Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Priemiestinių traukinių maršrutai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Retorinis klausimas:
    Jei nėra LG pinigų iš dangaus plius sumažėjo pinigų už krovinius ir valstybė neduotuoja tai ką tada turėtų daryti LG ?
    is kur pas lenkus pinigu? kroviniu (rytai vakarai) ten isvis niekada nebuvo.
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      #22
      Parašė John Rodyti pranešimą

      O kas sako, kad čia tik LG reikalas? Čia, šiaip, SuMino ir visos LRV prerogatyva irgi. Lietuva kažkokdėl nusprendė paskutiniu metu ES skirtus pinigus, skirtus žaliam transportui, išmesti į balą visokioms elektromobilių pakrovimo eikštelėms, kurios, kaip jau matėm Nidoje, po įrengimo yra tiesiog išjungiamos, nes "per brangu" išlaikyti.
      Nes sprendimus ir projektus priiminėja idiotai, kurie toliau Vilniaus net nėra buvę, o jei ir buvę tai tikrai negyvenę ilgiau negu savaitę kokiam kurorte su nuomojama mašina. Šioje vietoje reiktų lietuvių emigrantų patirties ir požiūrio.

      Comment


        #23
        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
        Kiek suprantu, tai VVT tėra vežėjas, o visus maršrutų organizavimo klausimus turėtų spręsti Judu, juk jau buvo planai, kur siūlomos tarifų zonos Vilniuje. Be to, Klaipėdoje taip pat buvo kalbama apie priemiestinių maršrutų integraciją ir suskirstymą į tarifų zonas. Sykiu galvojau, koks yra intitucijų tinklas, kurios turėtų kuruoti visus šitus klausimus, žvelgiant į kitas Europos šalis, tai yra atskiros vietos ar regiono lygio administracijos, kur sueina tiek vežėjai, tiek savivaldybių atstovai, tiek turbūt ir nacionalinio lygio veikėjai.
        Vilniaus regiono taryba šiaip jau turi viešojo transporto darbo grupę, į kurią įeina žmonės iš JUDU + savivaldybių atstovai. Tai turbūt yra arčiausiai to, kas turėtų spręsti VT integracijos klausimus

        Vilniaus regiono vieningos viešojo transporto sistemos darbo grupė

        Loreta Levulytė-Staškevičienė, SĮ “Susisiekimo paslaugos” viešojo transporto organizavimo skyriaus vadovė (Darbo grupės vadovė);

        Renaldas Čiužas, Vilniaus regiono plėtros tarybos administracijos vyriausiasis specialistas (Darbo grupės koordinatorius);

        Donata Ašmankevičienė, Šalčininkų rajono savivaldybės Investicijų ir strateginio planavimo skyriaus vedėja;

        Rasa Ambrasienė, Švenčionių rajono savivaldybės Mokesčių ir turto skyriaus vyriausioji specialistė;

        Rimantas Baravykas, Vilniaus miesto savivaldybės Eismo reguliavimo skyriaus vedėjas;

        Gintaras Macijauskas, SĮ “Susisiekimo paslaugos” direktorius;

        Rimvydas Olšauskas, UAB “Ukmergės autobusų parkas” direktoriaus pavaduotojas;

        Giedrė Tomkevičiūtė-Kalinauskienė, Elektrėnų savivaldybės Ūkio plėtros ir investicijų skyriaus vedėja;

        Pavel Tondrik, Vilniaus rajono savivaldybės Ekonomikos ir turto skyriaus vyriausiasis specialistas.
        https://vilniausregionas.lt/struktur...-darbo-grupes/

        Comment


          #24
          Stakeholder engagement, empathy, research, political interest..

          Galimai praleidau daug kitų svarbių elementų. Idėjos esmė interesntų sutarimas, kad problemą reikia nuodugniai tirti ir išsiaškinti Vilniaus gyventojų poreikius. Manau miesto gyventojų poreikių supratimas (eilinio vilniečio patirčių suvokimas) ir noras keisti situaciją yra kertinis. Šis aspektas dažnai pamirštamas. Žvelgiant į visumą, idėjų svarstymo įtraukimas į darbotvarkę būtų didelis (pirmasis) žingsnis į priekį.
          Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.18, 14:16.

          Comment


            #25
            Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
            Stakeholder engagement, empathy, research, political interest..

            Galimai praleidau daug kitų svarbių elementų. Idėjos esmė interesntų sutarimas, kad problemą reikia nuodugniai tirti ir išsiaškinti Vilniaus gyventojų poreikius. Manau miesto gyventojų poreikių supratimas (eilinio vilniečio patirčių suvokimas) ir noras keisti situaciją yra kertinis. Šis aspektas dažnai pamirštamas. Žvelgiant į visumą, idėjų svarstymo įtraukimas į darbotvarkę būtų didelis (pirmasis) žingsnis į priekį.
            miesto gyventojų poreikis yra - duokit visiem nemokamai parkingo ir atskirą juostą (bet tik man!).

            Man atrodo, kad šiuo atveju žmonėms reikia parodyt ko jiems tikrai reikia (pvz. kaip buvo su iPhone ar iPad - niekas nežinojo, kad jiems to reikia kol neatsirado).

            Comment


              #26
              Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
              Stakeholder engagement, empathy, research, political interest..

              Galimai praleidau daug kitų svarbių elementų. Idėjos esmė interesntų sutarimas, kad problemą reikia nuodugniai tirti ir išsiaškinti Vilniaus gyventojų poreikius. Manau miesto gyventojų poreikių supratimas (eilinio vilniečio patirčių suvokimas) ir noras keisti situaciją yra kertinis. Šis aspektas dažnai pamirštamas. Žvelgiant į visumą, idėjų svarstymo įtraukimas į darbotvarkę būtų didelis (pirmasis) žingsnis į priekį.
              Vilniaus gyventojai viena.

              Dar yra Vilniaus apskrities gyventojai... Kas juos atstovauja? Šalčininkų r., Vilniaus r., Švenčionių r. - kas sudaro nemažus kamščius.


              Comment


                #27
                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                Vilniaus gyventojai viena.

                Dar yra Vilniaus apskrities gyventojai... Kas juos atstovauja? Šalčininkų r., Vilniaus r., Švenčionių r. - kas sudaro nemažus kamščius.

                Geras pastebėjimas. Priemiesčio traukinių linijų tikrai reikėtų iki didesnių miestų Vilniaus apskrityje.

                Comment


                  #28
                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                  Geras pastebėjimas. Priemiesčio traukinių linijų tikrai reikėtų iki didesnių miestų Vilniaus apskrityje.
                  Manau reikia:

                  1) kaip Švedijoje - kad priemiestinis traukinys ne pasibaigtų C stotyje (Centralen), o kirstų miestą. KENA - TRAKAI, VARĖNA - IGNALINA.
                  2) būtų formatas, kaip Švedijoje, pavyzdžiui Stokholmas tiesia geltoną liniją, tai Sundbyberg rajono Taryba metasi, Solna rajono taryba metasi. Pas mus nėra formato skirtingų savivaldybių taryboms bendradarbiauti. O Stokholmas yra ~20 renkamų Tarybų ir jos bendradarbiauja. Tai teigiamai atsiliepia - ir metro, ir tramvajui.

                  Comment

                  Working...
                  X