Kiek šiuo metu pravažiuoja prekinių traukinių į Kaliningradą ir atgal. Teko pabūti šalia ruožo Palemonas - Kazlų Rūda apie 4 valandas tai pravažiavo tik keleiviniai. Ir dar klausimas - kada kas nors matėte pravažiuojantį prekinį traukinį per Kauno stotį?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Krovinių vežimas geležinkeliais Lietuvoje
Collapse
X
-
Prekiniai traukiniai per Kauno stotį šiuo metu važiuoja tik ant europinės vėžės (nes tiesiog nėra kito kelio į intermodalinį terminalą Palemone). Visi kiti turėtų važiuoti aplinkiniu keliu per Rokus jeigu nėra vykdomi darbai ant bėgių ( https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...i/23-24_TN.pdf 2.5.2 punktas).Parašė Darius555 Rodyti pranešimąKiek šiuo metu pravažiuoja prekinių traukinių į Kaliningradą ir atgal. Teko pabūti šalia ruožo Palemonas - Kazlų Rūda apie 4 valandas tai pravažiavo tik keleiviniai. Ir dar klausimas - kada kas nors matėte pravažiuojantį prekinį traukinį per Kauno stotį?
- 2 patinka
Comment
-
Jeigu LTG pavyks išvystyti šią pervežimų kryptį, tai neabejotina, kad vėliau tokias paslaugas pasiūlys ir latviai bei estai. Tik jiems nereikės investuoti į paslaugos vyatymą tiek daug ir tiek ilgai.Parašė Konstantin Rodyti pranešimąKaip suprantu, LTG vežios krovinius iš LT į Estiją? Įdomu, ar LV ir EE yra labai patenkinti, kad jų šalyse riedes LT traukinukai?
https://www.15min.lt/verslas/naujien...je-663-2132932
- 1 patinka
Comment
-
O prekinių srautas I Kaliningrada nesumažėjęs įdomu?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Prekiniai traukiniai per Kauno stotį šiuo metu važiuoja tik ant europinės vėžės (nes tiesiog nėra kito kelio į intermodalinį terminalą Palemone). Visi kiti turėtų važiuoti aplinkiniu keliu per Rokus jeigu nėra vykdomi darbai ant bėgių ( https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...i/23-24_TN.pdf 2.5.2 punktas).
Comment
-
Export through the ports of Poland – what is the situation with Ukrainian cargo transportation — GMK CenterParašė Gator Rodyti pranešimą
Detaliau įdomu palyginimas tavo.
EU has no easy options to help Ukraine shift its grain – POLITICOThe port terminals of Germany, the Netherlands, and the Baltic countries were under consideration, but work with these terminals was abandoned due to the higher cost of logistics than in Poland and in the direction of southern ports, as well as due to the lack of a sufficient amount of rolling stock warehouse for cargo delivery to terminals in Germany, the Netherlands, and the Baltic States. Rolling stock operators were not ready to give their wagons for long routes outside of Poland and were mainly focused on quick turnover of wagons on short distances,» stated the company Metinvest.
Šitas siuntimas pro Klaipėdą yra grynai politinis, nes nėra normalaus sutarimo su lenkais dėl ilgalaikio sprendimo. Asmeniškai aš palaikau lenkų poziciją ir pažiūrėsim, ar ukrainiečių grūdai nepateks į juodąją rinką ir čia.But transporting grain from Ukraine by rail and road is expensive and inefficient, making the country’s produce — its main export and a vital economic lifeline — less competitive on the world market. It also requires investment in infrastructure, not least to accommodate increased traffic and the different rail gauges used in the EU and Ukraine.
Even as Ukraine defended alternative transit routes to EU ports, it admitted that those routes are “little used due to the complexity and cost of logistics in comparison with other routes,” estimating the cost gap at €30 to €40 per ton.
Both Lithuania and Ukraine have asked for subsidies to make up the difference.Paskutinis taisė ifl; 2023.11.19, 17:43.
Comment
-
Kas nutiko Lenkijos ir Rumunijos uostams, kad tapo nebeprieinami? Praeitais metais kažkaip tokiu būdu išvežė 60% grūdų. Transportavimo metodas vienas ir tas pats Ukrainoj, Lenkijoj ar Lietuvoje: geležinkeliu į uostą (eksporto šalys yra Afrikoje ir Azijoje - karas nėra priežastis nelegaliai platinti grūdus EU, nes taip UA grūdų oligarchams pigiau).Parašė Gator Rodyti pranešimąAr tviterio postas ir tu lyginat kainas su tio pačiu transportavimo metodu?
Ir ar tas metodas yra dabar prieinamas?
Comment
-
Iš Lietuvos pusės tai labiau pabrežiama kad nereikia 2 savaites stovėt prie pasienio https://ltg.lt/naujienos/2023/ltg-ca...aunas-kijevas/
2 savaitės stovėjimo prie pasienio gal ir nedaug kuro kainuoja, bet algos tai labai smagiai mokasi, tai iš kainos perspektyvos tai skirtumas tikrai atsiranda.
- 2 patinka
Comment
-
Aš sakau ar negali būti, kad "more economical" tam tviterio pranešime yra lyginant su jei tos fūros tuo pačiu Klaipėdos maršrutu važiuotų savo eiga.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kas nutiko Lenkijos ir Rumunijos uostams, kad tapo nebeprieinami? Praeitais metais kažkaip tokiu būdu išvežė 60% grūdų. Transportavimo metodas vienas ir tas pats Ukrainoj, Lenkijoj ar Lietuvoje: geležinkeliu į uostą (eksporto šalys yra Afrikoje ir Azijoje - karas nėra priežastis nelegaliai platinti grūdus EU, nes taip UA grūdų oligarchams pigiau).
Comment
-
Taip, gal ir gali būti, bet aš tai vadinčiau subtilia propaganda situacijos gerai nežinančiam žmogui, taip sudarant įspūdį, kas šitas variantas yra geriausias ar geresnis nei prieš tai buvę (kai realiai yra "downgrade"), nes tokiu pat principu fūros yra more economical than vežti vežimais.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Aš sakau ar negali būti, kad "more economical" tam tviterio pranešime yra lyginant su jei tos fūros tuo pačiu Klaipėdos maršrutu važiuotų savo eiga.
Susipykom su geriausiais draugais ir bandom išPR'inti, kad čia nieko tokio
Paskutinis taisė ifl; 2023.11.19, 18:47.
Comment
-
LTG Cargo atliko bandomąjį reisą iki Estijos
2024 02 23
LTG.LT
Paslaugų spektrą ir tarptautinių pervežimų į Vakarus apimtis nuolat didinanti LTG grupės bendrovė „LTG Cargo“ ruošiasi pradėti teikti krovinių gabenimo paslaugas visose Baltijos šalyse. Bendrovė atliko pirmąjį nepertraukiamą pilotinį važiavimą iš Lietuvos per Latviją iki Estijos Valgos stoties. Krovinių pervežimas organizuotas „LTG Cargo“ pajėgumais – tai reiškia, kad visi maršruto logistikos sprendimai užtikrinami savarankiškai.
- 2 patinka
Comment
-
"Transachema" dar šių metų balandį savo lokomotyvu 2ТE116-742 pradėjo gabenti "Achemos" produkciją į Klaipėdą.
https://www.vz.lt/transportas-logist...-nauju-klientu
Bet jau gegužė ar balandžio pabaigoje šitas šilumvežis buvo nuvežtas į Daugpilį remontui...
Comment
-
-
Lietuvoje tam nėra įrangos. Perkėlinėja autokranais. Ir tik tuščius. Tai Lietuvoje turės atsirasti normali perkėlimo įranga. Kitaip kam tie vežimėliai? Nebent žada vežioti iš Ukrainos į Lenkiją ir ten perkauti į 1435 vagonus ar autotransportą... Su normalia įranga vienas vagonas gali užtrukti apie 30 min. Keleivinius Čope perkėlinėja maždaug tokiu greičiu. Aišku, ne po vieną, o po du vienu metu. Tai kai važiavau, 2 vagonai užtruko apie 1,5 valandos. Čia nuo paėmimo iš perono iki vėl iš naujo padavimo į peroną. Bet įrangos pajėgumai ten didesni, vienu metu, man atrodo, Čope gali perkelti 4 vagonus ir ten berods yra (buvo) dvi paralelinės įrangos. Tai čia keleiviniai kartu su keleiviais.
Be vežimėlių keitimo dar reikia keisti sankabas. Bet ne visas sąstate, o tik grupėmis po kelis vagonus, t.y. tarkim, grupė iš 5 vagonų tarpusavyje palieka SA-3, o galuose keičia į sraigtines.Paskutinis taisė Al1; 2024.09.16, 14:18.
Comment
-
Tai kad yra. Surinkinėja vagonus Kauno intermodaliniame terminale, atvažiuoja vagonai be vežimėlių, ir juos ten esantis kranas užkelinėja. Tas kranas laisvai galėtų perkelti ir ant 1435mm vagonėlių pilną iš svorio perspektyvos, tik faktas kad pritaikytas su konteineriais dirbti, tai gali būti sudėtingiau iš kėlimo įrangos pusės kaip greitai ir saugiai pritvirtinti vagoną prie krano. Bet galimybės tikrai yra.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLietuvoje tam nėra įrangos. Perkėlinėja autokranais. Ir tik tuščius. Tai Lietuvoje turės atsirasti normali perkėlimo įranga. Kitaip kam tie vežimėliai? Nebent žada vežioti iš Ukrainos į Lenkiją ir ten perkauti į 1435 vagonus ar autotransportą... Su normalia įranga vienas vagonas gali užtrukti apie 30 min. Keleivinius Čope perkėlinėja maždaug tokiu greičiu. Aišku, ne po vieną, o po du vienu metu. Tai kai važiavau, 2 vagonai užtruko apie 1,5 valandos. Čia nuo paėmimo iš perono iki vėl iš naujo padavimo į peroną. Bet įrangos pajėgumai ten didesni, vienu metu, man atrodo, Čope gali perkelti 4 vagonus ir ten berods yra (buvo) dvi paralelinės įrangos. Tai čia keleiviniai kartu su keleiviais.
Be vežimėlių keitimo dar reikia keisti sankabas. Bet ne visas sąstate, o tik grupėmis po kelis vagonus, t.y. tarkim, grupė iš 5 vagonų tarpusavyje palieka SA-3, o galuose keičia į sraigtines.
- 1 patinka
Comment




Comment