Parašė ivanivanov
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Liūdna, kad LG panaikino restoraną. Važiuojant iš Vilniaus iki pajūrio puse laiko prasėdėdavau būtent restorane, nes tai būdavo vieta, kur galėjai ramiai praleisti laiką, kavos išgerti nesigrūsdamas pilnutėliame kupe. Ta vieta būdavo lyg kitas traukinys, tikrai labai jaukiai įrengta. Kiek tekdavo važiuoti savaitgaliais, tai restoranas niekad tuščias nebūdavo, bet matyt vistiek neatsipirkdavo. Tai visgi labiau prestižo reikalas, bet LG tai matyt nelabai rūpi, juolab kai keleivių vežimas neša nuostolį. Bet kažin ar nieko nedarant keleivių daugės...Parašė 2pajuris Rodyti pranešimąLyg tais Nuo 2012 m. vasario 1d. restoranai i Klaipeda nebevazineja, kol kas neribotam laikui atsaukti. Gal iki naujo traukiniu grafiko, o paskui neaisku ar vel paleis ar ne.
Comment
-
Su tuo restoranu- darėm kaip geriau, gavos kaip visada... Esu tik vieną kartą, reiso pradžioje, girdėjęs kvietimą apsilankyti restorane. Gerai, kad aš domiuosi geležinkeliais ir žinau, jog jis ten kažkur yra (bet kartais pats nesužiūrėdavau kuris vagonas), o ką kiti keleiviai? Ir net jokios vaizdinės informacijos apie jo egzistavimą.
Beje, ką ir už kiek ten gali(-ėjai) įsigyti? Tikiuosi ten kava bent buvo ne saliarkos tipo, kaip vagone.Paskutinis taisė sig; 2012.02.04, 10:42.
Comment
-
Esu nekartą pietavęs tame restorane, maistas tikrai skanus ir nebrangus.Parašė sig Rodyti pranešimąSu tuo restoranu- darėm kaip geriau, gavos kaip visada... Esu tik vieną kartą, reiso pradžioje, girdėjęs kvietimą apsilankyti restorane. Gerai, kad aš domiuosi geležinkeliais ir žinau, jog jis ten kažkur yra (bet kartais pats nesužiūrėdavau kuris vagonas), o ką kiti keleiviai? Ir net jokios vaizdinės informacijos apie jo egzistavimą.
Beje, ką ir už kiek ten gali(-ėjai) įsigyti? Tikiuosi ten kava bent buvo ne saliarkos tipo, kaip vagone.Dear Sir,
Comment
-
PritariuParašė toleranceofculture Rodyti pranešimąEsu nekartą pietavęs tame restorane, maistas tikrai skanus ir nebrangus.
Comment
-
Geriau kelionės trukmę sumažintų bent iki poros valandų, kad nereiktų nei restorano, nei keleiviai apskritai spėtų išalkti.Parašė JohnVieni imtų, o kiti gal neimtų... Tai tiesiog įprasta praktika visame pasaulyje nuo JAV ir Kanados iki Kinijos ir Tailando... maisto pardavinėjimas traukiniuose. Nemanau, kad Lietuva yra pasauliniu mastu kažkuo labai skirtinga šia prasme.
Comment
-
Nafig jiems tie keleiviai išvis reikalingi? Vieni nuostoliai per juosParašė Lettered Rodyti pranešimąGeriau kelionės trukmę sumažintų bent iki poros valandų, kad nereiktų nei restorano, nei keleiviai apskritai spėtų išalkti.
Comment
-
Kadangi tai valstybinė įmonė todėl ir rūpi. Aišku galėtų rūpintis ir daugiau, bet mūsų valstybėje ne tik keleiviais per mažai rūpinamasi.Parašė spirit Rodyti pranešimąNafig jiems tie keleiviai išvis reikalingi? Vieni nuostoliai per juos
Comment
-
Kodėl taip ilgai? Vilnius-Kaunas max greitis 120km/h ir atvažiuoja 100km lygiai per 1h su dviem ar trim sustojimais. Taip, kad jeigu būtų max 160km/h, kelionė turėtų trukti ilgiausiai 2.5h su nemažai sustojimų.Parašė JohnNerealu. Tam reiktų 300km/h traukinių. Net su 160km/h maksimaliu greičiu vidutinis greitis vargiai siektų daugiau, nei kokius 110km/h (~3,5 val.).
Nors tai ne esmė. Užkandžiai ir gėrimai turi būti pardavinėjami ir tame pačiame Vilnius-Kaunas. Tiesiog ne visi turi galimybę/laiko/noro pirkti maistą/gėrimus parduotuvėje ar temptis iš namų. Traukiniai nėra ir neturėtų būti skirti tik socialiai remtiniems ar skurdžiams. Vadovaujantis tokia logika, nereikia ir restoranų, barų ir pub'ų, nes viską juk galima pigiau nusipirkti parduotuvėje...
Comment
-
Šie maršrutai tikrai manau nėra nuostolingi, nes sudaro didžiąją dalį pervežamų keleivių. Galima paskaičiuoti, jog kasdien! vien iš maršruto Vilnius-Kaunas LG gauna apie 60 000 Lt pajamų.Parašė JohnBeje, dėl nuostolių. Ar tikrai Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Klaipėda yra nuostolingi?
Daugiau keliauti lietuvius paskatino nauji traukiniai
Comment
-
Gauna 60000 Lt, o kokios yra išlaidos?Parašė Lettered
Šie maršrutai tikrai manau nėra nuostolingi, nes sudaro didžiąją dalį pervežamų keleivių. Galima paskaičiuoti, jog kasdien! vien iš maršruto Vilnius-Kaunas LG gauna apie 60 000 Lt pajamų.
Daugiau keliauti lietuvius paskatino nauji traukiniai
Be to, sezonas sezonui nelygu.
Comment
-
Vien nauju traukiniu nusidevejimas ir infrastrukturos mokesciai turbut virsyja visas gaunamas pajamas. O ka kalbet apie elektros energija, remontus ir t.t.Parašė Lettered Rodyti pranešimąŠie maršrutai tikrai manau nėra nuostolingi, nes sudaro didžiąją dalį pervežamų keleivių. Galima paskaičiuoti, jog kasdien! vien iš maršruto Vilnius-Kaunas LG gauna apie 60 000 Lt pajamų.
Comment
-
Kaip suprantu, tai ne visi keleiviai važiuoja nuo Vilniaus iki Kauno. Pasitaiko reisu kai iš Vilniaus jau Lentvaryje beveik visi išlipa.Parašė Lettered Rodyti pranešimąGalima paskaičiuoti, jog kasdien! vien iš maršruto Vilnius-Kaunas LG gauna apie 60 000 Lt pajamų.
Comment
-
Esu išbandęs savo kailiu rytinį Vilnius-Klaipėda reisą (išvyksta berods 6:45, bet tada dar išvyko 6:30). Taip anksti išvažiuojant mintys daugiau sukasi apie kelionę iki stoties, o ne apie kažkokius užkandžius. Ypač kai vežiesi mažus vaikus. O pusryčiauti nuo ~8h labai norisi...Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO ar reikia kažko daugiau? Vistiek užkandžių kainos greičiausiai labai kandžiotųsi, ir žmonės vistiek imtų į kelionę savo maistą.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
kad Vilnius - Kaunas traukinys atvažiuoja per 1h ir 13min (greitesnio varianto nėra, nes stoja kiekvienoj pakeleivingoj stotelėj)Parašė Lettered Rodyti pranešimąKodėl taip ilgai? Vilnius-Kaunas max greitis 120km/h ir atvažiuoja 100km lygiai per 1h su dviem ar trim sustojimais. Taip, kad jeigu būtų max 160km/h, kelionė turėtų trukti ilgiausiai 2.5h su nemažai sustojimų.
Comment
-
Ne. Lietuvos norminiuose dokumentuose nėra minimos geležinkelio linijos, kuriose leidžiamas greitis būtų virš 140km/h - vadinasi, reikia TNN pakeitimų. Esami riedmenys tik teoriškaigali važiuoti virš 120km/h - norint važiuoti greičiau, reikia remonto technologijos pakeitimų. Instrukcijas (stabdžių, signalizacijos) reikia tobulinti jas supaprastinant ir t.t.Parašė JohnBet 160km/h išspausti galima? Bent jau didžiojoje ruožo dalyje. To visiškai pakaktų.
Comment
Comment