ir tuos iėjimus civilizuotai užtverti.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Atvaizdas

    Šaltinis: Narodowa biblioteka cyfrowa. NBC Polona http://www.polona.pl/dlibra/docconte...ids=23&lang=pl
    Gaila, toks grazus tunelis, turim tik du tokius Lietuvoje, ir jie ji paliko suputi

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1859m. Panerių tunelio statyba.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pirmieji geležinkeliai carinėje Rusijoje buvo su eismu kairiąja puse.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Šaltinis: Narodowa biblioteka cyfrowa. NBC Polona http://www.polona.pl/dlibra/docconte...ids=23&lang=pl
    Ar ne keista, kad traukinys važiuoja kairiaisiais bėgiais?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia iš Panerių pusės.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apie 1906-1914 m.

    Šaltinis: Narodowa biblioteka cyfrowa. NBC Polona http://www.polona.pl/dlibra/docconte...ids=23&lang=pl
    Paskutinis taisė Romas; 2021.01.09, 22:25. Priežastis: Atstatytas nuotraukos rodymas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuo šios vietos prasideda Panerių tunelio apylanka. Dabar bėgiai suka į kairę, o seniau ėjo tiesiai. Vaizdas link Vilniaus.



    Ten pat, tik į priešingą pusę. Kairėje - Zuikių gatvė ant geležinkelio pylimo tunelio link.



    Šiek tiek paėjus Zuikių gatve.



    Zuikių gatvė, tunelio link.



    Matyti apylanka.



    Tunelio prieigose geležinkelis šiek tiek suko į dešinę.









    Skylė.



    Tikriausiai buvęs prižiūrėtojo namelis.

    Paskutinis taisė Al1; 2010.09.15, 23:30.

    Komentuoti:


  • ehnaton
    replied
    Parašė Remi Rodyti pranešimą
    o kur rast tema apie prie kauno ta suremontuota tuneli?
    Sia tema buvo siokia tokia diskusija temoje :"marsrutas Vilnius-Kaunas",ten kiek yra naujienu

    Komentuoti:


  • Remi
    replied
    o kur rast tema apie prie kauno ta suremontuota tuneli?

    Komentuoti:

Working...
X