Pačiam susiorganizavus - 22 h
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[GB] Londono metro
Collapse
X
-
Tiesiog įdomu, kaip reikėtų tas 22 valandas keliauti? Kaip spėju, persėsti reikėtų, mažiausiai, 5 kartus?Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kas keisto, jei iki Varšuvos iš Vilniaus reikia 9 su trupučiu valandų.
Comment
-
Na va, beveik atspėjau.Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ Varšuvą. 1 persėdimas Šeštokuose, bet suderintas. Toliau Varšuvoje į traukinį į Berlyną. Iš Berlyno į Briuselį. Iš Briuselio į Londoną Eurostaru. 4 persėdimai. Bet ar per 22 val - nežinau.
Comment
-
Atnaujinu sia tema.Nezinau ar gerai darau.Taigi,pradesiu nuo Baker street Underground'o
stoties.
Keletas faktu apie sia stoti:
1.Si stotis yra viena seniausiu ir pirmiausiu pasaulyje(atidaryta 1863.01.10(atidarius Metropolitan'o linija nuo Paddington'o iki Farringdon'o))
2.Si stotis (bent mano akims) yra viena graziausiu Londone
3.Si stotis yra viena daugiausiai ''perimanti liniju(5(Pirmauja tik Bank'o stotis(6))),todel viena daugiausiai apkrautu.
O cia nuotraukos.Komentaru nerasiau,tarp fanu yra tikru specu.
P.S. Atleiskite uz kokybe...
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.Kiek zinau,is tikro si stotis buvo remontuota 191X.Pasirodo 1912.
Comment
-
Ziurint kokia linija.Vaziavau Victoria,Central,Circle,Jubilee,Metropolitan.Parašė JohnPilaiti, kaip tau važinėjimasis Londono metro? Ar nuo dundėjimo neapkurtina?
Mano nuomone blogiausi traukiniai Circle,Central linijose.Del apkurtinimo- na jo,Metropolitan linijoje apkurtino nuo svilpimo...
Tuoj bus nuotrauku nuo Uxbrigde stationo.
Comment
-
Kita stotis-Uxbridge
Faktai:
1.Stotis atidaryta 1904 metais Metropolitan linijai.1910 nutesta District linija(dabar ta atkarpa aptarnauja Piccadilly linija)
2.1933 District atkarpa perima Piccadilly linija
3.Anksciau si stotis buvo kitoje vietoje(perkelta 1938 m.)
Nuotraukos.Sorry uz nuotrauku kokybe.
8.
9.
10.
11.
Toliau bus Metropolitan linija.
Comment
-
Metropolitan linija.Pirmoji metro linija pasaulyje.Atidaryta 1863 m. pacioje pradzioje.Ilgai pletesi,paskui ilgam sustojo.
Nuotraukos darytos Uxbridge.
12.
13.
14.Si nuotrauka specealiai pamazinta,nes kokybe...
15.Piccadilly linijos traukiniai
16.
17.Na ir negaliu susilaikyti neidejes autobuso
Nors ir ne i tema...
Dar karta atleiskite uz kokybe....
Comment
-
Teko.Labai geri,grazus.Patiko.Metropolitan linijoje vaziuoja dauguma tokiu.Senu mazai.Dar patinka kad su armonika.Is vidaus ziurint i prieki panasu i gyvate.O kondicionierius tikrai jauciasi-nebuvo nei salta,nei karsta.
Beje,kaip manai,reiketu LU kazka plesti,uzdaryti ir t.t.?Jei taip tai pasidalink.As turiu keliolika pasiulymu.
Comment
-
O aš irgi važiavau praeitą savaitę! Čia mačiau jau buvo įvardinta, bet nu nerealiai užknisa A/C nebuvimas, kaip ir ilgi požemiai tarp stočių, kur reikia bėgti kartu su likusia minia. Na ir ryšio nebuvimas - kažkaip saugumo priemonės ir common sense turėtų eiti lygiagrečiai. Niekaip nesuprantu, kam ta paranoja su saugumu - jei kas norės ką nors bloga padaryti - padarys ir taip. Bet nepanašu, kad kituose Europos didmiesčiuose būtų didelė problema dėl to, jog kasdien sprogdinami telefonais valdomi įtaisai.Parašė JohnPilaiti, kaip tau važinėjimasis Londono metro? Ar nuo dundėjimo neapkurtina?
Comment
-
Privalumai turbūt atsveria trūkumus, visi keikia, bet visi veržiasi, tiek turistai, tiek darbuotojaiParašė andyour Rodyti pranešimą/\ Keista, kad Londonas neturėdamas žmoniškos infratruktūros, vis dar populiarus miestas, pritraukiantis daugybę migrantų
Ar ten taip nėra blogai, kaip bandai pateikti? Pats dar nepabėgai iš ten 
Comment
-
Neseniai bendravau su pažįstamu (ne lietuviu), kuris gyvena Britanijoje. Jo teigimu žiemos metu Londono transporto sistema būna paralyžuota (bent tuo metu, kai iškrenta didelis kiekis sniego), o ir pačiam jam teko užstringti viename transporto terminalų beveik visai parai. Įdomu, ar mėginama bent kiek atnaujinti infrastruktūrą pritaikant ją netikėtiems ekstremaliems orų reiškiniams?
Tarkime, kita žiema bus itin šalta (ekstremali tam regionui). Kaip miestiečiai susitvakrys?
Paskutinis taisė Silber418; 2012.07.11, 00:23.
Comment
-
Įdomi versija dėl telefonų. Aš pats pastebėjau, važiuodamas priemiestiniu traukiniu, kad visiems britams yra įprasta, kad traukiniui įvažiavus į tunelį nutrūksta pokalbis. Tuo tarpu prieš kelis mėnesius teko važiuoti ekspresu Roma-Milanas, kur atkarpa geležinkelio, daugiau nei 50 km, tęsiasi tuneliuose. Tai ten ne tik, kad puikiai veikia telefono ryšys, bet puikiai veikia ir internetas! Keistoka, kad pažangios technologijos aplenkia Londoną.Parašė JohnMan atrodo, saugumo priemonių citavimas dėl ryšio nebuvimo yra labiau pretekstas, nei reali priežastis. Tiesiog tai reikštų papildomas investicijas, kurios kompanijoms kainuotų pinigus. Taip pat visuomenė yra prie to pripratusi, dėl ko žmonėms ryšio nebuvimas metro čia yra savaime suprantamas, o ne atvirkščiai (kitur ryšio buvimas metro yra savaime suprantamas)... taigi kompanijos žino, kad neverta vargintis ir kišti pinigų. Tiesą sakant, Londonas yra vienintelė mano bandyta požeminė metro sistema, kurioje nėra mobiliakinio ryšio.
Kitas dalykas kondicionieriai. Deep-level linijose (Victoria, Jubilee etc.) to padaryti negalima, nes neva tuneliai yra labai maži, dėl ko traukinių gabaritai tiesiog neleidžia primontuoti AC įrenginių. Gal ir tiesa, nes traukiniai tose linijose tikrai labai maži ir į juos ir taip sunku tilpti aukštesniam žmogui. Sub-surface linijose (Metropolitan, District etc.) kondicionieriai jau yra (naujuose S-Stock traukiniuose) arba bus su naujais traukiniais District/Circle ir kitose linijose.
<...>
Dabar gi iš esmės užsiimama "emergency maintenance" tipo darbais (na kad traukiniai bent jau negriūtų nuo bėgių), kurie nesveikai išPR'inami ir pateikiami su "£10 billion investment into your tube" arba "We are transforming the tube" tipo lozungais. O eilinis keleivis ir toliau moka kone brangaiusiai pasaulyje už nelabai adekvačiai veikiančią paslaugą. Negana to, jau n metų kiekvieną savaitgalį didelė dalis metro tiesiog neveikia dėl niekada nesibaigiančių "enginėėring works". Gal tik olimpinėms šiek tiek pristabdė su tais darbais.
Apskritai Britanijoje kiek jie ką daro daryti, visur gaunasi failai, net ten, kur atrodo, neįmanoma suklysti. Greitaeigio geležinkelio nėra. Londono metro apšiktas. Silverstone trasoje vyko lenktynės - dalis žiūrovų nepateko į lenktynes dėl spūsčių. Heathrow užsikišęs. Atrodo šalis, kažkada garsėjusi inžinerija, vieną dieną pasuko media industrijos link ir užmiršo viską, ką mokėjo apie inžineriją.
Comment
-
/\ Paprasčiau ir pigiau apmokestinti varguolių automobilius ir pralaisvinti gatves. Be to, nerealu, kad tokie žmonių kiekiai turėtų automobilius. Nebeliktų gryno oro, o tik nuolatinis triukšmas.
Manau, jie teisingai elgiasi nevystydami kelių infrastruktūros. Tik nesuprantama, kodėl metro tokioje prastoje būklėje, gal neturi pinigų...Paskutinis taisė andyour; 2012.07.11, 12:26.
Comment
-
Siauros ir lėtos gatvės problema bet kokiu atveju, kadangi pvz. pristatyti kokias nors prekes mikriukas užtruka kelias valandas, nors galėtų tik keliolika min. Dėl ko kenčia ekonomikos konkurencingumas, didėja prekių, paslaugų, nuomos kainos.Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ Paprasčiau ir pigiau apmokestinti varguolių automobilius ir pralaisvinti gatves. Be to, nerealu, kad tokie žmonių kiekiai turėtų automobilius. Nebeliktų gryno oro, o tik nuolatinis triukšmas.
Manau, jie teisingai elgiasi nevystydami kelių infrastruktūros. Tik nesuprantama, kodėl metro tokioje prastoje būklėje, gal neturi pinigų...
Comment
-
Jungtinė Karalystė turi be galo daug pinigų, tik tą kažkodėl pamiršo.Parašė andyour Rodyti pranešimąManau, jie teisingai elgiasi nevystydami kelių infrastruktūros. Tik nesuprantama, kodėl metro tokioje prastoje būklėje, gal neturi pinigų...It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
Comment