Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Tada galima pakeisti įstatymą, kad traukiniuose lengvatų sistema nebegaliotų. Kaip ir aviacijoje.
    Ir VT nebeliktų.

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    O ko jau trūksta Tau dėl darbo su railfanais ? Viskas yra taip kaip priklauso, tik kai kurie railfanai galvoja kad čia aborigenų kraštas.
    O gal tą reikia išnaudoti? Aborigenai... Juk egzotika..

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Nes Latvijoje geležinkeliais vežama apie 20 kartų daugiau keleivių. Ir Latvijoje eismas koncentruotas tik aplink Rygą.
      Vagono-restorano nebūtų, nes, kaip Latvijoje, vidaus susisiekime tikriausiai būtų atsisakyta lokomotyvų traukos. Beje, Lenkijoje traukiniai važinėja kur kas ilgesniais atstumais ir vidaus susisiekime restoranų beveik nėra. O gal ir iš viso nėra.
      Dėl susisiekimo su Ryga iš viso ne tame problemos. Dotuotų valstybė - būtų traukinys. Lietuva iš viso neturi VT politikos, todėl toks prastas VT ir yra.
      Warzsawa -Krakow kelione trunka 3 valandas. Nori uzkast? Prasau - restoranas beveik kiekviename traukinyje.

      Comment


        Parašė statyba Rodyti pranešimą
        Warzsawa -Krakow kelione trunka 3 valandas. Nori uzkast? Prasau - restoranas beveik kiekviename traukinyje.
        Tik tuose miestuose gyvena 4 kartus daugiau gyventojų nei atitinkamai Klaipėdoje ir Vilniuje
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Tik tuose miestuose gyvena 4 kartus daugiau gyventojų nei atitinkamai Klaipėdoje ir Vilniuje
          galbut, bet tai nereiskia kad nereikia net bandyti rodyti jokiu pastangu

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Tik kas nuo to pasikeistų? Kad LG prie savo mlijardų prisidurtų kelis milijonus? O kai kuriuose maršrutuose tik tie lengvatininkai ir važinėja (kaimiškos vietovės visokios). Šiaip VT praktiškai visur pasaulyje yra nuostolingas, tiek autobusų tiek traukinių. Lėktuvai juk ir neskraido iš Vilniaus 100 krypčių į visus pasaulio miestus po 7 kartus per dieną?
            Šis klausimas kyla tik todėl, kad nebuvo įsigilinta į diskusijos kontekstą. Kalbėta apie tai, jeigu keleivius traukiniais vežtų privati kompanija ir lygiom teisėm/pareigom konkuruotų su autobusų kompanijomis.

            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            O ko jau trūksta Tau dėl darbo su railfanais ? Viskas yra taip kaip priklauso, tik kai kurie railfanai galvoja kad čia aborigenų kraštas.
            Vat šitą galvojimą ir reikia pakeisti ta linkme, kad jie patys norėtų čia atvykti, o atvykę būtų laukiami.

            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Ir VT nebeliktų.
            Oi, nemanau. Juk pats ne kartą minėjai, kad Lietuvoje lengvųjų automobilių mokesčiai yra per maži, o VT bilietų kainos per didelės (de facto nėra ekologijos mokesčio, kuris būtų mokamas atsiimant/pratęsus techninės apžiūros pažymėjimą). Išvis nematau prasmės apmokestinti PVM tą VT, kuris veža tik Lietuvos teritorijoje.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Šis klausimas kyla tik todėl, kad nebuvo įsigilinta į diskusijos kontekstą. Kalbėta apie tai, jeigu keleivius traukiniais vežtų privati kompanija ir lygiom teisėm/pareigom konkuruotų su autobusų kompanijomis.



              Vat šitą galvojimą ir reikia pakeisti ta linkme, kad jie patys norėtų čia atvykti, o atvykę būtų laukiami.



              Oi, nemanau. Juk pats ne kartą minėjai, kad Lietuvoje lengvųjų automobilių mokesčiai yra per maži, o VT bilietų kainos per didelės (de facto nėra ekologijos mokesčio, kuris būtų mokamas atsiimant/pratęsus techninės apžiūros pažymėjimą). Išvis nematau prasmės apmokestinti PVM tą VT, kuris veža tik Lietuvos teritorijoje.
              Keleivių privati kompanija tokiomis sąlygomis kaip dabar Lietuvoje nevežtų. O Europoje veža tik dėl to, kad valstybė dotuoja. Bet gi mūsų valstybė nesuranda lėšų net valdiškam VT dotuoti, kodėl ji turėtų jų ieškoti privačiam? Laisva rinka gi viską tegul ir sprendžia.

              Būtent todėl VT ir neliktų, nes automobilio eksploatacija yra per pigi. Ir jei valdžia neranda politinės valios deramai vystyti VT, manai, kad suras valią apmokestinti automobilius? Dar blogiau, jei tai būtų padaryta žlugus VT, nes tuomet žmonės neturės alternatyvos kuo važiuoti.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Keleivių privati kompanija tokiomis sąlygomis kaip dabar Lietuvoje nevežtų. O Europoje veža tik dėl to, kad valstybė dotuoja. Bet gi mūsų valstybė nesuranda lėšų net valdiškam VT dotuoti, kodėl ji turėtų jų ieškoti privačiam? Laisva rinka gi viską tegul ir sprendžia.

                Būtent todėl VT ir neliktų, nes automobilio eksploatacija yra per pigi. Ir jei valdžia neranda politinės valios deramai vystyti VT, manai, kad suras valią apmokestinti automobilius? Dar blogiau, jei tai būtų padaryta žlugus VT, nes tuomet žmonės neturės alternatyvos kuo važiuoti.
                Dėl visko kaltini politinės valios trūkumą. Ok, diktatūrinėse valstybėse tokiose kai Kuba ar KLDR politinės valios netrūksta, bet VT būklė... tiksliau, nebūklė
                Spėk, iš kur imami pinigai dotacijoms? Ogi iš automobilininkų. Jie moka akcizą už kurą, moka automobilių/ekologijos mokestį, moka už techninę apžiūrą, moka už privalomą draudimą, moka už kelių taisyklių pažeidimus, moka už parkavimą, moka net už važiavimą kai kuriais keliais. Vat šitie surinkti pinigėliai ir keliauja naujiems keliams ar geležinkeliams tiesti (jeigu yra toks poreikis), esamiems keliams remontuoti ir prižiūrėti, bei dotuoti VT.
                Todėl ir klausiu — kokia prasmė apmokestinti PVM vietinį VT?
                Dabar berods PVM transportui yra sumažintas, bet dar neseniai buvo 21%. Taigi, važiuodami iš Vilniaus į Klaipėdą ir mokėdami už bilietą 51,20Lt, iš jų net 10,75Lt sumokėdavome už... pridėtinę vertę? Pridėtinę vertę paslaugos, kuri ir taip pasmerkta būti nuostolinga?
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Užtat yra "totalitarinės" valstybės kaip Kinija ar buvo TSRS, kur VT buvo vystomas gan neblogai. O štai yra tokia šalis kaip JAV, kur VT proporcingai imant pagal gyventojų skaičių ir šalies turtingumą yra ne ką geresni nei skurdžioje resursų neturinčioje Kuboje.
                  Visa kita - taip, tai valstybinės politikos VT srityje Lietuvoje nebuvimas.

                  Comment


                    Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
                    Šalia sedėjo bendrakeleivė padėjo užkelti lagaminą .
                    Super, man dar neteko, kad bendrakeleivė man padėtų lagaminą užkelti. Paprastai aš pasisiūlau padėti bendrakeleivei

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Užtat yra "totalitarinės" valstybės kaip Kinija ar buvo TSRS, kur VT buvo vystomas gan neblogai. O štai yra tokia šalis kaip JAV, kur VT proporcingai imant pagal gyventojų skaičių ir šalies turtingumą yra ne ką geresni nei skurdžioje resursų neturinčioje Kuboje.
                      Visa kita - taip, tai valstybinės politikos VT srityje Lietuvoje nebuvimas.
                      TSRS buvo išvystę tik geležinkelių tinklą. Kinija ėmė vystyti transporto infrastruktūrą tik Den Siaopino vyriausybė ėmė eiti kapitalistiniu keliu (išlaikydama komunistinius simbolius ir lozungus). JAV vystėsi visai kitu keliu — pirmoji pramoniniu būdu ėmė gaminti automobilius, todėl labiausiai ten išvystytas būtent toks transportas, kaip, beje, ir aviacija. Dabartinė JAV administracija suprato, kad toks transporto būdas sukelia daug ekologinių problemų ir daug brangstančios teritorijos užima keliai bei parkavimo aikštelės. Jau siunčiamos delegacijos į Kolumbiją, Japoniją ir Europos šalis, siekiant perimti jų patirtį VT srityje.
                      Na, o Lietuvoje bėginis transportas daugeliui politikų, deja, tebėra terra incognita.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        TSRS buvo vystomas ir automobilių tinklas. Beje, labiau nei buvo poreikis. Bent jau Lietuvoje. Todėl mums gan lengvai praslydo pirmasis nepriklausomybės dešimtmetis ir automobilizacijos pradžia.
                        Pamiršai, kad JAV geležinkeliai vystėsi savo laiku labai audringai. JAV buvo lyderiavo toje srotyje iki tol, kol automobiliai jų nenugalėjo. Tuomet per porą dešimtmečių buvo likviduota labai daug geležinkelių, tramvajų, nutrauktas keleivinis susisiekimas.

                        Comment


                          Noreciau paklausti, ar anksciau nebuvo sovietmeciu greitojo traukinio Klaipeda-Vilnius, kuris nuvaziuotu greiciau nei per 4h?

                          Comment


                            Parašė EZopas Rodyti pranešimą
                            Noreciau paklausti, ar anksciau nebuvo sovietmeciu greitojo traukinio Klaipeda-Vilnius, kuris nuvaziuotu greiciau nei per 4h?
                            Kiek prisimenu tai ne

                            Comment


                              Parašė EZopas Rodyti pranešimą
                              Noreciau paklausti, ar anksciau nebuvo sovietmeciu greitojo traukinio Klaipeda-Vilnius, kuris nuvaziuotu greiciau nei per 4h?
                              Tikrai nebuvo...
                              Sovietmečiu buvo tik naktinis ir dyzelinis (D1), abu važiuodavo per Kauną, tai kelionė užtrukdavo...

                              Comment


                                PESOS važinės tik tuomet, kai keleivių mažai.

                                Comment


                                  Parašė John
                                  Šiaip, labai keista, kad taip buvo. Nors dabar, kiek pamenu, tai išties į Klaipėdą (iš Šiaulių) teko keliskart važiuoti dyzeliniu D1 (nes kitokio nebuvo). O Pajūris/Baltija, jeigu neklystu, pradėjo važinėti lyg ir apie 1994? Šiaip gana įdomu, kad tokiais ekonominio kolapso ir nepritekliaus laikais LG sugebėjo padaryti tokį gana solidų reikalą. Dabar gi, panašu, kad normalų traukinį su vagonu-restoranu keis pigūs PESA DMU.
                                  Iš Šiaulių į Klaipėdą sovietmečiu važiavo dyzeliniai (D1) Vilnius-Klaipėda ir Radviliškis-Klaipėda, kažkada vasarą buvo atsidradęs D1 Panevėžys-Klaipėda.
                                  Be dyzeliukų, dar buvo (kaip minėta) naktinis Vilnius-Klaipėda ir "tranzitas" Maskva-Kaliningradas (vasarą du kartus, kitu metų laiku - vieną).
                                  Nenorėdamas laukti paryčiui (~3-4h) iš Šiaulių išvažiuojančio naktinio Vilnius-Klaipėda, kartą išvažiavau ~23h į Mažeikius, ten persėdau į naktinį Ryga-Klaipėda.
                                  Greitasis "Baltija" pradėjo važinėti 1994 metais (rytą Vilnius-Klaipėda, vakare Klaipėda-Vilnius), "Pajūris" (rytais Klaipėda-Vilnius, vakarais Vilnius-Klaipėda) atsirado vėliau.
                                  Paskutinis taisė Vitas; 2012.12.13, 13:24.

                                  Comment


                                    Traukinys Klaipėda - Ryga būtų nuostabus dalykas Šiaip liūdna, kad su artimiausia tauta neturim jokio keleivinio geležinio ryšio.
                                    N N N

                                    Comment


                                      žinai, užtektų jungties Šiauliai - Ryga suderintos su traukiniais Vilnius - Klaipėda - Vilnius - tada visi patenkinti persėda tiek iš į Vilniaus traukinį, tiek ir į Klaipėdos. Na matysim

                                      Comment


                                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                        žinai, užtektų jungties Šiauliai - Ryga suderintos su traukiniais Vilnius - Klaipėda - Vilnius - tada visi patenkinti persėda tiek iš į Vilniaus traukinį, tiek ir į Klaipėdos. Na matysim
                                        Manau, jog ilgai dar nematysim... nebent Latvijos iniciatyva. Neveltui jau trečias mėnuo ldz.lv interneto portale yra apklausa, kurioje paminėtas variantas, "ko pasigendate - susisiekimo su Lietuva" ar panašiai...

                                        Comment


                                          Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                          Manau, jog ilgai dar nematysim... nebent Latvijos iniciatyva. Neveltui jau trečias mėnuo ldz.lv interneto portale yra apklausa, kurioje paminėtas variantas, "ko pasigendate - susisiekimo su Lietuva" ar panašiai...
                                          Kad kaip tik Lietuvos iniciatyva bandoma kažką klibinti. Neaišku koks bus naujos ministerijos požiūris. Čia juk rimti politiniai sprendimai. Juk niekas nenori prisiimti papildomu nuostolių vien ant savo pečių... Jei abi šalys susitars ir pasidalins nuostolius, tada gal kažkas pajudės. Baltarusiai sukalbamesni buvo, todėl ir matome rezultatus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X