Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Hyperloop: Stokholmas - Helsinkis, Helsinkis - Talinas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pipe or joint dream?Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Haiperliūpas lietuviškiau.
Literal Pipe Dream
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nes žmonėms per brangu, kroviniams nėra poreikio tokio greičio. Jeigu gebėtume tunelius rausti skersai Žemę...Parašė udrius Rodyti pranešimąTaigi, Hyperloop nudvėsė.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
https://www.hel.fi/static/kanslia/Ju...nal_Report.pdfParašė ALV77 Rodyti pranešimąnieks ten niekada apie joki tuneli rimtai negalvojo ir negalvoja, neuzsiimkit fantazijomis... nera jokiu oficialiu planu ir niekada nebuvo. Planai ziniasklaidos antrastems nuspalvinti
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Geras pavyzdys, kai feasibility studijose iš esmės analizuojamos visiškos nesąmonės. Tunelio idėja tarp Talino ir Helsinkio yra visiška nesąmonė, kuri niekada nebus įgyvendinta, nes tai būtų elementari kvailystė. Dėl to apie tai kažkaip diskutuoti galima nebent Nesąmonių ir kliedesių temoje, o ne čia. Kažkas iš serijos apie Hyperloop ar Elono Musko The Boring company tuneliai.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Neprieštarausiu kad idėja labai ambicinga. Bet jokiu būdu tai nėra "nesamonė" - technologija žinoma, nauda aiški, klausimas tik tais ar kaina yra tinkama. Taip, būtų ilgiausias geležinkelio tunelis pasaulyje. Bet didžioji dalis eitu visiškai stabiliu granitu - klausimai tik dėl išlindimo Estijos pusėje. Palyginus su naujai kasamais arti 60km ilgio tuneliais - stabilumo garantas. Man vieninteliai klausimai yra dėl prognozuojamos kainos, ir atsipirkimo klausimų.Parašė John Rodyti pranešimą
Geras pavyzdys, kai feasibility studijose iš esmės analizuojamos visiškos nesąmonės. Tunelio idėja tarp Talino ir Helsinkio yra visiška nesąmonė, kuri niekada nebus įgyvendinta, nes tai būtų elementari kvailystė. Dėl to apie tai kažkaip diskutuoti galima nebent Nesąmonių ir kliedesių temoje, o ne čia. Kažkas iš serijos apie Hyperloop ar Elono Musko The Boring company tuneliai.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ekonomiškai neatsiperka, tame problema. Jau su Eurotuneliu pasimokė.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Neprieštarausiu kad idėja labai ambicinga. Bet jokiu būdu tai nėra "nesamonė" - technologija žinoma, nauda aiški, klausimas tik tais ar kaina yra tinkama. Taip, būtų ilgiausias geležinkelio tunelis pasaulyje. Bet didžioji dalis eitu visiškai stabiliu granitu - klausimai tik dėl išlindimo Estijos pusėje. Palyginus su naujai kasamais arti 60km ilgio tuneliais - stabilumo garantas. Man vieninteliai klausimai yra dėl prognozuojamos kainos, ir atsipirkimo klausimų.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Exactly, lygiai taip pat, kaip ir hyperloop tarp Londono ir NYC. Technologija aiški, nauda irgi. Arba tarp Tokijo/Šanchajaus/Singapūro ir Paryžiaus. Viskas labai aišku. Kaina, šiaip, irgi yra daugmaž aiški, hence nesąmonė, nes kaina elementariai per didelė ir nelaiko absoliučiai jokių kaštų/naudos analizų. Nu, sakykim, kaip ir nereikia daug analizuoti, kad kavos puodelis už 50000 Eur nėra labai feasible ir taipogi nesąmonė, net jeigu atsirastų tokių, kurie "rimtai" svarstytų tokį kavos puodelį nusipirkti.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
klausimas tik tais ar kaina yra tinkama.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atstumas dvigubai didesnis nei tarp UK ir Prancūzijos ir 5 kartus nei tarp Ispanijos ir Maroko, o jungtų juokingai mažas rinkas, tai nebent čia ES mestų krūva milijardų tam.Parašė John Rodyti pranešimą
Exactly, lygiai taip pat, kaip ir hyperloop tarp Londono ir NYC. Technologija aiški, nauda irgi. Arba tarp Tokijo/Šanchajaus/Singapūro ir Paryžiaus. Viskas labai aišku. Kaina, šiaip, irgi yra daugmaž aiški, hence nesąmonė, nes kaina elementariai per didelė ir nelaiko absoliučiai jokių kaštų/naudos analizų. Nu, sakykim, kaip ir nereikia daug analizuoti, kad kavos puodelis už 50000 Eur nėra labai feasible ir taipogi nesąmonė, net jeigu atsirastų tokių, kurie "rimtai" svarstytų tokį kavos puodelį nusipirkti.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Hyperloop kaina išauga būtent dėl to, jog reikia gabenti žmones ir visiems iš to kylantiems reikalavimams. Kroviniams nebūtų ta kaina didelė, bet kroviniams nėra tokio greičio poreikio. Manau, kad ateityje hyperloop analogai atsiras tik tada, kai žmonija išmoks kasti tunelius.Parašė John Rodyti pranešimą
Exactly, lygiai taip pat, kaip ir hyperloop tarp Londono ir NYC. Technologija aiški, nauda irgi. Arba tarp Tokijo/Šanchajaus/Singapūro ir Paryžiaus. Viskas labai aišku. Kaina, šiaip, irgi yra daugmaž aiški, hence nesąmonė, nes kaina elementariai per didelė ir nelaiko absoliučiai jokių kaštų/naudos analizų. Nu, sakykim, kaip ir nereikia daug analizuoti, kad kavos puodelis už 50000 Eur nėra labai feasible ir taipogi nesąmonė, net jeigu atsirastų tokių, kurie "rimtai" svarstytų tokį kavos puodelį nusipirkti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
cia PRE feasibility studija uz menkus 100k eur, kuri nedave jokiu isvadu. Uz kuria rodos EU sumokejo... Ir tik dar labiau nuramino svajuko dramblionesParašė ignaloidas Rodyti pranešimą
- 2 patinka
 
Comment
 

 
							
						
Comment