Nėra Šiauliuose, ir nereikia ten jų mano manymu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Keista... Lentvaryje yra, NV yra, tai kodėl Šiauliuse nereikia? Kaip šeimai su vaiko vežimėliu arba invalidui nueiti iki reikiamo perono?Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNėra Šiauliuose, ir nereikia ten jų mano manymu.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Paprastai nueiti, juk yra perėjos į peronus su nuolydžiais. O kaip su vaiko ar invalido vežimėliu pereiti pvz. N. Vilnios požeminę perėją nelabai įsivaizduoju. Su invalido vežimėliu nebent nusileisti galima rizikuoti, bet šalmą reikia užsidėti.Parašė Wycka Rodyti pranešimąKeista... Lentvaryje yra, NV yra, tai kodėl Šiauliuse nereikia? Kaip šeimai su vaiko vežimėliu arba invalidui nueiti iki reikiamo perono?
Comment
-
Dar kas mane Šiauliuose nustebino - prekiniai traukiniai pirmuoju keliu važinėja. Gal ir retai, bet kai man teko būti prieš savaitę Šiauliuose ir laukti Radviliškis - Klaipėda traukinio valandos bėgyje pravažiavo gal 2 prekiniai traukiniai. Kadangi kelias labai arti stoties, tai efektas geras.
Comment
-
Vakar Kaišiadoryse taip pat pravažiavo pirmuoju keliu prie pat stoties. Toje stotyje kitaip neįmanoma, nes ten yra išsišakojimas, kad traukiniai Jonavos kryptimi turi važiuoti pirmu keliu. Nuo Jonavos atrodo galima ir į antrą iškart. Tik keleiviniai važiuoja į pirmą.Parašė Nas Rodyti pranešimąDar kas mane Šiauliuose nustebino - prekiniai traukiniai pirmuoju keliu važinėja. Gal ir retai, bet kai man teko būti prieš savaitę Šiauliuose ir laukti Radviliškis - Klaipėda traukinio valandos bėgyje pravažiavo gal 2 prekiniai traukiniai. Kadangi kelias labai arti stoties, tai efektas geras.
Dėl Šiaulių... Matyt tokia tvarka ten...Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.03.21, 21:01.
Comment
-
Kad lyg tai į Jonavą galima ir iš antro kelio važiuoti. Prieš kelis metus šią stotį išnagrinėjau įdėmiai. Nuo viaduko viskas gerai matyti. Ir ne kartą matęs, kaip pirmame kelyje stovi iš Jonavos atvažiavęs keleivinis, o antru link Jonavos nuvažiuoja prekinis. Kiek mačiau, stoties kelynas tokią galimybę davė. Nebent paskutiniu metu kokių permainų įvyko...Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąVakar Kaišiadoryse taip pat pravažiavo pirmuoju keliu prie pat stoties. Toje stotyje kitaip neįmanoma, nes ten yra išsišakojimas, kad traukiniai Jonavos kryptimi turi važiuoti pirmu keliu. Nuo Jonavos atrodo galima ir į antrą iškart. Tik keleiviniai važiuoja į pirmą.
...
Comment
-
Viskas taip pat, tik iešmus normalius suklojo ir pravažiuojant prekiniui traukiniui be sustojimo, stovintiems perone keleiviams būtina laikytis už apšvietimo stulpų (kad nenupūstų).Parašė Vitas Rodyti pranešimąKad lyg tai į Jonavą galima ir iš antro kelio važiuoti. Prieš kelis metus šią stotį išnagrinėjau įdėmiai. Nuo viaduko viskas gerai matyti. Ir ne kartą matęs, kaip pirmame kelyje stovi iš Jonavos atvažiavęs keleivinis, o antru link Jonavos nuvažiuoja prekinis. Kiek mačiau, stoties kelynas tokią galimybę davė. Nebent paskutiniu metu kokių permainų įvyko...
Comment
-
palydoviu tik nepamirsk, jos taipat gerosParašė specialistas Rodyti pranešimąKanklininkės tikrai neblogos. Tikros lietuvaitės. Štai dėl ko verta rinktis kelionei traukinį, o ne autobusą ar panašiai.
Tikri lietuviško traukinio reklaminiai veidukai.
Šaunuolis Eimantai.
Comment
-
Su "baltija" ER20CF matysite kasdien, o po geros savaitės ir su "pajūriu".Parašė dariuks Rodyti pranešimąpirma foto, kai siemensas keleivini velka. sveikinam.
Comment
-
Bet jo maksimalus greitis tik 120 km/h. Uztekt tai jo uztenka, bet ar ilgai SIEMENS'ai atlaikys eksploatacija maksimaliu greiciu?Parašė specialistas Rodyti pranešimąSu "baltija" ER20CF matysite kasdien, o po geros savaitės ir su "pajūriu".
Matyt TEP70 truksta... Pakankamai daznai tranzitinius traukinius traukia M62
Comment
-
Greičiausiai pradėjus traukti Siemens'ams jau galutinai atsisakoma TEP-60...Parašė AB13 Rodyti pranešimąBet jo maksimalus greitis tik 120 km/h. Uztekt tai jo uztenka, bet ar ilgai SIEMENS'ai atlaikys eksploatacija maksimaliu greiciu?
Matyt TEP70 truksta... Pakankamai daznai tranzitinius traukinius traukia M62
Comment
-
SIEMENS'ai labai tiktu traukti tranzitinius traukinius, nes ju grafikai ne tokie itempti. Tik kad nelabai juos rusai isileistu. Klaipedos traukiniu grafikas pakankamai itemptas, buna gi net kad ir TEP'as veluoja, nors pakankamai galingesnis negu SIEMENS'as...Parašė 2Pack Rodyti pranešimąGreičiausiai pradėjus traukti Siemens'ams jau galutinai atsisakoma TEP-60...
Comment
-
Cia kol kas savotiskas eksperimentas, nes Siemensai visi dar garantiniai, tad reikia juos isbandyti ir kitokius, t.y. keleivinius traukinius tampant. Galbut isryskes kokie nors trukumai. O kaip bus veliau, t.y. ar jie ir toliau bus naudojami keleiviniams tampyti, parodys laikas...Parašė AB13 Rodyti pranešimąBet jo maksimalus greitis tik 120 km/h. Uztekt tai jo uztenka, bet ar ilgai SIEMENS'ai atlaikys eksploatacija maksimaliu greiciu?
Matyt TEP70 truksta... Pakankamai daznai tranzitinius traukinius traukia M62
Comment
-
O neplanuojama pirkti SIEMENS'u su kitokiu perdavimo skaiciumi, t.y. didesniu maksimaliu greiciu?Parašė LT-1 Rodyti pranešimąCia kol kas savotiskas eksperimentas, nes Siemensai visi dar garantiniai, tad reikia juos isbandyti ir kitokius, t.y. keleivinius traukinius tampant. Galbut isryskes kokie nors trukumai. O kaip bus veliau, t.y. ar jie ir toliau bus naudojami keleiviniams tampyti, parodys laikas...
Kaip inzinierius, tai suprantu kad nelabai gerai eksploatuoti technika ties maksimaliu galimybiu riba. O tikrai marsrute Vilnius-Klaipeda yra ruozu kur SIEMENS'as vaziuoja maksimaliu greiciu. Tiesa, o kas juos valdo? Vilniaus masinistai kaip ir TEP'us? Gaila aisku TEP 60
Nors, kaip supratau, sitas marsrutas jiems buvo sunkiausias
Comment
Comment