Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
RB2. Ji ekonomiškai nepagrįsta. Tai politinis projektas. O RB, jei krovinių pervežimas bus deramai organizuotas ir raukiami pervežimai autotransportu (būtent raukiami, o ne žaidžiama rinka), tai bus naudinga. Keleivinis susisiekimas tik tarp kitko. Būtų tiesiog nuostabu, jei bent dvi poros traukinių į Varšuvą per dieną važiuotų...
-
O kaipgi raukti autotransportą?Parašė Al1 Rodyti pranešimąRB2. Ji ekonomiškai nepagrįsta. Tai politinis projektas. O RB, jei krovinių pervežimas bus deramai organizuotas ir raukiami pervežimai autotransportu (būtent raukiami, o ne žaidžiama rinka), tai bus naudinga. Keleivinis susisiekimas tik tarp kitko. Būtų tiesiog nuostabu, jei bent dvi poros traukinių į Varšuvą per dieną važiuotų...
Comment
-
Paskelbti tvarkaraščių pakeitimai liepos 4 - spalio 24 d. dėl tilto remonto per Vokės upę.
Į Kauną atšaukiamos 5 traukinių poros - nebelieka ekspresų ir greitųjų tarp 7:30 ir 14:05;
Į Trakus lieka tik 4 traukinių poros (atšaukiamos 5 poros).
Varėnos-Marcinkonių kryptimi atšaukiama viena traukinių pora (tr. nr. 649/650), taigi susidaro gap'as: į Marcinkonis-Varėną važiuos 10:47, o paskui - 17:08 d.d., o savaitgaliais tik 18:53.
Ankstinamas ir traukinių į Klaipėdą išvykimas.
Ekspresai į Klaipėdą kainuos 1,5 Eur brangiau nei greitieji.Paskutinis taisė 2Pack; 2015.06.10, 10:14.
Comment
-
Akivaizdu. Tačiau tai nelabai turi perspektyvų, kadangi ES blokuos tam tikro transporto rūšies diskriminavimą.Parašė disident Rodyti pranešimąMokesčiais galima sužaisti.
Comment
-
ES kaip tik ir nurodo didžiąją dalį krovinių vežti geležinkeliu.Parašė Torkas Rodyti pranešimąAkivaizdu. Tačiau tai nelabai turi perspektyvų, kadangi ES blokuos tam tikro transporto rūšies diskriminavimą.
Comment
-
Mes tą visi tarsi teoriškai žinome, bet gal galite duoti nuorodą į dokumentą?Parašė disident Rodyti pranešimąES kaip tik ir nurodo didžiąją dalį krovinių vežti geležinkeliu.
Comment
-
Na tai jei nėra tokios direktyvos, tai klausimas bus paduotas į teismą ir mokesčiai anuliuoti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNurodo, nenurodo, nesvarbu. Tik per mokesčius galima efektyviai priversti vežti geležinkeliais.
Comment
-
Sorry, bet neturiu dabar laiko ieškoti. Nors pačiam pasidarė įdomu pamatyt.Parašė Torkas Rodyti pranešimąMes tą visi tarsi teoriškai žinome, bet gal galite duoti nuorodą į dokumentą?
Comment
-
Suprantu. Aš irgi pabandžiau ir greituoju nepavyko, todėl ir klausiau. Būtų įdomu perspektyvoje išsiaiškint, ar tai tėra intencijos, ar realios direktyvos.Parašė disident Rodyti pranešimąSorry, bet neturiu dabar laiko ieškoti. Nors pačiam pasidarė įdomu pamatyt.
Comment
-
Nebus jokio teismo. Valstybė gali imtis už važiavimą keliais tiek, kiek priklauso, o ne tiek, kiek dabar ima (simboliškai). Valstybė gali užkrauti ekologinius mokesčius už aplinkos taršą. Gali riboti eismą paros metu taip, kad atšoktų noras važiuoti motyvuojant prasta kelių būkle ir kelių gadinimu sunkiasvoriu autotransportu. Lietuvai tranzitas autotransportu yra ekonomiškai žalingas - jis generuoja tik nuostolius valstybei (gadina kelius, reikalauja didelių investicijų į kelius, kuriais važiuojantis transportas vėlgi neduoda naudos šaliai). Todėl arba jis turi duotis pelną, arba nafig jis reikalingas. O kadangi tranzitinio ir netranzitinio išskirti negalima (čia tikrai būtų diskriminacija), tai turėtų mokėti visi.Parašė Torkas Rodyti pranešimąNa tai jei nėra tokios direktyvos, tai klausimas bus paduotas į teismą ir mokesčiai anuliuoti.Paskutinis taisė Al1; 2015.06.10, 11:56.
Comment
-
Netiesa. Net tokia valstybė kaip Vokietija galvoja, kaip įvesti kelių naudotojų mokestį (lengvosioms) ir neužsitraukti nemalonumų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNebus jokio teismo. Valstybė gali imtis už važiavimą keliais tiek, kiek priklauso, o ne tiek, kiek dabar ima (simboliškai). Valstybė gali užkrauti ekologinius mokesčius už aplinkos taršą. Gali riboti eismą paros metu taip, kad atšoktų noras važiuoti motyvuojant prasta kelių būkle ir kelių gadinimu sunkiasvoriu autotransportu. Mažiau reikia melstis drebėti prieš ES ir viskas bus OK.
Laisva rinka ir konkurencija yra pamatiniai ES principai ir daug čia neprigalvosi.
Comment
-
Neskleist dezinformacijos. Kelių mokestis vienokia ar kitokia forma yra visose ES šalyse išskyrus Lietuvą. Tai lengvosioms. Sunkvežimiai gi moka už važiavimą keliais jau dabar, tik to mokesčio dydis Lietuvoje yra juokingai mažas ir nepadengia išlaidų. Užteks čia verkti - būtent geležinkeliai yra diskriminuojami lyginant su autotransportu. Už pervežimą krovinių vežėjas susimoka visą infrastruktūros išlaikymo mokestį, kuris yra įtrauktas į pervežimo tarifus. Be to geležinkeliai irgi moka akcizą už kurą, kuris eina automobilių kelių išlaikymui, o patys iš to, ką sumoka, negauna nieko. Galiausiai ir valstybės prioritetas aiškiai orientuotas į autotransportą, į autokelius sukišti šimtai milijardų litų per visus 25 metus, kai į geležinkelius tik nedidelė dalis to.
Comment
-
Negi taip sunku pasinaudoti prieš nosį esančiu internetu? Kokį kelių mokestį dabar moka važiuojantys lengvaisiais mano minėtos Vokietijos keliais?Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeskleist dezinformacijos. Kelių mokestis vienokia ar kitokia forma yra visose ES šalyse išskyrus Lietuvą. Tai lengvosioms. Sunkvežimiai gi moka už važiavimą keliais jau dabar, tik to mokesčio dydis Lietuvoje yra juokingai mažas ir nepadengia išlaidų. Užteks čia verkti - būtent geležinkeliai yra diskriminuojami lyginant su autotransportu. Už pervežimą krovinių vežėjas susimoka visą infrastruktūros išlaikymo mokestį, kuris yra įtrauktas į pervežimo tarifus. Be to geležinkeliai irgi moka akcizą už kurą, kuris eina automobilių kelių išlaikymui, o patys iš to, ką sumoka, negauna nieko. Galiausiai ir valstybės prioritetas aiškiai orientuotas į autotransportą, į autokelius sukišti šimtai milijardų litų per visus 25 metus, kai į geležinkelius tik nedidelė dalis to.
Bet ne šia tema diskutuojame. Arba pateikiate nuorodą į ES direktyvą dėl geležinkelių protegavimo arba liaukitės taukšti.
Comment
-
Rašau paskutinį šioje temoje, paskui gal tvarkytojai perkels į temą apie RB.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąChebra, ar nejaučiat, kad ne į temą diskutuojat?
Ar sunku dar kartą perskaityti, kad rašiau, jog moka mokesčius vienokia ar kitokia forma. Ir tai ne akcizo mokestis už kurą turimas omenyje. Jis yra kiekvienoje ES šalyje. Pavyzdys paprastas - kaimyno vaikai gyvena Vokietijoje jau 25 metus, bet automobilius visuomet registruoja Lietuvoje. Nes taip pigiau išeina, nepaisant to, kad net ir ilgai gyvenantys užsieniečiai Vokietijoje turi mokėti automobilių mokestį, jei nuolat gyvena šalyje.Parašė Torkas Rodyti pranešimąNegi taip sunku pasinaudoti prieš nosį esančiu internetu? Kokį kelių mokestį dabar moka važiuojantys lengvaisiais mano minėtos Vokietijos keliais?
Bet ne šia tema diskutuojame. Arba pateikiate nuorodą į ES direktyvą dėl geležinkelių protegavimo arba liaukitės taukšti.
Kas per biurokratinis požiūris? Nėra direktyvos, tai nėra problemos? Gal ES turi viską per padidinamąjį stiklą tyrinėti? Jiems tai nerūpi. Jei valstybė kreiptųsi, tai gal ką ir išstenėtų, bet pačiai valstybei to nereikia. Autotransportas yra proteguojamas ir vystomas, o geležinkeliai ilgą laiką degradavo ir vystomi proporcingai nepakankamai, lyginant su autokeliais.
Comment
Comment