Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2016 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Nėra jis vienintelis žemės lopinėlis. Pagal tokią logiką reikėtų šienauti absoliučiai visus plotus. Faktas vienas - pinigų švaistykla ir plovykla. Juk net LG dukterinis UAB'as yra įkurtas "Geležinkelių aplinkosaugos centras". Bet ne jis pats pjauna, dar samdo ir privačias firmeles, kurias, kaip galima nuspėti, turi įsisteigę su LG susiję asmenys.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiek daug dirvonuojančių laukų ir niekas jokių baudų nemoka. Gi palei geležinkelius siaura juosta, ir mat, piktžoles platina. Paistalai ir biurokratų kvailystės. Sėdi Vilniuje kabinetuose ir išsigalvoja akivaizdžias nesąmones. Piktžoles platinamos būtent neprižiūrimuose neapdirbamuose žemės ūkio paskirties plotuose, o visa kita - natūralios ekosistemos, į kurias kištis be reikalo yra žalinga.
    Tai, kad LG išmeta dideles pinigų sumas žolės skutimui, krūmų šalinimui, yra faktas. Ir visai be reikalo, nes kaimyninėse šalyse tuo tokiais mastais neužsiimama ir nieko, nei ten piktžolės užpuola, nei ten ką.
    Kur derlingos žemės ta siaura juosta gali būti ir vienintelis apleistas žemės lopinėlis. Reguliaiai pjaunama ir kitaip kaskart mechaniškai veikiama geležinkelio sankasa nėra natūrali ekosistema.

    Komentuoti:


  • keleivinis
    replied
    Pagaliau naujieji 730M traukiniai paleidžiami į reisus Kiek suradau internete, tai į pirmąjį reisą Vilnius-Klaipėda išvažiuos 06-09 10 val. greituoju, o vėliau važinės 6:47 val. ekspresu. Nuo birželio 20 d. važinės 11:10 val. ekspresu. Grįš vakariniu ekspresu iš Klaipėdos.

    Kelionė 1 klase ekspresu kainuos 19 €, greituoju - 17 eurų. 2 klasės kainos nesikeičia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiek daug dirvonuojančių laukų ir niekas jokių baudų nemoka. Gi palei geležinkelius siaura juosta, ir mat, piktžoles platina. Paistalai ir biurokratų kvailystės. Sėdi Vilniuje kabinetuose ir išsigalvoja akivaizdžias nesąmones. Piktžoles platinamos būtent neprižiūrimuose neapdirbamuose žemės ūkio paskirties plotuose, o visa kita - natūralios ekosistemos, į kurias kištis be reikalo yra žalinga.
    Tai, kad LG išmeta dideles pinigų sumas žolės skutimui, krūmų šalinimui, yra faktas. Ir visai be reikalo, nes kaimyninėse šalyse tuo tokiais mastais neužsiimama ir nieko, nei ten piktžolės užpuola, nei ten ką.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tvora tai dar pusė bėdos. Kai kur jos tikrai reikalingos. Bet vat kiek iššvaisto ir tikriausiai pakabina ant keleivių vežimo žolės skudimą palei geležinkelį kelis kartus per sezoną visame LG tinkle...
    Berods pernai teko ir baudų susimokėti už nepjautą žolę, kai Suvalkijos ūkininkai apskundė dėl nešiojamų piktžolių sėklų.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tvora tai dar pusė bėdos. Kai kur jos tikrai reikalingos. Bet vat kiek iššvaisto ir tikriausiai pakabina ant keleivių vežimo žolės skudimą palei geležinkelį kelis kartus per sezoną visame LG tinkle...
    Čia galima tęsti ir tęsti. Vien ko verti uždarytų stočių remontai..
    Tvora aišku, reikalinga, tačiau prioritetas turėtų būti signalizacija.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tvora tai dar pusė bėdos. Kai kur jos tikrai reikalingos. Bet vat kiek iššvaisto ir tikriausiai pakabina ant keleivių vežimo žolės skudimą palei geležinkelį kelis kartus per sezoną visame LG tinkle...

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą


    Pritrūkus pinigų, Lietuvos teritorijoje šiame „Rail Baltica“ ruože dar neįrengta vadinamoji ERTMS (angl. European Rail Traffic Management System) signalizacijos sistema, kuri turėtų užtikrinti judėjimo saugumą ir leistų padidinti maksimalų saugų traukinių greitį šiame ruože iki 160 km/h. Dabar traukiniai tarp Kauno ir Lenkijos sienos gali judėti maksimaliu 100 km/h greičiu. O Lenkijos teritorijoje kai kuriuose ruožuose dėl seniau nutiestos vėžės minėtas traukinys yra priverstas važiuoti tik 30-40 km/h greičiu.
    ... "Pritrūkus pinigų..". Tvorom kas keliasdešimt metrų kur reikia - kur nereikia pinigų atsirado, o vat signalizacijai - ne. Vagių ir degradų šaika.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet traukinys tai lenkų? Koks dar gali būti LG mašinistas? Nebent tik lydintis. Konduktoriai, aišku, gali būti ir lietuvių. Tačiau manau, kad nelogiškai padarytas prasilenkimas Lenkijoje. Reikėjo daryti Šeštokuose. Iki Šeštokų lenkai be jokios pagalbos gali atvykti patys. Dabar penktadieniais ir pirmadieniais LG "ekipažą" teks vežioti automobiliais iki Trakiškių. O dabar ir siena uždaryta, galima bus kirsti tik Kalvarijoje, o ne žvyrkeliu ties Punsku.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    (...) „Traukiniai prasilenks Trakiškių sustojime – tuomet pasikeis mašinistai: lenkų mašinistai persės į tą traukinį, kuris riedės Balstogės link, o lietuviai – į tą traukinį, kuris kursuos į Kauną. Taip pat pasikeis ir aptarnaujantis personalas, konduktoriai“, – LRT.lt kalbėjo A. Petrušis
    (...)
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kiek suprantu, Trakiškėse 20 min. stovėjimas skirtas mašinistams keistis. (...)
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    (...)Bet gal būt tvarkaraštis yra pritaikytas atvejui, jei LG ar PKP užsispirtų, kad traukinį vestų savos šalies mašinistai. Trakiškėse tiek rytą, tiek pavakare traukiniai lenkiasi. Prasilenkimui 20 minučių tikrai nereikia.
    Tai gal būt pasiruošta variantui, kad mašinistai "apsikeistų traukiniais"?
    Iš Kauno rytinio į Belystoką išvykimas numatytas 9:00h. Kaip kelionei į Lenkiją jis truputį vėlokas. Anksčiau išvažiavus prasilenkti su kitu būtų galima Suvalkuose... Bet ne - prasilenks Trakiškėse.


    Pasirodo, ankstesnėse žinutėse samprotaudamas buvau teisus
    Paskutinis taisė Vitas; 2016.06.03, 10:33.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tada taip, su šituo.
    Vis dėl to, ne.

    „Traukiniai prasilenks Trakiškių sustojime – tuomet pasikeis mašinistai: lenkų mašinistai persės į tą traukinį, kuris riedės Balstogės link, o lietuviai – į tą traukinį, kuris kursuos į Kauną. Taip pat pasikeis ir aptarnaujantis personalas, konduktoriai“, – LRT.lt kalbėjo A. Petrušis

    Traukiniai europine „Rail Baltica" vėže kursuos savaitgaliais. Iš Kauno ir Balstogės traukinių stočių traukiniai pajudės ryte bei vidurdienį, atitinkamai atgal į galines stotis atvyks vidurdienį ir vakare.

    Kelionės bilietas iš Kauno į Balstogę kainuos 11 eurų. Visa kelionė truks apie 4 val. 40 min. Vieną vaiką iki 6 metų amžiaus keleivis galės vežti nemokamai, o kitiems vaikams nuo 6 iki 12 metų bus taikoma 50% nuolaida.

    Suderintos gyvūnų, dviračių ir rankinio bagažo viršsvorio vežimo sąlygos. Nepriklausomai nuo nuvažiuoto atstumo keleiviai už šias paslaugas mokės nustatytą 2 eurų mokestį. Keleivis galės vežti vieną dviratį.


    Pritrūkus pinigų, Lietuvos teritorijoje šiame „Rail Baltica“ ruože dar neįrengta vadinamoji ERTMS (angl. European Rail Traffic Management System) signalizacijos sistema, kuri turėtų užtikrinti judėjimo saugumą ir leistų padidinti maksimalų saugų traukinių greitį šiame ruože iki 160 km/h. Dabar traukiniai tarp Kauno ir Lenkijos sienos gali judėti maksimaliu 100 km/h greičiu. O Lenkijos teritorijoje kai kuriuose ruožuose dėl seniau nutiestos vėžės minėtas traukinys yra priverstas važiuoti tik 30-40 km/h greičiu.
    Paskutinis taisė Ignalina; 2016.06.03, 09:41. Priežastis: Šaltinis: delfi.lt/lrt.lt

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Pilnas tvarkaraštis:
    http://www.przewozyregionalne.pl/sit...ok-kowno_0.pdf

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tada taip, su šituo.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    http://www.pasienis.lt/lit/Liepos-pr...sienu-kontrole negali būt susiję sustojimas Lenkijoje 20min su šituo?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Trakiškėse mašinistai nesikeičia...
    Gal ir nesikeis... Bet gal būt tvarkaraštis yra pritaikytas atvejui, jei LG ar PKP užsispirtų, kad traukinį vestų savos šalies mašinistai. Trakiškėse tiek rytą, tiek pavakare traukiniai lenkiasi. Prasilenkimui 20 minučių tikrai nereikia.
    Tai gal būt pasiruošta variantui, kad mašinistai "apsikeistų traukiniais"?
    Iš Kauno rytinio į Belystoką išvykimas numatytas 9:00h. Kaip kelionei į Lenkiją jis truputį vėlokas. Anksčiau išvažiavus prasilenkti su kitu būtų galima Suvalkuose... Bet ne - prasilenks Trakiškėse.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Trakiškėse mašinistai nesikeičia. Kam ten toks ilgas sustojimas, neaišku. Šeštokuose sustojimas Kauno kryptimi tikriausiai ne dėl signalizacijos, o dėl lietuviškų kelionės dokumentų perdavimo. Juk dėl neveikiančios signalizacijos traukinys važiuos pagal detalius nurodymus popieriuje.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    286 km per maždaug 5 val. 10 min. Iš kur gi greitis bus, jei Trakiškėse net 20 min. sustojimas. Gal pasienio kontrolė bus? Bet Lietuvoje tai nebus. Suvalkuose 12-17 min. sustojimas, priklausomai nuo traukinio, ko visai nereikia pakeisti važiavimo krypčiai. Pakaktų maks. 5-8 min. Augustave net 15 min. sustojimui Bialystoko kryptimi. Machnačiuje, Čarny Bloke techniniai sustojimai po 10 min. tikriausiai praleisti traukinį. Jiesioje techninis 1 min. sustojimas dėl nesamos signalizacijos prieš susikirtimą su 1520 mm linija Jiesia - Rokai - Palemonas. Šeštokuose Kauno kryptimi techniniai sustojimai po minutę.
    Kiek suprantu, Trakiškėse 20 min. stovėjimas skirtas mašinistams keistis.
    Anksčiau kur tik Lietuvoje dyzelinis traukinys keisdavo kryptį, tai stovėjimai vis būdavo po 12 min. ar dar ilgiau (Šeštokuose, Pagėgiuose, Pariečėje...). Šeštokuose techninis sustojimas Kauno kryptimi taip pat dėl 1435mm kelyje nesamos signalizacijos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    286 km per maždaug 5 val. 10 min. Iš kur gi greitis bus, jei Trakiškėse net 20 min. sustojimas. Gal pasienio kontrolė bus? Bet Lietuvoje tai nebus. Suvalkuose 12-17 min. sustojimas, priklausomai nuo traukinio, ko visai nereikia pakeisti važiavimo krypčiai. Pakaktų maks. 5-8 min. Augustave net 15 min. sustojimui Bialystoko kryptimi. Machnačiuje, Čarny Bloke techniniai sustojimai po 10 min. tikriausiai praleisti traukinį. Jiesioje techninis 1 min. sustojimas dėl nesamos signalizacijos prieš susikirtimą su 1520 mm linija Jiesia - Rokai - Palemonas. Šeštokuose Kauno kryptimi techniniai sustojimai po minutę.

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Vokiskoje puslapyje www.lok-report.de rasoma apie Kaunas-Bialystok tvarkarasti o jie irgi rodo LG oficialu tvarkarasti. 2 traukiniai i abi puses turetu pradeti kursuoti nuo birzelio 17 d. savaitgalais + vienas vakarinis traukinys penktadieniais is PL i LT ir rytinis traukinys pirmadieniais is LT i PL.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tikriausiai nuo 20 d. - atostogų sezono pradžiai.

    Komentuoti:

Working...
X