Lygiai už mėnesio (2021m gruodžio 12 d.) Lietuvoje (ir ne tik) įsigalios naujas metinis keleivinių traukinių tvarkaraštis. "Traukinio biliete" apie tai "užuominų" randu,  konkretumo - kol kas ne... Ir kvailiui aišku, kad naujų maršrutų neatsiras  -  LTG-LINK riedmenų turi mažai, ir tie turimi genda...  Bet apie permainas egzistuojančiuose maršrutuose žinoti jau norėtųsi.... O ką jau kalbėti apie galimus maršrutų naikinimus...
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Naujas 2022 m keleivinių traukinių tvarkaraštis nuo 2021-12-12
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Siuo metu LG gyvena ne tvarraraciu keitimo nuotaikomis. Beje kazko ypatingo tikrai nebus, tik pastumdymai..Parašė Vitas Rodyti pranešimąLygiai už mėnesio (2021m gruodžio 12 d.) Lietuvoje (ir ne tik) įsigalios naujas metinis keleivinių traukinių tvarkaraštis. "Traukinio biliete" apie tai "užuominų" randu, konkretumo - kol kas ne... Ir kvailiui aišku, kad naujų maršrutų neatsiras - LTG-LINK riedmenų turi mažai, ir tie turimi genda... Bet apie permainas egzistuojančiuose maršrutuose žinoti jau norėtųsi.... O ką jau kalbėti apie galimus maršrutų naikinimus...
- 1 patinka
 
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O tai jie tvarkaraščius pagal nuotaikas daro?Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Siuo metu LG gyvena ne tvarraraciu keitimo nuotaikomis. Beje kazko ypatingo tikrai nebus, tik pastumdymai..
Yra nuotaika - tvarkaraštį daro, nėra nuotaikos - tvarkaraščio nedaro?
 
							
						
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar turėtų išlikti "apetitas" vieno-kito maršruto panaikinimui... Kaip antai - netaip seniai panaikinti rytiniai reisai Vilnius-Stasylos, nors tie traukiniai važiuoja "rezervu", t.y.- tušti, be keleivių... Prieš antrąjį karantiną panaikinti vakariniai traukinių reisai iš Kauno 20:30h į Kybartus ir 21:50h į Marijampolę...Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Šiuo metu LG gyvena ne tvarkaraščių keitimo nuotaikomis. Beje kazko ypatingo tikrai nebus, tik pastumdymai..
O "pastumdymus" gali iššaukti jei ne kas kitas, tai "uždarų durų režimu" per Lietuvą dar važiuojančio traukinio Maskva-Kaliningradas galimi tvarkaraščio pakeitimai (tiek šis "tranzitas", tiek vietiniai keleiviniai traukiniai važiuoja tais pačiais bėgiais...).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip supratau tai matyt visgi galima naudotis tranzitiniais traukiniais, nes fiziškai įlipti/išlipti niekas nedraudžia. Bent Kenoje ar Kybartuose. Vilniuje gali būti problematiška.Parašė Vitas Rodyti pranešimąDar turėtų išlikti "apetitas" vieno-kito maršruto panaikinimui... Kaip antai - netaip seniai panaikinti rytiniai reisai Vilnius-Stasylos, nors tie traukiniai važiuoja "rezervu", t.y.- tušti, be keleivių... Prieš antrąjį karantiną panaikinti vakariniai traukinių reisai iš Kauno 20:30h į Kybartus ir 21:50h į Marijampolę...
O "pastumdymus" gali iššaukti jei ne kas kitas, tai "uždarų durų režimu" per Lietuvą dar važiuojančio traukinio Maskva-Kaliningradas galimi tvarkaraščio pakeitimai (tiek šis "tranzitas", tiek vietiniai keleiviniai traukiniai važiuoja tais pačiais bėgiais...).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iki pandemijos RŽD pardavinėjo bilietus tarp Kenos, Vilniaus ir Kybartų, norėjau pats tą išbandyti. Dabar – ne.Parašė Petr Rodyti pranešimą
Kaip supratau tai matyt visgi galima naudotis tranzitiniais traukiniais, nes fiziškai įlipti/išlipti niekas nedraudžia. Bent Kenoje ar Kybartuose. Vilniuje gali būti problematiška.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O ar reikia nakcia reiso i Marijampole,ar Kybartus?Parašė Vitas Rodyti pranešimąDar turėtų išlikti "apetitas" vieno-kito maršruto panaikinimui... Kaip antai - netaip seniai panaikinti rytiniai reisai Vilnius-Stasylos, nors tie traukiniai važiuoja "rezervu", t.y.- tušti, be keleivių... Prieš antrąjį karantiną panaikinti vakariniai traukinių reisai iš Kauno 20:30h į Kybartus ir 21:50h į Marijampolę...
O "pastumdymus" gali iššaukti jei ne kas kitas, tai "uždarų durų režimu" per Lietuvą dar važiuojančio traukinio Maskva-Kaliningradas galimi tvarkaraščio pakeitimai (tiek šis "tranzitas", tiek vietiniai keleiviniai traukiniai važiuoja tais pačiais bėgiais...).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Rimtai? To nežinojau, maniau kad Lietuvos viduje niekas RŽD traukiniais nevažiuoja. LG puslapis niekada RŽD traukinių nerodydavo, nors pvz. DB, ÖBB, ČD visada rodydavo RŽD tranzitinius traukinius per jų salis. Kokia buvo kelionės kaina?Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Iki pandemijos RŽD pardavinėjo bilietus tarp Kenos, Vilniaus ir Kybartų, norėjau pats tą išbandyti. Dabar – ne.
Labai trūksta sustojimo Kaune RŽD traukiniams. Ir būtų dar visai neblogai Kazlų Rūdoje. Atsirastų tiesioginė jungtis Kybartai - Kazlų Rūda - Kaunas - Vilnius - Kena ir ekspresinė jungtis Vilnius - Kaunas.
Dabar tikrai nekalbu apie važiavimą šalies viduje su RŽD, bet atvykti iš Rusijos/Baltarusijos, perkant bilietą iki pvz. Nesterovo, nematau didelių problemų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Hm, o nebuvo taip, kad Lietuvos teritorijoje į RŽD traukinį gali tik įlipti arba tik išlipti?Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Iki pandemijos RŽD pardavinėjo bilietus tarp Kenos, Vilniaus ir Kybartų, norėjau pats tą išbandyti. Dabar – ne.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vasarą tikrai reikia. Birželio mėnesį 22:55h traukinys į Marijampolę parveždavo dar vos sutemus. Dėl tokio traukinio reikalingumo žiemą ir aš linkęs paabejoti, nes gruodyje 22-23h jau tikrai naktis. O dėl traukinio reikalingumo 20:30h iš Kauno iki Kazlų Rūdos kalbų išgirstu daug. Ir dėl ~19:30h iš Kazlų Rūdos į Kauną (toks traukinys 19:00h išvažiuodavo iš Marijampolės).Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
O ar reikia nakcia reiso i Marijampole,ar Kybartus?
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nepamenu, bet berods ~20-30 € gal buvo. LG nerodydavo ir Vilnius-Ryga, jį reikėdavo pirkti iš UZ.Parašė Petr Rodyti pranešimą
Rimtai? To nežinojau, maniau kad Lietuvos viduje niekas RŽD traukiniais nevažiuoja. LG puslapis niekada RŽD traukinių nerodydavo, nors pvz. DB, ÖBB, ČD visada rodydavo RŽD tranzitinius traukinius per jų salis. Kokia buvo kelionės kaina?
Labai trūksta sustojimo Kaune RŽD traukiniams. Ir būtų dar visai neblogai Kazlų Rūdoje. Atsirastų tiesioginė jungtis Kybartai - Kazlų Rūda - Kaunas - Vilnius - Kena ir ekspresinė jungtis Vilnius - Kaunas.
Dabar tikrai nekalbu apie važiavimą šalies viduje su RŽD, bet atvykti iš Rusijos/Baltarusijos, perkant bilietą iki pvz. Nesterovo, nematau didelių problemų.
Tam, kad būtų galima įlipti/išlipti į tokį traukinį, reikia pasienio kontrolės punkto
Teoriškai gal ir taip, praktiškai nematau tam kliūčių. Pavyzdžiui, Vilniuje praeini pasų kontrolę, įlipi į traukinį, Kybartuose išlipi, praeini pasų kontrolę, išeini iš stoties.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Hm, o nebuvo taip, kad Lietuvos teritorijoje į RŽD traukinį gali tik įlipti arba tik išlipti?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Matydamas ginčą ne į temą, pridursiu, kad viename rusiškame tvarkaraštyje traukinių Maskva-Kaliningradas ir Sankt.Peterburgas stotys Gudogaj, Kena, Vilnius, Kybartai radau įvardintos kaip techniniai sustojimai, į jas bilietą pirkti neįmanoma.
"...техническая остановка, купить билет до этой станции невозможно".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Anksčiau (prieš kelioliką metų) buvo galimybė nusipirkti bilietą iki Nesterovo (pirma stotis Karaliaučiaus krašte), o išlipti Vilniuje. Taip buvo pigiau nei pirkti bilietą iki VilniausParašė Vitas Rodyti pranešimąMatydamas ginčą ne į temą, pridursiu, kad viename rusiškame tvarkaraštyje traukinių Maskva-Kaliningradas ir Sankt.Peterburgas stotys Gudogaj, Kena, Vilnius, Kybartai radau įvardintos kaip techniniai sustojimai, į jas bilietą pirkti neįmanoma.
"...техническая остановка, купить билет до этой станции невозможно".
Šiuo atveju manding yra kaip tik atvirkščiai - praktiškai viso to negalima atlikti.Teoriškai gal ir taip, praktiškai nematau tam kliūčių. Pavyzdžiui, Vilniuje praeini pasų kontrolę, įlipi į traukinį, Kybartuose išlipi, praeini pasų kontrolę, išeini iš stoties.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kodėl? Pasieniečiai neleistų į traukinį?Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Šiuo atveju manding yra kaip tik atvirkščiai - praktiškai viso to negalima atlikti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Galime kitaip suformuluoti - niekas į traukinį neleistų. Net jei pavyktų patekti į peroną, vagonų durys būtų uždarytos.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Kodėl? Pasieniečiai neleistų į traukinį?
- 1 patinka
 
Comment
 
Comment