Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2022 m keleivinių traukinių tvarkaraštis nuo 2021-12-12

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Galime kitaip suformuluoti - niekas į traukinį neleistų. Net jei pavyktų patekti į peroną, vagonų durys būtų uždarytos.
    O jeigu važiuoji į Karaliaučių?

    Čia kalbu apie atvejus, kuomet Lietuvoje sustojimai ne techniniai, kaip buvo iki pandemijos.

    Comment


      #22
      Tai iki pandemijos ir galima būdavo važinėti. Nuo jos pradžios sustojimai tik techniniai, palikti vien tam, kad bet kada būtų galima atnaujinti laipinimą į traukinius nekeičiant grafiko.

      Comment


        #23
        Dabar atsiminu vieno vokiečio kelionės reportažą (skaičiau vokiškame forume): jis keliavo traukiniu iš Karaliaučiaus į Lietuvą. Važiavo traukiniu iki Eitkūnus (Černyševskoje). Bet jam neleido traukiniu važiuoti per sieną, bet jis ėjo per sieną iš Eitkūnų stoties į Kybartų stotį be problemo. Ten jis galėjo įlipti į tą patį traukinį ir toliau važiuoti iki Vilniaus. Nežinau ar tai buvo legalus sprendimas, ar ne. Tikriausiai tik su kyšiu, nors turėjo tik vieną bilietą Karaliaučius - Vilnius. Buvo maždaug prieš 5 metų.

        Comment


          #24
          Man regis bus susiję su tuo, kad sieną traukiniu gali kirsti tik RF piliečiai. Dėl to lietuviams į Maskvą šiuo traukiniu nebūdavo galima važiuoti, matyt į kitą pusę toks pats ribojimas.

          Comment


            #25
            Parašė Felin Rodyti pranešimą
            Dabar atsiminu vieno vokiečio kelionės reportažą (skaičiau vokiškame forume): jis keliavo traukiniu iš Karaliaučiaus į Lietuvą. Važiavo traukiniu iki Eitkūnus (Černyševskoje). Bet jam neleido traukiniu važiuoti per sieną, bet jis ėjo per sieną iš Eitkūnų stoties į Kybartų stotį be problemos. Ten jis galėjo įlipti į tą patį traukinį ir toliau važiuoti iki Vilniaus. Nežinau ar tai buvo legalus sprendimas, ar ne. Tikriausiai tik su kyšiu, nors turėjo tik vieną bilietą Karaliaučius - Vilnius. Buvo maždaug prieš 5 metų.
            Tas žmogus ėjo ne geležinkeliu. Pesčiam iš Černyševskoje į Kybartus eiti buvo galimybė per sienos kirtimo punktą kelyje Kybartai-Kaliningradas. Pats kelis kartus ėjau (kur vaikystėje ten vaikai bėgiojome į aną krantą žaisti)......
            Pagal dabartinį tvarkaraštį traukiniai dabar Černyševskoje stotyje stovi 40 minučių, Kybartuose - net valandą.
            Paskutinis taisė Vitas; 2021.11.19, 10:20.

            Comment


              #26
              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
              O ar reikia nakcia reiso i Marijampole,ar Kybartus?
              Sakyčiau labai net reikia, nes šiandien vakarinis-naktinis susisiekimas visiškai Lietuvoje nebeegzistuoja nei traukiniais, nei autobusais. Tiktai žiemą galėtų nuimti, o pavasarį-rudenį kiekvieną kartą lieki nustebęs kad vakare neįmanoma būtų grįžti be automobilio.

              Comment


                #27
                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                Man regis bus susiję su tuo, kad sieną traukiniu gali kirsti tik RF piliečiai. Dėl to lietuviams į Maskvą šiuo traukiniu nebūdavo galima važiuoti, matyt į kitą pusę toks pats ribojimas.
                Vargu ar legaliai išsodino vokietį iš traukinio. RF sieną gali kirsti bet kas, jei tai yra tarptautinis sienos kirtimo punktas. Geležinkelio punktas Černyševskoje yra būtent toks. Kitas dalykas, jei jis ketino važiuoti toliau į Rusiją (pvz. Maskvą), jis negali kirsti Baltarusijos/Rusijos sienos. Kitų šalių piliečiams (apart RB ir RF) negalima kirsti sienos tarp Baltarusijos ir Rusijos. Absurdas, bet taip jau yra.

                Be to, nors į Baltarusiją ES piliečiams galima atvykti be vizos, bet tik per oro uostą. Tai ES piliečiui važiuojant traukiniu per Baltarusiją dar reikalinga ir tranzitinė baltarusiška viza.

                Per pandemiją dar atsirado LR sprendimas nubraukti oficialius sustojimus Lietuvoje, kas dar labiau panaikino RŽD tranzitinių traukinių patrauklumą.

                Šiaip toks valstbynių institucijų savivaliavimas visiškai prasilenkia su sveiku protu (analogiškų sprendimų nėra pvz. lėktuvams).

                Comment


                  #28
                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Į " TraukinioBilietas.Lt " naujas tvarkaraštis jau pradėtas dėti. Įdomu maršrute Kaunas-Šiauliai. Jei tikėti tuo, kas jau sudėta, traukinys važinės KASDIEN, tik sekmadienio grafikas kitas.
                  Daug kokiose maršrutuose didinamas reisų skaičius. Vilnius - Jašiūnai pvz. vėl 3/4 kartus per dieną.

                  Comment


                    #29
                    Parašė Petr Rodyti pranešimą

                    Vargu ar legaliai išsodino vokietį iš traukinio. RF sieną gali kirsti bet kas, jei tai yra tarptautinis sienos kirtimo punktas. Geležinkelio punktas Černyševskoje yra būtent toks. Kitas dalykas, jei jis ketino važiuoti toliau į Rusiją (pvz. Maskvą), jis negali kirsti Baltarusijos/Rusijos sienos. Kitų šalių piliečiams (apart RB ir RF) negalima kirsti sienos tarp Baltarusijos ir Rusijos. Absurdas, bet taip jau yra..
                    Problema galėjo būti elektroninė viza į Kaliningradą, kuri neleido kirsti sienos su Lietuva traukiniu (su Lenkija, beje, leido). Tokiu atveju aprašytas sprendimas - logiškas.

                    Comment


                      #30
                      Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

                      Problema galėjo būti elektroninė viza į Kaliningradą, kuri neleido kirsti sienos su Lietuva traukiniu (su Lenkija, beje, leido). Tokiu atveju aprašytas sprendimas - logiškas.
                      Pilnai sutinku, t.y. traukiniu leisdavo tik per Sovetską, kur traukinys važiavo tik viena karta per tą laiką

                      Comment


                        #31
                        Maršrute Kaunas-Marijampolė atsiranda papildomas vakarinis traukinys, iš Kauno išv. 20:46h, į Marijampolę atv. 21:41h (sustojimai tik Jūrė, Kazlų Rūda ir Vinčai). Atnaujinamas vakarinis reisas Marijampolė-Kaunas, iš Marijampolės d.d. išv. 19:05h, į Kauną atv. 20:04h
                        Paskutinis taisė Vitas; 2021.11.26, 09:43.

                        Comment


                          #32
                          Traukinių tvarkarasčiai nuo 12 12d

                          Kaunas - VilniusClick image for larger version  Name:	vk.PNG Views:	0 Size:	352,1 kB ID:	1930663
                          Vilnius - Šiauliai - Klaipėda
                          Click image for larger version  Name:	k-v.PNG Views:	1 Size:	196,7 kB ID:	1930664
                          Vilnius - Ignalina -Turmantas
                          Click image for larger version  Name:	t-v.PNG Views:	2 Size:	1,64 MB ID:	1930665
                          Vilnius - Varėna - Marcinkonys
                          Click image for larger version  Name:	v-m.PNG Views:	0 Size:	242,4 kB ID:	1930670
                          Vilnius - Trakai
                          Click image for larger version  Name:	v-t.PNG Views:	0 Size:	197,3 kB ID:	1930673
                          Paskutinis taisė Etransport; 2021.11.22, 11:45.

                          Comment


                            #33
                            Vilnius - Kena
                            Click image for larger version  Name:	ke-vi.PNG Views:	0 Size:	142,9 kB ID:	1930676
                            Vilnius - Oro uostas - Jašiūnai
                            Click image for larger version  Name:	ja-vi.PNG Views:	0 Size:	129,5 kB ID:	1930677
                            Kaunas - Kybartai
                            Click image for larger version

Name:	k-kkyb.PNG
Views:	8091
Size:	167,0 kB
ID:	1930679
                            Kaunas - Marijampolė
                            Click image for larger version

Name:	ka-ma.PNG
Views:	10724
Size:	176,2 kB
ID:	1930680
                            Kaunas - ŠIauliai
                            Click image for larger version

Name:	Kau-ši.PNG
Views:	6139
Size:	127,0 kB
ID:	1930681
                            Paskutinis taisė Etransport; 2021.11.22, 11:53.

                            Comment


                              #34
                              Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                              Traukinių tvarkarasčiai nuo 12 12dKaunas - VilniusClick image for larger version Name:	vk.PNG Views:	0 Size:	352,1 kB ID:	1930663
                              "N - Negreitasis traukinys". Gerai kad ne lėtasis

                              Comment


                                #35
                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                "N - Negreitasis traukinys". Gerai kad ne lėtasis
                                Vilniaus-Kauno ir Kauno-Vilniaus maršrutuose įdėmiau peržiūrėję "negreitųjų" traukinių sustojimus rasite ir "lėtųjų"... Gal gerai, kad stotelėse, kur keleivių beveik nebūna, palikti sustojimai tik keliems traukiniams...

                                Comment


                                  #36
                                  Sveiki, šis traukinys kaip suprantu tuščias grįžta į Vilnių? Click image for larger version

Name:	tr1.png
Views:	9478
Size:	248,3 kB
ID:	1950872

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė angelswing Rodyti pranešimą
                                    Sveiki, šis traukinys kaip suprantu tuščias grįžta į Vilnių? Click image for larger version

Name:	tr1.png
Views:	9478
Size:	248,3 kB
ID:	1950872
                                    Taip. Senu laiku, 20.45 išvažiuoja rezervu. LTG žadėjo vasarai ateinant grąžinti reisą keleiviams.

                                    Informuojame, kad nurodytas reisas ne sezono metu numatytas kursuoti rezervu, kadangi keleivių srautai jame būdavo labai maži ir stoti stotyse neefektyvu. Sezono metu nuo gegužės iki spalio, reisas numatytas vykdyti su keleivių įlaipinimu/išlaipinimu.

                                    Comment


                                      #38
                                      Įdomu, o neapsimokėtų tada tiesiog vežti keleivius ekspresu, be stotelių, nuo Ignalinos iki Vilniaus? Vis tiek traukinys grįžta su visais palydovais, tai bent šiek tiek papildomų pajamų būtų.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Įdomu, o neapsimokėtų tada tiesiog vežti keleivius ekspresu, be stotelių, nuo Ignalinos iki Vilniaus? Vis tiek traukinys grįžta su visais palydovais, tai bent šiek tiek papildomų pajamų būtų.
                                        Kad tų keleivių ten trys max būdavo. Turbūt daugiau susitaupo važiuojant su išjungtu šildymu žiemą. Gal ir kelionių palydovui tokiu atveju skaičiuojasi ne darbas, o nakvynė.

                                        Comment


                                          #40
                                          Nuo gruodžio 12 d. galiojančiame tvarkaraštyje kai kuriuose keleivinių traukinių maršrutuose pastebimai sumažėjo sustojimų kiekis. Deja, jį mažinant užsimota perdaug. Kai kurie važinėjantys kaimų gyventojai prarastus sustojimus atsikovoja... Kažkiek atsikovojo žiemos sąlygomis, dar daugiau tikėtis galima, kai daugiau žmonių važinės į sodus, kaimo fazendas, šiaip į gamtą...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X