Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naktiniai traukiniai Europoje ir Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Galima? Taip. Bet ar plėtra į rinką kur tu turi 0 patirties, ir kur yra daug žaidėjų kurie nesiplečia "dėl kažkokių priežasčių" yra geras sprendimas? Ne. Taip, norėti galima, bet realistiškai, LTG patiems organizuoti naktinius traukinius iš Lietuvos į vakarus yra penktaeilis reikalas. Yra daug svarbesnių reikalų į kuriuos reikia investuoti iš keleivių vežimo perspektyvos iki kol prieiti naktinius traukinius. Jūs kalbat tarsi jei norėtų, tai LTG galėtų prie visko vienu metu dirbti ir viską pagerinti, bet tiesiog nenori ir tiek. Paprastiems traukiniams reikia šimtus milijonų skolintis, ir tai kaip būtų gerai kad daugiau nusipirktų, o čia dar siūloma kurti iš viso naują verslą, vėžėje kurioje neturima keleivinių riedmenų, visiškai nuo 0? Reikia būti realistiškiems, čia nėra kažkas ką LTG gali realistiškai daryti artimiausiu metu, ir greičiau RB bus užbaigta nei LTG galės pradėti galvoti apie savus naktinius traukinius.
    Suprantu, kad yra daugybė svarbesnių reikalų. Bet naktiniai traukiniai galėtų būti rimtas koziris Lietuvos pasiekiamumui, turistų srautų padidėjimui ir panašiai. Tereikia vieno maršruto, pradžiai kokių 2-4 miegamųjų ir 2-6 sėdimųjų vagonų, o efektas gali būti didelis. Aišku, turi būti parama ir skatinimas iš valstybės pusės, LTG Link pati stebuklingai neužsinorės tokio dalyko. Bet juk kai Vilnius paleidžia naktinius autobusus, tai neklausia vairuotojų ir įmonių, ar jie norės vairuoti naktimis, o tiesiog skiria finansavimą ir suranda, kas aptarnautų.

    Nežinau, kiek kainuotų vagonų perdarymas (pvz. nusipirkti sėdimąjį ir perdaryti į padorų miegamąjį), gal ir daug, bet daug vagonų ir nereikia.
    Kita vertus, galima tiesiog nusipirkti keletą Siemens'ų, kokius dabar perka ÖBB savo NightJet maršrutams. Kaina – apie 22 mln. už septynių vagonų traukinį (beje, Siemens leidžia susikonfigūruoti vagonų skaičių tarp 4-14, skirtingas klases ir aukštagrindžius/žemagrindžius traukinius). Dar kažkiek reikėtų skirti traukinių aptarnavimo infrastruktūrai. Iš esmės už 50-100 mln. galima turėtų normalų susisiekimą su Europa.
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      #42
      Švedų "Snälltåget" šią vasarą praplėtė paslaugų spektrą naujais reisais į Austriją.


      Šaltinis

      Detalesnė informacija.: https://www.snalltaget.se/en/destinations.

      Šveicarų valdžia ir SBB patvirtino investuojantys į naują reisą tarp Malmės (Švedija) ir Bazelio (Šveicarija).

      Šaltinis: https://omni.se/schweiz-satsar-halv-...malmo/a/PpbB5J.

      Vyksta derybos dėl kito naujo SBB maršruto Ciūrichas (Šveicarija) - Malmė (Švedija).

      Šaltinis: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1389465.
      Paskutinis taisė Silber418; 2025.07.16, 19:43.

      Comment


        #43
        Praėjusią savaitę vyko pirmasis "Snälltåget" naktinio traukinio reisas maršrutu Malmė (Švedija) - Storlien (Švedija). Storlien galima persėsti į regioninį traukinį ir vykti iki Trondheimo, Norvegijoje. Naktinis traukinys vyksta per Lundą, Helsingborgą, Halmštatą, Geteborgą, Šiovdę, Stokholmą ir toliau reisas tęsiamas įprastu maršrutu. Šių metų balandžio mėnesį nacionaliniam vežėjui SJ atsisakius naktinių traukinių reisių tarp Geteborgo ir Jämtland lėno, privati bendrovė "Snälltåget" užpildė šią nišą rinkoje. Per svaitę šiuo maršrutu vyks 10 reisų, o sekančią vasarą galbūt bus daugiau išvykimų. Bendrovė "Snälltåget" sėkmingai vykdo reisus maršrutais tarp Stokholmo ir Hamburgo bei Berlyno.

        Šaltinis.: https://jarnvagar.nu/alla-pilar-peka...tt-hall-for-sj.

        Comment

        Working...
        X