Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vectron
    replied
    Iš A.Malinovskio archyvų

    Vilniaus geležinkelio stotis, 1987 metai:

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Parašė dr. Rodyti pranešimą
    Sutinku su didelių problemų būvimu energetikoje, na ir nedidelių problemų būvimu keliuose ir jų projektiniame lygmenyje.

    Nesuprantu aš vieno- o prie ko čia LG? Ne LG reikalas kelti kelių projektinį lygmenį ar daugiabučių sienų šiluminę varžą ar panašiai.

    Ar tai, kad biudžetinių įstaigų sienų šiluminė varža yra nedidelė, yra pagrindas Vilniaus sav. sakyti NE LG investicijoms ne tik į savo, bet ir į viso rajono infrastruktūrą?
    LG į tokį projektą neinvestuotų.

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    Sutinku su didelių problemų būvimu energetikoje, na ir nedidelių problemų būvimu keliuose ir jų projektiniame lygmenyje.

    Nesuprantu aš vieno- o prie ko čia LG? Ne LG reikalas kelti kelių projektinį lygmenį ar daugiabučių sienų šiluminę varžą ar panašiai.

    Ar tai, kad biudžetinių įstaigų sienų šiluminė varža yra nedidelė, yra pagrindas Vilniaus sav. sakyti NE LG investicijoms ne tik į savo, bet ir į viso rajono infrastruktūrą?

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Parašė dr. Rodyti pranešimą
    Išvardinote keletą neoptimalių panaudojimo variantų.

    Gal dabar bent porą optimalių, kurie atneš maksimalią gražą? Ačiū.
    Aš nedirbu Vilniaus savivaldybės ar kokios nors ministerijos strateginės plėtros skyriuje, todėl nežinau kokius projektų portfelius jie turi. Tačiau prioritetas- susitvarkyti su tomis sritimis, dėl kurių susidariusi importo/eksporto disproporcija ar "deginami" finansiniai ištekliai.

    1. Energetika - plepama apie daugiabučių renovacijas, tačiau visiškai nekalbama apie biudžetinių įstaigų pastatus. Bent šilumos punktus reiktų renovuoti. Kolkas tik viena kita biudžetinė įstaiga buvo renovuota. Tos pačios žaliuojančios šilumos trasos... Patys matot "kaimynų" reklamą apie "dalį" už kurą, kurį reikia importuoti.
    2. Kelių ir esamo viešojo transporto atstatymas į projektinį lygį ir greitesnė plėtra - kamščiuose deginame savo BVP augimą, tiek degalų deginimas, tiek žmogiškųjų išteklių ir krovinių prastovos.

    Vietoje to valdininkija, kuri atsakinga už miesto plėtra, užimta utopinių projektų vystymo klausimais. Rengia pristatymus, technines užduotis, galimybių studijas ir t.t. Aišku kažkiek dirbama visose srityse, tačiau tiek Vilnius, tiek Lietuva visko neaprėps..

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
    Va tame ir esmė, kad reikia siekti optimalaus viešųjų finansinių išteklių panaudojimo, kuris atneštų maksimalią grąžą.
    Išvardinote keletą neoptimalių panaudojimo variantų.

    Gal dabar bent porą optimalių, kurie atneš maksimalią gražą? Ačiū.

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Parašė dr. Rodyti pranešimą
    uoj nu kam tas peruonas isplaus bapkes zokas ir pasibaigs. Ir kam te parkingai daugeauksei? As gi masinos tai neturiu. Gereu valdze paprastiem zmonem pinigu dotu bet ne sukis viska saviem.

    Vis dažniau apninka mintys, jog tokio mentaliteto aukos ir liksim, atsikratyti nesugebėsim...
    Va tame ir esmė, kad reikia siekti optimalaus viešųjų finansinių išteklių panaudojimo, kuris atneštų maksimalią grąžą, ne mėtytis tarp "gereu valdze paprastiem zmonem pinigu dotu" ir tarp "metro-tramvai-gugenhaim-fluxus" ar dar velnias žino kokių piar-atkatinių, nei Vilniui, nei Lietuvai finansiškai nepakeliamų projektų.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    "Lietuvos ryto" vėliava iškelta? Turbūt iš Kauno su taure parvažiuoja

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė dr. Rodyti pranešimą
    uoj nu kam tas peruonas isplaus bapkes zokas ir pasibaigs. Ir kam te parkingai daugeauksei? As gi masinos tai neturiu. Gereu valdze paprastiem zmonem pinigu dotu bet ne sukis viska saviem.

    Vis dažniau apninka mintys, jog tokio mentaliteto aukos ir liksim, atsikratyti nesugebėsim...
    Žinok, nieko beveik suprasti neįmanoma...

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    uoj nu kam tas peruonas isplaus bapkes zokas ir pasibaigs. Ir kam te parkingai daugeauksei? As gi masinos tai neturiu. Gereu valdze paprastiem zmonem pinigu dotu bet ne sukis viska saviem.

    Vis dažniau apninka mintys, jog tokio mentaliteto aukos ir liksim, atsikratyti nesugebėsim...

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    1914m. negali būti, nes vokiečiai įžengė į Vilnių 1915 spalio mėn.
    Tavo teisybė. Ačiū už pataisymą.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    1914m.
    1914m. negali būti, nes vokiečiai įžengė į Vilnių 1915 spalio mėn.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1915-1918m.



    http://www.zeit-maschine.at/
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.03.03, 10:45.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
    Pamirškit apie tokius projektus. Eilinis zuoko piaras. Galbūt, kaip kažkas sakė- nauja sritis galimybių studijoms (gauti pinigus už orą), nes su metro/tramvajais jau išsisėmė matyt. Eitu geriau rimtus darbus dirbtu, sutvarkytų esamą jovalą, o ne utopijas kažkokias už mūsų pinigus planuotu. Ir taip savivaldybė ant bankroto slenksčio..
    Reikėtų tvarkyti ne pačią stotį, kuri yra gana neblogai sutvarkyta, tiek peronai, tiek pastatas, o aplink viską.

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Pamirškit apie tokius projektus. Eilinis zuoko piaras. Galbūt, kaip kažkas sakė- nauja sritis galimybių studijoms (gauti pinigus už orą), nes su metro/tramvajais jau išsisėmė matyt. Eitu geriau rimtus darbus dirbtu, sutvarkytų esamą jovalą, o ne utopijas kažkokias už mūsų pinigus planuotu. Ir taip savivaldybė ant bankroto slenksčio..

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Foto 2011 06 16










    Komentuoti:


  • Zorro
    replied

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė John
    Kai kuriose Londono dengtose stotyse kursuoja dyzeliniai traukiniai ir nieko. O kažkada ten važinėjo ir anglimis kūrenami garvežiai.
    Londone kažkada ir metro buvo su garvežių trauka... Ir visi kvėpavo dūmais. Bet laikai buvo tokie...

    Dengta stotis dengtai nelygu. Jei turi omenyje senoviškas metalines milžiniškas konstrukcijas, uždengiančias peronus (kaip, pavyzdžiui Prahoje http://annualreport2010.allianz.com/...ecke/bild1.jpg), tai yra viena. Tokiuose stočių uždengimuose stoge paprastai yra angos, o aukštis siekia 15-20 metrų. Ilgis irgi nėra didelis. Vilniuje gi būtų dengiamas ne tik peronas, bet daug didesnė teritorija. Be to Vilniaus atveju tai būtų gelžbetoninės perdangos, o nuo žemės iki perdangos būtų max 5-6 metrai. Prahoje dyzeliniai traukiniai ir šilumvežiais traukiami traukiniai sustoja neuždengtuose peronuose.
    Be to, garvežių eroje tokiose dengtose stotyse eismas buvo specialiai organizuojamas. Jei stotis buvo pravažiuojama, tai garvežio traukiamas traukinys įvažiuodavo į stotį po stogu ir sustodavo taip, kad garvežys būtų ne po stogu. Jei stotis buvo su aklikeliais, garvežio kūrenimas buvo baigiamas gerokai iki stoties ir jis atvkdavo į stotį su prigesusia ugnimi pakuroje. Traukinį ištraukdavo manevrinis garvežys. Išvykstančių traukinių vagonai buvo įvaromi manevrinio lokomotyvo. Ir paprastai pastatomi taip, kad garvežys būtų ne po perono stogu, o lauke. Galbūt manevravimui netgi buvo naudojami garvežiai be pakuros. T.y. jie garu prisipildydavo iš stacionarios katilinės stotyje.
    Varšuvoje dar tarpukaryje miesto centre nutiestas tunelis ir iškarto linija elektrifikuota. Garvežių į tunelį neleido.
    Tai, kad Londone kai kur važinėja dyzeliniai traukiniai, reikia išsiaiškinti:
    - kokio aukščio ir ilgio stoties peronų stogas
    - traukiniai pravažiuojantys su trumpu sustojimu stotyje; ar ta stotis yra galinė (pradinė)
    -kokie dyzelinių traukinių variklių ekologiniai reikalavimai
    - kokie reikalavimai kurui.
    - kaip dažnai tokie traukiniai kursuoja per stotį (iš stoties)
    Be to Londone per tokias stotis tikrai nevažinėja krovininiai traukiniai su šilumvežių trauka. Ir tikrai nėra akmens anglimi kūrenamų vagonų. O tai, kad kažkada ten važinėjo garvežiai, nūdienai tai ne argumentas.

    Taip kad Vilniaus atveju perdengimas galimas tik dalinis. Kadangi elektrifikacija gresia tik linijai iki Kenos, tai dyzelinių traukinių iš Vilniaus stoties galima būtų atsisakyti tik viena kryptimi. O tai viso labo 5 poros per dieną (galbūt 6 ar 7 poros ateityje). Net jei tranzitiniai keleiviniai traukiniai būtų traukiami elektrovežiais, šildymas akmens anglimi išliktų dar ilgai. Lietuva Rusijai neįsakys pakeisti vagonus į šildomus elektra... Vadinasi, po atviru dangumi turėtų būti tikrai ne du keliai, o bent jau keturi - Turmanto, Marcinkonių, Stasylų (oro uosto) krypties traukiniams ir tarptautiniams.
    Priešingu atveju, visi turės dusintis ir nuodytis dūmais... Be to keleivinių vagonų ūkį iš stoties reikėtų iškelti šalia depo.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.02.10, 19:17.

    Komentuoti:


  • Godo
    replied
    Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
    Teritorijos planavimo ir biurokratijos darbai ir nieko daugiau. Nemanau, jog LG ar Vilniaus savivaldybė turi savo architektus, inžinierius, aplinkos vertinimo specialistus, urbanistikos specialistus ir pan. Projektui bus rengiamas konkursas kaip tai įprasta, o projektavimo srities specialistams bus pateikti nurodymai, kurie neprieštarautų aplinkos vertinimo ir urbanistikos sprecialistams.
    Čia taip turėtų būti, bet bus kaip visada, gi niekam ne paslaptis, kaip pas mum konkursai vyksta O LG ar savivaldybė savo etatinių projektuotojų gal ir neturi, bet turi sau draugiškų...

    Dengti peronai - gal ir įdomus daiktas, bet jei per juos leis dyzelinius traukinius, geriau jau nereikia to dengimo, kad ir kaip vėdintų, vis vien bus smarvė, skersvėjai ir juodi apnašai visur.
    Paskutinis taisė Godo; 2012.02.10, 09:20.

    Komentuoti:


  • Aleksas666
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Skaitykite įdėmiai pagrindinį pranešimą: "Šiuo metu jau yra sukurta darbo grupė, sudaryta iš Vilniaus savivaldybės ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ specialistų". Išvertus į normalią kalbą tai reiškia - kaikuriems "saviems" žmonėms bus pavesta atlikti šitą darbą, išmokėti solidūs piniginiai priedai, po kelių mėnesių jie pasakys: "nieko neapsimoka daryti, viskas yra ir taip gerai, pinigų šaltinio nesuradome, darbas baigtas". Ir viskas, ir niekas už nieką neatsako.
    Teritorijos planavimo ir biurokratijos darbai ir nieko daugiau. Nemanau, jog LG ar Vilniaus savivaldybė turi savo architektus, inžinierius, aplinkos vertinimo specialistus, urbanistikos specialistus ir pan. Projektui bus rengiamas konkursas kaip tai įprasta, o projektavimo srities specialistams bus pateikti nurodymai, kurie neprieštarautų aplinkos vertinimo ir urbanistikos sprecialistams.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
    Kaip jau minėjau, inžinieriai dirba šioje srityje ir projektavimo metu ši problema turėtų būti analizuojama ir sprendžiama.
    Skaitykite įdėmiai pagrindinį pranešimą: "Šiuo metu jau yra sukurta darbo grupė, sudaryta iš Vilniaus savivaldybės ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ specialistų". Išvertus į normalią kalbą tai reiškia - kaikuriems "saviems" žmonėms bus pavesta atlikti šitą darbą, išmokėti solidūs piniginiai priedai, po kelių mėnesių jie pasakys: "nieko neapsimoka daryti, viskas yra ir taip gerai, pinigų šaltinio nesuradome, darbas baigtas". Ir viskas, ir niekas už nieką neatsako.

    Komentuoti:

Working...
X