Remontą šiandien pastebėjau likus 10 min iki traukinio išvažiavimo kai įlėkiau į stotį. Teko iki trečio perono eiti tarnybiniu praėjimu tiltu eit nebuvo kada.
Remontą šiandien pastebėjau likus 10 min iki traukinio išvažiavimo kai įlėkiau į stotį. Teko iki trečio perono eiti tarnybiniu praėjimu tiltu eit nebuvo kada.
Iš www.litrail.lt tvarkaraščio: "Elektrinis traukinys Nr EJ813 (iš Vilniaus išv. 6:20, į Kauną atv. 7:35h ) 2012 m. gruodžio 30,31 d. ir 2013 m. sausio 10 d. iki Vilniaus važiuos esamu tvarkaraščiu, toliau Vilnius 6.03-6.25; Lentvaris 6.39-6.40; Vievis 6.54-6.55; Žasliai 7.05-7.06; Kaišiadorys 7.12-7.13; Pravieniškės 7.23-7.24; Kaunas atv. 7.40."
Kas čia per naujametinis triukas? Kas verčia keleivinio traukinio grafiką pastūmėti 5minutėmis?
Pasirodo - RŽD "traukinys-vaiduoklis", kitaip vadinamas - ypatingos paskirties traukinys.
Kad Naujųjų metų išvakarėse padidėja keleivių srautas tarp Maskvos ir Kaliningrado, matyti iš kitų dviejų traukinių (Nr 29/30 ir 147/148 numatomų važiavimų tuo laikotarpiu kasdien. Sausio 10 dieną Rusijoje baigiasi moksleivių žiemos atostogos, jaunimo grįžimas iš Rusijos platybių keleivių srautą taip pat padidina... Neatsitiktinai daug metų pastebiu "ypatingos paskirties traukinį" Maskva-Kaliningradas, kuris važiuoja tik keletą kartų per metus, būtent prieš "naujaką". Ir to traukinio grafikas nuo Vilniaus iki Palemono (o gal - net iki Kauno?) sutampa su greitojo elektrinio traukinio Nr813 grafiku, todėl atitinkamomis dienomis pastarasis ir pavėlinamas 5 minutėmis.
Sovietmečiu tvarkaraščiuose dar rasdavau "ypatingos paskirties" traukinį Ryga-Odesa, bet apie realų tokio traukinio važiavimą nesužinojau nieko.
Buvo ir "ypatingos apskirties" dyzelinių traukinių (D1). Kažkada "sumedžiojau" naktinį Kaunas-Klaipėda (vėlgi kažkur prieš pat "naujaką", kai išaugdavo keleivių skaičius). Dar vienas pastebėtas dyzelinis traukinys-vaiduoklis buvo maršrutu Kaliningradas-Sovietskas-Klaipėda-Liepoja.
Manau, gruodžio 30,31 ar sausio 10 d. 6:00-6:20h. Vilniaus geležinkelio stotyje ar kitur traukinį-vaiduoklį Maskva-Kaliningradas pagauti būtų įdomu... Nors ankstų žiemos rytą vaiduoklių medžioklė nėra lengva...
Kada tas traukinys-vaiduoklis važiuos priešinga kryptimi (iš Kaliningrado į Maskvą), kol kas neiššifravau. Valandas nujaučiu taip pat ankstyvo ryto, o dienų neįsivaizduoju...
Turėjau omenyje, kad Vilniuje visų pirma turi būti padengti peronai, nes čia daugiausia keleivių. Tokiu būdu šiuo privalumu galės pasinaudoti daugiausiai žmonių važiuojančių geležinkeliais.
Na taip, yra gi tokie planai uždengt peroną, bet kada tai padarys tai velniai žino.
Koks skirtumas žmonėms, kurioje stotyje laukti, po lietumi pvz.
Turėjau omenyje, kad Vilniuje visų pirma turi būti padengti peronai, nes čia daugiausia keleivių. Tokiu būdu šiuo privalumu galės pasinaudoti daugiausiai žmonių važiuojančių geležinkeliais.
Vilniaus stotyje iš tiesų trūksta stogelių peronuose. Nuo lietaus ir vasarą nuo saulės jie reikalingi. Po jais galėtų stovėti daugiau suolų. Su suolais peronuose ne kas - jų per mažai. O stovėdami po atviru dangumi dar ir būna po lietaus ir šlapi.
Komentuoti: