Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • satrebla
    replied
    Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
    Remontą šiandien pastebėjau likus 10 min iki traukinio išvažiavimo kai įlėkiau į stotį. Teko iki trečio perono eiti tarnybiniu praėjimu tiltu eit nebuvo kada.
    Iš pirmo perono yra du įėjimai į požeminę perėją

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Nedidelis eskalatoriaus remontas.

    Atvaizdas
    Remontą šiandien pastebėjau likus 10 min iki traukinio išvažiavimo kai įlėkiau į stotį. Teko iki trečio perono eiti tarnybiniu praėjimu tiltu eit nebuvo kada.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Nedidelis eskalatoriaus remontas.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vilkas grįžo.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    www.litrail.lt tvarkaraščio:
    "Elektrinis traukinys Nr EJ813 (iš Vilniaus išv. 6:20, į Kauną atv. 7:35h ) 2012 m. gruodžio 30,31 d. ir 2013 m. sausio 10 d. iki Vilniaus važiuos esamu tvarkaraščiu, toliau Vilnius 6.03-6.25; Lentvaris 6.39-6.40; Vievis 6.54-6.55; Žasliai 7.05-7.06; Kaišiadorys 7.12-7.13; Pravieniškės 7.23-7.24; Kaunas atv. 7.40."
    Kas čia per naujametinis triukas? Kas verčia keleivinio traukinio grafiką pastūmėti 5minutėmis?

    Pasirodo - RŽD "traukinys-vaiduoklis", kitaip vadinamas - ypatingos paskirties traukinys.
    Kad Naujųjų metų išvakarėse padidėja keleivių srautas tarp Maskvos ir Kaliningrado, matyti iš kitų dviejų traukinių (Nr 29/30 ir 147/148 numatomų važiavimų tuo laikotarpiu kasdien. Sausio 10 dieną Rusijoje baigiasi moksleivių žiemos atostogos, jaunimo grįžimas iš Rusijos platybių keleivių srautą taip pat padidina... Neatsitiktinai daug metų pastebiu "ypatingos paskirties traukinį" Maskva-Kaliningradas, kuris važiuoja tik keletą kartų per metus, būtent prieš "naujaką". Ir to traukinio grafikas nuo Vilniaus iki Palemono (o gal - net iki Kauno?) sutampa su greitojo elektrinio traukinio Nr813 grafiku, todėl atitinkamomis dienomis pastarasis ir pavėlinamas 5 minutėmis.
    Sovietmečiu tvarkaraščiuose dar rasdavau "ypatingos paskirties" traukinį Ryga-Odesa, bet apie realų tokio traukinio važiavimą nesužinojau nieko.
    Buvo ir "ypatingos apskirties" dyzelinių traukinių (D1). Kažkada "sumedžiojau" naktinį Kaunas-Klaipėda (vėlgi kažkur prieš pat "naujaką", kai išaugdavo keleivių skaičius). Dar vienas pastebėtas dyzelinis traukinys-vaiduoklis buvo maršrutu Kaliningradas-Sovietskas-Klaipėda-Liepoja.
    Manau, gruodžio 30,31 ar sausio 10 d. 6:00-6:20h. Vilniaus geležinkelio stotyje ar kitur traukinį-vaiduoklį Maskva-Kaliningradas pagauti būtų įdomu... Nors ankstų žiemos rytą vaiduoklių medžioklė nėra lengva...
    Kada tas traukinys-vaiduoklis važiuos priešinga kryptimi (iš Kaliningrado į Maskvą), kol kas neiššifravau. Valandas nujaučiu taip pat ankstyvo ryto, o dienų neįsivaizduoju...

    Komentuoti:


  • Mantukas.traukinukas
    replied
    Oho geros fotkės

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Kai prieš pora dienų Pilies gatve upės tekėjo...







    atrodė kad stogelis prie pirmo kelio subyrės į šipulius

    Komentuoti:


  • Grillz
    replied
    Gerą mėnesį jau tikrai dirba, gal ir ilgiau

    Komentuoti:


  • Mantukas.traukinukas
    replied
    Kada čia ta remontą pradėjo, nes buvau šeštadienį tai dar remontas buvo nepradėtas.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Šoninio fasado remontas.



    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Gal dar nebuvo tokio 1917 m. atviruko?

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
    Turėjau omenyje, kad Vilniuje visų pirma turi būti padengti peronai, nes čia daugiausia keleivių. Tokiu būdu šiuo privalumu galės pasinaudoti daugiausiai žmonių važiuojančių geležinkeliais.
    Na taip, yra gi tokie planai uždengt peroną, bet kada tai padarys tai velniai žino.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Koks skirtumas žmonėms, kurioje stotyje laukti, po lietumi pvz.
    Turėjau omenyje, kad Vilniuje visų pirma turi būti padengti peronai, nes čia daugiausia keleivių. Tokiu būdu šiuo privalumu galės pasinaudoti daugiausiai žmonių važiuojančių geležinkeliais.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
    Tačiau Vilniaus GS juk judriausia, čia daugiausiai keleivių. Ar klystu?
    Koks skirtumas žmonėms, kurioje stotyje laukti, po lietumi pvz.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Ne tik Vilniaus problema.
    Tačiau Vilniaus GS juk judriausia, čia daugiausiai keleivių. Ar klystu?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Ne tik Vilniaus problema.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vilniaus stotyje iš tiesų trūksta stogelių peronuose. Nuo lietaus ir vasarą nuo saulės jie reikalingi. Po jais galėtų stovėti daugiau suolų. Su suolais peronuose ne kas - jų per mažai. O stovėdami po atviru dangumi dar ir būna po lietaus ir šlapi.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Čia ne šiaip sau stogeliai, o stogai virš išėjimo iš tunelio, kuris dabar nebenaudojamas. O gal ir sunaikintas.
    Taip, sunaikintas rekonstruojant peronus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia ne šiaip sau stogeliai, o stogai virš išėjimo iš tunelio, kuris dabar nebenaudojamas. O gal ir sunaikintas. Įėjimas į jį čia:

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Vilniaus geležinkelio stotis, 1987 metai:
    Atvaizdas
    Keistoka, kad po nepriklausomybės rekonstruojant stotį nebuvo įrengti stogeliai kaip pavaizduota nuotraukoje.

    Komentuoti:

Working...
X